به دلیل رابطه خوب کشور آلمان با ایران هم اکنون مهاجران بسیار زیادی از کشور برای کار یا تحصیل در آلمان اقامت دارند. همین مسئله باعث شده تا ارسال پول از آلمان به ایران روز به روز بیشتر شود.

تا قبل از تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای انتقال پول بین این دو کشور هیچ مشکلی وجود نداشت. اما به دلیل تحریم‌های مالی کشور اکنون ایرانیان نمی‌توانند از مزایای خدمات پرداخت ارزی بین المللی بهره ببرند. بدون شک ارسال پول از آلمان به ایران یا بالعکس برای خانواده‌ها یک معضل بسیار بزرگ است.

حتی افراد زیادی از آلمان در کشور اقامت دارند که برای انتقال پول با مشکل مواجه شده‌اند. امروزه وبسایت‌ها و سیستم‌های بسیار مختلفی وجود دارد که می‌توان توسط آن اقدام به انتقال پول کرد.

به طور کلی برای انتقال پول و حواله ارزی به دیگر کشورهای خارجی باید از کارشناسان خبره در این حوزه کمک بگیرید. کارشناسان مجموعه ماندگار آبان جهت ارائه مشاوره‌های لازم پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سیستم بانکی آلمان برای ارسال پول به ایران

هم اکنون ایرانیان بسیار زیادی مقیم آلمان هستند که بسیاری از آنها نیز برای تجارت و کار به آلمان سفر کرده‌اند. حال با توجه به سختی ارسال پول از آلمان به ایران این افراد با چالش‌های بسیار زیادی مواجه هستند. بدون شک این ارسال پول کار دشواری بوده و سختی‌های خود را دارد. با کمک بسیاری از صرافی‌ها و حساب‌های خارجی می‌توانید با شماره حسابی در خارج برای خانواده یا دوستان خود پول انتقال دهید.

 البته روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما باید به دنبال مقرون به صرفه‌ترین آنها با کارمزد پایین‌تر باشید. برای ارسال پول از آلمان به ایران باید به نکات مهمی چون تفاوت سیستم بانکی این دو کشور توجه داشت. با توجه به این تفاوت سیستم بانکی آلمان و ایران بدون شک نوشتن چک و ارسال آن اصلاً منطقی نیست. از این رو باید از روش‌های پیشرفته و سیستم‌های جدید و مجاز استفاده کنید.

مقاله مرتبط: ارز مسافرتی چیست؟

ارسال پول از آلمان به ایران
ارسال پول از آلمان به ایران

دبیت کارت بهترین روش انتقال پول از آلمان به ایران

برای ارسال پول از آلمان به ایران می‌توانید از روش دبیت کارت استفاده کنید. در صورت پرداخت هزینه اقلام به روش آنلاین یا توسط ایمیل گاهی توانایی پرداخت کارت نقدی را دارید. حال ممکن است در زمان انتقال پول نقد به کشور آلمان با کارت نقدی نرخ ارز ارائه نشود و حتی مجبور به پرداخت هزینه مدیریت نیز می‌شوید.

 تمامی متقاضیانی که تصمیم دارند پول نقد برای شخصی در آلمان انتقال دهند شاید مجبور شوند توسط انتقال بانکی پول نقد را به این کشور بفرستند. حال این انتقال توسط بانک یا کارگزاری ارزی صورت می‌گیرد که برای حواله پول از آلمان به ایران مناسب خواهد بود.

مقاله مرتبط: حواله پول از ایران به افغانستان

انتقال پول از آلمان به ایران از طریق سوئیفت

از بهترین روش‌هایی که برای ارسال پول از آلمان به ایران بسیاری از افراد این روش را انتخاب می‌کنند، روش سویفت است. برای حواله یورو از ایران به آلمان یا پول از آلمان به ایران بد نیست بدانید این بازپرداخت سریع مربوط به خارج از اتحادیه اروپا می‌باشد.

در واقع در داخل اتحادیه اروپا در زمان انتقال پول به آلمان سیستم پرداخت باید مرتبط انتخاب شود. برای حواله پول چنین سیستم‌هایی سریع و راحت هستند. قطعا نقل و انتقالات در داخل اتحادیه اروپا و کشورهای مورد تایید مقرون به صرفه‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

کارمزد انتقال پول از آلمان به ایران

بدون شک تمامی شما عزیزان برای ارسال پول از آلمان به ایران به کارمزد آن نیز فکر می‌کنید. بد نیست بدانید بر اساس نوع روش و سیستمی که برای انتقال پول استفاده می‌کنید کارمزد آن نیز متفاوت خواهد بود. این کارمز بر اساس تعرفه‌های خاصی تعیین می‌شود که برای هر مبلغ متفاوت خواهد بود.

 معمولا این کارمزد برای دریافت داخلی ۱۵ تا ۲۰ دلار است. حال برای دریافت وجه و برای ارسال ۲۰ تا ۳۰ دلار خواهد بود. البته برای دریافت‌های بین‌المللی ۱۵ تا ۲۵ دلار و برای ارسال‌های بین‌المللی گاهی ۳۵ تا ۶۵ دلار در نظر گرفته می‌شود. هزینه پردازش بر اساس اینکه به صورت آنلاین یا ححضوری بودن نیز بین ۱۰ تا ۳۵ دلار خواهد بود. هزینه ردیابی نیز تا ۱۵ دلار برای ردیابی حواله بعد از ارسال باید پرداخت شود.

مقاله مرتبط: حواله دلار به آمریکا

ارسال پول از آلمان به ایران
ارسال پول از آلمان به ایران

سقف انتقال پول از آلمان به ایران

افرادی که قصد ارسال پول از آلمان به ایران دارند، باید با سقف انتقال پول از خارج به ایران آشنایی داشته باشند. بر اساس قوانین و سیستم‌های جدید هیچ سقف مشخصی برای انتقال پول از آلمان به ایران و حتی دیگر کشورهای خارجی به ایران وجود ندارد. چه بسا اینکه این سقف انتقال به روش استفاده برای انتقال پول نیز بستگی دارد.

 در روش‌های جدیدی نظیر روش ارز دیجیتال و همچنین سیستم پرداخت آنلاین نظیر پی پال برای انتقال وجه هیچ محدودیتی نخواهند داشت. به این نکته کنید که هر حواله سویفت با سقف ۱۰ هزار دلار تا ۲۵ هزار دلار به اجزای هر واحد پولی است. پس برای انتقال وجه باید به عدم محدودیت از نظر سقف انتقال پول در روش انتخابی و شرایط آن توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین