واردات قطعات خودرو از دبی

امروزه با توجه به افزایش نیاز بسیاری از افراد در ایران به قطعات خودرو و همچنین  بازارهای داخلی  محصولات متفاوتی از جمله قطعات خودرو تاجران اقدام به وارد کردن قطعات خودرو از دیگر کشورهای کرده است. در این حالت توانستند که نیازهای داخلی خود را رفع نمایند همان طور که مشخص است. ما در این مقاله قصد داریم در مورد واردات قطعات خودرو از دبی اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات اقدام به واردات قطعات خودرو به ایران نمایید. و همچنین نیازهای داخلی را رفع کنید.

علاوه بر اين بايد بدانيد که واردات لوازم يدکي از دبي و کشور امارات بسيار پرسود مي باشد. چرا که اين شهر هاب منطقه از نظر توزيع هر کالايي به کشورهاي منطقه است. به همين دليل خريد از امارات به هر تاجر و فروشنده اي توصيه مي شود.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

وارد کردن انواع قطعات خودرو به ایران

همان طور که می‌دانید تقاضای بازارهای داخل کشور برای قطعات و خودروهای خارجی به شدت افزایش یافته است. زیرا امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید محصولات و خودرو های خارجی هستند. که تامین این قطعات و  محصولات کار دشواری است. و از طرفی واردات قطعات دست دوم یا استوک هزینه های تمام شده بار کمتر است. و در بازار نیز با سرعت بیشتری به فروش می‌رود و شما می توانید این قطعات را به صورت استوک خریداری و به کشور وارد کنید.

باید بدانید امروزه قیمت قطعات خودرو رو افزایش است. که شما برای فروش آن ها در کشور ممکن هست. که قرار باشد هزینه بسیار زیادی صرف نمایید تا بتوانید سود مورد نظر را به دست آورید. و تاجران باید برای واردات قطعات خودرو از دبی به دنبال شرکت های بازرگانی با تجربه باشند. تا بتوانند با همکاری با آن شرکت ها مشکلات خود را در حوزه واردات خودرو از دبی به طور کامل رفع نمایند.  ما به شما شرکت بازرگانی ماندگار را معرفی می کنیم.  که می توانید با اطمینان کردن به این شرکت و در میان گذاشتن مشکلات خود در حوزه ترخیص کالا و یا دیگر موارد محصولات خودرو را به راحتی وارد کشور نمایید. شرکت بازرگاني ماندگار سابقه 17 ساله در واردات کالا از دبي دارد.

واردات قطعات خودرو از دبي
واردات قطعات خودرو از دبي

ترخیص لوازم يدکي خودرو از گمرک

در زمانی که قطعات وارد گمرکات کشور ایران می‌شوند. شخص صاحب آن قطعه و باید مراحل قانونی را طی کند. برای ترخیص این محصول از گمرکات ایران در نخستین راه شما باید بدانید که واردات قانونی هرگونه قطعه‌ نیازمند به دریافت مجوزهای لازم برای وارد کردن آن محصولات به کشور است. که در این صورت شما باید مجوزهای لازم را برای وارد کردن قطعات خودرو از دبی دریافت نمایید. تا بتوانید این محصولات را به صورت عادی و معمولی به بازارها بفرستید و به فروش برسانید.

در صورت نداشتن مجوزهای لازم برنده ترخیص محصولات شما از گمرکات در کشور رد خواهد شد. که مشکلات متنوعی برای شما به وجود می آید. شما بايد قبل از خريد کالا از دبي در مورد نحوه ترخيص کالا با کارشناسان و خبرگان اين کار صحبت کنيد. که در اين زمينه ما شرکت بازرگاني ماندگار را پيشنهاد مي کنيم.

مدارک لازم جهت ترخیص لوازم یدکی

همانگونه که می‌دانید برای ترخیص لوازم یدکی از گمرکات در واقع شما نیازمند به مدارکهای هستید. تا بتوانید این محصولات را از گمرک ترخیص نمایید. این محصولات و مدارکات به شرح زیر می باشند. بارنامه ترخیصی، گواهی مبدا، فاکتور بین بیمه نامه، قبض انبار،  پروفرما ثبت سفارش، لیست عدل بندی، گواهی بازرسی و دیگر موارد که تمامی این مدارک ها باید وجود داشته باشند. تا بتوانید محصولات خود را از گمرکات خارج و در بازار به فروش برساند.

پس از تحویل مدارک های گفته شده شخص واریز کننده باید اظهارنامه خود را به طور دقیق و کامل مطابق با مدارک داده شده ارائه بدهد که هرگونه تناقض در اظهارنامه و مدارک مختلف برای جلوگیری از تکمیل فرایند تخفیف شما به حساب خواهد آمد پس از آن مسئول دایره فنی گمرک باید صحت اسناد و مالکیت محصولات شما را به طور کامل تعیین نمایند از صلاحیت این نوع اسناد صلاحیت کولاژ به محموله  داده خواهد شد.

واردات لوازم يدکي از دبي
واردات لوازم يدکي از دبي

واردات لوازم يدکي از دبي با شرکت بازرگانی ماندگار

شرکت بازرگانی ماندگار با دارا بودن متفاوت در حوزه واردات محصولات مختلف از کشورهای متفاوت توانسته توجه بسیاری از حاضران را به خود جلب نماید. مخصوصا شما برای واردات قطعات خودرو از دبی می‌توانید به شرکت بازرگانی ماندگار اطمینان کامل  کنید. پس از آن اقدام به وارد کردن محصولات به بازار های ایرانی نمایید.

این شرکت بازرگانی با دارا بودن تجربه های بسیار زیاد و همچنین مشاوره های متفاوت در حوزه واردات صادرات محصولات می تواند توجه شما را به محصولات مختلف و وارد کردن آن ها به ایران جلب نمایید. تا بتوانید با وارد کردن محصولات به ایران سود بسیار زیادی را بدست آورید.

واردات قطعات استوک خودرو از دبی

قطعات خودرو به عنوان مهم‌ترین محصولاتی هستند که سالانه با درصد بسیار بالایی آنها را از کشورهایی نظیر دبی وارد می‌کنند. آشنایی با روند واردات قطعات استوک خودرو از دبی به عنوان مهم‌ترین پارامتری است که بایستی در رابطه با آن صحبت کرد. افزایش نیاز شدید به قطعات خودرو باعث شده تا به واردات این قطعات از کشورهایی چون دبی روی آوریم.

 از طرفی سودی که در این پروسه تجاری نهفته باعث شده تا تجار زیادی ترغیب به واردات چنین کالاهایی شوند. البته که واردات و ترخیص هر یک از محصولات هزینه‌هایی را در بر می‌گیرد که قبل از اقدام به تجارت بایستی در رابطه با صفر تا صد هزینه‌های پرداختی برنامه‌ریزی داشته باشید. انتخاب دبی برای تجارت یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود؛ چرا که در این صورت هزینه‌های کمی را پرداخت می‌کنید. لوازم یدکی و قطعات استوک خودرو همگی قطعاتی هستند که به صورت استوک می‌توان آنها را از دبی وارد نمود.

معمولاً قیمت این قطعات استوک بسیار مقرون به صرفه‌تر از قیمت نو آنها در بازار می‌باشد. قطعات و لوازم یدکی خودرو به عنوان مهم‌ترین قطعاتی است که سهم وسیعی از بازار واردات را به خود اختصاص می‌دهد. تعرفه گمرکی واردات چنین قطعاتی بر اساس نوع مدل و کشور وارد کننده تعیین می‌شود. اما واردات چنین قطعاتی نیز مالیات دارند که بایستی با تمامی این پارامترها آشنایی پیدا کنید.

بازار لوازم یدکی دبی

برای واردات لوازم یدکی از دبی باید به بازار لوازم یدکی دبی بروید. همانگونه که مستحضرید، لوازم یدکی به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازمی هستند که در کشور با استقبال بسیار بالایی مواجه شده‌اند. بسیاری از این لوازم یدکی‌ها نیز مربوط به خودروها هستند که هم اکنون در کشور بیش از میلیون‌ها دستگاه خودرو تردد دارند. بازرگانان نیز برای تامین نیاز بازار اقدام به واردات لوازم یدکی خودرو از دبی می‌کنند.

 این دسته از افراد اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه هستند، بهتر است مستقیماً به بازار لوازم یدکی دبی مراجعه نمایند. در این بازار بزرگ تولید کنندگان، توزیع کنندگان و حتی خرده فروشان بسیار زیادی در یک شبکه گسترده و وسیعی فعالیت می‌کنند. بازار لوازم یدکی این کشور به عنوان بزرگترین بازارهای لوازم یدکی جهان محسوب می‌شود که طیف وسیعی از انواع قطعات یدکی خودرو در این مجموعه توزیع می‌گردد.

برندهای بسیار زیاد و البته معتبری در این بازار به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند اما قبل از خرید حتماً در رابطه با برند و تولید کنندگان یا توزیع کنندگان اطلاعاتی کسب کنید. حتماً پس از پرس و جو به دنبال بهترین تامین کننده معتبر لوازم یدکی در دبی باشید. تمامی قطعات و لوازم یدکی که تهیه می‌کنید مطمئن شوید دارای گارانتی هستند. پس از خرید چه به صورت خورده و چه به صورت عمده حتماً رسید خرید خود را نیز دریافت نمایید. اما از بازار لوازم یدکی این کشور می‌توان به منطقه صنعتی القوز، منطقه صنعتی عجمان، منطقه صنعتی شارجه، منطقه صنعتی ام القوین و منطقه صنعتی راس الخیمه اشاره کرد.

مزایای واردات قطعات خودرو از دبی به ایران

امروز واردات محصولات از دبی و حمل و نقل و ترخیص آن ها به ایران می تواند هزینه کمی را برای تاجران به حساب آورد چراکه دبی در همسایگی ایران بوده و بازرگانان با سرعت و هزینه کم می توانند محصولات را در مدت زمان معمول به ایران وارد نمایند نکته بسیار مهم در این مبحث شرایطی می‌باشد که واردات از به منجر به طی  روند محصولات کشور هایی می شود که در حالی حاضر ایران را تحریم نموده اند.

در واقع شرکت های ایرانی می توانند محصولات را با مقصد کشور امارات خریداری نمایند.  پس از آن محصولات را وارد ایران نمایند و سود بسیار عالی را به دست آورند. البته باید بدانید که برای صادرات از دبی به ایران شما باید حقوق را به طور کامل پرداخت نمایید. همچنین برای واردات کالا از دبی باید ابتدا درصد از ارزش کالا را به عنوان حقوق گمرکی به دولت امارات بپردازد. تا بتواند محصول خود را از این کشور خارج نمایید.

اما در آخر وز با توجه به افزایش نیاز مردم در کشور ایران تاجران باید اقدام به واردات قطعات خودرو از دبی یا سایر کشورهای دیگر نمایند تا بتواند نیازهای داخلی را به طور کامل رفع  نمایندوسودآوری بسیار کاملی را به دست آورند همچنین همانطور که می دانید ما در این مقاله در مورد شرکت بازرگانی ماندگار مطالبی را به شما ارائه دادیم تا بتوانید با استفاده از این مطالب با این شرکت همکاری‌های لازم را انجام دهید و پس از آن اقدام به واردات محصولات کنید.

One thought on “واردات قطعات خودرو از دبی

  1. نظامی میگوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بازرگانی پرشین گلد
    قبلاً برای شما پیام ارسال کرده بودیم که هیچ جوابی دریافت نشده

  2. نظامی میگوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بازرگانی پرشین گلد
    توضیع کنند لوازم یدکی خودرو استوک و نو وارداتی در بازار ایران هستیم
    شماره واتساپ شرکت شما رو جهت مشاوره و ثبت سفارش لوازم یدکی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین