بازارهای ارزان در دبی

با ما همراه باشید تا از طریق این مقاله فهرستی از بهترین بازارهای ارزان قیمت دبی را که شامل بازارهای صنایع دستی، دکوراسیون و زیورآلات خیره کننده طلا است را به شما معرفی کنیم. در این مقاله ما آدرس و نام تمامی بازارهای ارزان قیمت دبی را معرفی خواهیم کرد.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

خرید از بازارهای ارزان قیمت دبی توسط بازرگانی ماندگار

در صورتی که در کشور ایران هستید ولی می خواهید که محصول یا کالایی را چه به شکل خرد و چه به شکل عمده خریداری کنید. بازرگانی ماندگار می تواند این خرید را برای شما انجام دهد. این بازرگانی خدمات مختلفی مانند خرید کالا از دبی، خرده بار از امارات  و حمل بار از امارات را انجام می دهد. همچنین بازرگانی ماندگار در کشورهای دیگر جهان نیز می توانید خدمات تجاری مختلفی را به شما ارائه دهد. از جمله این خدمات می توان واردات کالا از چین و واردات از دبی و امارات را برای شما انجام دهد.

حال که با خدمات این شرکت آشنا شدید بیاید با هم بازارهای ارزان قیمت دبی را بررسی و در صورتی که قصد خرید داشتید با همکاران ما تماس بگیرید.

بازارهای ارزان قیمت دبی

بهترين بازارهای ارزان قیمت دبی

در این قسمت مقاله به معرفی این بازراها می پردازیم:

مرکز خرید اوت لت دبی

مرکز خرید دبی اوتلت در نزدیکی جاده العین دبی واقع شده و هفت روز در هفته فعالیت می کند.این بازار مساحت وسیعی را در بر می گیرد و پارکینگ خوبی را برای خریداران فراهم می کند.

مرکز خرید دبی اوت لت مکانی است که در آن می توانید بسیاری از مارک های بین المللی را با قیمت مناسب و تخفیف های شگفت انگیز پیدا کنید ، بنابراین اگر به دنبال فرصتی برای خرید طیف وسیعی از لباس های لوکس بدون صرف هزینه بیشتر هستید ، این مکان برای شما از بهترین بازارهای ازران قیمت دبی است.

آدرس: دبی – جاده العین (مسیر 66 ، خارج از E611)

ساعات کار: 10:00 تا 10:00 ، هفت روز در هفته.

Dragon Mart در دبی

دراگون مارت در دبی بزرگترین مجتمع خرید از چین در خارج از چین است که تقریباً 4000 مغازه را برای فروش کالا را شامل می شود. این بازار ارزان قیمت در دبی از مبلمان، لوازم الکترونیکی، منسوجات، لباس، کفش، اسباب بازی، مصالح ساختمانی گرفته تا کیف را شامل می شود. همچنين بازار Dragon Mart دارای ساختار عظیم مشابهی است که شبیه هزارتو و پر از غرفه ها و تنوع است.

این بازار شامل پوشاک کودکان خردسال ، لباس بزرگسالان و همچنین مد روز است ، فقط باید مدتی را صرف کنید تا بتوانید مغازه های مختلف را بررسی کرده و آنچه را که می خواهید در یکی از بازارهای ارزان قیمت دبی بخرید.

آدرس: جاده العویر ، شهر بین المللی

ساعات کار: دوشنبه تا یکشنبه ، از 10:00 تا 22:00

بازار کراما

الکرامه دنیایی شگفت انگیز برای اهل خرید است ، با انواع محصولات محلی با قیمت های تخفیف دار، از جمله ساعت، کیف دستی، سوغات، کفش و دیگر صنایع دستی.

این بازار با ارائه محصولات خود با قیمت های کمتر نسبت به سایر نقاط شهر معروف است. همچنین می توانید برای کاهش قیمت خرید در اینجا چانه بزنید، بنابراین بهترین راه برای خرید این است که ابتدا در بازار قدم بزنید و محصولات مختلف را قبل از خرید ببینید و تعیین کنید بهترین مغازه ها با قیمت مناسب کدام یک هستند.

آدرس: نزدیک بازار ماهی در دبی.

ساعات کار: 8:00 صبح تا 10:00 شب ، هفت روز در هفته.

مقاله مرتبط: خرید لباس از دبی

بازار نایف

نایف سوق که یکی از محبوب ترین بازارهای ارزان قیمت در دبی است، شامل زنجیره ای از مغازه ها است که طیف گسترده ای از محصولات بدیع عربی را شامل پوشاک سنتی عربی برای مردان و زنان، جواهرات و سایر لوازم جانبی با قیمت مناسب ارائه می دهد.

نایف سوق همچنین مکانی عالی برای خرید محصولات چرمی، منسوجات، لوازم الکترونیکی و سایر محصولات محلی است که ویژگی فرهنگ اماراتی است.

آدرس: خیابان نایف ، نزدیک ایستگاه پلیس نایف – دبی – امارات متحده عربی

ساعات کار: 8:30 صبح – 11:30 شب ، هفت روز در هفته.

بازار مینا

بازار مینا یک بازار محلی در بر دبی، در کنار منطقه بستکیا است. این منطقه بازار به دلیل جواهرات، ساعت، منسوجات، مبلمان و لوازم جانبی و ادویه جات ترشی جات اصیل هندی معروف است.

یکی از بازارهای ارزان قیمت دبی بازار مینا است که نام خود را از بازار معروف هند در دهلی گرفته است. در واقع، این مکان زیبا لباس های شگفت انگیز پاکستانی و هندی را با تخفیف و عمده فروشی ارائه می دهد.

آدرس: نزدیک خیابان خالد بن الولید در بر دبی

ساعات کار: شنبه – پنجشنبه ، 8:00 صبح – 12:00

بازار قدیمی دیره

دیره سوک قدیمی واقع در Bur Dubai ، مجموعه وسیعی از پارچه های مدرن، سنتی و فرهنگی، کفش، لباس و جواهرات مصنوعی را با قیمت ارزان و کیفیت بهتر ارائه می دهد. خیاط های زیادی از هند ، افغانستان ، پاکستانی ها و عرب ها نیز در بازار قدیمی دیره یافت می شوند و شاید چانه زنی و تنوع زیاد، این مکان را به مقصدی برجسته در میان کسانی که به دنبال بازارهای ارزان قیمت در دبی هستند، تبدیل کرده است.

آدرس: Bur Dubai ، نزدیک ایستگاه متروی الفاهیدی

ساعات کار: شنبه – پنجشنبه ، 10:00 – 22:00

بازار نساجی

در بر دبی ، بازار نساجی دارای فروشگاه های زیادی است، با انواع پارچه مانند ابریشم، ترمه، پشم، پنبه، لباس های آماده، کفش و سوغات، که بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار گرفته است.

آدرس: بر دبی ، خیابان علی بن ابی طالب ، دبی

نحوه رسیدن ؛ با مترو به ایستگاه متروی الفاهیدی بروید.

بازار ادویه جات

در نزدیکی بازار طلا، منطقه دیگری را خواهید دید که دارای مغازه های کوچک زیادی است که طیف وسیعی از ادویه جات و گیاهان مانند زعفران، زردچوبه، میخک، فلفل، دارچین، هل، جوز هندی، گشنیز و سماق را می فروشند. بازار ادویه دبی، که یکی از بازارهای ارزان قیمت دبی است.

بی شک عطر و طعم تند، برنج باسماتی، میوه های خشک و آجیل شما را به آنجا خواهد برد و در حالی که از شکوه فضای سنتی لذت می برید ، بین آن کوچه های باریک سرگردان شوید.

دهکده جهانی

در اینجا شما طیف وسیعی از محصولات را در سراسر جهان را خواهید یافت. Global Village  شبیه یک نمایشگاه بین المللی است که غرفه داران سراسر جهان در دبی گرد هم می آیند و محصولات کشورهای خود را به نمایش می گذارند. این مکان خرید ایده آل برای کسانی است که به دنبال آن هستند. شما می توانید در این بازار برای خرید محصولات با قیمت های رقابتی اقدام کنید، البته شما می توانید که در بازار دهکده جهانی طعم غذاهای بین المللی از آسیا، آفریقا ، اروپا و آمریکا و منطقه عربی را می چشید.

دهکده جهانی همچنین یک جشنواره سرگرمی 5 ماهه را برگذار می کند. که به علایق مختلف می پردازد. و از اجراهای روزانه آن که شامل کنسرت ها و نمایش های خیابانی است تا اجراهای فرهنگی بین المللی را در بر مي گيرد.

آدرس: جاده شیخ محمد بن زاید ، دوبیلند ، دبی

بازار طلا دبی يکي از بهترين بازارهای ارزان قیمت دبی

هیچ راهی برای لذت بردن از تجربه اصیل بازار هاي عربی بهتر از بازدید بازار طلا در دیره نیست. در اینجا، مسافر عزیز، می توانید با هر نمایش شگفت انگیز طلا و سنگهای قیمتی در میان موسیقی عربی و صداها از شکوه و عظمت سوق های سنتی لذت ببرید.

در واقع، هنگامی که از بازار طلا در دیره دیدن می کنید. می توانید هر جواهری را که می خواهید تهیه کنید. اما لازم نيست که شما در اين بازار چانه زنی در مورد قيمت ها انجام دهيد. چرا که اغلب فروشندگان آماده ارائه 30 درصد تخفیف و حتي درصدهاي بالاتر  هستند. هر چه شما بيشتر خرید می کنید، شانس شما برای دریافت تخفیف بیشتر است.

خیابان الفهیدی از بازارهای ارزان قیمت دبی

خیابان الفهیدی مکانی عالی برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی است. اگر می خواهید یک تلفن همراه ، لپ تاپ یا دوربین جدید با قیمت پایین تر خریداری کنید، مکان مناسبی برای شما خواهد بود. لوازم خانگی مختلفی نیز در اینجا موجود است. و شاید خریدهای شبانه زیر نورهای نئون هنگام غروب آفتاب در خیابان الفهیدی به شما این حس را بدهد که در لاس وگاس هستید.

One thought on “خريد از بازارهای ارزان قیمت دبی

  1. فاطمه میگوید:

    بچه ها برای اوتلت مال سوار مترو بشید و ایستگاه های مترو و اتوبوس رو طبق این چیزی که من نوشتم دنبال کنید.
    من کلی پول خرج کردم و چندبار اشتباه رفتم تا بالاخره یاد گرفتم.
    اشتباهی همه جا نوشته ایستگاه مترو راشدیه یا همون سنترپوینت پیاده شید. درحالیکه اینطور نیست.
    مثل این چیزی که نوشتم خیلی راحت برید اوتلت مال
    فقط ساعتهای اتوبوس رو هم میتونید چک کنید.
    union station
    Change to platform number4
    Go down at Al ghubaiba station
    From bus station take bus number 66 or 67

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین