واردات کود شیمیایی از چین

آیا می خواهید محصولات کشاورزی مرغوب داشته باشید؟  به دنبال روش های سریع برای رشد محصولات کشاورزی خود هستید؟ آیا می خواهید گل های زیبا بکارید؟ خاک زمین های کشاورزی شما املاح مورد نیاز برای رشد محصولات کشاورزی ندارد؟ آیا به فکر واردات کود شیمیایی از چین هستید؟  به دنبال کسب درآمد با راحت ترین روش هستید؟ در پاسخ به سوالات شما باید گفته شود که کشور چین یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان کود شیمیایی به سایر کشور ها است و شما می توانید با واردات کود شیمیایی از چین علاوه بر کسب در آمد مناسب، محصولات مرغوب تولید کنید.

همان طور که می دانید، کود های شیمیایی و غیر شیمیایی یکی از اصلی ترین نیاز های  کشاورزان و باغ داران می باشد. با توجه به این که کود های شیمیایی و سموم گوناگونی در کشور تولید می گردد اما به واردات آن محصولات نیز، نیاز هست. بیشترین واردات انواع کود شیمیایی  از کشور چین صورت می گیرد. واردات این کالا نیز همانند واردات دیگر محصولات  نیاز به رعایت کردن قوانین و مقررات گمرکی خواهد داشت. همچنین کود شیمیایی از جمله کالا هایی می باشد که برای وارد کردن آن ها به گرفتن مجوز های مربوطه نیاز می باشد.

ما در این مقاله شما را با روند واردات کود شیمیایی آشنا می کنیم ولی شما می توانید با مراجعه به صفحات راهنما خرید از چین و شرایط واردات از چین با فرآیند کلی خرید و واردات از این کشور آشنا خواهید شد.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

انواع کود های شیمیایی وارداتی از چین

همان طور که می دانید، امروزه با گسترش علم و فناوری و افزایش نیاز کشاورزان و باغ داران به کود های شیمیایی، انواع مختلفی از آن ها در کشور تولید می گردد و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، اما با این وجود تولید داخل پاسخ گوی نیاز این عزیزان نمی باشد و باید این محصول را از سایر کشور ها وارد کرد.

واردات کود شیمیایی از چین از سال های گذشته شروع شده  و تا کنون ادامه دارد، یکی از بزرگ ترین بازرگانی های واردات کود شیمیایی از چین به ایران، بازرگانی ماندگار است که با بهترین خدمات آماده ی خدمت رسانی به شما خریداران گرامی است.

چند نمونه ار کود های شیمیایی که به تائیدیه سازمان جهاد کشاورزی رسیده و مجوز واردات به آن ها تعلق گرفته است، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کودهای حیوانی یا نباتی
  •  آلی و ارگانیک
  •  شیمیایی ازت، فسفر، پتاسیم، اوره، کلسیم و منیزیم
  • کودهای بیولوژیکی یا زیستی
  • کود کمپوست
  • کودهای گیاهی
  • کودهای شیمیایی فله ای
  • کود بیوفسفات گرانوله
  • کودهای کلاته و نانو
  • کود سکوسترین

مقاله مرتبط: بازار عمده فروشی پوشاک در چین

واردات کود شیمیایی از چین

روند واردات کود از چین شامل چه مراحلی است ؟

همان طور که که می دانید کود شیمیایی نیز مانند هر کالای دیگری باید برای واردات مراحلی را طی کند. تا بدون هیچ گونه مشکلی به دست خریداران برسد.

لازم به ذکر است اگر واردات کود شیمیایی از چین زیر نظر سازمان های مربوطه انجام نشود. و مراحل مربوطه را طی نکند، تبدیل به بزرگ ترین مشکل برای تجار خواهد شد،

ما در این مقاله نکاتی که برای واردات کود شیمیایی از چین باید نکات زیر را در نظر گرفته شود را ذکر کرده ایم.  تا شما موقع واردات این محصول با مشکل مواجه نشوید:

نکات مهم در مورد واردات کود شیمیایی از چین

کود شیمیایی مورد نظر را باید به طور کامل بررسی و شناسایی کنید.

اول باید قوانین واردات را در رابطه با کود شیمیایی، که قصد وارد کرد آن را دارید بررسی کنید. و از افراد و مجموعه های با تجربه در زمینه ی مقررات گمرکی و لیست کود های شیمیایی مجاز و غیر مجاز مشاوره بگیرید.

برای آگاه شدن از تغییرات ایجاد شده در قوانین و مقررات و آپدیت اطلاعات می توانید به سفارتخانه ها و سرکنسولگری ها و همین طور شرکت های مشاوره ی صادرات و واردات مراجعه کنید.

نحوه خرید گوشی از چین

 در این باره باید به طور حتم برای کسب اطمینان از مجوز واردات کود شیمایی مورد نظر به کشور و در نظر داشتن محدودیت های خاص احتمالی آن بررسی های لازم صورت بگیرد.

حتما همه ی اطلاعات لازم برای شناختن کود کسب گردد. کد تعرفه ی هر کود به عنوان شناسه آن کود شیمیایی باید مشخص گردد و اگر ممکن بود نمونه هایی از ماده مورد نظر  تهیه گردد .

همین طور با در نظر داشتن شرایط حمل و نقل کود شیمیایی برای کم شدن و صرفه جویی در هزینه ها با انجام  واردات در اندازه ی بالاتر و در یک مرحله در هزینه های مربوطه به ویژه هزینه مرتبط با حمل و نقل صرفه جویی خواهد شد.

واردات لباس از چین

نتیجه گیری

همان طور که خواندید، کود شیمیایی یکی از مواد ضروری برای رشد محصولات کشاورزی است. که امروزه به علت افزایش نیاز بازار از کشور چین وارد می شود.

کود شیمیایی نیز مانند سایر مواد انواع متفاوتی دارد که بالا به آن ها اشاره شد. موارد ذکر شده مجوز ورود به کشور را دریافت کرده اند و بازرگانان می توانند این کود ها را به کشور وارد کنند. و در اختیار کشاورزان و باغ داران گرامی قرار دهند.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد در روند و فرایند ثبت سفارش و ترخیص انواع کود شیمیایی  از گمرک طی سال های گذشته تغییراتی به عمل آمده است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم، قبل از اقدام به ثبت سفارش و خرید کود های شیمیایی با کارشناسان بازرگانی ماندگار ارتباط برقرار کنید.

گروه بازرگانی و ترخیص بازرگانی ماندگار، همه ی خدمات مشاوره در حوزه ترخیص کالا، واردات کود شیمیایی ،ثبت کردن سفارش کود در سامانه جامع تجارت، ترانزیت کالا، کسل مجوز از وزارت صمت و … به شما تجار عزیز ارائه خواهد داد.

ما در مقاله سعی کردیم اطلاعات کافی در مورد کود شیمیایی و واردات کود شیمیایی از چین برای شما خوانندگان گردآوری کنیم.  امیدواریم مورد قبول شما قرار گرفته باشد.

دسته بندی: چین برچسب ها:

One thought on “فرایند و نحوه واردات کود شیمیایی از چین

  1. مهدی میگوید:

    درسته میگن این کودها دارای روی هست ؟ و میگن دارای کادمیوم هست که برای انسان مضر هست درسته ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین