خرید لوازم خانگی از دبی

دبی یکی از شهر های تجاری کشور امارات می باشد. در واقع دبی مرکز تجارت های بین المللی در منطقه ی خاورمیانه محسوب می شود.  یکی از راه های خرید لوازم خانگی از دبی سفر به کشور امارات می باشد اما اگر امکان سفر به این کشور را ندارید می توانید از فروشگاه های آنلاین دبی لوازم خانگی مورد نیاز خود را سفارش دهید.

در چند سال اخیر به دلیل تحریم هایی که بر علیه ایران تحمیل شده است. خرید لوازم خانگی با مشکلات بسیاری رو به رو شده است.

یکی‌ از مهم ترین کالاهایی که می‌ توان از دبی خرید کرد انواع لوازم خانگی می باشد. البته نکته قابل توجه این است که بخش عظیمی از لوازم خانگی از چین وارد دبی می شود. و سپس به ایران فرستاده می شود.

به طور کلی بخش زیادی از لوازم خانگی هایی که از دبی به ایران فرستاده می شوند قاچاق می باشند. خرید لوازم خانگی به صورت قانونی از دبی چندان به صرفه نیست و شخص خریدار باید هزینه ی گمرک و غیره را پرداخت کند.

امروزه خرید لوازم خانگی از دبی با سخت گیری هایی رو به رو شده است. اما این موضوع از عرضه انواع لوازم خانگی با برند های خارجی جلوگیری نکرده و این محصولات به صورت قاچاق خریداری شده و به بازار عرضه می شوند.

شما می توانید جهت خرید و واردات از دبی با کارشناسان بازرگانی ماندگار تماس بگیرید. و هر گونه سوالی را دکه دارید مطرح کنید. بازرگانی ماندگار بیش از 20 سال تجربه را در راستای خرید کالا از دبی و امارات دارد.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

مزایای خرید لوازم خانگی از امارات

یکی از مزایای خرید لوازم خانگی از دبی تنوع محصولات در دبی می باشد. بنابراین شما در انتخاب لوازم خانگی گزینه های بسیاری دارید. و می توانید با مقایسه کردن آنها با یکدیگر می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 هزینه ی ترخیص لوازم خانگی از کشور امارات کم می باشد. که یکی از بهترین مزایای خرید لوازم خانگی از امارات می باشد. هزینه ی ترخیص لوازم خانگی از دبی بسیار ناچیز است. و این موضوع باعث شده که هزینه ی لوازم خانگی نیز کاهش یابد.

هزینه ی حمل و نقل لوازم خانگی مورد نیاز شما از دبی کم می باشد و در مدت زمان کوتاه تری محصول مورد نظر به دست شما می رسد و دلیل این هزینه و زمان کم حمل و نقل نزدیک بودن دبی به کشور ایران می باشد.

به دلیل تحریم هایی که بر علیه ایران صورت گرفته است امروزه خرید لوازم خانگی از کشورهای دیگر امکان پذیر نیست اما خرید لوازم خانگی مورد نیاز شما از دبی این مشکل را حل کرده و شما می توانید هر محصولی با هر برندی که می خواهید را خریداری کنید.

"<yoastmark

نکته های مهم هنگام خرید لوازم خانگی از دبی

خرید لوازم خانگی از دبی نیازمند تخصص و تجربه می باشد. اگر در تجارت های خارجی فعالیت داشته باشید و تجربه داشته باشید به راحتی می توانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

هنگام خرید لوازم خانگی از امارات باید مشخصات محصول را از فروشنده خواسته و به آن دقت کرده و همچنین این مشخصات را باید به همراه قیمت در اظهارنامه گمرکی ثبت کنید. البته نکته مهم در این زمینه این است که قیمتی ثبت شده در اظهارنامه قیمت تمام شده محصول نیست و باید هزینه ی حمل و نقل، گمرکی و …. را نیز محاسبه کرد تا از قیمت نهایی اطلاع پیدا کنید.

توجه به بسته بندی کالا قبل از خرید از نکات بسیار مهم است. اگر در زمان خرید به این نکته توجه نکنید. هنگام ترخیص کالا با مشکل مواجه می شوید. زیرا بسته بندی محصول توسط بازرس مورد بررسی قرار می گیرد. و در صورت عدم تایید محصول شما ترخیص نخواهد شد.

نکته مهم دیگر در خرید لوازم خانگی این است که درمورد آن تحقیق کنید مثلا بدانید آیا عمر طولانی دارد؟ بنابراین حتما قبل از خرید لوازم خانگی مورد نظر در داخل اینترنت جست و جو کنید.

سخن پایانی

شرکت تجاری ماندگار با سابقه ی درخشانی که در زمینه ی خرید محصول از دبی دارد بهترین گزینه برای خرید به صرفه می باشد. برای خرید لوازم خانگی از دبی می توانید با پرسنل شرکت ماندگار تماس بگیرید و به راحتی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. مشاورین شرکت تجاری ماندگار به شما کمک می کنند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی کمتر لوازم خانگی مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین