فروش اسید استیک

امروزه فروش اسید استیک با میزان بالایی انجام می ‌شود. زیرا این محصول به ‌عنوان ساده‌ ترین اسیدهای کربوکسیلیک به شمار می آید. این ماده که تحت عنوان یک حلال پروتریک عمل می ‌کند. در تنظیم اسیدیته مواد غذایی نیز مؤثر می باشد. همچنین جزو نگهدارنده مواد غذایی ضد میکروبی نیز شناخته می‌ شود. به‌ همین دلیل این نوع اسید در صنعت شیمیایی فروش زیادی را به خود اختصاص می ‌دهد. زیرا در تولید بطری ‌های نوشابه پلاستیکی و فیلم عکاسی کاربرد دارد.

همچنین واردات اسید استیک اهمیت بالایی دارد. چرا که کاربرد آن زیاد و درنتیجه تجارت سود آوردی دارد. بازرگانی ماندگار یکی از مهم ترین شرکت های خرید اسید استیک و همچنین شرکت های وارد کننده این کالا است. جهت خرید اسید استیک می توانید با کارشناسان ما در نماس باشید.

اسید استیک چیست؟

اسید استیک نوعی مایع بی ‌رنگ بوده و از بوی تند و قوی برخوردار می باشد. این ماده که با نام اسید اتانوئیک و اسید متان کربوکسیلیک نیز معرفی می ‌شود. یک ترکیب ارگانیک یا آلی به شمار می ‌آید؛ زیرا در فرمول شیمیایی این نوع اسید، کربن موجود می‌ باشد. توجه فرمایید این ماده یک اسید ضعیف محسوب می‌ شود. اما محلول غلیظ آن از قابلیت خورنده بودن برخوردار بوده و در صورت تماس با پوست می‌ تواند منجر به بروز آسیب پوستی شود. همچنین شکل رقیق این محصول همان سرکه می باشد.

فروش اسید استیک
فروش اسید استیک

نکات مهم خرید اسید استیک

  1. به طور کلی برای اطمینان از کیفیت ماده، فروشنده باید نمونه‌ ای از محصول را تحت عنوان نمونه در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتری پس ‌از آگاهی از کیفیت محصول به خرید آن اقدام نماید.
  2. خریدار باید غلظت ماده شیمیایی و درجه خلوص محصول را به‌ دقت ارزیابی کند. تا پس ‌از اطلاع از تاریخ تولید و انقضا، ثبت سفارش خود را انجام دهد.
  3. به دلیل واکنش ‌پذیری این ماده با آب، فروشنده باید خریدار را در خصوص نگهداری اسید استیک در محیط خشک و خنک آگاه کند.
  4. مشتری باید حتما به نمایندگی معتبر فروش اسید استیک مراجعه نماید؛ زیرا مهم ‌ترین نکته در خرید و فروش این ماده، اهمیت مرکز فروش و کیفیت ماده می باشد که بازرگانی ماندگار از مهم‌ ترین مراکز مهم فروش این محصول به شمار می ‌آید.

نکات ایمنی در مورد خرید و فروش استیک اسید

همان‌ طور که مطلع هستید اسید استیک از مزایای مختلفی برخوردار می ‌باشد اما با وجود مزایای زیاد، در صورت بی ‌دقتی خطرات جبران ‌ناپذیری برای سلامتی ایجاد می ‌کند؛ به ‌همین دلیل رعایت نکات ایمنی در حین خرید و فروش این ماده بسیار با اهمیت می‌ باشد. از جمله نکات ایمنی مهم در مورد خرید و فروش این محصول می ‌توان به استفاده از لباس‌ های حفاظتی و عینک مخصوص اشاره کرد. همچنین محل کار باید دارای تهویه مناسب باشد؛ تا دما زیر 39 درجه سانتی ‌گراد باقی‌ مانده و احتمال بروز انفجار به حداقل برسد.

لازم به ذکر است این ماده شیمیایی می ‌تواند به‌ شدت مخرب باشد. به‌ همین دلیل تنفس زیاد آن به شش ها آسیب رسانده و برای پوست و چشم خطرناک می ‌باشد. همچنین به دلیل خورنده بودن برخی از فلزات  باید در بشکه ‌های مخصوص نگهداری شده و به کارخانه ‌ها و انبارهای ایمن منتقل شود. در نظر داشته باشید بازرگانی ماندگار علاوه ‌بر ارائه محصول با کیفیت، تمام نکات ایمنی ذکر شده نیز به درستی رعایت می کند.

روش های خرید اسید استیک

فروش این نوع اسید به روش ‌های تولید حرفه‌ ای و استاندارد نیاز دارد. به‌ طوری ‌که خرید اسید استیک منجمد معمولاً با استقبال بیشتری انجام می ‌شود. زیرا علاوه ‌بر تصفیه کردن مواد آلی، به‌ صورت مایع نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد. چرا که از قابلیت حل شدن در آب بهره‌ مند می‌ باشد. به بیان دیگر به دلیل کاربرد زیاد این ماده و اهمیت آن در بخش صنعتی، فروش آن از راه ‌های مختلفی انجام می ‌شود. بنابراین مراکز فروش معتبری همچون بازرگانی ماندگار علاوه بر خرید حضوری، به ‌صورت اینترنتی نیز به ارائه این محصول با قیمت مناسب اقدام می‌ کنند.

بسته بندی اسید استیک هنگام فروش

این محصول نیز همانند سایر مواد شیمیایی بر اساس کاربردهای مختلف خود مورد بسته ‌بندی قرار می ‌گرفته و با توجه به شرایط فروش در گالن ‌های 2، 3، 4 و 25 کیلوگرمی و بسته های 4، 5، 6، 7 و 8 میلی ‌متری به مشتری ارائه می ‌شود. لازم به ذکر است این نوع اسید به دلیل خورنده بودن در بسته ‌بندی‌ های فولادی، آهنی، مسی و برنزی ذخیره نمی ‌شود. به همین دلیل در مخزن ‌های پلاستیکی یا پلی اتیلنی نگهداری شده و به‌ صورت فله در تانکر مخازن مورد بسته‌ بندی قرار می ‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین