امروزه افراد زیادی از هم‌وطنان ما در انگلستان مشغول تحصیل، اشتغال زایی و حتی سرمایه‌گذاری هستند. بدون شک ارسال پول به انگلستان توسط خانواده‌ها یا نزدیکان این افراد یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های مهم محسوب می‌شود. قطعاً شما هم می‌خواهید بدانید که به عنوان یک ایرانی چگونه به انگلستان پول انتقال دهید. امروزه از روش‌های مختلفی برای ارسال پول به انگلستان استفاده می‌کنند. حال انتخاب هر یک از این روش‌ها بستگی به شرایط و قوانین دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت حواله ارزی به انگلستان با کارشناسان ما همراه باشید.

نحوه ارسال پول به انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای بسیار قدرتمند اروپایی است که هم اکنون ایرانیان بسیار زیادی با اهداف مختلف در این کشور هستند. هر یک از ایرانی تبارهای مقیم انگلستان با مشکل ارسال پول به انگلستان مواجه خواهند بود. چه بسا اینکه انتقال پول از انگلستان به ایران نیز با مشکلات بسیار زیادی همراه است. البته این مشکلات مربوط به تحریم‌های مالی ایران می‌شود که امکان انتقال پول از ایران به کشورهای خارجی و بالعکس را رد خواهد نمود.

 در واقع با توجه به تحریم‌ها اگر بخواهید با هر یک از حساب‌های ایرانی به حساب‌های خارجی پول واریز کنید، بدون شک حساب شما مسدود خواهد شد. همین مسئله چالش‌های بسیار زیادی را برای افراد به وجود آورده است. از این رو بسیاری از کاربران به دنبال بهترین روش‌های ایمن برای ارسال پول به انگلستان هستند.

ارسال پول به انگلستان
ارسال پول به انگلستان

انتقال پول به انگلستان از طریق صرافی‌ها

یکی از بهترین روش‌ها برای ارسال پول به انگلستان مراجعه به صرافی‌ها است. با توجه به تحریم‌های مالی کشور این صرافی‌ها در برخی از کشورهای خارجی حساب‌هایی دارند. شما کاربران عزیز با مراجعه به صرافی و تقاضای انتقال پول باید تمامی اطلاعات لازمه نظیر مشخصات شخصی دریافت کننده حواله، نام بانک، نام شهر، شماره حساب و غیره را ارائه دهید. در نتیجه صرافی فرم‌هایی را به شما می‌دهد که تک تک این فرم‌ها باید پر شوند.

پس از اینکه فرم‌ها و اطلاعات مورد تایید قرار گرفتند، گیرندگان نیز از طریق این صرافی‌ها پول خود را دریافت می‌کنند. برای این کار نیز دریافت کنندگان ارز توسط صرافی در یکی از بانک‌های انگلستان باید حسابی داشته باشند.

بیشتر بخوانید‌: ارسال پول به ژاپن

ارسال پول به انگلستان از روش وسترن یونیون

برای ارسال پول به انگلستان چه روشی بهتر از وسترن یونیون که در چهارچوب امنیت کامل انجام می‌شود. شرکت وسترن یونیون یکی از کمپانی‌های بسیار مشهوری است که در زمینه پرداخت‌های الکترونیکی بین المللی فعالیت دارد. این روش سریع‌تر از دیگر روش‌ها و حتی بانک‌ها عمل می‌کند. پس از اینکه مبلغ با پشت سر گذاشتن شرایط و مراحل به حساب شرکت واریز شد، سریعاً شرکت پول را به حساب دریافت کننده انتقال می‌دهد.

حال شعبه‌های مختلفی از وسترن یونیون در مقصد مورد نظر وجود دارد که دریافت کننده می‌تواند از طریق یکی از این شعبه‌ها حواله را دریافت کند. بدون شک  وسترن یونیون یکی از روش‌های سریع و مهمی است که از دغدغه کاربران می‌کاهد.

اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حساب یک شخصی در انگلستان پول واریز کنید، قطعاً وسترن یونیون مناسب است. در قبال سرعت بالایی که برای واریز هزینه دارد، کارمزد بالایی نیز دریافت می‌کند. تحریم‌های علیه ایران باعث شده تا این کمپانی هم اکنون در کشور ما نمایندگی نداشته باشد. از این رو ارسال پول به انگلستان باید توسط شعب و کارگذاری‌های واسط در خارج از کشور انجام شود.

بیشتر بخوانید: ارسال پول از آلمان به ایران

ارسال پول به انگلستان

چند نکته مهم برای انتقال پول به انگلستان

امروزه برای انتقال پول به انگلستان یا دیگر کشورهای خارجی می‌توان از خدمات مهم بسیاری از روش‌ها و اپلیکیشن‌ها بهره برد. حواله پوند به انگلیس یا از انگلیس به ایران از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌شود. حال برای ارسال پول به انگلستان بهتر است چند نکته مهم را به خاطر بسپارید.

شما می‌توانید به تمام حساب‌های شخصی یا شرکتی در انگلستان پول واریز کنید. هیچ محدودیتی برای ارسال پول به دانشگاه‌های انگلستان وجود ندارد.

بدون شک ارزش پول کشور با پوند انگلستان کاملاً متفاوت است از این رو باید با قیمت پوند انگلستان آشنا باشید. این قیمت نیز تحت تاثیر نوسانات ارز متفاوت خواهد بود، از این رو این قیمت را به صورت آنلاین هنگام انتقال حواله پوند بر سی کنید.

برای حواله‌های بالاتر از ۵۰۰۰ واحد ارزی هیچ کارمزدی دریافت نمی‌شود. حال اگر مبلغ درخواستی کمتر از ۵ هزار واحد ارزی باشد، آنگاه برای آن کارمزد تعیین می‌کنند.

نتیجه

ارسال پول به انگلستان یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از ایرانی‌ها محسوب می‌شود. با تحریم بسیاری از روش‌های پرداخت مالی بین‌المللی ایرانی‌ها برای انتقال پول بین‌المللی با مشکلات بسیاری مواجه هستند. حال واحد پول انگلستان پوند بوده و به عنوان یکی از ارزهای مهم جهان در چرخه اقتصادی جهان ارزش و اهمیت بالایی دارد.

از این رو برای انتقال پول به انگلستان می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. جدا از روش‌هایی که با آنها آشنا می‌شوید، اعتماد به شرکت‌های خصوصی اهمیت بسیار زیادی دارد. بازرگانی ماندگار معتبرترین مجموعه‌ای است که برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری جهت انتقال پول می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین