انتقال پول از ایران به کانادا و ارسال پول به کانادا یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان ایرانی است که به کانادا مهاجرت کرده‌اند. به سبب عدم دسترسی به بانکداری جهانی و تحریم‌ها ایرانی‌های داخل کشور با بانک‌های بین‌المللی و خارجی ارتباط مستقیمی ندارند. در واقع این افراد برای انتقال پول از ایران به کانادا مجبور هستند تا یک حساب ارزی برای استفاده افتتاح کنند.

بدون شک برای انتقال پول از ایران به کانادا می‌توانید از صرافی‌ها کمک بگیرید. با واریز مبلغ مورد نظر به حساب صرافی طی مدت زمان چند روزه با کسر کارمزد از حساب شما، مبلغ در کانادا برداشت می‌شود.

بدون شک انتقال پول می‌تواند به صورت نقدی نیز باشد اما با مشکلات بسیار زیادی نظیر گم شدن، دزدیده شدن و غیره مواجه خواهید بود. با انتقال از طریق روش‌های جدید به ویژه صرافی تنها با کسر کارمزد با اطمینان بیشتری می‌توانید این پروسه را طی کنید. برای انتقال وجه، حواله ارزی  و مبلغ آن در بسیاری از روش‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بهترین روش انتقال پول از ایران به کانادا

برای انتقال پول از ایران به کانادا روش‌های متداولی وجود دارد که از طریق صرافی‌ها و یا شرکت‌های واسط می‌توانید از آنها استفاده کنید. از متداول‌ترین و امن‌ترین روش‌های پیشرفته استفاده از روش ارزهای دیجیتال است.

 البته ارزهای دیجیتال نیز شامل انواع مختلفی هستند که با بررسی شرایط و مزایای هر یک می‌توانید یکی از بهترین و سودآورترین آنها را با کارمزد کمتر انتخاب کنید. در این روش برای خرید یکی از واحدهای پول اینترنتی موظف هستید تا در سامانه یا سایت‌های ایرانی برای خرید و فروش رمز ارز اینترنتی ثبت نام و احراز هویت انجام دهید.

البته که این پروسه کمی زبان بر است؛ اما کارمزد بالایی دارد. رمز ارزهایی نظیر بیت کوین با نوسانات بسیار زیادی همراه هستند و این نوسانات معمولاً به صورت لحظه‌ای است. قطعاً این روش دردسرهای خاص خود را خواهد داشت. حال بسیاری از افراد ام به خرید تتر می‌کنند که نسبت به بیت کوین کمی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ارسال پول به کره جنوبی

انتقال پول از ایران به کانادا
انتقال پول از ایران به کانادا

روش پرفکت مانی بهترین و سریع‌ترین روش انتقال پول از ایران به کانادا

به دنبال انتخاب بهترین روش انتقال پول از ایران به کانادا می‌توانید روش پرفکت مانی را انتخاب کنید. این روش جدید و بین المللی ترانسفر پول برای انتقال پول از ایران به کانادا و بالعکس از کانادا به ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم این شبکه تقریباً مشابه وب مانی است و باید حساب کاربری ایجاد کنید و احراز هویت انجام دهید.

در این سیستم به زبان فارسی دسترسی دارید و می‌توانید با منوی فارسی به راحتی نوع ارز را نیز تبدیل کنید. همچنین با توجه به تبدیل نرخ روز بازار، دریافت وام با سود سالانه ۴ درصد، عدم نیاز به تعامل با بانک و افتتاح حساب از خدمات منحصر به فرد این حساب بهره ببرید.

در این حساب انتقال وجه به صورت وچر و کوپن امن انجام می‌شود که واریز آن به صورت مستقیم به حساب بانکی در کانادا است. اگرچه در این روش برای برخی از مبالغ کارمزد دریافت می‌شود؛ اما کارمزد آن نسبت به دیگر روش‌ها مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

همچنین یک روش کاملاً ایمنی است که خطر مسدود شدن آن نسبت به دیگر روش‌ها حداقل می‌باشد. تنها کافیست تا برای استفاده از هر یک از روش‌های انتقال پول با کارشناسان یک مجموعه خبره و توانمند نظیر ماندگار آبان مشورت کنید. بدون شک کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازمه را در شما عزیزان قرار می‌دهند.

انتقال پول از ایران به کانادا
انتقال پول از ایران به کانادا

حواله دلار توسط سیستم مانی گرام انتقال پول از ایران به کانادا

پول کانادا دلار است که به عنوان یکی از ارزهای رایج در سرتاسر جهان شناخته می‌شود. حال برای انتقال پول از ایران به کانادا یا حواله دلار به کانادا می‌توان از روش‌های بسیار متعددی استفاده کرد. حواله دلار به کانادا از طریق مانی گرام یک روش کاملاً پیشرفته و پرطرفدار انتقال می‌یابد.

این روش را با نام روش حواله فرد به فرد می‌شناسند که شخص انتقال دهنده، با در اختیار داشتن وجه پرداختی و ارائه مدرک شناسایی باید به یکی از شعبات مانیگرام در کشور مراجعه کند.

حال فرمی در اختیار شخص فرستنده قرار می‌دهند که باید تمامی اطلاعات خواسته شده که شامل مشخصات خود و فرد دریافت کننده است را وارد نماید. پس از ثبت اطلاعات یک کد ۸ رقمی دریافت می‌کنید که باید برای شخص گیرنده ارسال شود.

آن شخص نیز با داشتن مدرک شناسایی عک‌سدار و در نتیجه این کد برای دریافت پول به یکی از شعبه‌های شرکت در آن کشور یعنی کانادا مراجعه کند.

حال از این روش شما متقاضیان عزیز می‌توانید تا سقف ۱۰ هزار دلار آمریکا در هر فقره حواله پول به کانادا انتقال دهید. حال انتقال حواله توسط این سیستم بین‌المللی پول تنها با دلار آمریکا و یورو امکان‌پذیر خواهد بود. از آنجایی که پول رایج کانادا نیز دلار است پس می‌توانید از خدمات این سیستم به راحتی بهره‌مند شوید.

 بدون شک کارمزد بالای برخی از سیستم‌ها باعث نگرانی افراد از کسر مبلغ موجود در حساب شده است. کارمزد این سیستم برای انتقال مبلغ بسیار پایین‌تر از دیگر سیستم‌ها خواهد بود. پس برای انتقال پول از ایران به کانادا می‌توانید از روش مانیگرام استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین