حمل بار از امارات

آیا به دنبال یک تجارت پر سود از امارت هستید؟ می خواهید از این کشور خرید کنید؟ ولی با حمل بار از امارات و نکات و شرایط آن آشنا نیستید. پش با ما همراه باشید تا شما را نحوه و شرایط حمل بار و واردات از امارات آشنا کنیم.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

چرا خرید و حمل از امارات؟

امارات یکی از کشورهای بسیار بزرگ و اقتصادی خاورمیانه است که از نظر اقتصادی نیز با ایران رابطه خوبی دارد. دبی یکی از شهرهای معروف آن است که به عنوان قطب اقتصادی خاورمیانه شناخته می شود‌. البته امارات جزو کشورهایست که اکثر محصولات صادراتی آن همان محصولات وارداتی از کشورهای دیگر می باشد. درواقع دلیل اصلی قدرت این کشور به دلیل این است که قدرتمندترین تجار و غول های اقتصادی دنیا در آن به تجارت و رقابت پرداخته اند.

البته عامل اصلی ارتباط خوب آن با کشورهای جهان از جمله ایران، سیستم بانکی باز آن است که به راحتی می تواند با سایر کشورهای دنیا ارتباط برقرار کند. تجارت با این کشور به دلیل راه های ارتباطی زیاد نظیر هوایی، زمینی و دریایی کار راحتی است.

تنها بندر جبل علی شهر دبی آن 170 خط حمل و نقل جهانی دارد و تمام زیر ساخت ها و طراحی آن بسیار مدرن می باشد. همچنین فرودگاه های بین المللی و بندرهای تجاری فراوانی دارد که گستردگی این راه های ارتباطی شرایط صادرات و واردات را بهتر و بیشتر می کند. البته مزیت این گستردگی راه های ارتباطی باعث می شود تا تجارت با این کشور در سریع ترین زمان اتفاق بیفتد. این کشور با ایران رابطه تجاری خوبی دارد و سال هاست که با تجارت با یکدیگر پرداخته اند. اکنون جهت کسب اطلاعات کامل تر و آشنایی با این تجارت بزرگ جهان ادامه مطالب را به طور کامل مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: واردات از ارمنستان

حمل بار از امارات

راه های مهم حمل بار از امارات:

همانگونه که اشاره شد، جهت تجارت با اماران راه های زیادی وجود دارد. البته جهت انجام این تجارت بزرگ یا واردات و صادرات نکات و قوانین زیادی وجود دارد که بایستی ابتدا با تمام آن ها آشنا شد. اما حمل بار از امارات از طریق راه های زیادی صورت می گیرد و این مراحل نیز هزینه هایی را دربر می گیرد. البته این هزینه بر اساس نوع کشور مقصد و فاصله ی آن با کشور مبدا، نوع کالایی که خریداری می کنید و روش حمل بستگی دارد. اما پروسه انتقال بار از امارات به روش های زیر امکان پذیر است:

 راه دریایی shippin

 از طریق حمل زمینی  land transportation

 از طریق خط هوایی airport

بازرگانی ماندگار از جمله شرکت هایی می باشد که خدمات حمل بار از امارات را در کم ترین زمان و هزینه کم از هر سه طریق برای شما انجام می دهد. این شرکت همچنین در زمینه های مختلفی همچون خرید از چین ، واردات از ترکیه و واردات از چین نیز خدماتی را به شما ارائه می دهد.

حمل از طریق هوایی

روش حمل هوایی بار از دبی اگرچه سریع ترین روش است؛ اما هزینه زیادی نیز باید بابت آن متقبل شوید. هواپیما بار شما را با اطمینان سلامت بیشتری در زمان کوتاهی به مقصد می رساند که خود شامل انواع مدل های ارسال مختلف است.

1_ در روش اول که به صورت Door to airport است شما می توانید محموله را از درب منزل تحویل گرفته و در فرودگاه مقصد تحویل بگیرید‌.

2_ اما یک روش دیگری به نام مدل تحویل کالای هوایی airport to airport نیز وجود دارد که محصول شما را از فرودگاه مبدا ارسال می کند. حال شما می توانید در فرودگاه مقصد محموله خود را در صورت ارائه مدارک و اسناد تحویل بگیرید.

۳_ روش آخر نیز به صورت فوری و به نام Door to door است. شما می توانید محموله خریداری شده را از درب کارخانه مبدا ارسال و در کارخانه مقصد تحویل بگیرید.

مقاله مرتبط: حمل بار از ترکیه

حمل بار از امارات به روش دریایی:

یک روش دیگر و البته روشی پرکاربرد دیگر نیز به نام ارسال دریایی وجود دارد. حتی ممکن است به دلیل موقعیت جغرافیایی روش دریایی نزدیک تر و بصرفه تر باشد که در این صورت بیشتر تجار از این راه جهت حمل بار از امارات استفاده می کنند. حمل دریایی نسبت به روش هوایی قیمت اقتصادی تری دارد و به دلیل فاصله کمی که با ایران داشته اکثر تجار ایرانی به روش دریایی به تجارت خود ادامه می دهند. اما این روش نیز خود در انواع مدل های مختلفی صورت می گیرد.

  1. روش Port to port یکی از بهترین روش هایست که محصول مورد نظر را در بندر مبدا بارگیری کرده و در بندر مقصد آن را تحویل می گیرند.
  2. روش دوم نیز به صورت Door to port است. که معمولا ارسال محموله از درب کارخانه مبدا انجام شده و می توان آن را در بندر مقصد تحویل گرفت.
  3. روش سوم ارسال زمینی بار است که از طریق راه های ارتباطی زمینی با انواع کامیون، کانتینر و تریلی صورت می گیرد.

نکات مهمی درباره حمل بار از امارات:

حمل بار از امارات به ایران روز به روز بیشتر می شود. چرا که بازرگانان زیادی به دلیل اقتصادی بودن تجارت با این کشور هم اینک در حال واردات و صادرات هستند.

توجه داشته باشید که اکثر سرمایه داران جهان در این شهر سکونت دارند. با معاملات تجاری و مبادله کالا بین کشورهای مختلف باعث رشد اقتصادی آن شده اند. اما درباره حمل بار از امارات بایستی تابع قوانین دو کشور باشید و البته قوانین را در لحظه مطالعه کنید. یکی از نکات بسیار مهم این است که باید بر اساس نوع بار خود و حتی مدت زمانی که می خواهید محموله شما ارسال شود، روش ارسال را انتخاب نمایید. گرچه انتخاب یکی از روش های واردات و صادرات به میزان بودجه شما نیز بستگی دارد.

مقاله مرتبط: حمل بار از چین

چرا که روش هوایی یک روش کاملا سریع اما پرهزینه است. البته در خصوص ارسال بار در زمان کوتاه نیز می توانید از فریت بار و کارگو استفاده کنید. بایستی ابتدا با یک مشاور خبره صحبت کرده و پس از دریافت مشاوره از طریق اخذ مدارک و اسناد مربوطه اقدام نمایید.

به یاد داشته باشید که اگرچه تجارت یا حمل بار از امارات یک تجارت پر سود است. اما شما باید در این خصوص نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید. اخذ مجوزات لازم، انتخاب کشور مبدا، انتخاب نوع شرکت فروشنده، قرار داد، پرداخت هزینه، انتخاب روش مناسب حمل، مجوزات ترخیص، اقدامات لازم جهت دریافت محموله از گمرک و … همگی اقداماتیست که شما باید انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین