امارات از مهم ترین کشورهای خاورمیانه است. که با داشتن بندرهای مختلف محل تجارت بزرگترین بازرگانان جهان است. همین عامل سبب شده است که تجار کشورمان نیز به دنبال خرید از امارات باشند. و در کم ترین زمان کالاها را به کشور وارد کنند. اما واردات از امارات و همچنین خرید از دبی و امارات نیاز به مراحل و شرایطی است که در این مقاله آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید از امارات چگونه انجام می گیرد؟

اگر قصد خرید از امارات را دارید اول باید به شرکت های بازرگانی مراجعه کنید. سپس با ثبت سفارش خرید خود را انجام دهید.  در این مرحله قراردادی بین شما و این شرکت ها بسته می‌ شود. که شامل هزینه ها و عوارض و همچنین قوانین خرید می باشد.  سپس این شرکت ها نمایندگان خواست خود را در امارات باخبر می‌ کند که کالای مورد نظر شما را خریداری کرده و به ایران بیاورند.

 این نمایندگان نیز کالاهای مورد نظر شما را در کیفیت ذکر شده و در میزان معلوم بسته بندی می کنند. و از طریق بنادر وارد ایران می کنند.  خرید هایی که از امارات وارد ایران می‌ شود عموماً از طریق گمرک شهید رجایی انجام واد می شود.  تجار ایرانی که به خرید از این کشور ترغیب می ‌شوند. بیشتر گوشی موبایل و قطعات آن را وارد می کنند. زیرا گوشی موبایل در این کشور ارزان ترین قیمت ممکن را دارد.  از سال‌ های قبل تا به امروز وارد کردن گوشی موبایل، رادیو و تلویزیون به ایران از دبی رواج داشته است. زیرا تجربه ثابت کرده است که وارد کردن این لوازم سود بسیار زیادی را در پی دارد.

خرید از امارات

بازر گانی خرید از امارات

 امروزه با وجود گرانی های سفر و ریسک های آن هیچکس نمی تواند شخصاً به امارات سفر کرده و اقدام به وارد کردن کالا بکند. برای راحتی کار اشخاص و تجار شرکت های بازرگانی به وجود آمده‌ اند که خدمات بسیاری را در ارزان ترین قیمت ممکن انجام می دهند.  با این حال شرکت ها تجارت با دبی افزایش یافته است. و در نتیجه سود زیادی نصیب تجار شده است. یکی از بازرگانی های که در این عرضه کار می کند بازرگانی ماندگار است. که تجربه بسیار بالای در واردات از کشور های مختلف دارد و در حجم های بالا خرید از چین، امارات، ترکیه و سایر کشور ها را انجام می دهد.

همچنین به دلیل اینکه در این کشور زیباترین و مقاوم ترین پارچه ها در تنوع بسیار زیاد و قیمت بسیار کم تولید می شود، بسیاری از بانوان پارچه‌ های مورد نظر خود را از این کشور خریداری می کنند.  لازم به ذکر است که طلا و جواهرات دبی نیز از خاص ترین و پر ظرافت ترین طلا های خاورمیانه می باشد و خرید آن از طرف بانوان ایرانی رایج است. بنابراین خرید از امارات به کسب در آمد بالا کمک شایانی می کند.

بهترین روش خرید از امارات چیست؟

امروزه به دلیل مدیر گرانی که سراسر کشور را فرا گرفته است. به کشورهای دیگر و وارد کردن کالا به شیوه شخصی از آن ها به صرفه نیست. خیلی ها که سال‌ های قبل می توانستند شخصا اقدام به واردات بکنند، دیگر نمیتواند.  همچنین برند های مختلفی که در کشور وجود دارند، تقلبی و گاه برنده های نامشخص می باشند. به همین دلیل نیازمند مراجعه به بهترین شرکت بازرگانی کشور یعنی شرکت بازرگانی ماندگار می باشیم.  این شرکت مسئولیت کلیه مراحل خرید از ثبت سفارش تا تحویل را بر عهده می گیرد. و زمان بسیار کمی را برای آن صرف می‌ کند.

 با مراجعه به شرکت بازرگانی ماندگار کلیه هزینه ها کاهش پیدا می کند. این شرکت با تمامی مقررات گمرکی و عوارض و همچنین کالاهای با قوانین خاص آشنایی دارد. و بهتر می تواند این خرید را برای شما انجام دهد.  بنابراین بهترین روش خرید از امارات همان روش غیر حضوری و مراجعه به بازرگانی ماندگار می باشد. که در کمترین زمان ممکن خرید های شما را ثبت و تحویل شما می دهد. در این میان برای آشنایی بیشتر با خدمات این بازرگانی و چگونگی خرید از امارات شما را به مطالعه ادامه متن دعوت می کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین کارگزار خرید از چین

خرید از امارات

خرید ارزان از دبی

اگر به دنبال تجارت هستید ولی پول زیادی ندارید، می توانید خرید ارزان از دبی را تجربه کنید. در این خرید می توانید ارزان ترین کالا ها و بهترین آن ها را وارد کنید.

 با وجود اینکه پارچه های دبی معروف و شناخته شده می باشند. ولی قیمت آن ها بسیار ارزان است. شما می توانید انواع پارچه های مختلف را از این کشور وارد کنید و در نتیجه با فروش آن سود زیادی را نصیب خود کنید.  همچنین وارد کردن لباس زنان نیز می تواند درآمد زیادی را در پی داشته باشد. در این میان روسری ها و چارقد های بزرگ از مهم ترین لباس های وارداتی می باشند. روسری ها در این کشور هم قیمت کمتری دارند و هم سود زیادی پشت آن ها خوابیده است.

 یکی از لباس های زنانه که باعث خرید ارزان  از امارات می شود، چادر می باشد. چادر ملی و چادر عربی به شکل دوخته شده یا پارچه در امارات قیمت بسیار کمی دارند، به همین دلیل با هزینه بسیار کم آن ها را وارد کرده و با درآمد بسیار زیاد فروش آن ها را به اتمام رسانید.

نقش شرکت ماندگار در خرید از امارات

اگر می خواهید خرید از امارات را با هزینه بسیار کم انجام دهید. پارچه و لباس های زنانه می‌ تواند سود نسبتاً خوبی را برای شما به وجود بیاورد. اما اگر به دنبال پر سود ترین واردات هستید پیشنهاد ما وارد کردن گوشی موبایل و قطعات آن می باشد.

همانطور که گفتیم به دلیل ریسک های سفر و هزینه ‌های زیاد آن سفر به امارات و وارد کردن کالا از آن نمیتواند ایده خوبی باشد.  بنابراین اگر به شرکت ‌های بازرگانی بزرگ کشور مانند شرکت بازرگانی ماندگار مراجعه کنید. می توانید هزینه های حمل و نقل را کاهش داده و صرفه مالی بسیار زیادی بکنید.

چگونه بدون سفر به امارات از این کشور خرید کنیم؟

متاسفانه با وجود گرانی های ایجاد شده در سال های اخیر بسیاری از افراد قادر به سفر به کشور امارات برای خرید نیستند و این کار هزینه زیادی را برای آن ها به همراه دارد که سوددهی تجارت را کاهش می دهد. ولی از آن جا که قیمت و کیفیت برخی از محصولات در کشور امارات بسیار پایین تر است، افراد از طریق شرکت های بازرگانی مختلف می توانند این کار را انجام دهند. بازرگانی ماندگار یکی از شرکت هایی است که با کمترین هزینه و سریع ترین زمان این فرایند را برای شما انجام می دهد و به شما در سوددهی بیشتر کمک خواهد کرد.

خرید از آمازون امارات

با توجه به این که در سال های اخیر آمار کالاهای برند در کشور ما به شدت کاهش پیدا کرده است، فروشندگان کالاهای برند را با قیمتی بالاتر از گذشته به مشتریان ارائه می کنند. آمازون امارات یکی از سایت های بزرگ و برتر است که انواع محصولات اعم از پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را در دسته بندی خود دارد. کیفیت تمامی کالاهای موجود در این سایت به صورت کامل تضمین و اصل و اورجینال می باشد. بنابراین شما می توانید کالاهای مورد نیاز خود را از طریق دسته بندی سایت آمازون پیدا کرده و از طریق بازرگانی ماندگار آن را در ایران تحویل بگیرید.

زمان تحویل کالای خریداری شده در ایران

یکی از فاکتورهایی که برای تاجران و فروشندگان عزیز اهمیت بسیاری دارد، زمان ارسال و تحویل سفارشات می باشد. وارد کردن اجناس از امارات یا هر کشور دیگری به ایران دردسر و پیچیدگی های خاص خود را دارد. ولی برخی از اجناس حساسیت بیشتری دارند و برای ورود آن ها باید مراحل طولانی تر و بیشتری طی شود. به همین دلیل نمی توان زمان دقیقی را برای تحویل کالاها تعیین کرد.

آیا امکان خرید لوازم استوک از دبی وجود دارد؟

همان طور که می دانید دبی یکی از شهرهای محبوب تجاری امارات است که به دلیل موقعیت اقتصادی و جغرافیایی، بستر مناسبی برای تجارت به شمار می رود. بسیاری از ایرانیان کالا و محصولات سفارشی خود را از این کشور وارد ایران می کنند. در حال حاضر ایران بسیاری از دستگاه های صنعتی و لوازم مورد نیاز خود را از کشورهای آمریکا و یا سایر کشورهای اروپایی از طریق دبی دریافت می کند. با توجه به بالا بودن هزینه دستگاه های صنعتی نو، بسیاری از سرمایه گذاران و صاحبین کسب و کار با وارد کردن لوازم استوک هزینه های خود را کاهش می دهند.

در سال های اخیر واردات محصولات استوکی همچون لپ تاپ، تبلت، گوشی های همراه و … از دبی رواج بسیاری پیدا کرده است. شما می توانید این فرایند را با کمک بازرگانی ماندگار با کمترین هزینه و سریع ترین زمان انجام دهید و سوددهی بالایی را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین