خرید از ترکیه چگونه انجام می شود؟

امروزه بسیاری از افراد برای وارد کردن کالاهای ارزان تر کشورهای دیگر را انتخاب می کنند .با توجه به طرح و برنامه و مشکلات اقتصادی و گرانی های پیش آمده بسیاری از افراد کالاهای وارداتی خارجی همچون ترکیه را انتخاب می ‌کنند.  در این مقاله قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که خرید از ترکیه چگونه انجام می شود. همچنین چندین محصول پر بفروش ایران را که قیمت ارزان تری در ترکیه دارند، معرفی می کنیم.

چه کالاهای از ترکیه بخریم؟

 اولین مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در خرید از ترکیه  باید کالاهایی را جهت تجارت وارد کنید که قیمت بیشتری در ایران و ارزان تری در ترکیه داشته باشد.  کالاهایی همچون موز و تخته های چوبی از کالاهایی هستند که این ویژگی را دارند. با توجه به افزایش کابینت سازی در کشور نیاز به تخته های چوبی فیبری و ام دی اف افزایش یافته است.

همچنین میزان فرآورده های چوبی تولیدی ترکیه بسیار بالاست و در قیمت بسیار ارزانی عرضه می‌ شود. به همین دلیل وارد کردن این نوع کالا ها می تواند به صرفه تر باشد. برای اینکه بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید، می توانید ادامه متن را مطالعه کنید.

خرید از ترکیه

هزینه خرید از ترکیه

اگر به دنبال این موضوع هستید تا هزینه ‌های خرید از ترکیه را کاهش دهید، پیشنهاد ما مراجعه به شرکت بازرگانی ماندگار می باشد.  این شرکت در جهت صادرات و واردات از ترکیه و کشورهای دیگر و بهبود این کار به وجود آمده است.

 شرکت بازرگانی ماندگار می تواند تمامی کارهای واردات از ترکیه و خرید از آن را به بهترین نحوه انجام دهد.  وقتی به دنبال بهترین ها هستید، حتماً باید به بهترین ها مراجعه کنید. خرید از ترکیه می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. همچنین با مراجعه به این شرکت می توانید به سلامت محصول و کالای وارداتی خود اطمینان کامل داشته باشید.

ترخیص کالا از ترکیه

 این شرکت سلامت کالای شما را با بسته بندی های مخصوص و افراد مطمئنی که برای نگهداری از آن آماده است، تضمین می کند.  اگر به دنبال واردات ارزان از ترکیه هستید، پیشنهاد ما وارد کردن میوه هایی همچون موز و نارگیل می باشد.  لازم به ذکر است که ترخیص این نوع کالاها نیز به دلیل فساد پذیری آن ها زود تر و راحت تر انجام می پذیرد. علاوه بر این شرکت بازرگانی ماندگار خرید از کشور های دسگر مانند خرید از چین و خرید از امارات را نیز با کم ترین قیمت ممکن انجام می دهد.

اگر به دنبال سود بیشتر هستید واردت لباس و دارو هستید می ‌تواند بهترین ها را در پی داشته باشد. با توجه به اینکه امروزه کشور ما با کمبود دارویی مواجه است، وارد کردن داروهای مختلف به خصوص داروهای نادر هم در جهت سود دهی کسب و کار شما عمل می‌ کند و هم نیازهای مختلف هموطنان را تامین می گرداند.

خرید لباس از ترکیه

همانطور که می دانید قیمت پارچه در ترکیه بسیار پایین است و به همین دلیل بسیاری از افراد خصوصاً تجار پارچه های خود را از این کشور خریداری می‌ کنند.  بیشتر پرده های ایرانی با پارچه های ترکیه ای دوخته شده اند، زیرا پارچه های این کشور هم از بافت محکم تری برخوردارند و هم قیمت بسیار ارزانی دارند.

ارزان بودن پارچه های ترکیه باعث ارزان بودن لباس های مجلسی این کشور نیز می شود. اگر شما به مهمانی دعوت هستید، به دنبال لباس مجلسی شیک و در عین حال زیبا می گردید، بهترین انتخاب خرید از ترکیه با کمک شرکت بازرگانی ماندگار می باشد.

 با کمک این شرکت می توانید تمامی لباس های مجلسی خود را از ترکیه خریداری کنید. انتخاب لباس عروسی نیز کاری بسیار سخت و طاقت فرسا برای بانوان می باشد. به همین دلیل می ‌توانید با کمک شرکت بازرگانی ماندگار زیبا ترین و به روز ترین لباس های عروسی را به صورت اینترنتی از ترکیه سفارش دهید.

تنوع طرح های لباس های مجلسی و لباس عروسی در این کشور بسیار بالاست. بسیاری از طرح های خاص دنیا توسط طراحان لباس ترکیه به وجود می آیند. از بیشتر کشورهای اروپایی اقدام به واردات لباس از ترکیه می شود. به همین دلیل در خرید از ترکیه می توانید حساب ویژه ای روی لباس های مجلسی آن باز کنید.

خریدی امن با شرکت بازرگانی ماندگار از ترکیه

یکی از موارد مهمی که در خرید از ترکیه باید به آن توجه داشته باشید، مراجعه به شرکت های خدماتی و بازرگانی می باشد.  بزرگترین و معتبرترین شرکت بازرگانی کشور شرکت بازرگانی ماندگار نام دارد. این شرکت تمامی مراحل خرید را شخصاً انجام می دهد و شما فقط باید قراردادی با این شرکت تنظیم کرده و در نهایت آن ها را تحویل بگیرید.

ترخیص کالا و عوارض با قوانین خاصی همراه است که بسیاری از افراد عادی با آن آشنایی ندارند و به همین دلیل سپردن این کار به شرکت های بازرگانی همچون شرکت بازرگانی ماندگار مطمئن‌ تر است.

 با وجود این شرکت خریدی امن را تجربه خواهید کرد. با توجه به اینکه کشور ترکیه از جمله کشورهای اروپایی می باشد و موانع گمرکی خاصی ندارد، وارد کردن کالا از آن راحت تر است.

 همچنین به دلیل این که کشور با تحریم ‌های خاصی روبرو نیست، تمامی کالاها و یا بخش بزرگی از کالاهای آن از قیمت بسیار ارزانی برخوردارند. به همین دلیل خرید از این کشور  بسیار به صرفه تر است.

 بسیاری از تجار امروزه در جهت کسب سود، اقدام به خرید از این کشور می ‌کنند. افراد عادی نیز خرید از این کشور را به دلیل رفع نیازهای روزمره خود انجام می دهند.  می توانید تمامی لباس های خود را از ترکیه خریداری کنید و لوازم خانگی را در ارزان ترین قیمت ممکن از این کشور سفارش دهید.

خرید از ترکیه به صورت مستقیم بهتر است یا آنلاین؟

در صورتی که به دنبال کاهش هزینه های خود هستید، بهتر است که روش خرید آنلاین از ترکیه را انتخاب کنید. زیرا ترکیه کشوری گران است و سفر به آن می تواند برای شما هزینه های بالایی را به دنبال داشته باشد. از طرفی شما برای پیدا کردن اجناس مورد نیاز خود می توانید باید زمان زیادی را صرف کنید. ولی خرید آنلاین از سایت های تعیین شده این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بدون صرف زمان و وقت اضافی از تمامی اجناس موجود در ترکیه دیدن کرده و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و با این کار مناسب ترین قیمت را سفارش دهید.

ارسال سریع سفارشات

یکی از آپشن هایی که خرید از ترکیه برای شما به دنبال دارد، دریافت سفارشات در مدت زمان کوتاه است. بدین صورت که ارسال سفارشات از کشور ترکیه به روش هوایی انجام می پذیرد و از این رو سرعت بالایی دارد. به همین منظور بسیاری از فروشندگان اجناس خود را به صورت آنلاین سفارش می دهند.

خرید کفش از ترکیه

وجود برندهای معتبر و معروف در کشور ترکیه از جمله آدیداس، نایک و مارک هایی از این قبیل شوق و میل مشتریان برای خرید از ترکیه را افزایش می دهند. به همین دلیل کفش یکی از پرفروش ترین محصولات در ترکیه است که بسیاری از ایرانیان از طریق سایت ها این کار را انجام می دهند.

نحوه ترخیص کالاهای خریداری شده از ترکیه

یکی از مشکلاتی که بسیاری از خریداران با آن سر و کار دارند، ترخیص کالا از ترکیه می باشد. بدین صورت که ورود کالا به ایران فرایند راحتی نیست و نیاز به مجوزات متعددی دارند. به همین منظور شرکت های بازرگانی مختلفی وجود دارند که با طی راه های قانونی در کوتاه ترین زمان ممکن فرایند ترخیص کالای خود را انجام می دهند.

در نتیجه فرقی نمی کند که شما به صورت حضوری و یا آنلاین محصولات و سفارشات مورد نیاز خود را خریداری کنید. در هر صورت برای ارسال و تحویل آن ها نیاز به طی فرایندهای مختلفی دارید. شرکت خدمات بازرگانی ماندگار یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های بازرگانی است که شما با اطمینان کامل می توانید ترخیص کالاهای خریداری شده خود را به آن ها بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت بازرگانی ماندگار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین