هم اکنون شهروندان افغانی بسیار زیادی در کشور ما سکونت دارند. بدون شک ۹۰ درصد از این افراد با مقاصد کاری و برخی نیز برای تحصیل به کشور آمده‌اند. حال افرادی که برای مقاصد کاری و تحصیل در کشور ما سکونت دارند به سبب تحریم‌های مالی نمی‌توانند از خدمات حواله پول از ایران به افغانستان استفاده کنند.

البته برای تمامی افغانستانی‌هایی که در کشور ما سکونت دارند، انتقال پول از ایران به افغانستان یک معضل بزرگ است. حال امروزه با استفاده از خدمات پرداخت ارزی و روش‌های مختلف می‌توانند در کمترین زمان و با کوتاه‌ترین کارمزد اقدام به انتقال پول کنند. البته انتقال پول می‌تواند برای خرید از یک وب سایت فروشگاهی در افغانستان باشد.

حتی برای تعیین وقت سفارت و پرداخت هزینه‌های آن مجبور به استفاده از حواله پول از ایران به افغانستان هستید. بسیاری از افراد نیز برای پرداخت مخارج زندگی یا هزینه‌ها در افغانستان مجبور به انتقال هزینه‌ای به این کشور می‌شوند. گاهی نیز برای مسافرت، برای رزرو هتل، بلیط پرواز و غیره نیز موظف هستید تا اقدام به انتقال پول کنید.

حال این انتخاب انتقال پول به ایران یا افغانستان باید به صورت حواله ارزی باشد. بدین منظور تنها کافیست تا شما آدرس ایمیل پی پال افرادی که قصد حواله ارزی برای آنها را دارید، دریافت نمایید. در نتیجه توسط پنل کاربری وب سایت لازمه با ارائه اسناد و مدارک لازم اقدام به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری خواهید کرد.

چگونگی انتقال پول از ایران و افغانستان با روش حواله

باتوجه به اینکه در ایران مهاجرین افغانی بسیار زیادی اقامت دارند، پس حواله پول از ایران به افغانستان یک مسئله مهمی است که باید در رابطه با آن اطلاعاتی کسب کرد. انتقال پول به روش‌های مختلف و از طریق اپلیکیشن‌های متنوعی می‌تواند انجام شود اما انتقال پول به صورت حواله بدون شک رایج‌تر است. حال توسط این روش می‌توانید بین چند بانک مختلف فعالیت داشته باشید.

در واقع شما توسط یک بانک مبدا برای یک یا چند بانک مقصد ‌پول واریز می‌کنید. البته می‌توانید از یک یا چند بانک مبدا نیز به حساب مخاطب خود پول انتقال دهید. حواله پول نسبت به دیگر روش‌ها دارای امکانات و مزایای بسیار زیادی است، البته برای استفاده از این روش باید مدارکی ارائه دهید.

این روش سریع و ایمن بیشتر برای افراد تاجر و فعالان اقتصادی مناسب‌تر خواهد بود. حتی دانشجویان و کارگران نیز می‌توانند از مزایای این سیستم بهره ببرند. البته بسیاری از مهاجرین افغانی با مشکلات بسیار زیادی نظیر مسدود شدن کارت بانکی یا نداشتن حساب بانکی و غیره مواجه هستند.

این افراد می‌توانند به جای استفاده از حواله پول از ایران به افغانستان از اپلیکیشن و روش‌های دیگر استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می‌توانید همین حالا با کارشناسان مجموعه بازرگانی ماندگار تماس بگیرید.

حواله پول از ایران به افغانستان
حواله پول از ایران به افغانستان

نرخ حواله بین افغانستان و ایران

بدون شک یکی از نکات مهمی که برای حواله پول از ایران به افغانستان باید به آن توجه داشت نرخ حواله است. بدون شک این نرخ حواله به شرایط و فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. قطعاً نرخ حواله تحت تاثیر شرایط مختلف می‌تواند تغییر کند.

از این رو برای اطلاع از نرخ حواله بین افغانستان و ایران باید این نرخ را به صورت آنلاین بررسی کنید. از این رو توصیه می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرخ حواله به روز و آنلاین با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

1303491-873346363

بهترین روش انتقال پول از ایران به افغانستان

پروسه انتقال پول از ایران به افغانستان یک مسئله مهمی است که قطعاً کاربران سوالات بسیار زیادی در رابطه با آن دارند. بدون شک همه ما به دنبال بهترین پلتفرم و درگاه بین المللی برای انتقال پول هستیم که کمترین کارمزد را داشته باشد. برای انتقال پول شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. بدون شک حواله پول از ایران به افغانستان یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که با استقبال بالای مواجه می‌شود.

 انتقال پول توسط روش Remitly یکی از ترین و ایمن‌ترین شبکه‌هایی است که شما می‌توانید در آن حساب ویژه‌ای داشته باشید. اگر نیاز به یک شبکه برای انتقال وجه فوری به افغانستان دارید، می‌توانید از این روش حرفه‌ای و کاملاً مقرون به صرفه استفاده کنید.

حال این شبکه به گونه‌ای طراحی شده که زمان دقیق انتقال پول و حتی تحویل آن مشخص می‌شود. شما کاربران نیز دقیقاً در همان تاریخ می‌توانید پول را دریافت کرده و پروسه را پایان دهید.

اگر در فرآیند انتقال پول از ایران به افغانستان مشکلی به وجود بیاید، قطعاً سیستم به صورت خودکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه را به حساب شما باز می‌گرداند. خدمات فوری این حساب بسیار ارزشمند است و با هزینه ثابت ۳.۹۹ دلار در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهد.

این سیستم یک پلتفرم کاملاً رایگان است که با ورود به حساب انتخاب می‌کنید که پول کجا و چگونه باید ارسال شود. حال پول توسط این سیستم پیشرفته در قالب دلار آمریکا با دیگر ارزها صورت می‌گیرد، چه بسا اینکه این سیستم قابلیت‌های بسیار زیادی دارد.

One thought on “حواله پول از ایران به افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین