خريد لباس از دبي

این روزها خرید لباس از دبی تبدیل به یکی از تجارت های بزرگ بین المللی برای بازرگانان شده است. چرا که این شهر بزرگ، هم اکنون یکی از مراکز اصلی خرید و فروش انواع محصولات مختلف کشورهای جهان می باشد. لباس نیز به عنوان اصلی ترین نیاز انسان، همیشه بازار خوبی دارد. درواقع لباس های وارداتی از دبی کیفیت و قیمت مناسبی دارند. از طرفی تنوع و گستردگی طرح، رنگ، مدل، طرح و حتی کیفیت و قیمت انواع پوشاک در این شهر بزرگ‌ تجاری زیاد است. اما برای خرید از دبی شما نیاز دارید ابتدا با شرایط و قوانین، تعرفه ها، فروشگاه های معتبر فروش لباس و… آشنا شوید. در ادامه توضیحات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

تعرفه گمرکی ترخیص لباس

قطعا خرید لباس از دبی همانند خرید از چین یا واردات از ترکیه دارای شرایط و قوانین خاصی است. یکی از مراحل ابن پروسه تجاری، ترخیص کالا می باشد که جهت انجام این پروسه تعرفه هایی را بایستی پرداخت نمود. برای واردات و ترخیص هر نوع محصولی تعرفه مشخصی وجود دارد که با توجه به گوناگونی و تنوع آن محموله قطعا تعرفه ها نیز متفاوت خواهد بود. اما تمامی انواع لباس مردانه، زنانه، بچگانه و … شامل تعرفه 75 درصدی و ارزش افزوده 9 درصدی بوده اند.

اما این روزها با کمی تغییرات این میزان به 55 درصد رسید که حتی با مرور زمان و به دلیل حمایت بخش تولیدی، همچنین کاهش قیمت پوشاک در بازار های داخلی این میزان همچنان کاهش می یابد. توجه داشته باشید که این تعرفه ها نیز خود بر اساس پارامترهای مختلفی مشخص می شوند که جنس لباس، برند آن، رنگ، اندازه، کیفیت، طرح و حتی خرید جزئی یا خرید عمده جزو مؤلفه های مهم و تاثیرگذار هستند.

توجه داشته باشید که شما به دو صورت حضوری و اینترنتی می توانید این خرید را انجام دهید. جهت خرید حضوری مستقیما به دبی سفر می کنید؛ اما برای خرید اینترنتی نیز باید در قدم اول سفارش خود را در یکی از فروشگاه های اینترنتی ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش ک انجام پروسه خرید، محصولتان وارد گمرک شد، و باید هزینه‌ های گمرکی نظیر ارزش افزوده 9 درصد، هزینه تخلیه کالا، انبار داری و غیره را پرداخت نمایید. البته ارائه اسناد مالکیت شما نیز جزو مراحل این پروسه تجاری می باشد.

خرید لباس از دبی

مدارک مورد نیاز ترخیص لباس از دبي

پس از خرید لباس از دبی شما بایستی اقدام به واردات آن کنید. برای طی کردن این پروسه شما بایستی مراحل مختلفی را طی کنید تا در نهایت بتوانید محصولی را وارد نمایید. اما در هر یک از مراحل کار شما بایستی مدارکی را جهت ثبت و طی نمودن آن مرحله ارائه دهید. برای ترخیص لباس خریداری شده از دبی نیز همانند خريد از چین ، واردات از ترکيه یا هر کشور دیگری باید اسناد و مدارکی در اختیار باشد تا مامور ترخیص طبق آن ها محموله شما را ترخیص نماید.

  • بارنامه کالا که شامل تمامی اطلاعات مربوط به کالای مورد نظر است.
  • برگه ترخیصیه که همان تسویه حساب وارد کننده با شرکت حمل کالا می باشد.
  • برگه یا مدرک ثبت سفارش کالا که بایستی از قبل انجام شود.
  • پروفرما (PROFORMA) یا پیش فاکتور که نوعی سند مهم است.
  • سندی از طرف شرکت یا فروشگاه بزرگ صادر کننده که شامل مجموعه شرایط پیشنهادی جهت صدور کالا و یا کالاهای معینی به وارد کننده می باشد.
  • بیمه نامه که تضمین حفظ سلامتی کالای شماست.
  • گواهی مبدا که حاوی اطلاعات مهم کالا و کشور سازنده آن می باشد.
  • فاکتور کالا که به عنوان شناسنامه آن محسوب می شود.
  • گواهی بازرسی جهت اطمینان باید تحویل گردد.
  • قبض انبار که این قبض نیز نوعی سند محسوب می گردد.

توجه داشته باشید که اگر با یک شرکت معتبر جهت واردات همکاری کنید، هیچگونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. بازرگانی ماندگار یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکزی است که با کمترین هزینه تمام امور مربوط به واردات و صادرات را انجام می دهد.

مقاله مرتبط: خرید عمده از دبی

فروشگاه های معتبر جهت خرید لباس از دبی

برای خرید لباس از دبی مراکز بسیار زیادی هستند که می توانید جهت خرید از آن ها اقدام نمایید‌. اگرچه تعداد مراکز فروش معتبر در این شهر بسیار زیاد هستند؛ اما در اینجا به دو نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • مرکز خرید گلوبال ویلچ

بزرگترین فروشگاه خرید لباس از دبی، مرکز خرید گلوبال ویلچ می باشد. این فروشگاه ها بزرگ یکی از زیباترین و مشهورترین مراکز خرید دبی به شمار می رود. در این مرکز مطرح ترین و مشهورترین برندهای تولید اروپا به صورت عمده توزیع می گردد که قیمت کاملا مناسبی هم دارند.

  • مرکز خرید دراگن در لباس

یکی دیگر از مراکز مطرح و معتبر فروش عمده لباس در دبی، مرکز فروش دراگن می باشد. این فروشگاه، یکی از مراکز خرید چینی است که سال هاست در دبی فعالیت می کند. باکیفیت ترین، شیک ترین و ارزان ترین لباس های جهان را می توانید با قیمت مناسب در این فروشگاه خریداری کنید. حتی دسترسی و خرید اینترنتی از این مجموعه به راحتی انجام می شود.

مزایای خرید لباس از دبی

همانگونه که مستحضرید، از گذشته تا کنون بازار پوشاک، یکی از پرسودترین تجارت های جهان بوده است. جهت تامین نیاز مردم تولیدی های داخلی بسیار زیادی در این راستا فعالیت می کنند که بنابر دلایلی که می توان گفت عدم تامین نیاز بازار یا حتی نبود کیفیت مناسب، باعث شده تجار به واردات لباس روی آورند. کشور امارات نیز یکی از مقاصد اصلی تجار جهت خرید لباس از دبی است. اما چرا خرید لباس از دبی؟ یا مزیت های واردات لباس چیست؟ چرا بازرگانان ایرانی دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند؟

خرید لباس از دبی

هزينه کم حمل و نقل

یکی از بزرگترین مزایایی که خرید لباس از دبی دارد، کاهش هزینه‌ های حمل و نقل محموله خریداری شده به ایران است. چرا که ایران و دبی در همسایگی هم قرار دارند و حتی می توان از طریق راه زمینی نیز اقدام به حمل و نقل کرد.

عدم دريافت هزينه گمرک

دیگر پارامتری که تجار را جهت خرید لباس از دبی تشویق می‌ کند گمرکات کشور امارات می باشد. چرا که این گمرکات به منظور ترخیص کردن پوشاک از دبی هیچ هزینه‌ ای را دریافت نخواهند کرد. پس در این صورت قیمت خرید پوشاک با قیمت خرید آن از کشور مبدا یکسان خواهد بود و این مسئله به نفع بازرگانان ایرانی می باشد.

امکان خريد آنلاين

با توجه به وجود فروشگاه های بسیار معتبر فروش اینترنتی پوشاک، تجار می توانند بدون صرف زمان و هزینه اضافی جهت رفت و برگشت، به صورت آنلاین در هر کجا که هستند خرید خود را انجام دهند‌.

دیگر مزایا و دلایل مهم خرید عمده لباس از دبی

  • از طرفی، با وجود تحریم ها امکان واردات از کشورهای دیگر وجود ندارد و از آنجایی که دبی شهر تجاری جهان است، شما می توانید محصول هر کشوری را در این شهر خریداری کرده و وارد نمایید.
  • اما اصلی ترین مزیت این پروسه، پرداخت های گمرکی است که جهت واردات از دبی به ایران باید پرداخت‌ شوند. اما چنانچه این فرآیند با موفقیت طی شود، مبلغ گفته شده به صاحب کالا پس داده خواهد شد.
  • عالی بودن کیفیت و مناسب بودن قیمت پوشاک از دیگر مزیت های خرید لباس از دبی است. چرا که تجار بزرگ جهان و شرکت های بین المللی معروفی در این شهر بزرگ فعالیت دارند و معمولا بهترین کیفیت را ارائه می دهند.
  • دسترسی به تنوع و گستردگی محصولات که قطعا شما می توانید هر نوع لباسی را با برند شرکت های معتبر جهانی خریداری کنید.
  • شهر دبی، سالهاست با ایران وارد تجارت شده است و در طول سال های گذشته توانسته نیاز بازار ایران را تامین کمد. پس با توجه به این سابقه خوب و از طرفی همکاری های تجاری با ایران می توان گفت بهترین گزینه جهت تجارت خواهد بود.

فراموش نکنید که ما به دنبال خرید از کشوری هستیم که هم از لحاظ مسافت به ایران نزدیک باشد و هزینه های حمل و نقل کا۷ش یاید و هم تعرفه و ترخیص کالا از این کشور هزینه ای در بر نداشته باشد. اما گستردگی تنوع محصول از عالی ترین مزیت های آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین