دبی در چندین سال گذشته از مهمترین قطب های  تجاری در خاورمیانه، و یکی از مراکز اصلی  تجارت بین المللی شده است  همچنین به دلیل وجود نمایندگی شرکت ها و برندهای مختلف در دربی باعث شده تا این منطقه به پتانسیل خوبی برای تجارت محصولات شود، در نتیجه بازرگانان ایرانی و تجار خواهان بیشتری هستند تا با واردات از دبی اجناس و کالاهای خودشان را  تامین کنند. به عبارتی واردات از امارات شرایط بسیار خوبی برای تجار ایرانی فراهم کرده است تا با واردا عمده از دبی و واردات مستقیم از امارات کالاهای خود را به ایران انتقال دهند.

اما برای واردات از دبی شما باید با اصول و قوانین کشور امارت آشنا باشد و نیاز به مشاوره و تخصص کافی دراین زمینه دارید. همچنین شما باید با با هزینه های گمرکی، حمل و نقل سریع، چگونه منبع یابی و خرید کالاهای با کیفیت از دبی هم آشنایی داشته باشد. دراین راستا شرکت بازرگانی ماندگار یک شرکت معتبر در زمینه واردات کالا از دبی که می تواند به تجار و بازرگانان برای یک تجارت پر سود  و با کمترین هزینه کمک کند.

فهرست مطالب

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

دبی قطب تجارت بین المللی  در خاورمیانه

به دلیل موقعیت دبی و همچنین قابلیت دسترسی و سرمایه گذارهای که دریان منطقه است و همچنین در دبی از پایین ترین سطح هزینه های حمل و نقل دنیا را برخوردار است. همچنین به دلیل اینکه امکان واردات و ترخیص کالا از دبی راحتر است ، به لحاظ اقتصادی برای تجار وبازرگانان با صرفه تر است.

اما همه مراحل ترخیص و واردات از دبی باید طیق قوانین این کشور انجام شود بنابراین شما می توانید با استفاده از افراد متخصص و کارا درزمینه واردات کلا از دبی با کارشناسان شرکت ماندگار تماس بگیردو از خدمات اشرکت ماندگار  استفاده کنید.

چگونگی واردات از دبی

برای واردات به دبی، شما اول باید با قوانین بین المللی و داخلی کشور امارات آشنا باشید، چون خرید و انتقال کالا طبق قوانین بین المللی خود انجام می شود. بنابراین اگر قصد دارید تا کالا از دبی وارد کنید، اول باید قوانین و چگونگی واردات و صادرات کالا از دبی آشنا بشد و همچنین از تعرفه های گمری را بدانید.

چون آشنایی با قوانین بین المللی و همچنین ترخیص کالا زمان زیادی میبرد،  برای اینکار میتواند از مشاورین شرکت ماندگار دراین زمینه استفاده کنید و از تجربه و دانش آنها برای فعالیت های خود در زمینه تجارت استفاده کنید.

واردات از دبی

مزایای واردات کالا از دبی

  • از مهمترین فواید و مزایای تجارت از دبی ، کاهش هزینه حمل و نقل و کمرگ و ترخیص محموله از این کشور برای ایرانیان کمتر است . باعث علاقه مندی بازرگانان ایرانی به دبی شده است.
  • از مزایای دیگر می تواند، آسان شدن روند خرید از کشورهای که ایران را تحریم کرده اند و از ارسال کالاهای خود به ایران خودداری می کنند، پس کالاها به دبی فرستاده می شود و بعد تجار ایرانی آنها را از بازار دبی تهیه کرده و وارد ایران می کنند.
  • وهمچنین می توان گفت به دلیل فاصله کم دبی از ایران است و موقعیت جغرافیایی مناسبی که دبی دارد هزینه ای برای واردات کالا کمتر است در نتیجه تجار در زمان کمتری به کالاهای خود میرسند
  • گمرک امارات برای ترخیص کردن هزینه ای دریافت نمی کند، در نتیجه وارد کننده بدون پرداخت هزینه گمرگ اجناس و کالاهای خود را وارد کشور دبی کرده، و قیمت این کالا با کشور مبدا یکسان است.

نحوه واردات عمده از دبی

هر کشور و شهری با توجه به تولید انبوه کالا و محصولات، برای به دست آوردن سود و درآمد بیشتر، آن ها را به سایر کشور ها صادر می کند. شهر دبی نیز به دلیل تولید انبوه، کالا های زیادی را به سایر کشور ها صادر می کند.

کشور ما یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان کالا های دبی است. که با تاجران با کار در آمد بسیار خوبی به دست می آورند. هزینه گمرک کشور دبی نسبت به سایر کشور ها بسیار کم می باشد به همین دلیل بازرگانان سعی می کنند بیشترین واردات را از این شهر داشته باشند. همچنین دبی فاصله ی کمی با ایران دارد. که همین امر موجب کاهش هزینه های حمل و نقل شده است.

همان طور که می دانید جمعیت کشور ما رو به افزایش می باشد و با افزایش جمعیت نیاز بازار به کالا  و محصولات نیز افزایش می یابد به همین دلیل باید به صورت کالا ها را به صورت عمده به کشور وارد کرد.

عمده کالا هایی که از دبی به ایران وارد می شوند. در ادامه مطالب ذکر شده است:

پوشاک

لپ تاپ

ذرت دامی

تلفن همراه

روغن دانه آفتاب گردان

لوازم خانگی

قطعات الکترونیک

سنگ های گرانبها

ماشین های اداری

مواد و کالا های پلاستیکی

قطعات یدکی خودرو

ماشین آلات

خودرو سواری

شایان ذکر می باشد که واردات عمده از دبی به دو روش هوایی و دریایی انجام پذیر می باشد و با توجه به نوع کالا و تعداد آن باید روش واردات را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: منبع یابی کالا و سورس یابی

واردات عمده از دبی

هزینه های واردات عمده از دبی

معمولا واردات عمده از امارات هزینه های زیادی در بر خواهد گرفت. اما سوال اینجاست که این هزینه ها تحت تاثیر چه عواملی هستند؟ لازم به ذکر می باشد که قیمت گذاری و هزینه دو امر متفاوت می باشند زیرا در واردات عمده باید هزینه ی کلی تقبل کنید اما در قیمت گذاری باید هزینه هر هر کالا را تک به تک طبق قیمتی که دارند پرداخت کنید. در اصل چیزی که فروشنده به مشتری ارائه می دهد را قیمت می گویند. اما هزینه، به پرداختی که وارد کننده برای خرید پرداخت می کند گفته می شود.

همان طور که می دانید عامل اصلی رقابت ما بین فروشندگان، قیمت می باشد. آن ها برای ایجاد رقابت و جلو زدن از رقبای خود هزینه را تا جایی امکان دارد پایین نگه می دارند. که این امر به نفع وارد کنندگان خواهد بود. اما لازم به ذکر است که  بعضی از واردکنندگان فقط به نفع خود می باشند و تا جای ممکن هزینه ها را افزایش می دهند.

در مجموع قیمت واردات عمده از دبی به عوامل زیر وابسته خواهد بود:

روش خرید

برند کالا های خریداری شده

کیفیت محصولات

گستردگی محصولات ارائه داده شده

نوع مرکز فروش

جنس محصول مورد نظر

نوع کارخانه سازنده محصولات و کالا ها

علاوه بر موارد ذکر شده عوامل زیادی بر واردات کالا از دبی تاثیر گذار است. که در ادامه مطلب به عوامل مهم اشاره مي کنيم:

تعداد دفعات خرید

بازار یابی

اعتبار

پذیرش و تسویه مطالبات

ابعاد و وزن کالا های خریداری شده

نحوه ی واردات به صورت عمده یا خرده بار

روش های واردات کالا خریداری شده

خدمات پس از فروش بعضی از کالاها

واردات از دبی با سرمایه کم

امروزه بسیاری از افراد به دنبال وارد کردن محصولات از کشورهای متنوع هستند. تا بتوانند نیاز  بازارهای داخلی کشور را به طور کامل رفع نمایند. در این صورت این افراد که به اصطلاح به آن ها تاجر یا وارد کننده گفته می‌شود. به دنبال واردات محصولات از کشورهای متفاوت با سرمایه کم هستند. همان طور که می دانید یکی از منمبع های مهم جهت واردات کالا به ایران نیز شهر دبی و کشور امارات است. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم در مورد واردات از دبی با سرمایه کم اطلاعات را به شما ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات محصولات را با سرمایه کم به کشور وارد و در بازارهای ایرانی به فروش برسانید.

واردات با سرمایه کم از دبی به صاحبان کسب و کارهای خرد و متوسط کمک می کند تا سود بیشتری را عاید خود کنند. ولی به طور کلی شما باید بدانید که واردات از دبی و خرید کالا از امارات با هر حجمی که صورت بگیرد دارای سود مناسبی برای شما هست. که گواهی این حرف را می توان فعالیت 20 ساله شرکت بازرگانی ماندگار باشد. اگر شما نیز قصد خرید عمده از دبی یا حتی قصد خرید خرد از این شهر و کشور را دارید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا حداقل سرمایه برای وتاردات از هر کالا را برای شما مشخص کنند

راههای واردات از دبی

برای واردات از دبی به ایران، نیا به پرداخت هزینه گمرگ است، همچنین برای واردات کالا از دبی باید به چندین نکته توجه کنید:

  • هنگام ورد محموله از دبی حتما مشخصات فنی و قیمت کالا از فروشنده اماراتی دریافت کنید چون بعد از ورد محموله مورد نظر به گمرگ ایران
  • شما علاوه بر قیمت خرید کالا ، باید هزینه های گمرک و هزینه های حمل و نقل و بیمه کالا و…. هم بپردازید.
  • شما باید توجه کنین اگر برای وارد کردن کالا خریداری شده از دبی، نیاز به مجوز یا استانداری برای ورد کالا به ایران هستین، باید از قبل برای آن اقدام کنید.
  • برای وارد کردن کالاهای ممنوعه از دبی چون طبق قوانین ایران نیست و در ایران ممنوع است شما مجاز به وارد کردن انها چه از دبی یا هر کشور دیگری نمی توانید اقدام کنید.

اگر برای راحتی کار و  نیاز به سرعت بخشیدن به کارهایتان در دبی هستین شما می توانید از شرکت بازرگانی کار بلدی و افراد متخصصی کمک بگیرید مانند شرکت ماندگار می توانند به شما کمک کنند و همچنین با تجارب خودشان می توانند باعث کاهش هزینه های زمان برای وارد کردن کالا، کاهش هزینه های واردات کالا، و مشاوره در مورد شیوه های حمل و انتقال کالا به داخل کشور، از آنها کمک بگیرید.

مراحل واردات کالا از امارات به ایران

جهت واردات کالا از دبی اولین مرحله مراجعه به بازرگانی ماندگار ثبت خرید می باشد. در دومین مرحله این بازرگانی اقدام به تماس با بازرگانان و تولید کننده های امارات کرده و درباره کیفیت و قیمت از این بازرگانان و تولیدکنندگان پرس و جو می کند.

در سومین مشخصات کالا بر روی اظهار نامه گمرکی ثبت می شود.  چهارمین مرحله اخذ مجوز صادرات می ‌باشد که باید توسط تولیدکنندگان امارات انجام گردد.

 در مرحله پنجم واردات از امارات شمارش و کیفیت سنجی کالا مورد توجه قرار می گیرد و در مرحله ششم کالاها در بسته بندی ویژه خود قرار گرفته و در مرحله هفتم یعنی باسکول قرار می‌ گیرد پس از آن به گمرک رسیده و عوارض و مالیات های کالا گرفته می شود. با ارسال کالا آخرین و هشتمین مرحله واردات کالا از امارات نیز به پایان می رسد.

بیشترین کالا های وارداتی از امارات

همانطور که گفتیم یکی از شهرهایی که بازرگانان ایرانی بیشترین مراجعه را به آن دارند، دبی می باشد. به همین خاطر در بیشتر موارد ما به جای واردات از امارات را واردات از دبی می دانیم. چرا که بیشترین خرید کالا از امارات در دبی صورت می گیرد.

واردات گوشی از دبی

حال  با توجه به اینکه قیمت لوازمی همچون موبایل در این کشور بسیار ارزان است، بازرگانان ایرانی اقدام به وارد کردن انواع گوشی موبایل می کنند و با این کار درآمد بسیار زیادی را نصیب خود می کنند.

واردات پوشاک از امارات

در درجه دوم واردات کالا از امارات پوشاک قرار دارند که بیشترین میزان واردات را پس از گوشی موبایل به خود اختصاص داده ‌اند.  پوشاک شامل انواع لباس های زنانه و مردانه می شوند، اما در این میان لباس های زنانه واردات بیشتری را به خود اختصاص داده‌ اند.

واردات از امارات

واردات کفش از دبی

 کفش ها نیز از جمله وارداتی می باشند که از طریق واردات از امارات وارد ایران می ‌شوند. در بین کفش ها صندل های عربی امارات بیشترین جایگاه را به خود اختصاص داده‌ اند.  با توجه به این که اصیل ترین صندل های عربی، در کشورهای عربی تهیه می‌ شود و تهیه آن نیاز به رعایت اصول خاصی دارد، وارد کردن این نوع صندل ها بسیار رایج است.

مراحل واردات کالا از دبی

دو روش برای واردات از امارات وجود دارد:

  • فرد با مراجعه حضوری به دبی می تواند اقدام به خرید کند و هزینه را بپردازد

دراین روش با بررسی بازار  کالای خودتان رو انتخاب می کنید و بعد در باره فروشنده که قصد خرید کالا از او را داریدتحقیق می کنید وسپس با وی ارتباط برقرار میکنید، و حضوری خرید خود را انجام می دهد.

  • در روش بعدی از طریق اینترنتی یا تلفنی با شرکت صادر کننده سفارش خرید کالا را بدهید.

دراین روش هم مثل روش قبل، دراین روش باب ررسی بازار  کالای خودتان رو انتخاب می کنید و بعد در باره فروشنده که قصد خرید کالا از او را داریدتحقیق می کنید وسپس با وی ارتباط برقرار میکنید. و سپس به تلفنی یا اینترنتی با او تماس میگیرید و… کالای خودتان را مشخص میکنید.

روش های وارد کردن کالا از دبی

  • دریایی
  •  هوایی
  • قطار

در این روش واردات کالا با استفاده از دریا و توسط لنج های باری یا توسط کشتی انجام میشود

لنج ها که برای باربری هستند دراین روش استفاده می شوند و تماما تحت نظارت قوانین گمرگ انجام می شود. توسط کشتی که تحت قانون تجاری یا کمرگی صورت می گیرد.

این روش  حمل و نقل  باعث صرفه جویی در هزینه های حمل ونقل می شود ولی از سایر روشهای طولانی تر است و به افراد عجول توصیه نمی شود.

  • واردات هوایی

واردات از طریق هواپیما، با هوایپمای مخصوص ( از طریق شرکت پست) یا شرکت های هواپیمایی نیز میتوانند در این زمینه کارهای واردات را انجام دهند. دراین روش در سریعترین روش ممکن است و کمترین آسیب به محموله وارد می شود.

و اخرین مورد

  • روش با قطار :

در این روش اب استفاده از قطار انجام می شود که بیشتر برای انتقال بارهای که کم هستند انجام می شود ولی در این روش اسیب وارد شده با کالاها بیشتر است. همچنین از نظر سرعت و هزینه در رده های متوسط قرار میگیرد.

واردات از دبی

مراحل ورد کالا از دبی به ایران

  • شناسایی فروشنده کالا
  • بررسی مشخصات فنی و استعلام قیمت کالا  
  • در یافت نمونه کالای موردنظر
  • تعیین نوع و تعداد کالای وارداتی
  • گرفتن فاکتور از فروشنده
  • اطلاعا از قیمت و تعرفه ای گمرک
  • بررسی قیمت نهایی کالا
  • توافق در مورد شیوه پرداخت مبلغ به فروشنده
  • توافق در مورد حمل و نقل کالا و شیوه آن
  • پرداخت حقوق و عوارض و هزینه های مرتبط برای ترخیص کالا دبی
  • انجام تعهدات ارزی
  • مراحل وارد شدن کالا از گمرگ دبی »

شما برای وارد کردن کالا، باید چندین مرحله را طی کنید:

  • روش ارتباطی خودتان را مشخص کنید

 روش انتخابی به کالای شما بستگی دارد.کالای شما هم بستگی به سرمایه و نیاز بازار دارد.  همچنین شما باید فروشنده خودتان را انتخاب کنید تا بتوانین از او خرید کنید وبعد از تحقیقات بسیار همانطور که قبلا گفتیم فروشنده را انتخاب وثبت سفاری می کنید.

راهای ارتباطی شما می تواند حضوری باشد یا اینترنتی. ولی روش حضوری بهتر است چون که با کارهای قرارداری و وارداتی بهتر انجام می شود.

  • دومین مرحله از استعلام گرفتن از قیمتها و همچنین فاکتور گرفتن می باشد

شما باید خودتان از قیمت کالا استعلام بگیرین وبه حرف فروشنده اکتفا نکنید و همچنین باید درمورد چگونگی پرداخت هزینه کالا نیز با فروشنده به توافق برسید. و همچنین درمورد زمان رسیدن و نحوه تحویل  کالا صحبت کنید.

  • سومین مرحله پیگری های لازم برای گرفتن مجوز

بعد از دریافت مجوز به دنبال دریافت اسناد حمل و نقل  باشد. همجنین باید پیگری های لازم برای ترخیص کارتان را انجام دهید. شخصی که قصد واردات کالا از امارات را دارد باید تمام قوانین را آشناییت داشته باشد

مرحله اخر:  تحویل کالا از فروشنده و وارد کردن به ایران

این مرحله خیلی مهم است چون در این مرحله فرونشده باید طبق تاریخ و زمانی که تعیین گردیده کالای شما را به هواپیما، کشتی  و یا قطار تحویل دهد.

همچنین شما برای اینکه کالا را تحویل بگیرید باید هزینه ای کمرگ و … را پرداخت کنید و آن را تحویل و وارد کشور کنید.

نحوه سفارش آنلاین کالا از دبی

قطعا تمامی تجاری که به تازگی شروع به کار کرده اند، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ها مراجعه می کنند. اما پیشنهادی که بازرگانی ماندگار دارد، بهتر است تمامی تجار و بازرگانان هر چند وقت یکبار قوانین و شرایط را چک کنند. چرا که بر اساس قانون و حتی گاهی به دلیل شرایط حاکم ممکن است قوانین واردات کمی دچار تغییر و تحول شود.

جهت سفارش آنلاین کالا از دبی یا حتی واردات از چین، واردات از ترکیه یا هر کشور دیگری شما بایستی تابع قوانین باشید.

انتخاب فروشگاه معتبر جهت سفارش آنلاین کالا از دبی

 در قدم اول یک فروشگاه معتبر را که شهرت بسیاری دارد انتخاب کنید. معمولا این مراکز شهرت خود را به واسطه حسن‌ نیت و ارائه کیفیت و قیمت مناسب به دست آورده اند.

انتخاب محصول مورد نظر و انجام فرآیند خرید

شما باید محصولی را بر اساس نیاز بازار انتخاب کرده اید را در این فروشگاه خریداری کنید. البته تنوع محصولات در فروشگاه های اینترنتی دبی بسیار زیاد است و در سایت ها امکان دسترسی و مشاهده همگی وجود دارد. در نتیجه پس از انتخاب، باید فرآیند خرید را پشت سر بگذارید.

چک کردن اطلاعات کارت اعتباری

سعی کنید از کارت اعتباری استفاده کنید که وب سایت شرکت این نوع کارت را پشتیبانی کند. در غیر این صورت نام دارنده کارت اعتباری وارد شده و سپس شماره کارت را وارد می کنند.

 اعتبار کارت، تاریخ انقضاء، کد امنیتی و حتی کدی که در پشت کارت قرار دارد نیز درج می شود. اما اگر از کارت بازاری که مخصوص خود وب سایت است استفاده کنید، بهتر بوده و در این صورت هیچ کد امنیتی درخواست نخواهد کرد.

ارائه آدرس حمل و نقل

 شما باید یک آدرس جهت ارسال محموله تان توسط فروشنده به آن ها بدهید. البته این آدرس در تغییر هزینه ها دخیل است چرا که بر اساس مسافت و نوع روش ارسال هزینه متفاوت خواهد بود.

فرآیند پرداخت

حالا می توانید، فرآیند پرداخت را با خیال راحت انجام دهید. با استفاده از کارت اعتباری و توسط سبد خرید یا کیف خرید محصول مورد نظر را خریداری کنید. البته قبل از انجام پروسه پرداخت نیز مطمئن شوید پول کافی در کارت اعتباریتان وجود دارد.

مراخل ترخیص کالا از دبی

  • آگاهی از مشخصات کالاها

در ترخیص کالا ، بازرگانان باید اطلاعات کاملی در رابطه به قیمت کالا و نیز وزن کالا، مقدار کالا و تعداد کالا و همیچنین درمورد مسائل فنی در این رابطه اطلاعاتی داشته باشند .

  • تعیین هزینه های کالای که قصد ترخیص و وردات آن را دارید :

بازرگانان باید در مورد قیمت اجناس از فروشندگان در دبی اطلاعات بدست بیاورند و در اظهارنامه ترخیص قید نمایند. که این هزینه به عواملی مانند قیمت نهایی کالا، شرایط بازارهای داخلی و نیاز افراد در داخل ، میزان خرید وفرش آن کالا بستگی دارد.

  • بررسی کردن هزینه واردات و ترخیص کالا از دبی

 از فروشنده بخواهید برای کارهای ترخیص پیش فاکتور ( پروفرما اینویس ) صادر کند. همچنین باید فاکتوهای مختلفی در مورد قیمت نهایی کالا، شرایط بازراهای داخلی برای فروش و زمان مورد نیاز برای فروش و… تعیین شود.

  • محاسبه قیمت تمام شده کالای ورودی

قیمت نهایی کالا باید بر روی برگه ترخیص نوشته شود که این قیمت نهایی بعد از محاسبه هزینه گمرگ حساب شده و روی برگه قید می شود. هزینه های  مربوط به ترانزیت و حمل ونقل و انبارداری و جابجایی و…. باید حساب شود.

  • اخذ مجوز ثبت سفارش کالا برای واردات  از دبی و ترخیص کالا

برای ورود هرکالای به ایران شما باید مجوز ورود داشته باشید ، البته این در مورد واردات نه تنها از دبی بلکه از هرکشوری دیگر نیز میباشد. ارائه مدارکی که بر صحت و سلامت کالا است به اداره کمک نیاز است و همچنین روپد کالا به ایران شامل بازرسی هم میباشد

  • کم بودن هزینه های ترخیص کالا از دبی

کشورهای خلیج فارس و همچنین دبی، هزینه ترخیص کالا به دلیل کم بودن هزینه حمل و نقل و هزینه گمرگ و عدم نیاز به پرداخت مالیات کمتر از کشورههای دیگر است و همچنین واردات از این کشور ها به صرفه تر می باشد.

  • تسلط کافی بر زبان انگلیسی

چون برای ترخیص کالا در بی با افراد خارجی و عرب در ارتباط هستین، در نتیجا شما باید بر عربی و یا حداقل زبان انگلسی تسلط داشته باشد تا بتوانین کارها را به بهترین نحو انجام دهید.

محاسبه هزینه واردات کالا از دبی

 برای محاسبه  هزینه ها ابتدا باید شما از فروشنده کالا تمام اطلاعات و اسناد مورد نظر خودتان را بگیرید. هزینه واردات از دبی زمانی مشخص می شود که شما محاسبه کمرگی روی آنها انجامدهید . شما باید تمام هزینه های کمرگی را برآورد کنید چون که هزینه های کمرگ اخرین وارد واردات کالا است.

بنابراین برای بررسی هزینه ای واردات کالا بایک شرکت بازرگانی مشورت کنید تا اطلاعات دقیق و بروززتری از هزینه های گمرگ به شما بدهد ما به شما شرکت بازرگانی ماندگار را معرفی میکنیم.

  •  واردات و ترخیص کالا از دبی شامل موارد زیر است:
  • هزینه مربوط به بیمه
  •  حمل ونقل کالا
  • هزینه خرید کالا از فروشنده از دبی
  •  بارگیری در مرز و اسکله های کشور
  • هزینه های گمرگ
  • هزینه های ورودی کالا
  • کارمزدهای مالیاتی

بهترین کالاهایی که می توان از دبی وارد کرد

برای واردات از دبی به ایران، شما باید نیازهای بازار را بشناسید ولی به صورت کلی بهترین کالاهایی که می تواند وارد کرد

  • گوشی تلفن
  • پارچه و لباس
  • انواع کفش ورزشی
  • لوازم آرایشی
  • لپ تاپ
  • قطعات خودرو
  • لوازم خانگی
  • دوربین مدار بسته و قطعات دوربین مداربسته
  • آهن و فولاد غیر ممزوج
  • وسایل نقلیه
  • شکر و…

واردات کالا از امارات برای ایرانیان چه مزایایی دارد؟

کاهش هزینه های حمل و نقل یکی از مهم ترین مزایایی است که بسیاری از افراد را ترغیب به خرید از این کشور می کند. زیرا دبی که یکی از شهرهای مهم امارات است، در همسایگی ایران قرار دارد. از طرفی فروشندگان اماراتی برای ایرانیان ارزش خاصی قائل هستند.

از آن جا که تاجران ایرانی برای گمرکات کشور امارات هزینه ای پرداخت نمی کنند، هزینه واردات کالا در امارات نیز کاهش می یابد. به همین دلیل سوددهی این کار نیز بیشتر است.

در نتیجه می توان گفت که یکی از اصلی ترین مزایایی که بسیاری از افراد به آن تکیه می کنند، پایین بودن هزینه های واردات کالا از امارات است که برای تاجران اهمیت بسیاری دارد.

نکات حائز اهمیت در هنگام واردات کالا در امارات

همان طور که می دانید امارات از جمله کشورهایی است که برترین برندها را در خود جای داده است. ولی برخی از افراد سودجو کالاهای تقلبی را به اسم کالاهای اصل به فروش می رسانند. بنابراین باید به کیفیت و اصالت محصولات خریداری شده توجه کنید. یکی از روش های خرید کالاهای اصل و اورجینال مراجعه به نمایندگی ها می باشد.

واردات کالا از امارات با کم ترین سرمایه

بسیاری از افراد قصد واردات کالا از امارات را دارند ولی به دلیل عدم بودجه کافی از آن منصرف می شوند. شما برای شروع می توانید از اجناس ارزان قیمت همچون گلس تجارت خود را شروع کرده و به مرور کار خود را گسترش دهید.

هزینه ترخیص کالا از امارات

همان طور که در بالا اشاره کردیم، واردات کالا از امارات هزینه بسیار کمی را برای تاجران به دنبال دارد. ولی خدمات صورت گرفته برای واردات از جمله مواردی است که در لیست هزینه ترخیص کالا در امارات قرار می گیرد. هزینه های مالیاتی، هزینه های بیمه کالا، هزینه های حمل و نقل، هزینه های ترخیص کالا، عوارض ورودی کالا، تعرفه های گمرکی و … از جمله مواردی است که وارد کننده باید پرداخت کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این هزینه ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

واردات لوازم خانگی از امارات

یکی از جذاب ترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از امارات، لوازم خانگی است. بسیاری از نمایندگی های برتر دنیا در دبی دارای نمایندگی هستند. از طرفی با توجه به ورود مستقیم این لوازم، قیمت مناسبی نیز دارند. به همین دلیل یکی از کالاهایی که تاجران با خرید آن می توانند سود بالایی را بدست بیاورند، لوازم خانگی است.

چه کالاهایی در امارات سود بالایی دارد؟

تجریه و آمارهای بدست آمده ثابت می کند که برخی از کالاها سوددهی بیشتری نسبت به اقلام دیگر دارند. از جمله این کالاها می توان به پارچه و لباس، آهن و فولاد، انواع کفش ورزشی، شکر، لوازم آرایشی، وسایل نقلیه موتوری، تلفن همراه، ذرات دامی، موبایل، لپ تاپ، دوربین های دیجیتالی، لوازم جانبی تلفن همراه و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین