واردات لنت خودرو بخشی از تجارت ‌المللی کشور است که برای تامین نیاز بازار صورت می‌گیرد. اهمیت لنت ترمز به عنوان اصلی‌ترین عامل حفظ امنیت سرنشینان خودرو در جاده، باعث استقبال بالای چنین قطعاتی برای تولید خودرو شده است. این لوازم یدکی برای ایمنی اهمیت بسیار زیادی دارند. با وجود لنت‌های بسیار بی‌کیفیتی که در بازار به فروش می‌رسند، وارد کنندگان بسیار زیادی اقدام به واردات این قطعات می‌کنند.

برای واردات نیز تنها تولید شرکت‌های معتبر و پرآوازه را باید انتخاب کرد که در بازار با استقبال بالای مواجه هستند. اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. بازرگانی ماندگار، واردات از ترکیه، خرید از چین و واردات کالا از دبی را در هر نوع کالایی که باشد انجام می دهد.

واردات لنت خودرو مهمترین تجارت دنیا

واردات لنت خودرو از پرسودترین و مهم‌ترین واردات قطعات خودرو محسوب می‌شود. همانگونه که مستحضرید، لنت خود به عنوان قطعات اصلی خودرو است که از لوازم یدکی فروشی‌ها می‌توانید آن را تهیه کنید. هم اکنون تقاضای این محصول بسیار زیاد است و به همین سبب سود بیشتری دارد. برای واردات این نوع لوازم یدکی ابتدا مجوزهای لازمه را اخذ می‌کنید.

انتخاب فروشنده یا تولید کننده این قطعات در کشور جزو مهم‌ترین گام‌هایی است که باید در نظر گرفت. شما باید مشخص کنید که چه نوع لنتی را از چه شرکتی خریداری می‌کنید؟ توجه داشته باشید که در خرید عمده این قطعات را با قیمت بسیار پایین‌تر می‌خرید.

باید مستقیماً از شرکت تولید کننده یا توزیع کننده بازدید داشته باشید. پس از بررسی محصول می‌توانید جهت اخذ قرارداد، اقدامات لازمه را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای امضای قرارداد یا پروفرما تمامی مشخصات باید مورد تایید دو طرفین وارد کننده یا صادر کننده باشد.

محصول مورد نظر را پس از اخذ قرارداد تهیه کرده‌اید و اکنون نوبت به پرداخت هزینه‌های خرید است. برای پرداخت هزینه لوازم یدکی خریداری شده باید از یک روش مناسبی استفاده کنید.

قبل از اینکه محموله ارسال شود، حتماً یک نمونه از شرکت دریافت کنید. البته محموله مورد نظر هم در مبدا و هم در مقصد مورد بازرسی قرار می‌گیرد و قطعاً این مسئله به نفع شما است.

تعرفه واردات لنت خودرو

ایمنی سرنشینان خودرو و به کارگیری لنت ترمز برای ایمنی بیشتر باعث شده تا واردات این محصول با استقبال بالایی مواجه شود. در واقع وجود لنت‌های بی‌کیفیت در بازار، واردکنندگان را وسوسه می‌کند تا بهترین لنت‌های تولید شرکت‌های معتبر را وارد نمایند. برای واردات لنت خودرو گام‌های بسیار زیاد و شرایط فوق العاده زیادی باید بررسی می‌شوند.

ابتدا باید از سازمان توسعه تجارت مجوز لازمه را دریافت کنید و با ثبت سفارش در این سامانه مجوز استاندارد شما اخذ می‌گردد. همان گونه که مستحضرید، تمامی کالاهای وارداتی دارای تعرفه‌ای هستند که باید پرداخت شوند. این لنت‌های ترمز اگر از جنس پنبه نسوز باشند، کد تعرفه گمرکی آنها شامل ۶۸۱۳۸۱۰۰ است.

واردات لنت خودرو
واردات لنت خودرو

روش مناسب واردات لنت خودرو

برای واردات لنت خودرو همه بازرگانان موظف هستند تا یک روش مناسبی را برای حمل و نقل آن انتخاب کنند. این روش واردات باید مورد تایید در پروفرما باشد که در این برگه نیز درج می‌گردد.

روش‌های مختلف زمینی هوایی و دریایی برای حمل و نقل بین‌المللی وجود دارد در صورتی می‌توان از هر یک از این روش‌ها استفاده کرد که مرز مشترکی با کشور مورد نظر وجود داشته باشد. برای انتخاب روش مناسب واردات باید چند نکته را در نظر بگیرید.

  • به هم مرز بودن با کشور مورد نظر توجه داشته باشید. اگر مرز زمینی وجود دارد از طریق روش زمینی و با کمک کانتینر، کامیون و غیر محموله وارد کشور می‌شود. در غیر این صورت از روش دریایی برای واردات می‌توان استفاده نمود. توجه داشته باشید که اگر مرز زمینی و دریایی برای واردات نباشد، مجبور هستید تا از روش هوایی استفاده کنید.

به هزینه‌ها توجه کنید، معمولاً هم هزینه واردات در هر روش با دیگری متفاوت است.

شرایط را در نظر بگیرید. برای واردات مواد غذایی فاسد شدنی هرگز نمی‌توان از یک مسافت طولانی و روش بسیار زمان بر استفاده کرد.

قوانین را باید در نظر گرفت. ممکن است گاهی بر اساس قوانین دو کشور یا بین‌الملل اجازه استفاده از روش واردات مد نظر شما وجود نداشته باشد.

نتیجه

لنت خودرو قسمت مهمی از خودرو است که برای حفظ امنیت سرنشینان آن را تعبیه می‌کند. این لنت‌ها باید کیفیت مطلوبی داشته باشند تا در برابر خوردگی  از خود مقاومت نشان دهند. البته دیگر شرایط محیطی و فنی خودرو نیز نباید روی آن تاثیرات منفی داشته باشد. چنین لنت‌هایی با کیفیت مطلوب و جنس مناسب به تولید می‌رسند.

برای تامین نیاز بازار و دسترسی کاربران به با کیفیت‌ترین لنت‌های ترمز تولید کنندگان زیادی در بخش واردات لنت خودرو سرمایه‌گذاری می‌کنند. برای وارد کردن چنین تجهیزاتی و دسترسی به با کیفیت‌ترین آنها در بازار جهان حتماً باید با شرکت‌های معتبری همکاری داشته باشید.

مراکزی چون بازرگانی ماندگار سال‌هاست در راستای تامین نیاز بازار فعالیت دارد. این شرکت‌ها بهترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان لنت ترمز و …را می‌شناسند و با صفر تا صد مراحل واردات آشنا هستند. پیشنهاد می‌شود، برای موفقیت بیشتر در این حوزه واردات یا بخشی از مراحل واردات این محصول را به دست کارشناسان معتبر این مجموعه بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین