ارسال پول به ژاپن از طریق روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. با توجه به توسعه و پیشرفت بانکداری دیجیتالی و به کارگیری برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین انتقال پول به خارج از کشور کار بسیار راحتی است. چه بسا اینکه افراد می‌توانند بدون خروج از خانه از روش‌های انتقال پول بین‌المللی بدون هیچ دغدغه‌ای استفاده کنند.

البته این راحتی انتقال تا قبل از تحریم‌های علیه ایران بود. چرا که هم اکنون به دلیل تحریم‌های بین‌المللی سخت تنها از چندین روش می‌توان برای انتقال پول به ژاپن استفاده کرد. بدون شک هر یک از این روش‌ها و اپلیکیشن‌ها نیز دغدغه‌های بسیار زیادی دارند. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر  برای حواله ارزی با ما همراه باشید.

نحوه ارسال پول به ژاپن

ارسال پول به ژاپن یکی از نکات مهمی است که برای بسیاری از ایرانیان یک مشکل محسوب می‌شود. معمولا شرکت‌های دولتی یا غیردولتی برای واردات یا صادرات به ژاپن با مشکل انتقال پول مواجه هستند.

همچنین بیزینسمن‌ها، دانشجویان، مسافران یا افرادی که برای درمان یک بیماری به این کشور سفر کرده‌اند، با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. بسیاری از صنایع در دنیا وابسته به صنعت پیشرفته ژاپن هستند. ژاپن یکی از کشورهای بسیار پیشرفته‌ای است که هم اکنون ایرانیان زیادی با اهداف متعددی به این کشور سفر می‌کنند.

قطعاً این افراد نیز به دنبال یک روش موثر برای ارسال پول به ژاپن خواهند بود. هم اکنون روابط مالی جوامع بین‌الملل با ایران محدودتر شده است. از این رو حواله ارزی از حساب‌های بانکی ایران به خارج از کشور امکان‌پذیر  نیست. پس برای این کار باید حتماً به شبکه‌های مالی بین المللی دسترسی پیدا کنید. با توجه به تحریم‌های موجود استفاده از برخی روش‌های پرداخت بین المللی برای ما ایرانیان امکان‌پذیر نیست.

 بدون شک این روش‌های پرداخت بین المللی مطمئن‌تر هستند و شرایط بهتری دارند. اکنون مجبور هستیم با وجود تحریم‌های مالی تنها از روش‌های موجود برای انتقال پول به کشورهای خارجی استفاده کنیم.

خدمات دیگر ما:

ارسال پول از آلمان به ایران

حواله لیر به ترکیه

 ارسال پول به ژاپن
ارسال پول به ژاپن

انواع روش‌های انتقال پول به ژاپن

برای ارسال پول به ژاپن امروزه روش‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید از مزایای آنها بهره ببرید. حال انتخاب هر یک از این روش‌ها باید با رعایت نکات کلیدی همراه باشد. بدون شک هر یک از این روش‌ها دارای سود یا ضرر هستنا، پس تمامی جوانب آن‌ها را در نظر بگیرید.

انتقال پول به ژاپن با روش سوئیفت

برای ارسال پول به ژاپن می‌توانید از بهترین روش یعنی حواله پول سوئیفت استفاده کنید. حال انتقال پول با این حواله نیازمند استفاده از خدمات مجموعه‌های مالی مختلف است. برای ارسال پول ابتدا باید تبدیل ارز صورت بگیرد. حال داشتن شماره حساب بانکی در ژاپن یکی از نکات مهمی است که در استفاده از این روش باید به آن توجه داشت.

معادل ریالی مبلغ مورد نظر را به شرکت مربوطه پرداخت می‌کنید. در نتیجه این شرکت نیز معادل ارزی این مبلغ را به حساب اشخاص مورد نظر در ژاپن انتقال می‌دهند.

انتقال پول به ژاپن با وسترن یونیون

برای انتقال پول به ژاپن استفاده از روش وسترن یونیون نیز یک روش مناسب است. برای این کار باید حتماً به یکی از شعبه‌های وسترن یونیون مراجعه کنید. در نتیجه مبلغ مورد نظر برای انتقال را به همراه کارمزد به این شعبه ارائه می‌هید. باید اطلاعات شخص گیرنده پول نظیر نام، آدرس و شماره تلفن را به کارکنان این شعبه اعلام کنید.

پس از اینکه اطلاعات توسط دفتر وسترن تایید شد یک کد رهگیری برای شما ارسال می‌شود. پس از دریافت کد باید آن را به گیرنده پول در ژاپن بدهید تا با کمک این کد بتواند پول واریز شده از طرف شما را دریافت کند.

 ارسال پول به ژاپن

بهترین روش انتقال پول به ژاپن

اگر به دنبال بهترین روش ارسال پول به ژاپن هستید، می‌توان به بهترین روش یعنی ارسال پول با مانی گرام اشاره کرد. حواله مانی گرام تقریبا مشابه وسترن یونیون است و برای انتقال پول باید از سایت‌های واسطه‌گر ایرانی کمک بگیرید. توجه داشته باشید باید حتماً سایت‌های معتبری را به عنوان واسطه انتخاب کنید.

کارشناسان بازرگانی ماندگار جهت انتقال پول با روش مانیگرام می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری در اختیار شما عزیزان قرار دهند. حال با کمک این شرکت‌ها حواله ارزی به راحتی انتقال می‌یابد. فرایند انتقال پول با استفاده از حواله مانی‌گرام سریع‌تر انجام می‌شود.

نتیجه

کشور ژاپن یکی از کشورهای معتبر و توسعه یافته‌ای است که بدون شک هم اکنون ایرانیان بسیار زیادی در این کشور هستند. هر یک از این هموطنان با هر هدفی که به این کشور سفر کرده‌اند، بدون شک دغدغه ارسال پول به ژاپن را دارند. قطعاً خانواده یا نزدیک‌ترین بستگان این افراد برای پرداخت پول با مشکل مواجه می‌شوند. چه بسا اینکه شرکت‌های وارد کننده و صادر کننده یا به طور کلی تجار نیز با مشکلات بسیار زیادی جهت انتقال پول مواجه هستند.

 شما می‌توانید از صرافی‌ها و شرکت‌های خصوصی برای ارسال پول به ژاپن کمک بگیرید. بدون شک اعتماد به هر مجموعه ناشناخته می‌تواند به ضرر شما تمام شود. کارشناسان خبره مراکزی نظیر بازرگانی ماندگار با سال‌ها سابقه هم اکنون میزبان پاسخگویی شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین