حواله یوان به چین

امروزه خرید با حواله بهترین و مطمئن ترین روش واردات از چین می باشد. به این نوع خرید سوئیفت نیز می گویند. در این روش شخص خریدار حواله بانکی را به بانک مورد نظر یا شرکتی که متصل به شبکه بین المللی سوئیفت هست می فرستد. حواله یوان به چین تجارت به این کشور را سهولت می بخشد. در این نوع خرید هزینه مورد نظر و در واقع همان حواله در طی ۲ یا ۳ روز به شخص می رسد. برای انجام کارهای حواله اطلاعات از حساب فرد فروشنده ضروری است. فهرست کشورهای مشارکت کننده در سوئیفت می تواند آن ها را از مزایای حواله های بانکی برخوردار کند.

 حواله های ارسال شده می توانند طی مدت کوتاه به دست فروشنده برسند. وجوه دریافتی به یوان چین با نرخ ثابت تبدیل می ‌شود.  در زمان دریافت هیچگونه هزینه های اضافی وجود نخواهد داشت. این سرویس حواله مرزی در ۴۵ کشور و منطقه از جمله ایالات متحده، ژاپن، ایران، سنگاپور، استرالیا، انگلستان و روسیه راه اندازی شده است.

همکاری این کشورها در جهت خرید و فروش و تجارت بسیار موثر واقع شده است و تجارت این کشورها در سال‌ های اخیر با رونق بسیاری همراه بوده است. از طریق رسانه های آفلاین، وب سایت های رسمی و برنامه تلفن همراه، مشتریان خارج از سرزمین اصلی چین می توانند به راحتی حواله‌ های مرزی را به سمت چین راهی کنند.در واقع این خواله ها خرید از چین را آسان می کند.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

مراحل ارسال حواله های بانکی به چین

حواله ها توسط یک تلفن بانکی، خود پرداز یا بانکداری آنلاین انجام می ‌شود. شما با مراجعه به این مراکز می توانید از ایشان بخواهید تا حواله‌ های مورد نظر شما را پرداخت کنند.  توجه داشته باشید که درخواست‌ های حواله نمیتواند لغو شود، مگر اینکه خطایی رخ دهد. حواله های بانکی بین ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب پرداخت و به نام حواله گیرنده در ساعت معین  واریز می شوند. ارسال حواله یوان به چین از هنگام ثبت جزوه واریزی ها به حساب می آیند. در این نوع خرید گیرنده نیازی به تعیین حساب بانکی برای دریافت وجود ندارد.

 لطفاً توجه داشته باشید که نقش بانک ها ممکن است برای این که وجوه شما اعمال شود محدودیت هایی قرار دهد که البته به راحتی قابل حل است.  محدودیت های حواله نیز گاهی اعمال می شوند. محدودیت ها از این جمله است که دو بار در هفته می توانید حداکثر ۴ حواله واریز کنید. حداکثر مبلغ حواله چیزی حدود ۳۰ دلار برای هر ماه می باشد.  بنابراین حواله های بانکی مطمئن ترین راه پرداخت هزینه های خرید کالا از چین می باشند، زیرا در این نوع خرید تولید کننده و فروشنده نمیتواند ادعا کند که هزینه به دست ما نرسیده است.

حواله یوان به چین

بهترین روش برای انتقال پول به چین

با توجه به اینکه مراودات اقتصادی زیادی با چین صورت می ‌گیرد نیاز به بهترین روش انتقال پول به آن نیز هست.  حواله یوان به چین یکی از بهترین روش ها می باشد. بهترین روش برای انتقال به چین باید چندین عامل از جمله سهولت معامله، سرعت، هزینه کم و شفاف را در خود داشته باشد.

هر پرداخت فرامرزی به نرخ ارز و هزینه پردازش بستگی دارد اما ارسال سریع پول در چین این مستلزم درک کامل این فرایند است.   بهترین روش ارسال پول به فروشنده چینی با توجه به تجربه کاربران و تجار ایرانی ارسال حواله می باشد، زیرا به راحتی و با استفاده از بانکداری های آنلاین و یا خود پرداز ها انجام می ‌پذیرد.

 همچنین هزینه ها کاهش پیدا می ‌کند. افزایش سرعت نیز یکی از بهترین ویژگی های حواله به چین می باشد.  بنابراین شما نیز می توانید در خرید از چین، بهترین روش برای انتقال پول به چین یعنی روش حواله دهی را انتخاب کنید. برای تجارت با چین و انجام پرداخت ها می توانید بازرگانی ماندگار را انتخاب کنید.

تجارت با حواله یوان

اگر شما نیز به دنبال سهولت تجارت با چین هستید، حواله یوان به چین یکی از بهترین انتخاب ها است.  در این نوع تجارت کسب و کار رونق پیدا خواهد کرد و شما به تاجر بزرگی تبدیل خواهید شد.  بزرگترین و معتبر ترین بانک های بین المللی در چین و همچنین در ایران وجود دارند که می ‌توانند، حواله شما را انجام دهند.

برای انتقال وجه قابل اعتماد ترین و بهترین کار حواله یوان به چین می باشد. این کار توسط خود پرداز های الکتریکی نیز انجام می پذیرد.  تجارت با حواله بانکی می تواند بهترین ها را نصیب شما کند. بازرگانی ماندگار نیز می تواند، تجارت با چین و انجام کارهای حواله را سهولت بخشد، زیرا نمایندگان آن از جمله افراد کارآزموده در زمینه صادرات و واردات از چین می باشند.

مزایای حواله به چین

حواله یوان به کشور چین یکی از راحت ترین و پر سود ترین تجارت ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد.  در این روش فروشندگان بین المللی با خریداران بین المللی به راحتی ارتباط برقرار خواهند کرد. روش هایی که بانک ‌ها انجام می ‌دهند، خدمات حساب های تجاری غیر بانکی مانند حواله با این کار سریعتر صورت می ‌گیرد و کالاهای شما زودتر ارسال می شود‌.  با انجام حواله یوان به چین می ‌توانید هزینه ‌های کار فروشندگان، حقوق و دستمزد و موارد دیگر را در کمترین زمان ممکن پرداخت کنید.  در چند وقت گذشته به دلیل شیوع بیماری های مختلف نیاز به خدمات مالی غیر حضوری افزایش یافته است.

 بانک ها و خود پرداز ها و همچنین تلفن های هوشمند می ‌تواند به انجام این نوع پرداخت ها کمک کنند.  بنابرین ارسال حواله می تواند سریعترین پرداخت ها را برای شما انجام دهد. در این صورت فروشندگان و تولیدکنندگان چینی کالاهای درخواستی شما را خیلی زود ارسال می ‌کنند و مشکلی از جهت دریافت آن نخواهید داشت.  در این مسیر سعی کنید از وارد کننده ها و شرکت‌ های معتبر همچون شرکت بازرگانی ماندگار کمک بگیرید.

مقاله مرتبط: واردات واکسن از چین

هزینه حواله یوان به چین

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد به دنبال حواله کردن انواع ارزها به کشورهای دیگر هستند. یکی از این کشورها کشور چین است. که توانسته جایگاه بسیار بالایی را در حوزه حواله یوان به چین برای خود ثبت نماید.

قیمت حواله های یوان به چه عواملی بستگی دارد؟

 در حالت کلی قیمت حواله های یوان به مبلغ مختلفی بستگی دارد. برای مثال برای حواله بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ یوان کارمزدی معادل ۴۰ و آن حساب می شود. یا برای حواله به مبلغ ۱۰ هزار الی ۲۰ هزار یوان کارمزدی نزدیک به ۳۰ هزار یوان حساب می شود. اما برای مبلغ بالای ۲۰ هزار یوان کارمزد دریافت نمی‌شود. و همانطور که شما می دانید با بالا رفتن مبلغ حواله کارمزد آن کمتر خواهد شد. و نزدیک به صفر خواهد رسید. به طور مثال برای مبلغ ۲۰ هزار میلیون به طور کامل دریافت کارمزد صورت نخواهد گرفت. و این می‌تواند برای کسی که می‌خواهد این مبلغ را حواله نماید بسیار پر سود باشد.

روش های محاسبه قیمت حواله های یوان

در حالت کلی شما باید با به کارگیری یک روش و یک بار ثبت نام در سایت می توانید برای همیشه با ورود به پیشخوان حساب خود و وارد کردن قیمتی که می خواهید آن را حواله نمایید در لحظه از کارمزد انواع  حواله ها مطلع شوید.

در واقع با در نظر گرفتن این نکته که نرخ حواله یوان با مقدار پول ارسالی که شما می خواهید حواله نمایید. امروزه بسیاری از افراد با این کار ها بسیار در ارتباط هستند و و به همان میزان دوست دارند در این حوزه موفق شوند. که در این صورت بهتر است قبل از هر کاری برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی انجام این حواله ها با مشاورین شرکت های مختلف در این حوزه مشورت هایی داشته باشید.

هزینه حواله یوان به چین
هزینه حواله یوان به چین

تاثیرات موثر دلار بر حواله ها

همان گونه که می دانید هزینه حواله یوان به چین بسیار متفاوت است. و در حال حاضر به دلیل تحریم‌های آمریکا انجام معاملات تجاری و بین المللی که توسط دلار انجام می‌شود برای بسیاری از افراد ضرر اور حساب می‌آیند. همچنین محدودیت‌های فعلی هزینه‌های جانبی حواله ها در قالب دلار و همچنین یورو با شرکت های چینی برای بسیاری از افراد گران تمام خواهد شد.

اما هزینه حواله‌ای ارسال یوان به چین بر روی حساب‌های فروشندگان چینی می تواند بسیار اندک باشد. که در این صورت می‌تواند برای بسیاری از افراد دیگر پر سود به حساب آید.

اما شما باید بدانید که ارز یوان دارای شرایط و همچنین ویژگی های بسیار متفاوتی در کشور چین می باشد و دولت چین سعی می نماید که در پایین نگه داشتن ارزها موفق شود چون در این شرایط واردات از چین برای تجار خارجی مقرون به صرفه خواهد بود و به همین دلیل همواره نرخ حواله یوان برای تجارت و وارد کنندگان بسیار مناسب می شود و می توانند توجه بسیاری از افراد را به این گزینه جدی نمایند در زمانی که بسیاری از افراد به دنبال هزینه حواله یوان به چین هستند باید در اولین قسمت به مبلغی که می‌خواهند آن را انتقال دهند نگاه کنند و پس از آن هزینه های آن ها را در یابند.

بانک های کشاورزی چین

بسیاری از افراد که به دنبال کشف که هزینه حواله یوان به چین هستند می‌توانند از بانک های کشاورزی چینی استفاده نمایند در واقع این بانک ها مقصد بیشتر حواله هایی که تجار و واردکنندگان ایرانی خواهد بود بانک کشاورزی چین به دلیل نگرفتن کارمزد در تراکنش های بانکی و استانی خود محدودیت هایی برای ایرانیان نیز فراهم نساخته و توانسته توجه بسیاری از تجار و فعالان ایرانی را به خود جلب نماید. اما در مورد هزینه حواله یوان به چین شما می توانید به این بانک ها توجه نمایید و با استفاده از آن ها حواله های خود را انجام دهید.

آیا نرخ پایینتر حواله یوان می تواند معیار مناسبی برای انجام این کار باشد؟

در این حالت  کلی شکی وجود ندارد که نرخ پایین در انجام حواله نیز پرداخت مبلغ کمتر در پرداخت ها باعث کاهش هزینه ها و همچنین سر شکسته شدن بیشتر هزینه ها و در آخر کاهش قیمت نهایی کالاهای شما خواهد شد اما این موضوع همیشه کارایی ندارد در واقع ضرب المثل هیچ گرانی بی علت نیست در همین جاست که صدق می کند. که صرفا با داشتن حساب بانکی در کشور چین و انجام حواله های یوان نمی تواند ابزار مناسبی برای انجام حواله ها باشد.

از طرف دیگر پرداخت پول به افرادی که تنها به صورت تلفنی اقدام به انجام حواله های یوان می کنند باید قبل از انجام حواله از طرف شما مورد تایید قرار گیرند تا بتوانید برای انجام اولین مرحله حواله خود به صورت حضوری این  را انجام دهید.

 در مراحل بعد برای رقم‌های پایین‌تر حواله می توانید کار را به صورت تلفنی انجام دهید پس بهتر است قبل از انجام هرگونه عملیاتی حواله های خود را در اولین مرحله به صورت حضوری انجام دهید و سپس از آن برای هزینه حواله یوان به چین یا اطلاعات دیگر می‌توانید از شرکت‌ها کمک بگیرید و برای مبالغ پایین تر به صورت تلفنی حواله های خود را انجام دهید.

هزینه حواله یوان به چین
حواله یوان به چین

مشکلات بسیار رایج در هنگام حواله یوان به چین

در اولین مرحله حواله‌های یوان به چین مالیات دریافت می‌کنند زیرا یوان پول ملی چین به حساب می‌آید و برخی از شرکت‌های مشهور چینی و همچنین شرکت‌های بین‌المللی ترجیح خواهند داد که به جای یوان دلار یا یورو حواله نمایند اما شما باید بین ۱۰ تا ۲۰ درصد ریال بیشتر از دلار و یورو آن پرداخت نمایید و برای حل این مشکل سرمایه‌ داران ایرانی از طریق هنگ کنگ و دبی سیع در حواله محصولات خود می کنند در این صورت می‌توانند هزینه حواله یوان به چین را تا حدودی پایین بیاورند.

برای انتقال یوان به شما باید نام گیرنده حواله یا در واقع دارنده حساب مورد نیاز را داشته باشید زیرا معمولاً فقط تصویر نام گیرنده در دسترس است و حساب شخص ارسال می شود که خطر این نوع حواله بیشتر از حوالی دلار به یورو به حساب می آید و می تواند خطرات جبران ناپذیر دیگری نیز به همراه داشته باشد.

شرکت ارسال حواله یوان به چین

در آخر باید بگوییم که شما می توانید با استفاده از شرکت های بین المللی که در این حوزه تجربه های بسیاری دارند هزینه حواله یوان به چین خود را تا حدودی پایین بیاورید. اما می توانید از سایت های کشور نیز کمک بگیرید. تا با این سرکت ها تا حدودی هزینه های حواله یوان به چین را پایین بیاورید. و این هزینه ها را تعیین کنید یا راه‌های دیگری را امتحان نمایید.

که در این زمینه ما به شما پیشنهاد میکنیم که از خدمات شرکت بازرگانی ماندگار که بیش از 17 سال تجربه دارد استفاده نمایید.  اما در حالت کلی ما به شما در این مقاله در مورد این مطالب اطلاعاتی را ارائه دادیم. تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات به راحتی محصولات خود را حواله نمایید. و مشکلاتتان را حل کنید.

به غیر از این موارد بهتر است که شما از یک فرد باتجربه به عنوان راهنما کمک گیری کنید. تا بتوانید با استفاده از آن فرد مشکلات خود را در این راه حل نمایید. و بتوان سود کلانی را به دست آورید. اما شما به غیر از افراد با تجربه نیازمند یک شرکت فعال نیز هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین