خرید لباس از کشور چین

چین کارخانه جهان است. این کشور مالک شرکت ها و کارخانه های زیادی است. که کالاهای مختلفی را تولید می کنند و رقابت بالایی بین این کارخانه ها وجود دارد.  این کشور حجم بسیار بالایی از تولید لباس جهان را به خود اختصاص داده است. به صرفه بودن و قیمت پایین لباس در چین سبب شده است که خیلی از بازرگانان تمایل به خرید لباس از چین و واردات کالا از چین داشته باشند. اما با این وجود همه ای آنها از مراحل و شرایط خرید آگاه نیستند.

در واقع باید گفت که خرید از چین خود مراحل و شرایط کلی می خواهد. ولی علاوه بر آن خرید لباس یک سری شرایط خاص تر را نیاز شامل می شود. به همین منظور ما قصد داریم که در این مقاله شرایط و نکاتی را که باید جهت خرید لباس از چین در نظر بگیرید را عنوان می کنیم.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

چرا خرید لباس از کشور چین؟

لباس یک کالای مصرفی و روزانه است و اهمیتی ندارد. که در کدام نقطه کره زمین هستید. وقتی صحبت لباس در میان باشد. همه ما دوست داریم تا با پرداخت کم‌ترین هزینه، زیبا ترین و شکیل ترین و البته با کیفیت ترین البسه ممکن را بخریم. به همین دلیل هم بسیاری از هم وطنان ما یا خود برای خرید لباس‌های مصرفی سالانه شان به کشور چین سفر می‌کنند. یا فروشندگان لباس و پوشاک برای فروشگاه های فیزیکی و یا آنلاین شاپ های خود به دنبال بازار های ارزان‌ قیمت چینی برای خرید پوشاک می گردند.

در هر صورت از آن جایی که این روزها تقاضا برای خرید لباس‌های چینی در بازار بسیار اوج گرفته است. ما تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله درباره خرید لباس از چین با شما صحبت کنیم.

خرید لباس از چین

چرا تولید لباس و پوشاک در چین تا این اندازه وسیع و انبوه است؟

مطمئناً تا به حال بارها برایتان پیش آمده است که در هنگام خرید مخصوصاً خرید لباس و پوشاک، با اصطلاح  made in china رو برو شده باشید. حتی شاید درباره چینی بودن  به آن لباس شک کرده باشید. اما پیش از خرید لباس از چین، آیا تا به حال با خود اندیشیده اید که علت این حجم بالا از تولید لباس در کشور چین و صادرات آن به ایران چیست؟

واردات لباس از چین

در پاسخ باید بگوییم که اولاً فراموش نکنید که کشور چین بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران است. و پوشاک یکی از آن کالاهایی است که بیشترین حجم واردات را به خود اختصاص داده است. اگر چه که پوشاک و لباس‌های تولید شده در داخل ایران گاهی اوقات از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند. اما اکثر فروشندگان و مصرف کنندگان به خرید لباس از چین علاقه بیشتری نشان می‌دهند. علت چیست؟

علت آن است که کشور چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پر جمعیت ترین کشور های جهان رتبه دومین اقتصاد برتر جهان را به خود اختصاص داده است. دومین اقتصاد برتر جهان بودن برای چین به معنای ثروتمند بودن این کشور نیست. بلکه برعکس به معنای آن است که جمعیت بسیار بالای این کشور برای زنده ماندن حاضرند تا با دستمزد بسیار ناچیزی مشغول به کار شوند. به همین خاطر بسیاری از کشور ها برای صرفه جویی در هزینه ها کارخانه های تولیدی از جمله کارخانه های نساجی و پارچه بافی و تولیدی های لباس را به کشور چین فرستاده اند. پس دیدن این حجم لباس با شناس‌نامه made in china در ایران چندان تعجب برانگیز نیست!

چطور باید از کشور چین لباس بخرم؟

همانطور که گفته شد، از آن جایی که کشور چین بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران است. و لباس نیز یکی از کالاهای مصرفی است که مشتریان روزانه خود را دارد. واردات آن بسیار بالا است. و چینی‌ها نیز شناخت بسیار دقیقی بر روی بازار ایران و سلیقه مصرف کنندگان ایرانی بدست آورده اند. لذا خرید لباس از چین کاری بسیار سهل و ساده است. و اهمیتی ندارد که بخواهید به طور عمده خرید کنید یا برای مصرف شخصی، در هر صورت راه‌های بسیاری پیش روی خریدار است. در ادامه دو تا از ساده‌ترین و مقرون به صرفه ترین راه‌ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

مقاله مرتبط: 10 فروشگاه برتر اینترنتی چین

1- خرید از طریق وب سایت‌های معتبر چینی

یکی از ساده ترین راه‌ها برای خرید لباس از چین، خررید از طریق وب سایت‌های معتبر چینیی نظیر علی بابا یا علی  اکسپرس است. که حتی به حضور فیزیکی شما برای خرید نیازی ندارد. در این وب سایت‌ها شما به راحتی می‌توانید رنج قیمت مورد نظرتان را مشخخص کنید.  و همچنین در صورتی که از یک کالا مثلاً از یک نوع خاص از شلوار جین خوشتان بیاید.  به تمام فروشگاه های اینترنتی دارنده آن شلوار پیوند داده خواهید شد.  و می‌توانید قیمت ها و شرایط ارسال و هزینه ارسال هر کدام را با دیگری مقایسه کنید.

10 فروشگاه برتر اینترنتی چین

همچنین در این وب سایت‌ها شما گاهی به شرایط تخفیف فوق‌العاده ویژه ای برمی خورید؛بله فوق‌العاده ویژه مثلاً 99 درصد  تخفیف برای یک پیراهن یا یک سنت به ازای دو جفت جوراب!

خرید لباس از چین

2-خرید از طریق واسطه  ها در ایران

یکی دیگر از راه‌های خرید لباس از چین خرید از واسطه های چینی در ایران است. این واسطه ها که معمولاً در مرز های گمراکی ایران به فروش مشغول اند. خود به طور عمده از کشور چین لباس وارد کرده و آن‌ها را در انبار های خود نگه می‌دارند. و به مشتریان می فروشند. اگرچه که این روش راه بسیار راحتی است و دیگر مجبور نمی‌شوید. تا برای خرید وارد خاک چین شوید. اما باز هم ما به شما توصیه می‌کنیم تا خود به طور حضوری حداقل برای اولین خریدتان به واسطه مد نظر مراجعه کنید.  و از اعتبار او و کیفیت و مرغوبیت لباس‌ها اطمینان حاصل کنید.

این نکته را نیز فراموش نکنید که نباید کیفیت را فدای کمیت کرد. چرا که همانطور که گفته شد لباس یک کالای مصرفی است. و مشتریان شما در صورت رضایت باز هم برای خرید دوباره به فروشگاه شما بر خواهند گشت.

دسته بندی: چین برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین