خرید از سوق

برای خرید از سوق لازم است ابتدا با سایت سوق آشنا شوید. سایت سوق در واقع یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین منطقه خاورمیانه است. حدود ده سال است که این سایت فعالیت خود را در زمینه فروش و ارائه کالا های مصرفی شروع کرده و محصولات بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهد.

سایت سوق در سال 2005 میلادی فعالیت خود را در عرصه خرید و فروش مزایده ای شروع کرد. و از سال 2011 فروش محصولات به صورت اینترنتی را راه اندازی کرد. این سایت در سال 2017 به یکی از محبوب و مشهورترین فروشگاه اینترنتی تبدیل شد.

دفتر فروشگاه سوق در دبی قرار دارد و در کشور های دیگر چون مصر، کویت و عربستان نمایندگی های متعددی دارد.

نحوه خرید از سوق

خرید از سوق بسیار آسان می باشد زیرا چیدمان صفحه به دسته بندی شده و به گونه ای می باشد که گروه های اصلی کالا را نمایش می دهد. اگر قصد خرید کردن یک کالا را دارید می توانید از قسمت جست و جو کالای مورد نیاز خود را جست و جو کرده و تمامی مدل های آن کالا و تخفیف های آنها را مشاهده کنید و با ورود به صفحه ی اختصاصی کالا می توانید اطلاعات مربوط به آن کالا مانند قیمت، فروشنده و امتیاز های کاربران را مشاهده کرده با مقایسه کردن آنها بهترین انتخاب را انجام دهید.

 البته باید بدانید که سوق همان آمازون امارات است. و در صورتی که قصد خرید از این فروشگاه را دارید و امکان ارسال آن از امارات و دبی برای شما نیست می توانید فرم سفارش زیر را تکمیل کنید.

خرید از آمازون

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مزایای خرید از فروشگاه سوق

یکی از بهترین مزایایی که خرید از سوق دارد این است. که این فروشگاه به شما این امکان را می دهد که تا سه روز پس از تحویل کالا در صورت ناراضی بودن از آن محصول می توانید آن را مرجوع کنید. و مبلغ پرداختی را به طور تمام و کمال دریافت نمایید. اما نکته قابل توجه این است که مراحل گمرکی کالا بیش از سه روز طول می کشد. بنابراین این مزیت شامل حال ایرانیان نخواهد شد بنابراین در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید. 

یکی دیگر از مزیت های خرید از سوق هزینه ی کم حمل و نقل و باربری آن می باشد و این هزینه کم باعث تشویق کاربران به خرید از سایت سوق می شود. 

داشتن تنوع در محصولات از ویژگی ها و مزیت های اصلی سایت سوق می باشد در واقع شما در هنگام خرید گزینه های بسیاری را پیش رو دارید و راحت تر می توانید دست به انتخاب بزنید. 

کالایی که سفارش داده اید در مدت زمان کوتاه تری به دست شما می رسد و دلیل آن فاصله ی کم دفتر فروشگاه سوق تا کشور ایران می باشد.

تخفیف هایی که این سایت برای کالاهای خود ارائه می دهد باعث ترغیب کاربران به خرید از فروشگاه اینترنتی سوق شده است.

شما می توانید با خرید از سوق کالای اصل برند های معروف را خریداری کنید و اطمینان خاطر از اصل بودن آن محصول داشته باشید.

این سایت از تمامی محصولات با برند های مختلف پشتیبانی می کند که از مزیت های خرید از این سایت می باشد.

کیفیت بسیار بالای محصولات سایت سوق یکی دیگر از مزیت های استقبال از این سایت می باشد. خرید از سوق بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با خرید از داخل ایران می باشد.

خريد سوق

نکته هایی که هنگام خرید از سوق باید بدانید

در خرید از سوق آن قیمتی که در مشخصات محصول مشاهده می کنید. مختص به خود محصول می باشد. و برای هزینه ی باربری و حمل و نقل هزینه جدایی باید پرداخت شود.

بعد از پیدا کردن کالای مورد نظر می توانید روی آن کلیک کنید. و از این طریق از وزن کالا، تخفیف های اعمال شده، قیمت و فروشنده آن مطلع شوید. و سپس اقدام به خرید کنید.

گارانتی محصولات را چک کرده و ما به شما توصیه می کنیم. که کمپانی سازنده کالایی که شما انتخاب می کنید را ضمانت کند.

ويژگي هاي برتر فروشگاه سوق دبی

یکی از سایت های بزرگ در زمینه فروش محصولات فروشگاه سوق دبی می باشد. این سایت یکی از ده فروشگاه اینترنتی برتر جهان بوده که در کشور امارات و کشورهای عربی دیگر فعالیت می کند.

اين فروشگاه اينترنتي فعالیت خود را در زمینه فروش محصولاتی مانند لوازم دیجیتال، لباس، انواع عطر و ساعت آغاز کرد و امروزه محصولات بسیاری را به کاربران ارائه داده و به فروش می رساند. در حال حاضر سایت سوق دبي یکی از سایت های محبوب خرید آنلاین شناخته می شود.

دفتر مرکزی این سایت در دبی بوده و در بیشتر مناطق حاشیه ی خلیج فارس همچون کشور کویت، عربستان، مصر و اردن شعبه هایی راه اندازی کرده و روز به روز به گسترش خدمات این فروشگاه افزوده می شود.

"خريد

نحوه خرید از فروشگاه سوق دبی

سایت سوق یک سایت کاربر پسند است. این سایت به گونه ای طراحی شده که بعد از ورود به صفحه ی اصلی سایت می توانید تمامی محصولات را مشاهده کنيد. علاوه بر اين داشتن دسته بندی باعث می شود که خرید از فروشگاه سوق دبی برای شما آسان تر باشد.

برای پیدا کردن محصول مورد نیاز خود می توانید در نوار جستجویی که در قسمت بالای صفحه اصلی قرار دارد محصول را جست و جو کرده و اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

نکته حائز اهمیت این است که به میزان تخفیف، وزن و قیمت کالا، امتیاز و نظرات کاربران توجه کافی را داشته باشید و با مقایسه کردن کالا ها بهترین خرید را انجام دهید.

هنگامی که محصول مورد نظر را انتخاب کردید گزینه ی add to card را انتخاب می کنید. برای ادامه یافتن خرید از فروشگاه سوق دبی لازم است گزینه ی procced to checkout را انتخاب کنید.

اگر از قبل در سایت سوق دبي اکانت ساخته باشید می توانید به آن‌ اکانت وارد شده و پروسه خرید را انجام دهید. در غیر این صورت ابتدا بایت گزینه  ساین آپ را انتخاب کرده و سپس اطلاعات و مشخصات خود را وارد کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات آخرین قدم گزینه ی place order انتخاب کرده و وارد مرحله ی پرداخت کالا می شوید‌.

برای پرداخت هزینه ی محصول سایت سوق برای شما دو روش پرداخت را به وجود آورده است که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

پرداخت از راه کارت ارزی اعتباری (مستر کارت یا ویزا کارت) به روش آنلاین

برای پرداخت هزینه خرید از فروشگاه سوق دبی با روش پرداخت از راه کارت اعتباری مانند مستر کارت یا ویزا کارت لازم است. که خود یکی از این کارت ها را داشته باشید. در این خصوص می توانید از مشاوران شرکت بازرگانی ماندگار کمک گرفته و در کوتاه ترین زمان و با آرامش خاطر پروسه پرداخت محصول را انجام دهید.

پرداخت در آدرس اعلام شده

نحوه دیگر پرداخت هزینه ی محصول این است که در محل آدرسی که ثبت کرده اید و قرار است کالا را تحویل بگیرید پروسه پرداخت انجام شود. این مورد برای ساکنان ایران امکان پذیر نیست. برای پرداخت از این روش هم می توانید با کارشناسان شرکت ماندگار تماس بگیرید.

سخن پایانی

شرکت بازرگانی ماندگار با داشتن سابقه درخشان در زمینه خرید و واردات محصول با به کارگیری پرسنل متخصص در خصوص خرید محصولات به شما کمک می کند. تا بتوانید به آسانی و بدون مواجه شدن با مشکل محصول مورد نظر خود را با خرید از سوق انجام دهید. و در کوتاه ترین زمان و هزینه کم محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. شما می توانید با تماس گرفتن با مشاورین شرکت بازرگانی ماندگار از کمک این افراد استفاده کرده و به آسانی محصول مورد نیاز خود را از سایت سوق سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین