واردات خوراک دام از دبی

خوراک یا به عبارتی نهاده های دامی که دام ها برای تامین کردن انرژی روزانه خود از آنها استفاده می کنند. به ترکیباتی که شامل علوفه، ذرت، سویا، یونجه، کنسانره، سبوس و… می شود می گویند. که در آنها تمامی ویتامین هایی که دام ها به آنها نیازمند هسنند موجود می باشد. اما مسئله اصلی آنجایی شروع شد که با مشکل کمبود تغذیه برای دام ها مواجه شدیم.  و دست به واردات خوراک دام از  دبی زدیم. که بخش بزرگی از واردات کشورمان را به خودش اختصاص داده است.

زمینه واردات خوراک دام باید تمامی بازارهایی را که در این عرصه فعالیت دارند را بررسی کنید. و گزینه بهتر را انتخاب نمایید، توصیه می شود که برای این نوع واردات، محصولات حبه شده وارد کنید. این مواد ریز مغذی ها را به صورت یکسان توزیع و پخش می کنند.

همانطور که می دانید از مسائل مطرح در زمینه خوارک دام بحث واردات خوراک دام از دبی می باشد. شما برای واردات موفق نیازمند آن هستید که این بازار را به خوبی بشناسی، شرکت ماندگار در ادامه این مطلب قصد دارد. بازرگانی ماندگار یکی از بهترین گزینه های واردات کالا از دبی است. که شما می توانید جهت واردات  انواع کالا به این بازرگانی مراجعه نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

اهمیت واردات خوراک دام از دبی

امروزه واردات خوراک دام از دبی اهمیت بالایی برخوردار است. و جز کالاهای اساسی کشور به شمار می آیند و همواره نیاز به آنها احساس می شود. بنا به شرایط و قوانینی که بازار تجارت برای آن تعیین می کند. بسیار خواهان دارد واردات خوراک دام از دبی در شکل های گوناگونی انجام می شود. و تولید آن نیز در برند های  گوناگونی صورت می گیرد که در کشو خودمان نیز تولید می شود. اما به دلیل محبوبیت و مقاضیان زیادی که دارد تولید آن در کشور جوابگو نبوده و دست به واردات آن از دیگر کشور ها زدند.

وارد کردن خوراک دام از مسائلی است که امروزه در کشور بسیار چالش برانگیز بوده و برای واردات آن ارقام های تعیین شده بسیار متفاوت است.

برخی از وارد کنندگان به دلیل مشکلات گوناگونی که برای وارد کردن خوراک دام وجود دارد از آن دوری می کنند و آن را بازاری پراز نوسان می دانند اما اغلب وارد کنندگان این بازار را مثبت می دانند.

واردات خوراک دام از دبی معمولا در تمامی فصل های سال صورت می گیرد. و چونکه تمامی وارد کنندگان حوراک دام توانایی اینکه این محصولات را به صورت مستقیم به کشور وارد کننده معمولا نهادها و شرکت هایی را با عنوان سرمایه گذار برای خود بر می گزینند.

دقت داشته باشید که بیشترین واردات خوراک دام از دبی بر می گردد. به واردات ذرت دامی که امروزه طرفداران خودش را پیدا کرده است. و از مهم ترین خوراک و نهاده های دامی به حساب می آید بعد از ذرت واردات به کنسانتره سپس به جو تعلق پیدا می کند.

واردات خوراک دام از دبی
واردات خوراک دام از دبی

ترخیص خوراک دام از گمرک ها

امروزه ترخیص خوراک دام از گمرک ها با مشکلات متعددی از جمله کمبود کامیون مواجه شده است. با این وجود روزانه کامیون ها نهاده ها و خوراک های دام را بارگیری می کنند. و تا مقصد آنها حمل می کنند اما این تعداد کامیون ها در گمرک ها بسیار کم بوده و جوابگو نمی باشد. اما مانع بزرگی که امروزه بر سر راه واردات خراک دام از دبی و ترخیص خوراک دام از گمرک شده انحصار دولتی می باشد. و تنها عامل اصلی تاخیر در ترخیص خوراک دام هم همین موضوع می باشد.

هنگام ترخیص خوراک دام از گمرک حتما دقت داشته باشید که تمامی محموله ها باید بهداشتی و با استاندارد هایی از پیش تعیین شده همخوانی داشته باشند. و نکات بیولوژیکی آنها به درستی باشد، به یاد داشته باشید که ترخیص کالا به تنهایی مراحل قانونی دارد که باید از طریق آنها اقدام نمایید.

نکته قابل ذکر این است که شما می توانید برای ترخیص کالای وارداتی خود ارز مرجع بگیرید. جهت ترخیص خوراک دام وارد کنندگان به تعرفه های کمرگی نیاز دارند که در اینجا به آنها اشاره  می کنیم.

تعرفه های گمرکی لازم جهت ترخیص خوراک دام از دبی

تعرفه گمرکی خوراک آماده

عوارض گمرکی جهت افزودنی های خوراک دام

اخذ مجوز واردات انواع خوراک دام

در هنگام واردات خوراک دام از دبی و ثبت سفارش و انجام مراحل سفارش وارد کنندگان خوراک دام وظیفه دارند. که تمامی مجوز های لازم اعم از مجوز دامپزشکی و… را به سازمان ها ارائه کنند در غیر این صورت مجوز واردات برای آنها صادر نمی شود.

سخن پایانی

برای وارد کردن خوراک دام  از دبی به ایران می توانید با شرکت بازرگانی ماندگار تماس بگیرید. و با صحبت کردن با مشاورین این شرکت خوراک دام را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسر و مشکلی وارد کنید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین