خرید از آمازون امارات

یکی از معروف ترین سایت های خرید آنلاین که در دنیای امروز بسیار شهرت پیدا کرده و فعالیت می کند به آمازون امارات معروف است. البته افرادی نیز این شرکت را با نام قول دنیای تجارت الکترونیکی می شناسند و کمتر کسی می باشد که با نام این شرکت تا به امروز آشنایی نداشته باشد. این فروشگاه از معتبر ترین مراکز خرید آنلاین در منطقه خاورمیانه می باشد. آمازون امارات اجناس مختلف را در طبقه بندی های بسیار متنوع دراختیار خریداران قرار می دهد. در واقع آمازون امارات از فروشگاه های بسیار بزرگ آنلاین در جهان است. البته تصور بعضی افراد این است که از ایران به این فروشگاه بزرگ دسترسی ندارند و نمی توانند به خرید از آمازون امارات بپردازند. شما می توانید جهت خرید از آمازون امارات فرم زیر را پر نمایید.

خرید از آمازون

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت ماندگار در این مقاله قصد دارد که به شما همراهان عزیز و همیشگی آموزش دهد که چگونه از آمازون امارات خرید  و کار واردات کالا از دبی و امارات را انجام دهید.

سایت آمازون امارات

سایت آمازون امارات در سال ۲۰۰۵ میلادی شروع به کار کرده  است. این سایت توانسته است به یکی از معتبرترین و بهترین سایت های آنلاین در دنیا تبدیل شود. آمازون امارات توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری را به دست آورد.  آمازون امارات  سالانه میلیون ها مشتری از محصولات و آف های ویژه ای که دارد استفاده می کنند.  سایت آمازون در امارات سوق نام دارد و آدرس اینترنتی آن www.souq.com می باشد.

این سایت یک شعبه از شرکت امازون است که به مردم امارات خدمات دهی می کند. البته به علت نزدیکی به ایران می توان از این سایت نیز خرید انجام داد. ولی امکان ارسال آن به طور مستقیم وجود ندارد. به همین دلیل شما می توانبد کالای خود را از طریق شرکت های واردات کننده کالا در امارات خریداری کنید. که در این زمینه بازرگانی ماندگار امکان خرید از آمازون امارات را برای شما تسهیل کرده است.

جهت خرید از آمازون امارات فرم پایین را تکمیل کنید و منتظر تماس از طرف کارشناسان ما باشید. البته از طریق تماس مستقیم با کارشناسان ما نیز میتوانید کار خرید از آمازون امارات را انجام دهید.

مزایای خرید از آمازون امارات

پیش از هر چیزی باید بدانید که آمازون امارات چه سایتی است. آمازون یکی از سایت های بسیار معتبر و شناخته شده در خاورمیانه است. که در بسیاری از کشورهای معتبر شعبه دارد. این فروشگاه آنلاین دارای دسته بندی و تنوع بسیاری بوده و به صورت تقریبی تمامی کالاها و محصولات مورد نیاز برای زندگی را فراهم می کند. سایت آمازون از نظر کیفیت رتبه یک را دارد و خریداران با اعتماد کامل محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه آنلاین سفارش می دهند.

یکی از دلایل علاقه افراد به خرید از آمازون امارات این است. که در این فروشگاه بزرگ می توان اجناس را با بهترین و معروف ترین برند ها پیدا کرد. که در دسته بندی های متفاوتی مثل ساعت، ادکلن، لباس و….. قرار گرفته اند. و این یعنی که  در این فروشگاه بزرگ جدید ترین برند های معروف دنیا به راحتی قابل دسترسی است. و از آنجا که اکثر این برند های معروف و معتبر در ایران نمایندگی ندارند شما می توانید به راحتی آنها را از آمازون خریداری کنید.

 گاهی افراد با این تصور که خرید از آمازون امارات برایشان هزینه بر است از خرید کردن از این فروشگاه اجتناب می کنند. در صورتی که با مقایسه کردن قیمت کالاهای آمازون امارات با مراکز خرید در ایران می توان نتیجه گرفت که خرید از آمازون امارات برایشان ارزان تر است. همانطور که گفتیم تمامی اجناسی که در آمازون امارات به فروش می رسند از برند های معروف است. که در کیفیت فوق العاده ای به فروش می رسند.

از مهم ترین مزایایی که خرید از آمازون امارات می تواند داشته باشد این است. که شما عزیزان به هر دلیلی از محصول خود رضایت کافی را نداشتید می توانید آن را به آمازون امارات پس بفرستید. و هزینه ای را که پرداختید به طور کامل دریافت نمایید.

از نگرانی هایی که اغلب افراد در زمینه خرید از آمازون امارات دارند در رابطه با بسته بندی محصولشان می باشد. ما این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که محصولات شما با بهترین کیفیت بسته بندی و به دست شما رسانده می شوند.

خرید از آمازون امارات
خرید از آمازون امارات

دلایل خرید از آمازون امارات

از دلایلی که افراد علاقه مند هستند. که از این فروشگاه خرید نمایند به دلیل تخفیف های شگفت انگیز آن می باشد. که در زمان های مختلف بر روی اجناس قرار می گیرند و به مشتری ارائه می شوند.

شما در آمازون امارات می توانید بهترین و به روز ترین مدل های گوشی ها را خریداری کنید. اگر علاقه مند به خرید گوشی هستید پیشنهاد ما به شما خرید از آمازون امارات می باشد. که بهترین گزینه ما برای شما است. و قطعا باید برای شما هیجان انگیز باشد که محصولی را با پنجاه درصد تخفیف خریداری کنید.

چگونگی خرید ازآمازون امارات

خرید از آمازون امارات مراحلی دارد که شامل:

مرحله اول خرید از آمازون امارات

  • ابتدا باید وارد وب سایت آمازون امارات شوید.

مرحله دوم

  • و همانطور که می دانید باید در این وب سایت برای خود حساب کاربری را ایجاد کنید که چندان دشوار نیست و فقط کافی است که نام و آدرس ایمیل و شماره همراتان را وارد کنید و برای پسورد نیز لازم است که یک رمز شش حرفی را انتخاب و وارد نمایید.

سومین مرحله

  • سپس بعد از ایجاد حساب کاربری برای خود شما به دنیای آمازون قدم گذاشته اید. و می توانید به دنبال محصول مد نظر خود باشید. که می توانید از دو روش اقدام کنید. که در روش اول شما می توانید از دسته بندی که در فروشگاه اینترنتی وجود دارد استفاده کنید. به طور مثال اگر به دنبال کرم مرطوب کننده و یا براش هستید. می توانید به دسته محصولات مراقبتی پوست بروید و محصول خودتان را انتخاب کنید. اما راه دوم شما می توانید در نوار جستوجو نام محصول مورد نظر خودتان را سرچ کنید. و به راحتی کالای مد نظرتان را مشاهده کنید.

مرحله چهارم

  • در این مرحله شما کالای مد نظر خود را پیدا کرده اما برای خرید شتاب نکنید ابتدا مشخصات محصول را مطالعه کنید در صورتی که اقدام به خرید کفش و یا لباس کنید.

مرحله پنجم

  • پس از اینکه با مشاهده مشخصات محصول مورد نظرتان اقدام به خرید کردید مجصول و تعداد آن را تایید نمایید و و اطلاعات مربوط به ارسال کالا را وارد نمایید.

نحوه ارسال محصول از آمازون امارات به ایران

لازم به ذکر است که فروشگاه آمازون ارسال مستقیم به ایران را ندارد.  ضروری هست که شما شماره تلفن و آدرس از کشور های اطرافتان را وارد نمایید.  در این مرحله گاهی افراد به اشتباه یک شماره تلفن و آدرس غیر حقیقی را وارد می نمایند. که کد تایید به آن شماره ارسال شده و باعث ایجاد مشکل می شود. پس لازم است که در این مرحله شماره تلفنی را وارد کنید. که صحت داشته باشد و پس از پشت سر گذاشتن این مرحله شما به مرحله بعدی خواهید رفت.

در این مرحله پرداخت صورت می گیرد که برای پرداخت دو روش وجود دارد:

  • پرداخت از طریق کارت بانکی
  • در روش دوم نیازی به پرداخت آنلاین نمی باشد محصول منتخب شما به آدرسی که وارد کرده اید ارسال می شود و پرداخت محصول پس از دریافت آن صورت می گیرد.

حال بعد از نهایی کردن خرید باید محصول با کشور ایران وارد شود. که برای این کار شما مجبور هستید از یک شخص واسطه یا آشنایی که در امارات دارید کمک بگیرید. ولی این امکان برای همه فراهم نیست. به همین دلیل شرکت بازرگانی ماندگار در خدمت شماست تا محصولات خریداری شما را وارد کند. یا حتی کار خرید از امارات شما را نیر انجام و نهایی کند.

هزینه ارسال کالا در سایت آمازون امارات

هزینه ارسال یکی از مهم ترین دغدغه و نگرانی افرادی است که قصد خرید از آمازون  امارات را دارند. البته این نگرانی بی جا هم نیست زیرا هزینه ارسال محصولات از این سایت که توسط ای بی و یا علی اکسپرس نیز صورت می گیرد، کم نیست. البته دلیل این افزایش قیمت نیز فاصله زیاد مراکز خرید موجود در سایت به ایران است. ولی برای افرادی که به دنبال محصولاتی بسیار باکیفیت و با عالی ترین برند هستند، کاملا مقرون به صرفه می باشد.

مدت زمان ارسال کالا از سایت آمازون

شاید شما نیز فکر کنید که برای دریافت محصولات سفارشی خود باید زمان زیادی را منتظر بمانید. ولی خوشبختانه سایت آمازون دارای خدمات ارسال فوری هستند و محصولات سفارشی شما در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسند که این ویژگی برای بسیاری از خریداران اهمیت بسیاری دارد.

آیا محدودیتی در سفارش از آمازون  امارات وجود دارد؟

شما برای خرید از آمازون هیچ گونه محدودیتی ندارید. ولی نمی توانید محصولاتی که ورود آن به کشور ممنوع است از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر و … خودداری نمایید.

هزینه خرید از آمازون امارات

یکی از دغدغه های افراد برای خرید کالا از وب سایت آمازون اطلاع داشتن از هزینه خرید از آمازون امارات می باشد.

هنگام خرید از سایت آمازون امارات پیش روی شما دو مرحله پرداخت وجود دارد که مرحله اول زمان ثبت سفارش و پرداخت اولیه است و مرحله دوم پرداخت بعد از تعیین وزن دقیق محصول و مشخص شدن هزینه ی ارسال آن تعیین می شود.

در واقع اصلی ترین هزینه خرید از آمازون امارات به جز هزینه ی کالا هزینه ارسال کالا می باشد. نکته قابل به ذکر این است که فاصله مراکز این فروشگاه از ایران هر چقدر بیشتر باشد هزینه ارسال افزایش می یابد. به دلیل فاصله ی کم ایران تا امارات هزینه ی ارسال کالا کمتر از فروشگاه های اینترنتی دیگر می باشد. هزینه های دیگر مانند هزینه ی بسته بندی و بیمه را نیز باید پرداخت کنید.

با توجه به تغییر هزینه ها نمی توان به صورت دقیق هزینه ها را بررسی کرد بنابراین برای اطلاع بیشتر می توانید با همکاران ما در شرکت بازرگانی ماندگار تماس حاصل نمایید.

هزینه خرید از آمازون امارات
هزینه خرید از آمازون امارات

سفارش از آمازون امارات

سایت آمازون امارات به گونه ای طراحی شده است که بعد از ورود به صفحه اصلی سایت می توانید تمام محصولات را در دسته بندی های مختلف مشاهده کنید و همین موضوع باعث سهولت در سفارش از آمازون امارات شده است. شما می توانید با جست و جو کردن محصول در نوار جستجویی اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده کنید.

در زمان سفارش از آمازون بهتر است به صفحات اختصاصی کالا رفته و مشخصات کامل محصول را که شامل: میزان تخفیف کالا، قیمت کالا، وزن و نظران کاربران مشاهده کنید تا بتوانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید.

برای ثبت سفارش نهایی نکته مهم این است که اطلاعاتی نظیر آدرس، کد پستی و شماره ی تماسی را که در امارات یا کشورهایی که در همسایگی امارات است را وارد کنید و از وارد کردن اطلاعات غلط پرهیز کنید.

نکات مهم هنگام ثبت سفارش از سایت آمازون امارات

در هنگام ثبت سفارش حتما به سایز و رنگ به صورت دقیق توجه کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید زیرا در صورتی که اطلاعات به صورت اشتباه وارد شده باشد یک ساعت فرصت کنسل کردن سفارش را دارید و همچنین جریمه نقدی نیز باید پرداخت کنید.

پس از انتخاب محصول سریعا اقدام به ثبت سفارش نهایی کنید زیرا ممکن است کالای مورد نظرتان تمام شود و امکان شارژ مجدد وجود نداشته باشد.

هنگام سفارش از آمازون امارات به نظرات کاربران و همچنین امتیاز کالا توجه کنید امتیاز بالاتر نشان دهنده ی کیفیت بیشتر محصول می باشد.

سایت آمازون فارسی

این روزها واردات کار بسیار راحتی شده است، با دسترسی به سایت‌های فروشگاهی اینترنتی کشورهای دیگر می‌توانید خرید آنلاین انجام دهید. البته برای خرید اینترنتی از دیگر کشورها حتماً بایستی به سایت‌های مورد نظر اعتماد داشته باشید. با مراجعه به یک سایت فروشگاهی معتبر می‌توانید بدون هیچ دغدغه و صرف هزینه‌ها و زمان اضافی خرید خود را انجام دهید. سایت آمازون فارسی به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی بین المللی شناخته می‌شود. این شرکت معتبر از سال ۱۹۹۴ شروع به کار کرد و این مجموعه ابتدا در زمینه فروش کتاب فعالیت داشت. به دلیل استقبال بالا هم اکنون در زمینه فروش دیگر انواع محصولات دیجیتالی، الکترونیکی، هوش مصنوعی، پردازش ابری و غیره نیز فعالیت دارد. امروزه کاربران بسیار زیادی از طریق اینترنت کالاهای مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.

در واقع سایت‌های معتبری نظیر سایت آمازون با ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به کاربران چنین اطمینانی می‌دهند که با پرداخت کمترین هزینه و صرف کمترین زمان بهترین محصولات را تهیه نمایند. با دسترسی به سایت آمازون فارسی و با بررسی و مطالعه مشخصات و تمامی نوشته‌ها به زبان فارسی، قطعاً انتخاب صحیح‌تری خواهید داشت. این سایت معتبر با هدف دسترسی راحت شما کاربران عزیز روی کار آمده است و همچنین قصد دارد با ارائه محصولاتی با کیفیت و مورد نیاز شما عزیزان دسترسی‌ها را راحت‌تر کرده و توجه مشتریان را نیز جلب نماید.

خرید از آمازون امارات در ایران

خرید از آمازون امارات در ایران یک شعار نیست، بلکه شما می‌توانید همین حالا محصول مورد نیاز خود را با مراجعه به این سایت معتبر تهیه کنید. این سایت اینترنتی سال‌هاست که در این راستا فعالیت دارد و شما کاربران می‌توانید با دسترسی راحت به مجموعه آمازون محصولات مورد نیاز خود را در بستر محصولات ارائه شده توسط این مجموعه انتخاب نمایید. البته به این مسئله نیز توجه داشته باشید که محصولات شرکت آمازون در دو نوع فیزیکی و دیجیتالی عرضه می‌شوند. محصولات دیجیتالی این مجموعه شامل آلبوم موسیقی، انواع نرم‌افزار و کتاب‌های دیجیتالی پرطرفداری هستند که استقبال بالایی دارند. با این حساب آمازون به عنوان یک کمپانی پخش موسیقی، ضبط فیلم و حتی کتاب شناخته می‌شود. پس برای خرید محصولات دیجیتالی مورد نظر خود می‌توانید همین حالا به وب سایت فروشگاه آمازون مراجعه کنید.

اگر به دنبال محصولات فیزیکی آن هستید، بد نیست بدانید در این مجموعه انواع محصولات دیجیتالی نظیر لپ‌تاپ، انواع پوشاک و غیره با کیفیت عالی، برندهای معتبر و قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود. پس از اینکه خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دادید، آمازون محصولات مورد نیاز شما را از طریق پست ارسال می‌کند. پس همین حالا خرید اقتصادی . لذت بخشی را با انتخاب محصولات این سایت، تجربه نمایند.

خرید مستقیم از آمازون

این روزها شعار خرید مستقیم از آمازون باعث شده تا افراد زیادی جلب توجه این سایت شوند. همان گونه که مستحضرید، با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش‌ها نیز رنگ و بوی تازه‌ای گرفته و به سبک جدید می‌توان محصولات مورد نیاز خود را تهیه کرد. سایت آمازون یک سایت بین المللی معتبر محسوب می‌شود که تمامی کالاهای مورد نیاز خود را البته در رده‌بندی کالاهای عرضه شده توسط این سایت، می‌توانید بخرید. این مجموعه فرصتی مهیا ساخته تا شما کاربران عزیز بدون مراجعه به دیگر کشورها جهت خرید هر محصول یا برندی بتوانید در هر کجایی که هستید به راحتی با مراجعه به وب سایت فروشگاهی این مجموعه خرید خود را انجام دهید. قطعاً قیمت خرید مستقیم از آمازون بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

خرید مستقیم همان خرید بدون واسطه‌ای است که شما مستقیماً محصولات مورد نیاز خود را از طریق این سایت از درب شرکت‌های تامین کننده تهیه می‌کنید. آمازون نیز با هدف دسترسی راحت شما کاربران عزیز و همچنین حذف واسطه‌ها فعالیت دارد. خاص بودن این مجموعه معتبر به سبب ارائه محصولاتی با کیفیت به روش مستقیم است. برای خرید از آمازون شما محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و پس از پرداخت هزینه خرید نهایی می‌شود. این محصول را پس از خرید و ثبت سفارش در کشور و در درب منزل خود تهیه خواهید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین