خرید گوشی از چین می تواند از نظر قیمت برای افراد که قصد خرید از چین را دارند بسیار سودمند باشد. اما باید بدانید که اگر قصد خرید از فروشگاه های چینی را دارید به راحتی خرید از فروشگاه های فروش تلفن همراه محلی و خرید دستگاه جدید نیست. به طور بالقوه شما در حال خرید تلفن از کشور خارجی، از یک شرکت ناشناس، بر اساس چند مشخصات و چند عکس هستید! برای افرادی که در این باره اطلاعات ندارند می تواند خریدی پر ریسک یا حتی دلهره آور باشد. ولی ما در شرکت بازرگانی ماندگار به شما کمک می کنیم.

خرید تلفن همراه از چین

بدون شک در عمل واردات از چین یک عنصر خطر وجود دارد. البته همه ما می دانیم در هر کاری عنصر یا عنصرهای خطری وجود دارد اما با شناختن آن یا دانستن اطلاعات و ترفندها می توان این عوامل را به حدی زیادی کاهش داد یا حتی اصلا آنها را از بین برد.

خرید گوشی چینی می تواند فرصتی برای شما باشد تا با قیمت پایین یک گوشی اندرویدی با کیفیت بخرید یا بدون تحقیقات تلفن همراه بی کیفیت انتخاب کنید. تلفن همراه چینی تنوع بسیار بسیار زیادی دارد که می توان گفت دریایی است که شما در زمان خرید گوشی چینی انتخاب های بسیار متنوعی دارید. اما اگر آگاه باشید این روند به بهترین انتخاب ختم خواهد شد. پس برای دانستن اطلاعات بیشتر این مقاله را دنبال کنید. در ادامه چند نکته درباره خرید گوشی از چین را ذکر می کنیم.

خرید گوشی خارج از کشور

اولین قدم برای خرید گوشی خارج از کشور این است که درباره گوشی که می خواهید بخرید تحقیق کنید. انواع امکانات آن را بررسی کنید. براساس بودجه ای که انتخاب کردید گوشی های دیگر را نیز بررسی کنید. اگر در کل به خرید گوشی از چین اعتماد ندارید باید اشاره کنیم که شرکت اپل هم گوشی های خود را در این کشور سفارش داده و تولید می کند. اگر باور ندارید اطلاعات جعبه گوشی خود را بررسی کنید.

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید امکان تلفن همراه در ارائه خدمات استفاده از اینترنت است.  همه ما خواهان اینترنت فوق العاده سریع در تلفن های هوشمند خود هستیم، بنابراین یک نکته کلیدی را در نظر بگیرید که حداقل برای بررسی این است که آیا تلفن های مورد نظر شما از باندهای LTE صحیح برای کشور شما پشتیبانی می کند؟

بسیاری از گوشی های چینی بدون پشتیبانی از پهنای باند 20 هستند که توسط O2 در انگلیس استفاده می شود، این بدان معناست که هنگام استفاده از این تلفن ها در شبکه ای که به این باند متکی است ، دیگر نمی توانید اینترنت 3G یا 4G دریافت کنید.

خرید گوشی شیائومی
گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی از چین

کار بعدی این است که کمی بیشتر به شرکت سازنده گوشی ها دقت کنیم. به عنوان مثال شیائومی را در نظر بگیرید. هر تلفن از این شرکت با پوسته اختصاصی اندروید، همراه است. شرکت شیائومی به طور مرتب نرم افزار خود را به روز رسانی می کند، نسخه های جدید اندروید را با سرعت نسبتاً مناسب برای مشتریان به ارمغان می آورد.

اگر قصد دارید گوشی بخرید که سالها از آن استفاده کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تلفن همراه به شما این امکان را بدهد که بتوانید سیستم عامل آن را به روز رسانی کرده و از آن حمایت کند.

آیتم بعدی که باید به آن توجه کنید خدمات پس از فروش آنها است. اما برای این موضوع لازم است در زمان خرید از چین به برند گوشی که می خرید توجه کنید در ایران و محل سکونت شما نمایندگی داشته باشد و خدمات پس از فروش را ارئه دهد.

مالیات نیز نکته ای است که حتما باید در زمان خرید گوشی از چین در نظر بگیرید. به عبارت دیگر اگر دارید از چین خرید می کنید که هزینه آن کمتر باشد با ید هزینه مالیات و علاوه بر آن ترخیص کالا و ریجستری آن ا محاسبه کنید. پس از آن تصمیم بگیرید که خرید گوشی از چین برای شما ارزان تمام خواهد شد یا خیر.

مقاله مرتبط: ترخیص کالا از گمرک باشماق

خرید گوشی oppo
گوشی oppo

خرید گوشی oppo از چین

نام تجاری OPPO در سال ۲۰۰۱ در چین به ثبت رسید و در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد؛ به همین دلیل هم به عنوان جواب سوال ” گوشی اوپو ساخت کجاست ” کشور چین مطرح می‌شود. پس از آن، حوزه فعالیت خود را به سرتاسر گسترش داد و به فروش خود افزود.

در پی گسترش فعالیت‌های این شرکت، در سال ماه ژوئن ۲۰۱۶ شرکت اوپو به بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه کشور چین تبدیل شد و توانست نظر کاربران را به خود جلب کند.

شرکت اوپو در سال ۲۰۱۹ با فروش محصولات خود در بیش از ۲۰۰۰۰۰خرده‌فروشی در سرتاسر جهان به بهترین برند تولیدکننده تلفن همراه چین تبدیل شد و به عنوان پنجمین برند بزرگ اسمارت فون در بازار جهانی مطرح گردید.

گوشی‌های شرکت اوپو اغلب گوشی‌های ارزان‌قیمتی نیستند و در مقایسه با تلفن‌های همراه با ویژگی‌های هم‌رده با گوشی‌های اوپو، گران‌قمیت هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، چطور این شرکت می‌تواند به آینده خود امیدوار باشد؟

اوپو علاقمند است تا رابطه‌ای بسیار نزدیک با توسعه‌دهندگان تلفن همراه خود و همچنین با مشتریان خود برقرار کند. علاوه بر آن، این شرکت می‌خواهد تا گوشی‌های خود را به طور منظم بروز نگه‌دارد. و متناسب با بازخورد‌های مشتریان خود، ویژگی‌ها و تغییراتی را در محصولاتش اعمال کند. در حقیقت شرکت اوپو می‌خواهد مشتریان واقعی خود را به عنوان دوست در نظر بگیرد. و از این رابطه دوستانه برای توسعه و پیشرفت محصولات خود استفاده کند.

خرید گوشی وان پلاس

ان پلاس وان گوشی هوشمندی بود که از آن به عنوان «قاتل پرچمداران» یاد می شد، صفتی که برازنده آن بود. اولین گوشی این کمپانی از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد. و از چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ نیرو می گرفت، ولی قیمتی ۳۰۰ دلاری داشت. با این شرایط بسیاری از گوشی های پرچمدار رقیبان را به چالش می کشید.

البته در آن زمان وان پلاس یک شرکت نوپا محسوب می شد و به این ترتیب توانایی عرضه در تعداد انبوه را نداشت. به همین دلیل فروش اولیه این گوشی تنها به واسطه دعوت نامه صورت می گرفت.

وان پلاس وان فروشی یک میلیون واحدی را تجربه کرد که ۴۰ درصد آن به آسیا، ۳۰ درصد به اروپا و ۲۰ درصد به آمریکای شمالی اختصاص داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین