با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه کشور یکی از بزرگترین چالش‌هایی که بیشتر افراد با آن مواجه شده‌اند، حذف مبادلات مالی بین‌المللی است. با توجه به تبعیت بسیاری از کشورها از این تحریم، امکان انتقال پول به ایران یا خدمات بانکی و مالی با بسیاری از کشورها وجود ندارد. هم اکنون افراد بسیاری برای انتقال پول به کشورو حواله ارزی با چالش‌های بسیار زیادی درگیر هستند. در واقع افرادی که در خارج از کشور اقامت دارند می‌‌توانند مبلغی پول برای خانواده خود ارسال کنند.

 یا حتی خانواده‌هایی که فرزندان آنها در خارج مشغول به تحصیل یا کار است، برای انتقال پول به حساب آنها با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده‌اند. البته برای انتقال پول روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که روش‌های اصلی و راحت‌تر با مشکلات زیادی مواجه هستند. هم اکنون می‌توان از روش‌های جایگزین از طریق شرکت بازرگانی ماندگار برای برطرف کردن این مشکل استفاده کنید.

روش های انتقال پول به ایران

ارز دیجیتال

از بهترین روش‌های انتقال پول به ایران روش ارز دیجیتال است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. این روش بهترین روش پرطرفدار برای انتقال ناشناس پول است که امنیت آن بسیار بالا می‌باشد. ارز دیجیتال دارای انواع مختلفی است و شما باید یک ارز دیجیتال مناسب و سودآور را انتخاب کنید.

حال انتخاب ارز دیجیتال بسته به شرایط و دانش کافی ممکن است با سود یا ضرر بسیار سنگینی همراه باشد. در بین تمامی ارزهای دیجیتال تتر به عنوان بهترین ارزی است که قیمت آن معادل یک دلار آمریکا بوده و تغییر چندانی ندارد.

مقاله مرتبط: انتقال پول از ایران به کانادا

انتقال پول به ایران
انتقال پول به ایران

پرفکت مانی

از روش‌های بی‌نظیر انتقال پول به ایران می‌توان به روش پرفکت مانی اشاره داشت. این روش پرداخت آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن عدم تحریم ایران است. بدون شک بسیاری از روش‌های انتقال پول در آنها امکان مسدودی حساب وجود دارد؛ اما در پرفکت مانی این خطر نیست. شما کاربران حتی می‌توانید با احراز هویت و یک مدرک تصویری در این سایت ثبت نام کنید و همیشه از خدمات مهم آن بهره ببرید.

برای ایجاد اکانت اگر با مشکل مواجه شدید می‌توانید از شرکت‌های واسط کمک بگیرید تا درخواست شما رد نشود. البته به جای افتتاح حساب نیز می‌توانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید که مشابه کارت هدیه و گیفت کارت است. در واقع مخاطبان شما از کشورهای خارجی می‌توانند مبلغ را تحت عنوان وچر پرفکت مانی برای شما بفرستند. حال شما نیز توسط شرکت‌های واسط می‌توانید ووچر را به ریال و پول ایران تبدیل کنید.

پی پال

بی‌نظیرترین روش انتقال پول به ایران روش پی‌پال است که یک کیف پول آنلاین می‌باشد. هم اکنون از این روش پیشرفته در اکثر کشورهای جهان برای انتقال پول استفاده می‌کنند، چرا که امنیت بسیار بالایی دارد.

 از مزایای مهم این روش می‌توان به ساخت اکانت کاربری راحت اشاره داشت. حال سیستم امنیتی این شبکه تمامی اکانت‌هایی که از لوکیشن ایران هستند، را مسدود می‌کند. بدون شک با مسدود شدن حساب امکان برگرداندن پول نخواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود افرادی که شناخت کافی از این سیستم و روش ندارند، هرگز از آن استفاده نکنند.

وب مانی

اگر به دنبال بهترین روش انتقال پول به ایران هستید، می‌توانید از روش وب مانی استفاده کنید. این سیستم پرداخت آنلاین تراکنش مالی امن و برگشت ناپذیری دارد. در واقع تراکنش‌های برگشت ناپذیر و غیرقابل شناسایی توسط این سیستم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

برای انتقال پول از کشورهای خارجی به ایران می‌توانید از این سیستم پیشرفته استفاده کنید که برای این کار نیز هر دو طرفین باید کیف پول وب مانی داشته باشند. مخاطب شما پول را به کیف پول ارسال می‌کنند و در نتیجه با استفاده از شرکت‌های واسط کشور می‌توانید آن را به ریال تبدیل نمایید. به این نکته دقت داشته باشید که انتقال وجه توسط این سیستم دارای کارمزد است و حداقل ۸.۰٪ از مبلغ تراکنش به عنوان کارمزد برداشته می‌شود.

انتقال پول به ایران

حواله سوئیفت

حواله سوئیفت یکی دیگر از روش‌های قدرتمند برای انتقال پول به کشور است. این انجمن ارتباط مالی بین بانکی بین المللی با توجه به شعبه‌های بانکی فعالیت دارد. به عنوان مثال، چنانچه بانک مبدا روسیه و بانک مقصد ایران باش،  چندین بانک واسط در بین این دو قرار می‌گیرند تا پول از این کشور به ایران بیاید.

با توجه به روال کاری این روش تقریباً بین ۱ تا ۷ روز کاری طول می‌کشد تا حواله سوئیفت به دست شما عزیزان برسد. با توجه به اینکه تعداد بانک‌های واسط در این روش بسیار زیاد هستند، پس درصد کارمزد نیز افزایش می‌یابد. هرچه تعداد بانک‌های واسط در طول این پروسه برای انتقال وجه بیشتر باشند، بدون شک کارمزد نیز به همان طبع افزایش می‌یابد.

برای استفاده از این روش باید مشخصات دارنده حساب و بانک آن را در سیستم ثبت کنید. حال حواله سوئیفت از ایران به دیگر کشورها امکان‌پذیر نیست و برای انتقال این حواله‌ها باید در امارات، گرجستان و ترکیه حساب بانکی داشته باشید.

استفاده از این روش نیز تنها از طریق شرکت‌های واسط یا صرافی‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. با توجه به اینکه انتقال پول از کشور توسط این روش وجود ندارد، کمتر کسی برای انتقال هزینه از آن استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین