دارو یکی از مهم ترین ملزوماتی است که وجود برخی از آن ها حیاتی می باشد. با توجه به این که برخی از داروها کمیاب هستند و در داخل تولید نمی شوند، باید از کشورهای دیگر وارد گردد. نزدیکی کشور ترکیه به ایران وارد کردن دارو را راحت تر و ساده تر کرده است. به همین دلیل واردات دارو از ترکیه توسط توزیع کنندگان صورت می گیرد. ولی با توجه به حساسیت بالای دارو، وارد کردن آن کار سخت و حساسی است. بازرگانی ماندگار شما را در این راستا کمک می کند تا در سریع ترین زمان و کم ترین هزینه واردات دارو را انجام دهد.

روش های واردات دارو از ترکیه

از گذشته تاکنون کشور ترکیه یکی از واسطه های بسیار مطلوب است که می توان بسیاری از اجناس را از این کشور وارد کرد. دارو نیز از جمله اقلامی است که به صورت مستقیم از کشور ترکیه وارد می شود. ولی اخد مجوزات و تاییدیه ها برای وارد کردن آن مهم و الزامی می باشد. تمامی داروهای وارداتی از این کشور باید دارای تاییدیه های استاندارد و نشان کیفیت باشد تا سلامت آن مورد تایید قرار گیرد.

آیا امکان واردات چمدانی دارو از ترکیه وجود دارد؟

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد می پرسند، امکان واردت چمدانی دارو از کشور ترکیه است. با توجه به حساسیت بالای دارو و سلامت آن، وارد کردن چمدانی دارو جرم محسوب می شود. و جریمه قانونی دارد. از طرفی واردات چمدانی دارو از هیچ گونه استانداردی پیروی نمی کند و از این رو امکان تقلبی بودن آن وجود دارد.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای واردات دارو از ترکیه

تاجران وارد کننده دارو باید از تمامی شرایط و قوانین واردات دارو از ترکیه مطلع باشند تا بتوانند واردات این اقلام را در چارچوب قانون انجام دهند. همچنین ارائه مدارک مورد نیاز برای وارد کردن دارو بسیار هم است و بدون ارائه مدارک نمی توان هیچ کالایی را وارد کرد. شرکت بازرگانی ماندگار با استفاده از واسطه و تخصص خود می تواند در مدت زمان کوتاهی به صورت اصولی اقلام مورد نیاز شما را وارد ایران نماید. و واردات از ترکیه را برای شما انجامم دهد.

هزینه واردات دارو از ترکیه

وارد کردن دارو از ترکیه دارای پروسه های مختلفی است و هر دارو هزینه های مختلفی دارد. به همین دلیل نمی توان هزینه مشخصی را برای وارد کردن دارو تعیین کرد. از طرفی مدت زمان ترخیص دارو، نحوه واردات، حجم و نوع دارو و … نیز از دیگر مواردی است که بر روی قیمت واردات دارو از ترکیه تاثیرگذار است. جهت برآورد هزینه واردت دارو از ترکیه به صورت تقریبی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

واردات دارو از ترکیه
واردات دارو از ترکیه

خرید آنلاین دارو از ترکیه

برای وارد کردن دارو از ترکیه نیازی به مراجعه حضوری نیست. در حال حاضر سایت های متعددی در زمینه فروش دارو فعالیت می کنند که امکان حضوری از آن وجود دارد. یکی از مزایای خرید آنلاین دارو از ترکیه کاهش وقت و هزینه است. در این حالت شما بدون نیاز به سفر به ترکیه می توانید داروها را از کشور ترکیه وارد ایران کنید.

ترخیص دارو از ترکیه

تنها موفقیت در واردات دارو از ترکیه برای وارد کردن این محصول کافی نیست. داروهای خریداری شده به صورت مستقیم وارد گمرک شده و در داخل انبار قرار می گیرد. ترخیص دارو از گمرک ترکیه دارای پروسه ای طولانی است و هر چه دارو در انبار بیشتر باقی بماند، هزینه ها نیز افزایش می یابد. به همین دلیل باید ترخیص کالا توسط شرکت های بازرگانی انجام شود. شرکت بازرگانی ماندگار با سابقه طولانی خود در این زمینه می تواند در مدت زمان کوتاهی داروهای وارداتی را ترخیص کند.

نحوه آوردن دارو از ترکیه به ایران

واردات دارو یکی از تجارت‌های سودمند اما حساسی است که باید حتماً با قوانین واردات آن آشنایی پیدا کنید. در صورت آشنایی با نحوه آوردن دارو از ترکیه به ایران بدون هیچ دغدغه و نگرانی می‌توانید تمامی داروهایی که واردات آنها مجاز است را به کشور وارد نمایید. واردات به طور کلی یک فرایند پیچیده‌ای است که مراحل بسیار زیادی را باید پشت سر گذاشت.

 داشتن کارت بازرگانی برای واردات دارو اهمیت بسیار زیادی دارد؛ در غیر این صورت توسط بازرگانی‌های خبره‌ای نظیر بازرگانی ماندگار می‌توانید این کار را انجام دهید. البته برای واردات دارو نیز باید شخص وارد کننده یا شما مدرک داروسازی داشته باشید. بد نیست ابتدا بدانید که بازار این دارو چگونه است؟ آیا واردات این دارو غیر مجاز نیست و می‌توانید آن را از هر کشوری نظیر کشور ترکیه به ایران وارد کنید؟

نحوه آوردن دارو از ترکیه به ایران شامل تمامی پارامترهای واردات از ترکیه به ایران است. به دلیل هم مرز بودن این دو کشور به یکدیگر حتی می‌توانید از روش زمینی اقدام به واردات کنید. در واقع توسط وسایل نقلیه زمینی و بر اساس حجم داروی خریداری شده نوع وسیله نقلیه نیز مشخص می‌شود. اما حتماً از معتبر بودن بودن و بالا بودن سطح کیفیت داروهای وارداتی اطمینان حاصل کنید.

خرید دارو از ترکیه

واردات دارو امروزه توسط شرکت‌های بسیار زیادی که صلاحیت آن را دارند، انجام می‌شود. البته تمامی بازرگانی‌های تجاری می‌توانند با داشتن مجوز لازم اقدام به واردات دارو کنند. اما با توجه به رابطه مستقیمی که دارو روی سلامتی انسان دارد، پس حساسیت آن بیشتر است و باید از سازمان‌های مربوطه مجوزهای لازم اخذ گردد. خرید دارو از ترکیه با رعایت صفر تا صد مراحل، قوانین و شرایط انجام می‌شود.

 اخذ مجوزهای لازم جهت ترخیص دارو به عنوان مهم‌ترین نکاتی است که باید آن را در نظر قرار دهید. شما افرادی که قصد خرید دارو از ترکیه دارید، آیا با نحوه محاسبه هزینه و تعرفه ترخیص دارو نیز آشنا هستید؟ امروزه با توجه به سایت‌های اینترنتی که به صورت عمده انواع محصولات را توزیع می‌کند، می‌توانید ذینترنتی داشته باشید.

برای خرید دارو از ترکیه حساسیت بسیار زیادی وجود دارد و باید حتماً با متخصصین حرفه‌ای در این حوزه مشورت کنید. هزینه‌هایی جهت ترخیص کالا از گمرک، اخذ مجوزها، هزینه حمل و نقل، هزینه بیمه و هزینه خرید پرداخت می‌شود. پس از خرید، محصول مورد نظر به گمرک ایران می‌رسد. با پرداخت هزینه گمرک، ارائه قبض انبار، ثبت سفارش و ارائه اظهارنامه مرحله ارزیابی کالا و تعیین ماهیت آن است و شما می‌توانید اقدام به خروج کالا از گمرک کنید.

سفارش دارو از ترکیه

یکی از تجارت‌های پرسود و پررونق امروزه تجارت دارو است. سفارش دارو از ترکیه با سود بالایی که به همراه دارد باعث شده تا بازرگانان بسیار زیادی وارد این حیطه شوند. به طور کلی اهمیت واردات دارو در کشور بسیار زیاد است و از این رو افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند نیز باید مجوزهایی داشته باشند. قوانین سفارش دارو از ترکیه با رعایت اصول و قوانین خاصی و در چهارچوب‌های خاصی قرار می‌گیرد.

حتی اگر سفارش دارو از ترکیه به صورت اینترنتی انجام شده باشد، باید برخی از گام‌های مهم باید سپری شود. مورد تایید بودن دارو و شرکت تولید کننده دارو و سطح کیفیت آن از طریق برخی از سازمان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین شما باید مجوز واردات این دارو را داشته باشید و داروی وارداتی شما جزو کالاهای ممنوعه قرار نگیرد.

از طرفی این دارو باید توسط متخصصین این حوزه مورد تایید باشد و پس از اطمینان از استاندارد بودن دارو با اخذ مجوزات لازم می‌توانید پروسه واردات را در پیش بگیرید.

یکی از مهمترین مراحل سفارش دارو از ترکیه ترخیص مواد دارویی است. برای ترخیص این مواد نیاز به اسناد و مدارکی نظیر پیش فاکتور، مجوز ترخیص، پروانه ساخت دارو، مدرک صحت و عدم آلودگی، برگه درخواست ورود و ترخیص و مدارک سوابق ترخیص شرکت تولید کننده الزامی است.

جمع بندی

در بالا مراحل و روش واردات دارو از ترکیه را به صورت مختصر به شما عنوان کردیم. در نتیجه حساسیت بالای کیفیت و سلامت دارو باعث شده است که وارد کردن این محصول پروسه ای طولانی را به دنبال داشته باشد. شما از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین