راهنمای خرید از چین

خرید از چین و تجارت با این کشور از مهمترین مواردی است که کاسبان و تاجران خواهان آن هستند. اما این کار خیلی نیز ساده نیست و جهت خرید مستقیم از چین باید اطلاعات و آگاهی لازم را داشته باشید. کسانی که قصد این کار را دارند بایستی اطلاعات کاملی را در مورد سفارش کالا از چین و هزینه خرید کالا از چین را داشته باشند. به همین منظور ما در بازرگانی ماندگار موارد لازم را به شما خواهیم گفت. و همچنین  در ادامه شما را با خرید از چین بدون واسطه، واردات جزیی از چین، خرید لباس از چین، سایت خرید عمده از چین ، روش واردات از چین و … آشنا خواهیم کرد.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

تجربه خرید چین

چین یک مقصد خرید عالی است. از دکه کنار جاده گرفته تا مرکز خرید مدرن در مقیاس بزرگ، از فروشگاه مشترک گرفته تا یک سوپرمارکت محبوب، این کشور مکان های بی شماری عالی برای خرید دارد که می تواند خواسته های خریداران را برآورده کند. در بیشتر شهرهای بزرگ چین خیابان های تجاری ویژه ای وجود دارد که محصولات محلی در آن به فروش می رسند. با این حال، همه خریدها در این کشور یکسان نیستند.

انواع مختلفی از فروشگاه ها، مراکز خرید و دکه های خیابانی برای انتخاب وجود دارد. استفاده از تجربه خرید از چین شما از انتخاب خرید بین گزینه های متععد راهنمایی کرده و به مقصد می رساند. با خواندن این مقاله می توانید تجربه خرید از چین را بدون سفر به کشور چین بدست آورید.

خرید از چین
خرید از چین

خرید از چین بدون واسطه

برای خرید از چین بدون واسطه کافی است تا با متخصصان بازرگانی ماندگار تماس حاصل کنید. به این صورت تمام واسطه ها را حذف کرده اید. بازرگانی ماندگار با سالها تجربه در زمینه خرید از این کشور و دارا بودن دفتر در مقصد منابع و تامین کننده های خوبی می شناسد و می تواند برای هر محصولی به راحتی منبع یابی کند.

خرید از چین

روش خرید از چین

برای روش خرید از چین 3 را ه وجود دارد که در ادامه آن را نام خواهیم برد.

1 .خرید مستقیم از فروشگاه های چینی.

این روش مزایا و معایب خود را دارد. اما بهترین مزیت آن این است که کیفیت محصول را از نزدیک مشاهده می کنید. البته باز هم سود جویانی هستند که نمونه با کیفیت معرفی کنند اما جنس نامرغوب تحویل مشتری دهند. از معایب این روش هم می توان به این نکته اشاره کرد که باید مسافتی طولانی طی کنید زبان چینی بدانید و تامین کننده مناسب پیدا کنید.

2.خرید از سایت های چینی

این روش نسبت به روش قبلی به خاطر اینکه به صورت آنلاین است بسیار آسان تر به نظر می رسد. اما مهم ترین نکته در این روش پیدا کردن تامین کننده مناسب محصولتان است.

3.خرید از چین توسط شرکت بازرگانی ماندگار

آسان ترین و مطمئن ترین راه این است که کار خرید کالا از چین را به شرکت بازرگانی ماندگار بسپارید. تا با خیالی آسوده صفر تا صد خرید محصول شما را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام دهند. در این روش نه دردسر سفر را خواهید داشت نه پیدا کردن تامین کننده و حتی حمل و نقل و ترخیص کالا که در نهایت برای شما ارزان تر و اقتصادی تر تمام خواهد شد. حتی در حصوص ارسال حواله یوان به چین شما را نیز کمک خواهد کرد.

این شرکت همچنین در حوزه های دیگر نیز به مردم خدمت رسانی می کند. به نحوی که به بیش از هزاران شخص و شرکت در راستای خرید کالا از دبی و همچنین ترخیص کالا از گمرگ کمک می کند.  این شرکت همچنین می تواند در ارسال حواله های مختلف نیز به شما کنند.

خرید مستقیم کالا از چین با قیمت کارخانه

اگر شرکتی دارید که محصولات خود را به صورت آنلاین می فروشد، اگر که شرکت شما کوچک است، اگر تصمیم به خرید مستقیم کالا از چین با قیمت کارخانه را دارید، می توانید تجارت خود را رقابتی تر کنید. از طرف دیگر، اگر شما در حال حاضر محصولات شرکت خود را تولید می کنید.. ممکن است، بخواهید بسته بندی، اجزا یا مواد اولیه را از چین خریداری کنید. که می تواند برای تجارت شما بسیار سود آور باشد.

تا همین اواخر، فقط شرکتهای بزرگ می توانستند دفتر فروش خود را که می تواند واردات و تأمین منابع محصولات خارج از کشور داشته باشد، حفظ کنند. امروزه، به لطف پیشرفت های فناوری، همه این موارد به صورت آنلاین در دسترس است و دیگر نیازی به رفتن به چین، سازماندهی سفرهای کاری سخت و گران قیمت، بازدید از کارخانه های چینی و تماس با تامین کنندگان نیست.

بدیهی است که تجارت الکترونیکی مزایا و معایب خود را دارد زیرا گرچه می تواند سریع و ارزان باشد، اما گاهی اوقات ممکن است غافلگیر شوید. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم یک راهنمای کوتاه با چند توصیه مفید در مورد نحوه خرید مستقیم از چین بنویسیم.

نکات مفید درباره خرید مستقیم کالا از چین

  • اگر تصمیم به واردات محصولات چینی دارید، ابتدا باید آگاه باشید که این مقادیر نقش بسیار مهمی در صنعت شما دارند. در صورت درخواست 50 ، 1000 یا 10000 قطعه و همچنین روش حمل و نقل، قیمت پیشنهادی تأمین کنندگان تغییر خواهد کرد. در حقیقت، حمل مقادیر کمی از محصولات از طریق هواپیما امکان پذیر است، انجام این کار برای مقادیر بیشتر امکان پذیر نیست.
  • به طور معمول، خرید مقادیر زیاد بهترین استراتژی برای صرفه جویی در هزینه است. این سیستم کاملاً آسان است و به منطق بازار که بین تامین کننده چینی و تولیدکنندگان آنها رخ می دهد بستگی دارد. هم شرکت های تولید کننده و هم تأمین کنندگان برای تولید کالا باید حداقل مقدار سفارش (MOQ) را دنبال کنند، اگر MOQ رعایت نشود، آنها قادر به قبول سفارشات شما نخواهند بود.
  • بنابراین، کسانی که تصمیم به واردات محصولات از چین دارند باید بدانند که هر فروش باید یک MOQ خاص را رعایت کند، به همین خاطر عمده فروشان قادر به فروش کالاهای درخواستی نخواهند بود، در صورت عبور از این حد، عمده فروش قادر به پذیرش خواهد بود زیرا این سفارش برای او سودآوری خواهد بود، هرچند حداقل (فقط فکر کنید که تامین کنندگان چینی حاشیه سود بسیار کمی دارند که از 2 تا 4٪ متغیر است.

نحوه برخورد با تأمین کنندگان چینی

به خاطر داشته باشید که زمان تولید و تحویل نیز مهم است. در واقع، هنگامی که تصمیم به خرید از چین می گیرید، باید توجه داشته باشید که سفارش خود را از قبل نهایی کنید، زیرا ماه ها قبل از تهیه کالاهای شما می گذرد. فقط فکر کنید که یک محموله در حدود 45 روز زمان دارد. بنابراین ، یک روش خوب این است. که به طور واضح و دقیق مقدار و زمانی که می خواهید. کالای شما تحویل داده شود را توضیح دهید.

بسیاری از شرکت ها معمولاً با ارائه اطلاعات نامشخص روابط خود را با تأمین کنندگان چینی آغاز می کنند، به عنوان مثال  آنها به قیمت واحد کالا نیاز دارند و بازه های کلی یا زمانی را ارائه نمی دهند. اگرچه ممکن است منطقی به نظر برسد که چنین رفتاری انجام شود، اما این نگرش غالباً علیه شما خواهد بود، زیرا مدت سفارش را طولانی کرده و تأمین کننده شما را عصبانی می کند.

چند مورد را در ذهن داشته باشید:

  • تأمین کننده، حتی یک شرکت متعهد، نمی تواند یک قیمت واحد برای کالاها به شما بدهد. زیرا قیمت بسته به مقدار آن بسیار متفاوت است.
  • درخواست خود را مدام تغییر ندهید، به این خاطر که اگر به طور مداوم درخواست خود را تغییر دهید، می توانید مشتری ناخوشایندی شوید.
  • تأمین کنندگان چینی هر روزه هزاران درخواست دریافت می کنند. و از از دست دادن شما به عنوان مشتری نمی ترسند. به خصوص اگر درخواست مقادیر کمی از محصولات را داشته باشید.
  • بنابراین ، آنچه ما توصیه می کنیم. این است که تصمیم خود را در مورد آنچه در آینده می خواهید. تصمیم بگیرید: اینکه چه محصولاتی می خواهید خریداری کنید. و در چه زمانی به آنها نیاز دارید. به این ترتیب می توانید. اطلاعات بسیار واضح و دقیق را برای تأمین کننده ارسال کنید. ارتباط شفاف، بازه های زمانی را سریعتر کرده و شما را به مشتری مورد استقبال تامین کنندگان تبدیل می کند. علاوه بر این سوتفاهماتی را که می تواند. در صورت تغییر مداوم درخواست های خود به مواردی که دانش محدودی از زبان انگلیسی دارند، محدود می کند.
خرید مستقیم از چین بدون واسطه
خرید مستقیم از چین

چگونه می توان تامین کننده چینی مناسب را پیدا کرد

موضوع دیگری که باید در موضوع خرید مستقیم کالا از چین به آن پرداخته شود. چگونگی جستجوی تأمین کنندگان مناسب است. اگر به دنبال خرید آنلاین هستید. در وب سایت هایی مانند Alibaba بگردید متوجه خواهید شد. که برای یک محصول هزاران تامین کننده وجود دارد. چگونه تصمیم بگیریم کدام یک بهترین است؟

  • یک درخواست قیمت با مقادیر و زمان مورد نیاز محصولات را بنویسید و آنها را برای چندین تامین کننده ارسال کنید
  • سوال کنید. که چنین کالاهایی در گذشته در اتحادیه اروپا یا ایالات متحده فروخته می شده است.
  • برای فروش محصولات گفته شده در اتحادیه اروپا از گواهینامه ها درخواست کنید.
  • به طور خاص سوال کنید. که آیا تأمین کننده می تواند حمل و نقل را ترتیب دهد. و چه روشی در قیمت گذاری در نظر گرفته شده است.
  • بررسی های مربوط به آن تأمین کننده و مدت فعالیت او را با دقت بخوانید. و بررسی کنید (هرچه فعالیت وی بیشتر باشد، از سرمایه گذاری شما ایمن تر خواهد بود).

آداب و رسوم

همچنین بهتر است پیش از این بررسی کنید که عوارض سفارشی برای محصولاتی که می خواهید وارد کنید چیست، زیرا:

وظایف سفارشی بسته به محصولات وارداتی تغییر می کند. و می تواند بسیار به قیمت نهایی کالا بستگی داشته باشد.

راه های خرید عمده از چین

برای خرید از چین می توانید به این کشور بروید و خودتان محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید اما این روشی نیست که همیشه به شما پیشنهاد شود این کار قوانینی خاص دارد که گذشتن از آن ها و به انجام رساندن کار، نیازمند دانش و مهارت و همچنین روابط مناسب و درست است. اهمیت این موارد به قدری بالاست که اگر شما آمادگی کافی برای انجام هر یک از این ویژگی های توصیه شده را نداشته باشید، ممکن است دچار ضرر و زیان شوید این در حالی است که راهکاری دیگر برای خرید عمده از چین وجود دارد. در این زمینه؛ تقاضاهایی وجود داشت و به همین دلیل عرضه نیز در چند سال گذشته به وجود آمد.

سایت هایی اینترنتی روی کار آمدند که کار آن ها گرفتن سفارش از شما، تهیه آن ها، انتقال به ایران و گرفتن دستمزد است. در کنار این ها، نوع دیگری از سایت ها هستند که شکلی ساده تر دارند. کار آنان مانند خرید کردن به صورت اینترنتی است. شما می توانید کالا را از ویترین آنان سفارش دهید، مبلغ آن را پرداخت کنید و منتظر دریافت کالا باشید.

با ورود این سایت ها به دنیای کسب و کار، کارها آسان شدند و چرخ اقتصاد به شکل بهتری قادر به چرخیدن شد. هر کدام از این سایت ها ویژگی هایی مخصوص به خود دارند و هر کدام خدماتی خاص خود را به شما ارائه می دهند. با کمک گرفتن از سایت های خرید عمده از چین بین شما و بازار چین واسطه به وجود می آید، خرید شما زودتر و با اطمینان بیشتری انجام خواهد شد. حال با ما باشید تا با هم به بررسی بهترین سایت های خرید از چین بپردازیم.

سایت خرید عمده از چین

سایت پر طرفدار علی اکسپرس

خرید به صرفه با دی اچ گیت

خرید بدون واسطه با بنگ گود

خرید عمده از چین و به صرفه از سایت دل اکستریم

خرید عمده از چین با بازرگانی ماندگار

شما می توانید با خرید از این سایت ها یا انتخاب کالا ها، لیست خود را به کارشناسان بازرگانی ماندگار بسپارید تا از این طریق خرید عمده کالا از چین در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد. لازم به ذکر است شما نمی توانید به صورت مستقیم از این سایت ها خرید و محصول را از چین برای شما ارسال کنند. بلکه شرکت های بازرگانی مانند بازرگانی ماندگار وظیفه این کار را بر عهده می گیرند و کار شما را راحت می کنند.

نحوه محاسبه خرید از چین

اولین شرط برای واردات قیمت خرید کالا می باشد تا بتوان سود بسیار زیادی از آن کسب کرد. به همین منظور بهترین کار محاسبه شرایط خرید و هزینه های جانبی کالا است تا بتوان کالایی با قیمت مناسب وارد کرد که سود خوبی عاید کند.

قیمت محصول را با تحقیق بازار در فروشگاه ها و قیمت خرید مصرف کننده نهایی می توان به دست آورد. بعد از آن باید قیمت خرید کالا از چین را متناسب با قیمت مصرف کننده نهایی محاسبه کرد. به این صورت می توان قیمت خرید از چین را به بهترین نحوه برآورد کرد

بعد از خرید کالا نوبت به محاسبه ی هزینه های حمل و نقل کالا و هزینه های گمرکی هر دو کشور می باشد که گاها بعضی کالاها میتواند بسیار بالا و بعضی کالا ها بسیار پایین باشد

برای محاسبه هزینه های حمل و نقل کالای خریداری شده از چین می توان هزینه های حمل داخلی چین تا دفتر شرکت حمل (گاهی در همان شهر می باشد گاهی در شهر های دیگر و به دلیل وسعت زیاد چین کرایه ها می تواند بسیار زیاد باشد. به همین منظور توصیه میشود حتما خرید خود را از یک شهر این کشور یا از یک فروشگاه و کارخانه چینی خرید کنید. که هزینه های حمل و نقل باعث گران شدن محصول تمام شده نشود.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

تحویل کالا در چین براساس ترم ها تحویل

فروشنده های چینی معمولا براساس ترم های حمل و نقل (بستگی به مقدار ارزشی کالا دارد) کالا را تحویل می دهند. گاهی درب انبار خود، گاه تحویل در محل شرکت حمل یا در بندر مربوطه، و گاها تحویل در بندر کشور شما این کار را انجام می دهند. هزینه معمولا روی خرید شما محاسبه می شود. ب

ه عبارتی باید  فکر نکنید چیزی رایگان حساب می کنند، به جز در صورتی که  خرید زیادی انجام دهید. که هزینه های حمل در چشم نیابد در آن صورت هزینه حمل را به عهده می گیرند.

هزینه های حمل کالا در گمرگ

بعد از حمل نوبت به هزینه های گمرکی داخل می رسد. که باز هم بستگی به کالای مربوطه دارد. بعضی از وارد کنندگان تمایل دارند کالا در گمرک شهر خودشان ترخیص شود. پس هزینه های حمل از بندر یا گمرک تا گمرک شهر شما باز بر قیمت تمام شده محصول تاثیر می گذارد

هزینه های داخلی گمرک برای کالاهای مختلف بر اساس موارد زیر تعیین می شود:

 بازرسی

 ثبت سفارش

هزینه اخذ مجوزات + زمان تا اخذ مجوز (توصیه می شود اول مجوزات را بگیرید بعد شروع به واردات و خرید را انجام دهید)

 انبارداری گمرک

هزینه های کارشناسی و ارزیابی

دستمزد ترخیص کار

مالیات کالا (بسته به درصد مالیاتی تعریف شده در گمرک).

امکان خرید از چین پرداخت در ایران چگونه است؟

در شرایط فعلی ایران امکان خرید از چین پرداخت در ایران با مشکلاتی مواجه است. نوسان های ارز و تغییرات قوانین گمرکی از جمله مشکلاتی است که پیش روی خریداران وجود دارد. مشکلاتی که به دلیل تحریم ایران برای پرداخت بوجود آمده تا حدودی به واسطه ی شرکت های بازرگانی، صرافی ها، پیج های اینستاگرام یا به اصطلاح آنلاین شاپ ها خرید کالا از چین  حل شده است.

این واسطه ها با دریافت کارمزد می توانند انتقال پول به سایت ها یا فروشندگان آنها را برای خریداران در ایران انجام دهند و حتی برخی از شرکت ها حمل و باربری و تحویل کالاها را نیز انجام می دهند.

حال اگر شما نیز در فکر خرید از چین پرداخت در ایران هستید می توانید با معتبرترین کارگزاران خرید از چین همکاری کنید. یکی از مهم ترین این مجموعه ها بازرگانی ماندگار است که به شما در واردات کالا کمک می کند.

در این راستا مشاوران بازرگانی ماندگار در تمام روز در خدمت مشتریان عزیز هستند. به همین منظور  شما در صورت داشتن سوال می توانید از آنها مشاوره بگیرید و تمامی خم و چم هایی که برای این خرید نیاز دارید به شما ارائه داده و شما را در خرید بهتر یاری می کنند.

بهترین شرکت بازرگانی خرید از چین

همگی می دانید لوازمی که در چین به فروش می رسند از قیمت های بسیار ارزانی برخوردارند. برای همین بسیاری برخی افراد به جای خرید و فروش کالاهای داخلی به خرید و فروش کالاهای چینی ترغیب می شوند.  امروزه خرید کالا از چین به روش شخصی انجام می گیرد و بیشتر افراد این گونه کارها را به شرکت ‌های بازرگانی می ‌سپارند.  بهترین شرکت بازرگانی خرید از چین شرکت خدماتی و بازرگانی ماندگار می باشد. این شرکت سال های زیادی است که در جهت صادرات و واردات از چین تلاش می کند.

 هزینه بسیار کمی که این شرکت در قبال خدمات بی پایان خود از مردم می گیرد، باعث شده است که افراد بیشتری به همکاری با این شرکت ترغیب شوند.  بهترین شرکت بازرگانی خرید از چین شرکتی است که هزینه بسیار پایینی را در قبال خدمات خود از مردم بگیرد.  همچنین شرکتی که با قوانین مرزی درباره صادرات و واردات آشنایی کامل داشته باشد جزو بهترین ها می باشد.

عوامل موثر در قیمت گذاری حمل کالا و خرید از چین تحویل در ایران

در این قسمت به مهم ترین عوامل موثر در قیمت گذاری حمل کالا و خرید از چین تحویل در ایران می پردازیم:

  • تاثیر وزن و حجم بار ، بر هزینه حمل بار از چین: وزن و حجم بار شما ، تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده ی ارسال کالا از چین دارد. هرچه وزن بار شما بیشتر باشد ، قیمت تمام شدهبرای هر کیلو بار هوایی و دریایی از چین ، برای شما کمتر خواهد شد . این مسئله در مورد حجم بار هم صدق میکند .
  • تاثیر وزن حجمی بر قیمت ارسال بار از چین: چنانچه کالای شما بصورت بار حجمی محسوب شود ، این مسئله در هزینه تمام شده ی شما بسیار موثر است. وقتی بار شما در هر متر مکعب بیشتر از 167 کیلوگرم باشد ، بار شما حجمی محسوب میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد وزن حجمی و نحوه ی محاسبه ی آن میتوانید صفحه یهزینه فریت بار را در سایت ما مشاهده نمایید.
  • قیمت کرایه حمل شرکتهایحمل هوایی و دریایی: عامل مهم دیگر در ارزیابی قیمت ارسال بار از چین ، شرکتهای حمل بین المللی هستند.
  • چه در حمل دریایی و چه در حمل هوایی ، داخلی یا خارجی بودن شرکت حمل ، اثر بسیار زیادی در هزینه های حمل دارد. خطوط کشتی رانی داخلی و خطوط کشتی رانی خارجی قیمتهای متفاوتی دارند . همچنین قیمت حمل هوایی خطوط پروازی داخلی مانند هواپیمایی ماهان ، با قیمتهای حمل خطوط هوایی خارجی مانند: هواپیمایی امارات و یا قطر ایرویز ، متفاوت میباشند. اینکه شما کدام شرکت را برای ارسال کالای خود از چین به ایران انتخاب میکنید ، تاثیر مستقیمی بر قیمت حمل بار شما دارد

توصیه ‌هایی برای خرید از چین با قیمت مناسب

شاید باور نکنید اما خرید نیز می تواند یک مهارت باشد. چه طور؟ زمانی که شما بتوانید با حداقل هزینه بهترین کیفیت یا ارزشمند ترین خدمات را بخرید می توان آن را یک مهارت نامید. اما نگران نباشید ما این هنر را در ادامه به شما خواهیم آموخت.

هنر چانه ‌زنی در چین

چانه زدن در کشور چین مانند کشور خودمان یک تفریح و سرگرمی ملی است. تجربه تاجران ثابت کرده که می‌ توانید با بیشتر فروشنده ها غیر از فروشگاه ‌و مجتمع‌ های تجاری بزرگ چین، که قیمت ‌های مقطوع دارند، چانه بزنید. معمولا برای اجناس ارزان قیمت تخفیفی کوچک نصیبتان خواهد شد. فروشگاه ‌های بسیاری در پکن و دیگر شهرهای چین وجود دارند، پس مهم است که بدانید چگونه برای چیزهایی که می‌خواهید بخرید بهترین قیمت ‌ها را پیدا کنید.

قبل از خرید باید بدانید که دقیقا چه چیزی می خواهید و بازارهای خوب را شناسایی کنید. در این راه باید هنر چانه زنی را نیز بدانید زیرا بعضی از کالاهای چینی نیز قیمت پرت دارند و اگر تخفیف نگیرید در انتها خرید از چین به ضرر شما تمام خواهد شد یا بهتر بگوییم سود بیشتری می توانستید داشت باشید. قانون اول چانه زدن در چین، این است که هرگز جوری رفتار نکنید که انگار باید یک چیزی را داشته باشید.

قیمت کالا در بازارهای چینی

تجربه ثابت کرده که در کشور چین فروشندگان عاشق مشتریانی هستند که در باره یک کالا بسیار هیجان زده می شوند. هیجان برای آنها به این معنا است که می توانند قیمت کالای خود را بیش از آنچه که هست افزایش دهند. اگر در هنگام خرید به کالای مورد نظرتان برخورد کردید، طوری وانمود کنید که برای شما ارزش خاصی ندارد و به راحتی می توانید از آن بگذرید.

در این صورت است که به احتمال زیاد قیمت بهتری را دریافت می کنید. این توصیه را وقتی می‌ خواهید اولین قیمت ‌تان را بگویید به یاد داشته  باشید. همیشه می ‌توانید از آن قیمت بالا بروید ولی هیچ موقع نمی‌ توانید از قیمت اولیه پایین ‌تر بیایید.

به فروشگاه‌ های مختلف بازارهای چین سر بزنید

در زمان خرید با مواجه شدن کالای مورد نظر خود در یک فروشگاه، صبور باشید و از اولین مغازه به اصطلاح خرید نکنید. به سراغ فروشگاه های مختلف بروید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید. با این کار می توانید فروشنده منصف را پیدا کرده و کالا خود را با بهترین قیمت خرید کنید.

برای خرید از چین، محکم باشید اما مودب بمانید

بعضی موقع ها در زمان خرید و هنگام تخفیف خواستن ممکن است با برخورد خیلی خوب فروشنده مواجه نشوید. در این هنگام همانطور که صبور و مودب هستید محکم باشید و قیمت خود را با قطعیت اعلام کنید.

چه کالایی از چین بخرم؟

خرید از چین تجربه و سودی عالی به همراه دارد زیرا که کالاها را با قیمت بسیار مناسبی می توانید بخرید. اما باید آگاه باشید که اگر یک قیمت تخفیفی برای یک کالا با برند مشهور و بین‌المللی آن قدر خوب است که نمی‌تواند حقیقت داشته باشد، در واقع همین طور است، واقعیت ندارد. در عین حال حواستان به اجناس برندهای معروف که با قیمت ‌های معقول‌تری عرضه می‌شوند باشد.

بعضی فروشندگان متوجه شده‌اند که قیمت خیلی پایین شک‌ برانگیز است. بنابراین قیمت همان جنس ‌های تقلبی را بالا برده تا به نظر قیمت‌ های تخفیف خورده اجناس اصل به نظر بیاید. بسیاری از اجناس اصلی و با برندهای معروف، نسبت به کشورهای دیگر معمولا قیمتهای بالاتری در چین دارند.

مراقب تقلبی ها باشید

جالب است بدانید که علاه بر اجناس تقلبی در چین، سی ‌دی‌ و دی ‌وی‌دی ‌های کپی نیز خیلی معمول هستند. تا جایی که خرید اصل یک نرم ‌افزار یا فیلم مشکل است. مراقب باشید زیرا که معمولا ویروس‌ ها در نرم‌ افزارهای کپی خیلی معمول هستند. کپی ‌های غیر قانونی به همین جا ختم نمی ‌شوند بلکه در کتاب ‌ها، لباس ‌های با برند ‌های معروف و ساعت ‌های مچی با مارک های مشهور با قیمت‌های خیلی مسخره‌ای در دسترس هستند.

خیابان ‌های مشهور برای خرید از چین

  Wangfujingپکن، شمال چین

 Chunxi چنگدو، استان سیچوان، جنوب غربی چین

Barkhor لهاسا، تبت، جنوب غربی چین

خیابان مرکزی (هاربین، استان Heilongjiang، شمال شرقی چین)

چه کالایی ارزش خرید از چین را دارد؟

برای پاسخ به این سوال که چه کالایی ارزش خرید از چین را دارد؟ باید گفت که تقریبا همه کالاها. چرا که اگر بازار خرید درست را پیدا کنید، از تقلبی ها اجتناب کنید، از بی کیفیت ها و قیمت های پایین بگذرید، می توانید بهترین خرید را داشته باشید. اما در ادامه بعضی از کالاها را که طرفدار بیشتری دارند را به شما معرفی می کنیم.

بازی‌ های چینی

ابریشم (لباس شب، پارچه ساده یا قلاب دوزی شده)

Mahjong. بادبزن

بطری ‌های نقاشی شده (Snuff bottles)

چترهای زیبا برای آفتاب یا باران

کارهای هنری (برش کاغذ، نقاشی، عکس، کارت پستال، رول‌های خطاطی و نقاشی)

لوازم مرتبط با پاندا

چای

برنج

خرید عمده آنلاین از چین

امروز بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم ایران از طریق خرید از چین تامین می شود.  این نوع خرید به دلیل راحتی فراوانی که دارد، رایج تر از دیگر انواع خرید ها می باشد. خرید عمده آنلاین از چین به روش غیر حضوری انجام می پذیرد. مشتریان در این نوع خرید به شیوه غیر حضوری اقلام مورد نیاز خود را خریداری می‌ کنند.

افراد با کمک از شرکت های بازرگانی همچون شرکت خدماتی و بازرگانی ماندگار اقدام به وارد کردن کالا ها می کنند.  در این نوع خرید هر نوع اقلامی که طبق قانون وارد کردن آن اشکالی ندارد، می توانید خریداری کنید.

 با توجه به اینکه واردات کالا از چین و سفر به این کشور ممکن است، هزینه بسیار هنگفتی را برای شما در پی داشته باشد، شیوه خرید غیر حضوری روشی است که هزینه های شما را کمتر می کند.  همچنین با خرید عمده آنلاین از چین در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد و به جای رفتن به چین به کارهای دیگر خود خواهید رسید.

خرید عمده آنلاین از چین  از طریق  بازرگانی ماندگار

 خرید عمده آنلاین از چین، ترخیص کالا و تحویل به موقع را به شرکت خدماتی و بازرگانی ماندگار بسپارید که سال های سال است در جهت تامین نیازهای شما از کشورهای دیگر زحمت می کشد.

خرید لباس از چین

خرید لباس از این کشور نیز توسط شرکت بازرگانی ماندگار برای شما عزیزان صورت می گیرید که می تواند بسیار سودآور باشد. اما درباره خرید لباس از کشور چین نکته های مهمی وجود دارد.
حواستان به اجناس برندهای معروف باشند که با قیمت‌های معقول ‌تری عرضه می‌شوند. بعضی فروشندگان متوجه شده‌اند که قیمت خیلی پایین شک ‌برانگیز است. بنابراین قیمت همان جنس‌های تقلبی را بالا برده تا به نظر قیمت‌های تخفیف خورده اجناس اصل به نظر بیاید.
بسیاری از اجناس اصلی و با برندهای معروف، نسبت به کشورهای دیگر معمولا قیمت های بالاتری در چین دارند. بهتر است که خرید اجناس برند را به برگشتن از چین موکول نمایید.

واردات عمده لباس از چین

 هزینه بسیار کمی که این شرکت بازرگانی از شما دریافت می کند، می ‌توانند ترغیب کننده شما به این نوع خرید باشد. همچنین خرید عمده از کشورهای دیگر همچون چین می تواند فروش تکی را برای شما به وجود بیاورد و در نتیجه سود بسیار زیادی را نصیب شما کند.

بنابراین هم عمده بودن خرید و هم آنلاین بودن آن در صرفه ‌جویی هزینه ‌ها بسیار موثر است و می توانند درآمدی کلان را برای شما به وجود بیاورند. اگر می خواهید بیشتر درباره این نوع خرید اطلاع حاصل کنید، نیازمند مطالعه ادامه مقاله خواهید بود.

مزایا خرید عمده آنلاین لباس از چین

یکی از بیشترین اقلامی که خرید آن بسیار زیاد رایج است لباس و پوشاک می باشد‌. قیمت لباس های دوخته شده در چین بسیار ارزان است. و برای بازرگانان ایرانی در قیمت بسیار ناچیزی تمام می شود. به همین دلیل بیشتر بازرگانان که به خرید از این کشور ترغیب می ‌شوند به پوشاک روی می آورند.

  بیشترین میزان پوشاکی که در سطح کشور وجود دارد مربوط به چین می باشد، خرید عمده لباس از چین که توسط بازرگانان ایرانی به صورت آنلاین انجام می‌ پذیرد، یکی از عرصه هایی است که شرکت خدماتی و بازرگانی ماندگار در آن هنرنمایی می کند.  این شرکت قادر است در تمامی مراحل خرید عمده لباس از چین یاری گر شما باشد.

بازرگانی ماندگار در برابر هر نوع عوارضی تعهد می کند که کالاها و لباس های مورد نظر شما را کاملا سالم به شما برساند.  خرید عمده آنلاین از چین بهتر است زیرا بسیاری از افراد با این کشور آشنایی کافی ندارند و نمیتوانند اقدام به خرید حضوری از آن بکنند.

 همچنین این نوع خرید هزینه های شما را کاهش می دهد و در نتیجه بر میزان سود دهی شما می‌ افزاید.  لباس های چینی نیز پوشاک معمول جهانی هستند و کاملاً مشابه پوشاک مورد نیاز ایرانیان می باشند.

بنابراین در کمبود هر نوع لباسی می توان به این کشور مراجعه کرد. همچنین لازم به ذکر است که برخی از لباس هایی که در چین رایج نیست. همچون چادر و مانتو نیز در این کشور تولید می ‌شوند. زیرا تقاضای تولید آن از طرف بازرگانان ایرانی به کارگاه های دوخت و دوز این کشور داده می شود.

مزایا خرید آنلاین ابزار از چین

لوازم دیگری که وارد کردن آن ها از چین رایج است ابزار های مکانیکی یا کشاورزی می باشند. همچنین واردات انواع مانیتور مانند مانیتور تصویری ماشین نیز از جماه ابزارهای مهم وارداتی از چین هستند. این نوع ابزارها در انواع بسیار مختلفی وجود دارند که سطح کیفیت آن ها متفاوت است. بازرگانان ایرانی معمولا به خریده عمده آنلاین ابزار از چین می‌ پردازند. این نوع خرید و تحویل آن را به شرکت خدماتی و بازرگانی ماندگاری سپارند تا در اسرع وقت ابزار آلات مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

فروشگاه های آنلاین معتبر خرید از چین

بازرگانان ایرانی می دانند که این شرکت تمامی لوازم شما را از لحظه دریافت تا تحویل بر عهده می گیرد. و نیازی به نگرانی از طرف آن ها نیست. شرکت تمامی لوازم شما را سالم تحویل می دهد. و اگر حتی کوچکترین خسارتی به شما وارد شود این شرکت می تواند هزینه آن را به شما پرداخت کند.

مهم ترین مزین های خرید عمده کفش از چین

از جمله لوازم پر مصرف توسط ایرانیان کفش می باشند. کفش های تولید شده در چین قیمت بسیار ارزانی دارند. به همین دلیل خرید عمده آنلاین کفش از چین بسیار رایج است. تجربه ها نشان می دهد که خرید عمده آنلاین کفش از چین میزان سود دهی بالایی دارد. زیرا همه هزینه های خرید آن بسیار پایین است. و هم قیمت کفش های تولید شده در چین بسیار ناچیز است.

بنابراین میزان قابل توجهی از کفش های موجود در بازار را کفش ها و پاپوش های چینی تشکیل می دهند.

 خرید کفش و پاپوش از چین بدون هیچ مانعی انجام می پذیرد و قوانین داخلی و چینی هیچگونه ممانعت خاصی از این جهت بر سر راه بازرگانان قرار نداده است.

 این کار توسط شرکت خدماتی و بازرگانی ماندگار انجام می ‌پذیرد می شود که شناخته شده ترین شرکت بازرگانی در سطح کشور می باشد. این شرکت می تواند خرید عمده آنلاین از چین و خرید  کفش ها و پاپوش های سفارشی شما را در سریعترین زمان ممکن  انجام دهد.

در این صورت شما نیز درآمد زیادی را از فروش خرده این نوع کفش ها حاصل خواهید کرد و در زمانی بسیار کم به سود بالایی می رسید.

قیمت حمل بار از چین به ایران

همانطور که پیش تر گفتیم قیمت حمل بار از چین به ایران، هزینه مشخصی ندارد. اما برای استعلام قیمت حمل بار از چین به ایران می توانید با شماره های تماس بازرگانی ماندگار در تماس باشید تا متخصصان ما برای شما هزینه حمل بار از چین به ایران را برای کالای شما محاسبه کنند.

مدت زمان حمل بار از چین به ایران

برای مدت زمان حمل بار از چین به ایران باید گفت از آن زمان که خرید از چین انجام می گیرید از 10 روز تا دوهفته طول خواهد کشید.

شرکت بازرگانی ماندگار جزو شرکت هایی است که کار خرید از چین و ارسال به ایران را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می دهد. زیرا 16 سال در این حوزه دانش و تجربه دارد و با بسیاری از تامین کنندگان چینی در ارتباط بوده و شرکتی نیز در گوانجو چین دارد.

مشاوره خرید از چین

در این بخش مشاوره خرید از چین را با صحبت درباره شروع پروسه خرید آغاز می کنیم .

تعیین استراتژی خرید و نوع کالا

اگر شما خواننده عزیز هنوز کسب و کار خود را آغاز نکرده اید و برای تحقیق و کسب اطلاعات بیشتر در حال مطالعه مقاله مشاوره خرید کالا از چین هستید، پیشنهاد ما به شما این است که در گام اول نوع کالا و استراتژی خرید خود را مشخص کنید. پیشنهاد می شود که به دنبال خرید و وارد کردن کالایی باشید که امکان تولید آن در ایران وجود ندارد و یا مصرف آن در بازار بالا است اما خود کالا نایاب است. درباره استراتژی خرید نیز باید تصمیم خود را بگیرید که با شروع به این اقدام به دنبال چه هدفی هستید؟ قطعا پول اولین هدف شما است اما مانند هر کار دیگری شما نیاز دارید تا ابتدا تمام اهداف خود را به طور کامل سنجیده و اولویت های خود را صادقانه و واضح برای خود مشخص کنید.

از چه کسی باید خرید کنم؟

دومین توصیه ما در مقاله مشاوره خرید کالا از چین به شما آن است که تولید کنندگان و فروشندگان چینی کالای مد نظر خود را بشناسید. این کار از اهمییت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که پیشنهاد ما به شما آن است که پس از یافتن فروشندگان و تولید کنندگان چه از وب سایت های معتبر نظیر علی اکسپرس، چه از نمایشگاه ها و یا حضور در بازار چین، خود به طور شخصی با آن ها وارد مذاکره شوید تا از اعتبار آن ها و اعتبار کالایی که می خواهند به شما بفروشند اطمینان حاصل کنید و همچنین شناخت بیشتری روی آن ها بدست آورید.

قیمت کالا در چین

فرآیند قیمت گذاری به عنوان یکی از مهمترین پارامترهای کاری تولید کنندگان، توزیع کنندگان یا صادر کنندگان است. در واقع با ارزیابی فعالیت‌ها، سطح کیفیت، ویژگی‌ها و همچنین هدف از تولید محصول؛ فرآیند قیمت گذاری انجام می‌شود. البته در قیمت گذاری به رقبا نیز توجه می‌کنند چرا که باید قیمت‌هایی ارائه دهند، تا در مقایسه با رقبا بتوانید توجه مخاطبان را جلب نمایند.

قطعاً که این پروسه قیمت در تمامی حوزه‌ها و کشورها وجود دارد اما ما می‌خواهیم بدانیم قیمت کالا در چین چگونه است؟ چین به عنوان یکی از کشورهای موفق، طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشت. قیمت کالاهای چینی بسیار مقرون به صرفه بوده به همین مسئله باعث شده تا توجه وارد کنندگان جلب شود، البته افراد زیادی نیز طرفدار کالاهای چینی هستند.

چرا که با رشد تکنولوژی، امروزه کالاهای چینی با کیفیت فوق العاده عالی و قابلیت رقابت با دیگر برندهای اروپایی روانه بازار می‌شوند. اما دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت کالا در چین به سبب استفاده نیروی کار ماهر ارزان است و همچنین اینکه مواد اولیه تولیدی نیز در این کشور بسیار مقرون‌بصرفه می‌باشد.

سفارش از چین

امروزه چین از نظر اقتصادی به عنوان یکی از قدرت‌های منحصر به فرد جهانی شناخته می‌شود، در واقع چین در جهان جایگاه دوم اقتصادی را دارد. به دلیل شرایط تحریم‌های موجود در ایران چین نقش بسیار موثری در زمینه تامین نیاز داخلی بازار ایران داشت. در واقع حجم وسیعی از نیاز بازار داخل را کشور چین تامین می‌کند و چه بسا اینکه سال‌هاست با کشور ایران تجارتی پررنگ دارد.

طی سال‌های اخیر چین به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین شریک‌های تجاری در حوزه واردات و صادرات با کشور ایران بوده است. اما این کشور برخلاف ۱۰۰سال پیش، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های تولید دنیا به شمار می‌رود. با توجه به حجم وسیع از محصولات مختلفی که در این کشور تولید می‌شود، پس سفارش از چین برای هر نوع محصولی امکان‌پذیر است.

البته سفارت از چین تنها برای کالاهایی امکان دارد که بر اساس قوانین دو کشور واردات یا صادرات آنها مجاز باشد. اما برای خرید از چین باید آشنایی کافی با تمامی شرایط و قوانین واردات و صادرات را داشت. در واقع قوانین گمرکی به عنوان یکی از مهم‌ترین مباحثی است که روی سوددهی یا حتی ضرر و زیان شما تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نمونه کالا از چین

بخش وسیعی از نیاز بازار از طریق واردات از چین برطرف می‌شود. عوامل بسیار زیادی باعث شده تا ما اقدام به واردات از چین کنیم و شاید یکی از مهم‌ترین آنها به صرفه بودن قیمت کالا در چین است. بد نیست بدانید یکی از مهم‌ترین اهداف ما از واردات از چین، خرید کالا از چین در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه می‌باشد.

چرا که واردات و صادرات به کشور چین همانند برخی از کشورها قوانین و شرایط بسیار سخت و دشواری دارد. همچنین بسیاری از شرکت‌های بازرگانی ما نظیر شرکت علی بابا سال‌هاست که با این کشور تجارت کرده‌اند. افرادی که قصد واردات دارند، قبل از ثبت سفارش یا اخذ قرارداد، باید درخواست ارسال نمونه کالا از چین داشته باشند. گام‌های بسیار متعددی برای واردات یک محصول از کشور چین باید طی شود.

هر یک از مراحل، ارزش و اهمیت بالایی دارند و برای پشت سر گذاشتن آنها حساسیت بسیار زیادی وجود خواهد داشت. چنانچه تخصص کافی نداشته باشید، امکان رقابت با رقبای سرسخت در تجارت وجود ندارد.

همین ارسال نمونه از چین خود به عنوان یکی از مهمترین نکات ریزی می‌باشد که شاید بسیاری از شما به آن توجه نکنید. با درخواست ارسال نمونه کالا از چین می‌توانید توسط کارشناسان مجرب نمونه را بررسی کرده و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. در نتیجه پس از اطمینان نیز می‌توانید سفارش خرید خود را ثبت کنید.

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم خرید از چین اگر با مهارت و دانش باشد می تواند بسیار سودآور باشد و به رشد شما کمک کند. اما همیشه که نمی توان تا چین سفر کرد و فروشنده خوب را شناخت. شما می توانید در هر جایی که هستید بدون مراجعه به کشور چین کالای خود را سفارش دهید. اما چه طور؟ شما می توانید به راحتی صفر تا صد خرید از چین را به شرکت بازرگانی ماندگار بسپارید و از مشاوره های تخصصی این مجموعه به رایگان استفاده کنید.

همچنین قبل از خرید و حمل و نقل ما میتوانیم به صورت رایگان با ارسال پورفرما Proforma تمام هزینه های شما را براورد کرده و قیمت نهایی خرید و تحویل خود را قبل از هر کار و هر هزینه ای به صورت کاملا رایگان به شما اعلام نماییم.

بازرگانی ماندگار با در داشتن تجربه کافی در خرید از چین می تواند راهنما و مشاور و مجری شما از خرید کالا تا تحویل به شما در محل درخواستی شما باشد. به همین منظور می توانید با ما  مشاوران ما در تماس باشید.

One thought on “راهنما و نحوه خرید از چین

    • حسین میخک میگوید:

      برای صادرات کالا با کارشناس تماس بگیرید. 09120856796
      بازرگانی ماندگار علاوه بر خرید کالا از چین در زمینه صادرات کالا به تمامی کشورهای دنیا فعالیت می ند.

  1. Mikaeel میگوید:

    اگر بخواهیم خرید عمده مانند ۲۰۰ عدد رینگ لایت
    از چین انجام بدهیم ک قیمت مناسب تر داده بشود؛ و آن ها را در اخر از چین به دبی برد ایا از راه سایت شما میشود اقدام کرد؟

  2. احمد میگوید:

    بسیار عالی . واقعا مطالب خوب و کامل هست. و هر کسی که قصد خرید از چین را دارد باید حتما این مقاله را مطالعه کند.
    ممنون از بازرگانی ماندگار

  3. سامان محمدی میگوید:

    ممنون بابت مطلب کاملی که در مورد خرید از چین گذاشتید.
    اگر امکان داره در مورد نحوه واردات از چین و سایر کشورها هم مطلبی هست انتشار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *