واردات از ترکیه چگونه انجام می شود؟

واردات از ترکیه برای ما اهمیت بسیاری دارد چرا که ترکیه یکی از همسایگان ما است که از سال های دور با ما روابط تجاری دارد. بیشتر تجار ایرانی از آذربایجان شرقی و غربی برای واردات از ترکیه اقدام می کنند. افراد دیگری به غیر از آذری ها نیز از سراسر کشور برای خرید و فروش ترکیه را انتخاب می‌ کنند. ترکیه به دلیل اینکه قوانین ویزا راحت ‌تری نسبت به دیگر کشورها مقابل ایران در پیش گرفته است، یکی از کشورهایی است که برای تجارت انتخاب می شود.

 واردات از ترکیه همواره جریان دارد اما بسیاری از افراد به دلیل هزینه‌ های سفر و یا نا آشنایی با این کشور نمی توانند به راحتی به ترکیه سفر کنند.  بنابراین آن ها شرکت های بازرگانی و به خصوص بزرگ ترین آن ها یعنی شرکت بازرگانی ماندگار را انتخاب می ‌کنند. این شرکت حاضر است در تمامی مراحل خرید از ثبت سفارش گرفته تا ترخیص کالا و تحویل به موقع در جهت خدمت رسانی به شما تلاش کنند.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

بهترین کالا ها برای واردات از ترکیه

یکی از بهترین کالاهای وارداتی که تجار ایرانی از ترکیه وارد می کنند، میوه موز می باشد. این کشور یکی از بزرگترین تولید کننده های موز می باشد، به همین دلیل قیمت این کالا در ترکیه بسیار بالاست.  همچنین قیمت موز در ایران بسیار زیاد است و بنابراین وارد کردن آن از ترکیه به ایران و فروش کیلویی آن می ‌تواند سود زیادی در بر داشته باشد.

 ترکیه در امر تهیه خشکبار از میوه ها یکی از بهترین های خاورمیانه می باشد. به همین دلیل خشکبار در این کشور به مراتب یافت می‌ شود. همچنین قیمت خشکبار در ایران نیز بالاست به همین دلیل یکی از واردات بسیار عالی از ترکیه هم این خشکبار می باشد.

آب و هوای بسیار مناسب ترکیه نیز برای کشت گندم و جو بسیار مناسب است. به همین دلیل گندم نیز انتخابی بسیار عالی در جهت واردات از ترکیه می باشد. کالایی دیگر که وارد کردن آن می‌ تواند سود بسیار هنگفتی را در پی داشته باشد، تخته های فیبری می باشند. با توجه به اینکه امروزه کابینت سازی و استفاده از تخته ‌های چوبی و فیبری بیشتر رواج دارد، قیمت آن ها در کشور ما بسیار بالاست. بنابراین واردات اینگونه تخت ها رواج زیادی دارد.

 در سال ‌های اخیر به دلیل مشکلاتی همچون تحریم با کمبود دارو مواجه شدیم و در مقابل ترکیه از نظر تولید و فروش دارو کشوری مستقل می باشد. به همین دلیل واردات دارو از ترکیه به خصوص داروهای کمیاب سوده بسیار هنگفتی دارد. البته واردات دارو از ترکیه باید مطابق با موازین خاصی که قانون در نظر گرفته است باشد.

واردات از ترکیه

هزینه واردات از ترکیه چقدر است؟

اگر بخواهیم خودمان به صورت شخصی به ترکیه سفر کرده و اقدام به واردات از ترکیه بکنیم واقعاً باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنیم، زیرا هزینه هتل، تاکسی و حمل و نقل کالا بسیار زیاد است.  بنابراین باید شیوه ای غیر از شیوه واردات به صورت شخصی را انتخاب کنیم. شرکت بازرگانی ماندگار می تواند هر نوع کالایی را در جهت رفع نیاز شما یا سود دهی کسب و کار شما وارد کشور کند.  با وجود این شرکت دیگر نیازی نیست شما در ترخیص کالا و موانع عوارضی دخالتی داشته باشید، زیرا خود این شرکت تمام موانع را حذف کرده و در کمترین زمان ممکن کالا یا کالاهای وارداتی را به شما تحویل می دهد.

ترخیص کالا از ترکیه و کارهای گمرکی آن بر عهده شرکت بازرگانی ماندگار می باشد. این شرکت بازرگانی کمترین هزینه ممکن را از شما می ‌گیرد و در مقابل بیشترین خدمات را برای شما انجام می دهد.  سابقه درخشان این شرکت بازرگانی و نمونه بودن آن باعث شده است تا مراجعه به آن بیشتر از پیش افزایش یابد.   بنابراین سعی کنید کالاهای ارزان ترکیه همچون موز، گندم و تخته های چوبی را به وسیله این شرکت از ترکیه وارد کرده و به درآمد هنگفتی برسید.

مراحل و شرایط خرید از ترکیه

واردات عمده از ترکیه

امروزه واردات کالا از کشور مختلف چه به صورت عمده و چه به صورت جرئی بسیار رواج پیدا کرده است. اما سوال اصلی این است که چرا تاجران امروزه بسیار اقدام به واردات محصولات به صورت عمده از ترکیه می کنند؟ مزایا واردات از ترکیه برای ایرانیان چیست؟ آیا واردات و خرید از ترکیه مجاز است؟ در این راستا ما در این مقاله قصد داریم در مورد واردات عمده از ترکیه اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

البته باید بدانید که واردات عمده از هر کشوری سختی های خودش را دارد. ولی اگر شما نمی خواهید همه این سختی ها را تجربه و با کمترین هزینه واردات عمده به خصوص از ترکیه را انجام دهید با کارشناسان بازرگانی ماندگار تماس بگیرید. این شرکت با بیش از 20 سال سابقه می تواند در این راه به شما کمک کند. همچنین امان خرید عمده و واردات محصولات مختلف از ترکیه را برای شما انجام می دهد. و در کمترین زمان در ایران به شما تحویل می دهد.

واردات عمده لباس از ترکیه

پوشاک ترک یکی از پرفروش ترین اجناسی است که ایرانی ها می توانند سود بسیاری را بدست بیاورند. همان طور که می دانید کشور ترکیه یکی از برترین کشورها در زمینه صنعت مد و پوشاک است که بر اساس آمارهای ارسالی بیشترین سفارش را دارد. سرمایه گذاری بر روی پوشاک ترک به قدری است که نه تنها تاجران، بلکه افراد عادی نیز از این روش برای سوددهی بیشتر بهره می برد. ولی با وجود محدودیت های موجود برای حمل بار نمی توان تمامی اجناس خریداری شده را با استفاده از روش های عادی وارد ایران کرد. برای این کار نیاز به روش های خاصی است. شرکت بازرگانی ماندگار می تواند به صورت تخصصی و با سرعتی بسیار بالا واردات عمده از ترکیه را برای شما به همراه داشته باشد.

نحوه حمل بار از ترکیه به ایران

نزدیکی ایران به ترکیه یک امتیاز بزرگ برای واردات لباس از این کشور به شمار می رود. مرزهای هوایی یکی از بهترین و سریع ترین راه برای حمل محصولات خریداری شده از ترکیه محسوب می شود. از طرفی این روش حمل بار آسیب کمتری را به محصولات وارداتی شما می زند. ولی لازم است بدانید که برای حمل هوایی محصولات وارداتی از ترکیه نیاز به بسته بندی های محکم و مقاوم است و بر روی تمامی محصولات باید لیبل چسبانده شود.

بیشتر بخوانید: واردات لنت خودرو

مدارک مورد نیاز برای ترخیص واردات عمده از ترکیه

برای ترخیص کالاهای سفارشی نیاز به اسناد و مدارک خاصی است تا واردات محصولات به صورت قانونی صورت گیرد. در زیر به برخی از رایج ترین و مهم ترین مدارک مورد نیاز برای تزخیص کالا از ترکیه اشاره می کنیم:

پروفرما یا برگه های پیش فاکتور

تاییدیه های وزارت صنعت برای ترخیص کالا

اسناد و برگه های ترخیصیه

کارت بازرگانی

وکالت و مجوزهای قانون ترخیص کالا

برگه های مربوط به تخصیص ارز

قوانین واردات از ترکیه

قوانین واردات از ترکیه بر اساس قوانین و قرارداد طرفین صورت می گیرد. یعنی شما برای وارد کردن کالا و محصولات خریداری شده با قوانین پیچیده و سختی روبرو نخواهید بود. ولی از آن جا که هر کدام از کارهای اداری دارای مراحل خاصی است، سپردن این مراحل به افراد حرفه ای بهترین گزینه به شمار می رود. بازرگانی ماندگار می تواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه واردات عمده از ترکیه را برای شما انجام دهد. جهت هماهنگی تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی واردات از ترکیه

واردات از ترکیه دارای پروسه و مراحل مختلفی است که اکثر مراحل آن توسط شرکت های بازرگانی صورت می گیرد. ماندگار یکی از برترین شرکت بازرگانی واردات از ترکیه است که دارای پرسنلی بسیار مجرب می باشد. این مرکز با استفاده از تجارب و واسطه های خود می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن فرایند واردات و ترخیص کالا را انجام دهند. در صورتی که شما نیز قصد واردات از ترکیه را دارید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا تمامی اصول و قوانین صادرات از این کشور را به شما توضیح دهیم.

شرکت بازرگانی واردات از ترکیه مهم ترین مراحل واردات از این کشور را در زیر به شما ارائه می کند:

تمامی کالاها و اجناس پیش از ورود به ایران باید از نظر کیفیت مورد تایید قرار گیرند.

اجناس باید مطابق با استانداردها و قوانین جمهوری اسلامی باشد. وارد کردن برخی از اجناس تخلف محسوب شده و جرایم قانونی دارد.

به همین دلیل شرکت های بازرگانی ابتدا تمامی مدارک مورد نیاز برای واردات و ترخیص کالا را تهیه می کنند.

سپس با استفاده از مسیرهای هوایی و یا مسیرهای مشابه کالا را وارد ایران می کند.

ولی مراحل واردات در این بخش به پایان نمی رسد.

پس از این که اجناس و کالاها وارد ایران شد، به انبار ارسال شده و باید مراحل ترخیص طی گردد.

مراحل ترخیص کالا از گمرک نیز پیچیدگی های خاص خود را دارد و نیازمند مدارک مختلفی است.

هر چه کالا و سفارشات شما در انبار گمرک بماند، هزینه شما افزایش می یابد. به همین دلیل شرکت های بازرگانی با ترخیص سریع سفارشات هزینه ها را کاهش خواهند داد.

شرکت بازرگانی واردات از ترکیه
شرکت بازرگانی واردات از ترکیه

واردات از ترکیه بازرگانی ماندگار

واردات از ترکیه با کمک شرکت خدماتی و بازرگانی ماندگار می‌ توانند در بر دارنده سود کلانی باشد که مشکلات اقتصادی شما را حل کند. این شرکت حاضر است در قبال هزینه بسیار کم تمامی خدمات راجع به واردات از ترکیه را برای شما انجام دهد. همچنین می تواند کالا یا کالاهای مورد نیاز شما را در کمترین زمان و بهترین هزینه و همچنین در کیفیت معلوم از ترکیه وارد کرده و به شما تحویل دهد.

 بهترین ها در گرو مراجعه به این بازرگانی می باشد. پس به بازرگانی ماندگار که بازرگانی نمونه کشوری می باشد  مراجعه کنید. همچنین این شرکت خدمات مختلفی در زمینه خرید از چین،‌خرید از امارات و دیگر کشورها را نیز ارائه می دهد.

هزینه واردات از طریق شرکت بازرگانی ماندگار

تعرفه واردات از ترکیه به صورت مستقیم با نوع کالای شما در ارتباط است. محصولات دیجیتالی از جمله سفارشاتی است که با سود بالایی همراه است. در نتیجه فاکتورهایی از جمله نوع کالا، حجم آن، نحوه ارسال و … بر روی تعرفه و هزینه های واردات از ترکیه تاثیر می گذارد. شرکت های بازرگانی با استفاده از واسطه ها و تجربیات خود پایین ترین هزینه واردات و ترخیص را از مشتریان دریافت می کند. شما نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت از تعرفه های واردات از ترکیه مطلع شوید.

مزایا واردات از ترکیه با شرکت بازرگانی ماندگار

اگر کارهای وارداتی از ترکیه را به شرکت بازرگانی ماندگار بسپارید این شرکت قراردادی در جهت سلامت محصول و کیفیت و قیمت آن با شما می بندد.  در مرحله بعد تمامی کار های واردات از ترکیه را انجام می دهد و اجازه نمیدهد شما به وسیله مواجهه با موانع گمرکی یا عوارضی آزرده شوید.  سپس کالا یا کالاهای وارداتی را در بسته بندی های مخصوص و منظم و در زمان معین شده به شما تحویل می دهد.

بر اساس برآوردها این شرکت کمترین هزینه را در قبال خدمات فراوان خود از مشتریان دریافت می‌ کند.  در کلام آخر بزرگترین خدمت این شرکت تضمین سلامت کالای وارداتی شما می باشد. شرکت بازرگانی ماندگار سلامت کالا یا کالاهای وارداتی شما را از زمان دریافت از فروشنده مخصوص تا تحویل به شما تضمین می کند و این یعنی این شرکت بازرگانی خود را در قبال اعتماد و سرمایه شما مسئول می داند.

بهترین کالا برای واردات از ترکیه به ایران چیست؟

در حالت کلی امروز محصولات بسیار متنوعی وجود دارند که شما می توانید از کشور ترکیه به ایران وارد کنید. اما بهترین کالاها برای واردات از کشور ترکیه به ایران که دارای سود بسیار عالی می باشد پوشاک است. پوشاک بهترین محصول برای واردات از کشور ترکیه به ایران به حساب می آید . یکی از پرمصرف ترین و همچنین پرفروش ترین کالاهای وارداتی در ایران است. که می تواند تنوع های بسیار زیادی را نیز داشته باشد. تجار با وارد کردن انواع مختلف لباس ها با طرح و نوع مختلف می‌تواند توجه بسیاری از مردم را در بازارهای داخلی به محصولات خود جلب نماید.

بهترین کالاها برای واردات از ترکیه
بهترین کالاها برای واردات از ترکیه

لیست بهترین کالاها برای واردات از ترکیه

در واقع در لیست بهترین کالاها برای واردات از کشور ترکیه به ایران کالاهای مانند:

لوازم الکتریکی

پارچه

مواد اولیه انواع کارخانه ها

واردات دارو و مواد اولیه دارو

مواد برای تولید ظروف پلاستیکی

انواع محصولات چون چراغ قوه با وسایل روشنایی لوسترها لوازم خانگی

ظرف های بلور و چینی

می باشند. که این کالاها می‌تواند پس از وارد شدن به ایران سود بسیار عالی را برای وارد کننده نیز داشته باشد. اما در این حالت شما برای واردت از ترکیه باید به یک شرکت بازرگانی بسیار عالی اعتماد کنید. تا بتوانید به راحتی و بدون دغدغه کالاهای خود را وارد و همچنین کار ترخیص کالا را انجام دهید. یکی از این شرکت ها که شما می‌توانید در حوزه واردات و صادرات به آن اعتماد کنید شرکت بازرگانی ماندگار است. که این شرکت با داشتن تجربه های بسیار عالی در حوزه واردات و صادرات می‌تواند کمک های بسیار زیادی را به تجار تازه وارد ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین