حواله درهم به دبی

از شهرهای زیبا و بی نظیر در کرانه خلیج فارس می توان به دبی اشاره کرد که اخیرا شاهد پیشرفت های چشمگیر آن در زمینه های گوناگون نظیر تجارت، گردشگری، معماری و… بوده ایم، این پیشرفت ها موجب شده که علاقه مندان از ایران برای تفریح، تحصیل و… به این شهر بروند و باعث تبادل پول بین ایران و دبی شوند. امروزه حواله درهم به دبی از اهمیت زیادی بر خوردار است که روز به روز نیز افزایش می یابد و بسیاری به دنبال روش مناسبی برای فرستادن حواله درهم به دبی هستند.

شرکت ماندگار درادامه این مقاله قصد دارد که هرآنچه را که شما عزیزان در رابطه با حواله درهم به دبی نیاز دارید را در اختیار شما بگذارد. این شرکت همچنین خدمات مختلفی را در جهت ارسال حواله یوان به چین و همچنین حواله دلار به تمام کشوذها انجام می دهد.

حواله درهم

همانطور که گفته شد امروزه با توجه به پیشرفت دبی در زمینه زیر ساخت ها و سرمایه گذاری های کلان، کشور ها جور دیگری با این شهر ارتباط برقرار می کنند. و سالانه هزاران نفر از تمامی کشور ها به خصوص ایران راهی دبی می شوند. تجارت و بازرگانی سرمایه گذاران ایرانی در دبی موجب تبادل مالی عظیمی بین ایران و دبی شده است. از این رو تقاضا برای حواله درهم به دبی نیزبا افزایش روز افزونی مواجههست.

امروزه یکی از بهترین گزینه هایی که برای مبادله ارزی بین ایران و دبی بر روی میز قرار گرفته است صرافی های  ایران می باشند. که از کار گذاری های بسیار قوی در دبی برخوردار می باشند. و همین امر باعث سهولت در مبادله ارزی شده است. و هرگاه نیاز به درهم داشتید کافیست در یکی از صرافی ها حضور پیدا کنید. 

امروز درهم در دبی به دلار آمریکا وابسته می باشد. و اغلب کالاهایی که در دبی به فروش می رسند به دلار فروخته می شوند. پس این امری کاملا عادی می باشد. که در قبال خدمات ارائه شده کارمزد را به دلار دریافت می کنند. و اما نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که قبل از انجام حواله درهم به دبی در رابطه با صرافی های تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید. و از معتبر بودن آن مطمئن شوید لازم به ذکر است. که صرافی های معتبر دارای مجوزهایی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

حواله درهم به دبی
حواله درهم به دبی

حواله ارزی درهم

به خاطر داشته باشید زمانی که می خواهید برای شرکت و یا فردی حواله ارزی درهم به دبی را ارسال نمایید از حواله صادره استفاده کنید. حواله صادره به این منظور است که ابتدا به صرافی و یا بانک مورد نظر خود مراجعه می نمایید. که در آنجا باید مشخصات و آدرس گیرنده را ارسال کنید. و سپس واحد پول ارسالی را مشخص و به ارز فعلی تبدیل می نمایید. که برای فرد مورد نظر بر اساس نرخ روز فرستاده می شود. اما نکته قابل توجه این است که برا جلوگیری از رخ دادن امر پولشویی فرد متقاضی برای ارسال درهم باید فرم اظهار نامه گمرکی را تکمیل کند.

و اما فرد مورد نظر که درهم برای آن ارسال شده باید مراحلی را که در اینجا به آنها اشاره می کنیم را انجام دهد:

ابتدا باید کارت شناسایی خود را ارائه و تحویل دهد سپس به راحتی وجه دریافتی را به حساب خودش انتقال دهد. او همچنین می تواند که این وجه را به بانک بفروشد و یا به حساب فرد دیگری منتقل کند. و به او این امکان را داده می شود که وجه دریافتی را به ارز دیگری تبدیل کند.

مدارک لازم جهت حواله درهم

بانک ها معمولا برای ایجاد امنیت در موسسات خود و جلوگیری از امر پولشویی قوانین بسیار سختی را در این زمینه در نظر گرفته اند. که یکی از این قوانین درخواست کارت شناسایی معتبر از افراد مراجعه کننده می باشد.

افراد حقیقی موظفند که هنگام مراجعه جهت حواله درهم به دبی یک قطعه عکس سه در چهار، اصل و کپی شناسنامه و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشند. اما این مدارک برای شرکت ها (افراد حقوقی) شامل: مجوز فعالیت اقتصادی، پروانه کسب، اساسنامه، کپی شناسنامه، کپی برابر با اصل کارت بازرگانی خود را به همراه داشته باشند.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید هرآنچه را که تا اینجا در مورد حواله درهم به دبی گفته شد به صورت معکوس هم می توان انجام داد. و تمامی این امکانات در دبی نیز فراهم است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی کار خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین