کشور چین بزرگترین تولید کننده لباس در جهان است. به همین خاطر تجار و افراد مختلفی در صدد هستند که به این بازار دست پیدا کنند و از مزیت های آن استفاده کنند. ولی بیشتر افراد نمی دانند که از چه طریقی و چطور به بازارهای فروش لباس و عمده فروشی های چینی دست پیدا کنند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم مهم ترین بازار عمده فروشی پوشاک در چین و سایر نقاطی که می توان خرید لباس از چین را انجام داد را به شما معرفی کنیم. همچنین به شما توصیه می کنیم حتما مقاله راهنما و نحوه خرید از چین و واردات کالا از چین را مطالعه کنید تا به راحتی بتوانید خرید و واردات لباس از چین را انجام دهید.

بازار عمده فروشی پوشاک در چین

در ابتدا مقداری دانش اولیه گوانگژو و هانگژو دو اولویت هستند که ممکن است لباس های عمده فروشی را در آن ها در نظر بگیرید. اولا، هر دوی آن ها شهرهای بندری هستند که دسترسی آسان به اقلام صادراتی و هزینه تحویل ارزان تری دارند. ثانیاً، آن ها در صنعت سبک پیشرفته هستند.

بازار پوشاک همیشه سبز، هانگژو، استان ژجیانگ

هانگژو درکنار ایستگاه راه آهن  Evergreenو 5 بازار عمده فروشی واقع شده است، و همچنین به عنوان 5 بازار عمده فروشی پوشاک در چین عمل می کند. اگر در مورد 168 Alibaba ، پلت فرم عمده فروشی B2B شنیده اید، باید با این مکان آشنا شوید زیرا اکثر لباس های 1688 از این جا تهیه می شوند. همچنین می دانید بسیاری از فروشندگان اولیه سل فقط در کنار همیشه سبز زندگی می کردند، مانند مومو، شرلی. آن ها در حال حاضر جز میلیونرها از طریق تجارت آنلاین در چین هستند.

بازار عمده فروشی پوشاک در چین

شهر صنعتی نساجی چین سبک

شهر نساجی چین یک بازار عمده فروشی است که مبتنی بر بزرگ ترین پایگاه تولید پارچه نساجی در چین است. توزیع کنندگان از بیش از 20 کشور جهان در این جا مستقر هستند و پارچه را به کشورهای خود عمده فروشی می کنند. و تا کنون، بازار دامنه تجاری خود را به نمایشگاه نساجی، بازار پوشاک، خلاقیت لباس و پوشاک نساجی گسترش داده است.

بازار عمده فروشی پوشاک گوانگژو سفید

گوانگژو قطعاً بهترین مکان برای عمده فروشی پوشاک در چین است که می توان لباس های مارک دار را از آنجا تهیه کرد. بازار اسب سفید درست در کنار ایستگاه راه آهن گوانگژو است، جایی که میلیون ها بازدید کننده به این جا می آیند و لباس های مارک دار، کیف های چرمی، کفش و غیره را تهیه می کنند. برخی دیگر از بازارهای عمده فروشی نیز در همین نزدیکی هستند.

بازار عمده فروشی لباس گوانگژو هنگ هنگ

بازار عمده فروشی پوشاک گوانگژو لیو هوآ

بازار عمده فروشی پوشاک گوانگژو شیسان هانگ

این بازار تجاری سنتی ناشی از سلسله چینگ است، زمانی که امپراتور کانگ شی شرکت تجاری خارجی فرانچایز را در این جا تأسیس کرد. در مقابل بازار اسب سفید، شیسان هانگ عمدتا لباس های ارزان توزیع شده توسط عمده فروشان دوم یا سوم را می فروشد. در مورد محصول، حدود 70٪ مدل کره ای ، 20٪ مدل اروپایی است که در این مکان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: حواله یوان به چین

بازار عمده فروشی پوشاک Dongwuyuan

بازار عمده فروشی پکن( Dongwuyuanپینیین چینی “باغ وحش”) بزرگترین مرکز توزیع عمده پوشاک در منطقه شمالی است. از آن جا که عمده فروشی پوشاک به شدت تحت تأثیر عوامل فصلی است، سبک و قیمت لباس نیز بسیار متفاوت است. تجار عمده فروشی در این جا به طور کلی حدود یک ماه قبل از پایان فصل در صورت وجود اقلام کم فروش را می فروشند. بنابراین به آن جا بروید و در پایان فصل بهترین معامله را انجام دهید!

بازارهای کامپیوتری گوانگژو تیانه

این یکی از برجسته ترین بازارهای گوانگژو است. این بازار به طور خاص برای رایانه های درجه یک و قطعات رایانه در دسترس است. اکثر مغازه ها هم خرده فروش هستند و هم عمده فروش. در این جا ممکن است با هزاران فروشنده چینی برخورد کنید. در این جا می توانید هر محصول را دقیق بررسی کنید. ارتباط رو در رو با فروشنده شما از نظر بدست آوردن تمام جزئیات در مورد یک محصول و ایجاد اعتماد، با ارزش است که باعث می شود کل فرآیند تامین منابع نرم و سریع تر انجام شود.

خرید لباس از چین

بازار عمده فروشی پوشاک نانیانگ هایان

عمده فروشی پوشاک نانیانگ هایان بازار بسیار فشرده ای است به نظر می رسد عجیب است. اما این راهی است که فروشندگان سهام خود را روی هم انباشته می کنند، شما نمی توانید یک یا دو مورد خریداری کنید یا اندازه را امتحان کنید. زیرا خریداران فقط روی فروش عمده تمرکز می کنند.

یک هشدار برای بازدیدکنندگان جدید ضروری است، زیرا این بازار مکان براق نیست. شما باید کمی تلاش کنید تا آن چه را که می خواهید بدست آورید. زیرا موارد در صفحه اصلی نمایش داده نمی شوند. این بازار مانند جستجوی الماس در شرایط ناهموار است، بیشتر مد، کفش، لوازم جانبی، روسری، غرفه های جواهرات، کیف های دستی، اقلام تکراری، ساعت و غیره در این جا موجود است.

بازار لباس شنژن بایما

بازار شنزن بایما در سال 2003 تاسیس شد، این ساختمان 6 طبقه با بیش از 500 مغازه است. پوشاک با نرخ عمده فروشی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و معمولاً به خارج از کشور صادر می شود. این مغازه ها عمدتا برای مردان، زنان و کودکان لباس های مارک می فروشد.

طبقه بندی بازار به شرح زیر است:

جواهرات ، چمدان و کیف ، کالاهای چرمی ، ساعت

پوشاک مارک دار

بوتیک پوشاک زنانه

لباس های بوتیک زنانه

لباس مردانه بوتیک

پوشاک زنانه برای صادرات

بازار شب Yiwu

این بازار به بازار شب بینگ وانگ یا بازار شب سان تینگ لو نیز معروف است. همه چیز را می توانید در این جا پیدا کنید، مانند کیف، لباس، کفش، عینک آفتابی، کمربند، و ساعت، همه نام های تجاری و لوگوهای تکراری نیز در این جا یافت می شود.

اقلام به صورت عمده با نرخ عمده فروخته می شود. اگر شما چانه زن خوبی هستید، می توانید اجناس را با 20 تا 30 درصد قیمت کمتر در مقایسه با سایر خریداران تهیه کنید.

واردات لباس از چین

بازار بانوان

بازار بانوان مشهورترین خیابان بازار عمده فروشی هنگ کنگ است. از لباس گرفته تا کفش، شال تا روسری، جواهرات تا ساعت، کلاه و سایر لوازم جانبی، همه و همه را می توانید در این جا به صورت عمده و انواع جداگانه با نرخ عمده فروشی پیدا کنید.

این نام نشان دهنده بازار “خانم ها” است، اما این بازار مخصوص خانم ها نیست. به راحتی می توانید اقلام مخصوص کودکان و مردان را نیز پیدا کنید. از اقلام مارک تقلب و پارچه های تقلبی و بی کیفیت مطلع باشید. هنگام بازدید از این بازار باید مهارت خرید خوبی داشته باشید.

بازار خیابان معبد

بازار خیابان معبد بزرگترین بازار عمده فروشی و خرده فروشی در هنگ کنگ است. این مکان به اندازه یک مکان دیدنی، یک مکان خرید است. این یکی از مکان های ضروری است. در این جا چیزی پیدا نمی کنید، از غذا گرفته تا لباس، لوازم الکترونیکی گرفته تا لوازم خانه، کفش تا کلاه، کیف، جواهرات، ساعت و موارد دیگر. مزیتی که می توانید در این جا کسب کنید این است که اکثر مغازه داران به زبان انگلیسی صحبت می کنند. شما می توانید از شرکت بازرگانی ماندگار در زمینه معرفی بهترین بازارهای چین کمک بگیرید.

بازارهای عمده فروشی چین

افرادی که قصد واردات از چین دارند حتماً به بازارهای عمده فروشی چین سر می‌زنند. چین از دیرباز تاکنون به عنوان مرکز تجاری جهانی شناخته می‌شد چرا که در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته و حجم وسیع از مبادلات تجاری ایران نیز با این کشور است.

البته این کشور امروزه بزرگترین شریک تجارت کشور ما نیز محسوب می‌شود که حجم وسیعی از نیاز بازار ایران را کالاهای چینی تامین می‌کنند.

البته وجود تحریم‌ها نیز باعث شده تا ما بتوانیم تنها با کشورهای محدودی نظیر چین تجارت داشته باشیم. تنوع کالاهای چینی بسیار زیاد است و از این رو در بازارهای عمده فروشی چین با تنوعی از انواع محصولات در مدل، برند، طرح، رنگ و حتی با تکنولوژی‌های مختلف آشنا می‌شویم.

در هر یک از انواع مراکز عمده فروشی چین انواع لوازم الکترونیکی، پوشاک، مواد غذایی، شیمیایی و … وجود دارد. کوانگجو به عنوان قطب‌های تجاری چین محسوب می‌شود که هزاران فروشگاه عمده در این شهر فعالیت دارند.

اگر به دنبال واردات لوازم جانبی هستید می‌توانید سری به بازار چاینا پلازا کوانگجو بزنید. در این بازار انواع و اقسام لوازم جانبی مختلف در برندهای متنوعی البته با قیمت ارزان توزیع می‌شود. اگر به دنبال لوازم الکترونیکی و خانگی هستید، سری به فروشگاه هایین این شهر بزنید. این مجموعه از سال ۱۹۹۱ شروع به کار کرده و هم اکنون به عنوان بزرگترین بازار تجاری این شهر و کشور چین محسوب می‌شود.

بهترین شهر چین برای خرید عمده

چین یکی از کشورهای بزرگ تجاری است که به دلیل موقعیت مناسب و قرارگیری بر سر مسیر جاده ابریشم توانسته طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل چشمگیری داشته باشد.

بیشتر تجار ایرانی تازه وارد که به دنبال تجارت هستند می‌خواهند بهترین شهر چین برای خرید عمده را بشناسند. در واقع در شهرهای مختلف چین بازارهای خرید عمده مختلفی وجود دارد که می‌توانید با شناسایی آنها اقدام به خرید عمده یا واردات کنید.

 یکی از قطب‌های تجاری این کشور شهر گوانگجو است که هم اکنون بازارهای مختلف پوشاک، پارچه، لوازم جانبی، لوازم خانگی، دستگاه‌های صنعتی و غیره در آن فعال هستند. این شهر در جنوب کشور چین قرار گرفته است و در گذشته آن را با نام گوانگژو مرکز استان گوانگ دونگ می‌شناختند. این کلان شهر چین از نظر تجاری آن را با دیگر شهرهای چینی متمایز می‌سازد.

البته ساختمان‌های بلند و تزیین شده وجود جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان نیز باعث جذب گردشگران بسیار زیادی به این شهر می‌شود. شاید اصلی‌ترین دلیل رونق تجارت در این شهر به سبب همین توریستژ بودن آن باشد.

بهترین شهر چین برای خرید عمده همین شهر بزرگ است که برای خرید انواع لوازم مختلف می‌توانید به فروشگاه‌های متنوع آن مراجعه کنید.

به عنوان مثال، فرشگاه اسب سفید آن که شهرت دارد، بهترین بازار عمده فروشی پوشاک این کشور محسوب می‌شود. این مجموعه با بیش از ۶ هزار متر مربع وسعت، مراکز فروش عمده متعدد پوشاک آن ذا تشکیل می‌دهند.

اگر به دنبال خرید عمده کالاهای لوکس هستید سری به فروشگاه میکس سی بزنید؛ اما برای لوازم الکترونیکی بازار عمده فروشی شنزن مناسب است.

دسته بندی: چین برچسب ها:

One thought on “بررسی مهم ترین بازار عمده فروشی پوشاک در چین

  1. تم تولد و لوازم تولد نامبروان میگوید:

    همیشه مطالب سایت شما را میخوانم و بسیار کاربردی و فوق العاده هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین