خرید از چین و خرید اجناس چيني ارزان به خاطر کم هزينه تر بودن همیشه مورد توجه بازرگانان بوده است. ارزان بودن قیمت کالاهای چینی دیگر تقریبا بر همه اشکار است. هزینه مواد اولیه، نرخ پایین دستمزده، نسبت ارزش یوان چین در مقابل دلار و … از جمله عواملی بوده اند که تقریبا در همه جا به ان ها اشاره شده است.  ارزان فروشی در کالاهای چینی در اصل یک نوع استراتژی پنهانی است که منجر شده است تا هزینه های گوناگون بازاریابی و فروش بسيار ناچيز شود.

علت ارزان بودن اجناس چيني

دلايل محتلفي وجود دارد که باعث مي شود که کالاهاي وارداتي از چين را با نام اجناس چيني ارزان قيمت بخوانيم. يکي از مهم ترين اين دلايل کاهش هزينه تبليغات به سبب ارزان بودن همين کالا ها مي باشد. چرا که ارزان بودن خود يک استراتژي تبليغاتي مي باشد. و  هزینه هایی مانند: 1- مدیریت نام تجاری، 2- هزینه های پروموشن، 3- هزینه توزیع را به نسبت بسيار زيادي پايين مي آورد.
اگر شما خوب توجه کرده باشيد کمتر شرکت چینی را می يابید که نماینده فروش داشته باشد. کالاهای چینی هیچ کدام این هزینه ها را ندارند و علاوه بر قیمت تمام شده مخصولات، قیمت فروش آن ها نیز بسیار پایین می باشد.
يکي ديگر از علت هاي ارزان بودن کالای چینی به این دلیل است که یک محصول در دسترس درصد بیشتری از مشتریان باشد و بهره مندی از تکنولوؤی فناوری روز می باشد. همچنین بالا بودن تیراژ کالاها که این هم به دلیل تسلط بر بازارهای جهانی می باشد و در نظر گرفتن توان خرید مشتری یا تولید متناسب با شرایط خریدار می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

لیست اجناس چيني ارزان قیمت

از جمله اجناس چيني ارزان قيمت براي واردات به کشور ايران شامل مواردي مي شود که جزو کالاهای اساسی وارداتی با ارز 4200 تومانی مي باشند. اين کالاها  عبارتند از :
برنج خارجی، گندم، گوشت قرمز سرد (سنکین)، گوشت قرمز سبک گرم، گوشت مرغ، تخم مرغ، کنجاله سویا، ذرت، جو، داروهای دامی ضروری، انواع کود شیمیایی، سموم تکنیکال شیمیایی، انواع بذر، شکر خام، روغن خوراکی نیمه جامد و مایع، روغن خام، حبوبات شامل عدس، لپه، نخود و انواع لوبیا، انواع دانه های روغنی (سویا)، لاستیک سنگین، کاغذ چاپ و تحریر، کاغذ روزنامه، خمیر کاغذ، چای خشک خارجی، دارو و تجهیزات و ملزومات ضروری پزشکی، ماشین الات و تجهیزات تولید کننده کالاهای اساسی مثل کمباین و نشاء کار برنج.
همچنین  از جمله اجناس چيني ارزان قیمت شامل: پوشاک که شامل لباس های دوخته شده می باشد. کفش، اکسسوری ها و بدلیجات شامل: مروارید، روسری، ساعت، سنگ های یشم، غینک دودی و کیف ها و انواع کالاهای تزءینی، محصولات چرمی، ست قوری و فنجان چای، هدفون و اسپیکر، وسایل ارایشی، عروسک و اسباب بازی و حتی پارچه های ابریشمی  می باشد.

خرید ارزان از چین

بدون  شک خرید از چین و به ويژه خريد اجناس چيني ارزان نقطه عطفی  در روند توسعه کسب و کارهای دیجیتالی است، این بازار فوق العاده ارزان  و با کیفیت که مرجع دسته اول عرضه بسیاری از کالاها به بازار مصرف است  به عنوان تنها جایی که می شود برای قروشگاههای بزرگ  محصولات اولیه  را خریداری کرد مطرح است.
به نظر می رسد سایت فروشگاهی بنگ گود که تجربه خرید از چین و به طور خاص خرید از فروشگاه یو پین را در پرونده خود دارد یک گزینه فوق العاده برای اینگونه فعالیت ها به حساب می اید. سایت بنگ گود با تجربه فراوانی که در این زمینه دارد می تواند به راحتی همه انچه که شما نیاز دارید را برایتان تهیه کرده و با کمترین هزینه ها در اختیارتان قرار دهد.
بسیاری کالاهای چینی را بی کیفیت می شناسند. که این باور در نتیجه واردات کالاهای نامرغوب چینی می باشد. اما بايد بدانيد که اجناس چيني ارزان نیز حرفی برای گفتن دارند که می توانید از طریق خرید مستقیم از چین بهترین انتخاب را داشته باشید. با خرید از کشور چین می توانید اقلام مختلفی را هدف قرار دهید که در قیمت نیز صرفه جویی خواهید کرد.
باید مراقب اجناس تقلبی در این کشور باشید چرا که بسیاری از اجناس چینی کپی دیگری نیز دارند که بی کیفیت تر از محصول اصلی بوده  و به همان شکل  خواهند بود به همین منظور باید مراکزی را برای خرید انتخاب نمایید که از کیفیت محصولات ان اطمینان داشته باشید . استفاده از سایت های علی اکسپرس، دی لچ گیت، سایت بنگ گود، سایت دیل اکستریم  می توان اقدام به خرید نمایید .

توصیه هایی برای خرید اجناس چيني ارزان با قیمت مناسب

هنر چانه زنی در چین

چانه زدن در کشور چین  یک سرگرمی  و تفریخ ملی است مهم است که بدانید چگونه برای چیزهایی که می خواهید بخرید بهترین قیمت ها را پیدا کنید . قانون اول چانه زدن در چین، این است که هیچ وقت (هرگز!) جوری رفتار نکنید که انگار حتما باید یک چیزی را داشته باشید. و اين راه حلي براي خريد اجناس چيني ارزان با قيمت بسيار پايين است.

قیمت کالا ها در بازارهای اجناس چيني ارزان

  • وقتی در بازار چین در حال خرید هستید بسته به بازاری که در ان هستید، قیمت پیشنهادی شما می تواند 7 یا 8 مرتبه پایین تر از قیمتی که باید باشد، باشد. همیشه می توانید از آن قیمت بالا بروید ولی هیچ موقع نمی توانید از قیمت اولیه پایین تر بیایید.
  • به  فروشگاه های مختلف بازارهای چین سر بزنید
  • برای خرید از چین، محکم باشید ولی مودب بمانید
  • مراقب اجناس قلابی چینی باشید
  • بهتر است خرید اجناس برند را به برگشتن از چین موکول کنید.
  • کتاب ها ، لباس های با مارک های  معروف  و ساعت های مچی با برند های مشهور با قیمت های خیلی مسخره ای در دسترس هستند.

چه اقلامی ارزش خرید از چین را دارند ؟

بعضي از کالاها و اجناس چيني ارزان که ارزش خريد بالاتري را دارند عبارتند از:

1- ابریشم
2- کاسیه
3- بادبزن
4- بطری های نقاشی شده
5- کارهای هنری
6- چترهای زیبا برای افتاب یا باران
7- لوازم مرتبط با پاندا
8- چای
9-  برنج
10- بازی های چینی

فروشگاه اجناس چینی

چین یکی از کشورهای موفق در زمینه تجارت بین‌المللی است که بیشترین رابطه تجاری را نیز با ایران دارد. با خرید اجناس چینی بخشی از نیاز بازار را تامین می‌کنیم. واردات از چین نیز همانند واردات از تمامی کشورها قوانین سفت و سخت خود را دارد. برای خرید اجناس چینی می‌توانید از بازرگانی ماندگار کمک بگیرید. سایت علی بابا یکی از سایت‌های موفق و پرمخاطب چینی است که به عنوان فروشگاه اجناس چینی شناخته می‌شود.

در هر کجای کشور یا جهان که هستید می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا محصول مورد نظر خود را سرچ کنید. در نتیجه برندهای متنوع و مدل‌های مختلفی از اجناس چینی برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. با بررسی مشخصات و تحقیق لازمه در رابطه با برند و محصولات مورد نظر می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید. در واقع اولین و مهم‌ترین قدم در فروشگاه اجناس چینی یافتن کالای مناسب با مشخصات و برند مناسب است.

پس از وارد شدن به سایت از طریق منو محصول مورد نظر را انتخاب و با دکمه ثبت سفارش تمامی جزئیات فنی یا مشخصات اجناس در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس از انتخاب محصول روی گزینه تایید می‌زنید و در این مرحله یک کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد. در واقع قیمت نیز طی پیامک نهایی برای شما ارسال می‌گردد که بایستی مبلغ را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

قیمت اجناس در چین

همانگونه که مستحضرید، چین به عنوان یکی از کشورهای موفقی است که با ایران رابطه تجاری مناسبی دارد. سال‌هاست که ما از اجناس چینی استفاده می‌کنیم؛ چرا که قیمت‌ آن‌ها مقرون به صرفه است. شاید در زمان‌های دور اجناس چینی قلابی بودند اما امروزه با پیشرفت علم و به کارگیری تکنولوژی روز، شاهد قدرت کیفیت محصولات چینی هستیم. البته شما نیز باید به محصولات اصل و برندهای معتبر دسترسی پیدا کنید که تنها از طریق سایت‌های معتبر نظیر سایت علی بابا این فروشگاه اینترنتی چین امکان‌پذیر است.

چنانچه با اطلاعات بیشتر و سابقه بالا اقدام به واردات کالاهای چینی کنید، قطعاً با گفتگوهای صورت گرفته تخفیفات لازمه را می‌گیرید. سعی کنید مستقیماً از شرکت‌های تولید کننده خرید خود را انجام دهید تا قیمت‌ها برای شما مقرون به صرفه تمام شود. بدیهی است که در شرایط تحریم کنونی، ایران تنها با کشورهایی چون چین رابطه تجاری مناسبی داشته باشد.

البته مناسب بودن قیمت اجناس در چین نیز مهم‌ترین عاملی است که باعث شده بازرگانان به دنبال واردات واردات اجناس چینی بروند. به کارگیری مواد اولیه ارزان قیمت برای تولید محصولات چینی و همچنین نیروی کار ارزان در این کشور همگی روی قیمت اجناس در چین تاثیر می‌گذارد.

 چین نسبت به گذشته رشد بسیار قابل توجهی داشته و هم اکنون شرکت‌های تولید کننده بسیار زیادی در آن فعالیت دارند. همین رقابت ث شده تا بسیاری از شرکت‌ها محصولات خود را با قیمت‌های مقرون به صرفه عرضه کنند.

One thought on “اجناس چيني ارزان و نحوه خريد آنها

  1. علیرضا میگوید:

    با سلام و خسته نباشید
    ممنون بابت مطلب مفیدتون
    من یه سوال داشتم اگر بخوام واردات از چین انجام بدم به نظر شما چه محصولی سود خوبی داره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • نیلوفر عمارلو میگوید:

      سلام وقت شما بخیر دوست عزیز.
      هر محصولی که بازار فروشش رو داشته باشین می تونه برای شما سودآور باشه به شرطه آنکه شناخت بازار آن محصول را داشته باشید. برای راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران متخصص و دلسوز ما در تماس باشید.

  2. فرید میگوید:

    سلام من هرسال ۲ بار برای تهیه اجناس به چین میرفتم اما حالا با این اوضاع دیگه نمیصرفه. خواستم ببینم شما برای تهیه جنس چه کمکی میتونید به من بکنید. خودم دیگه نمیخوام برم میخوام اگه بشه ایران جنس رو تحویل بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین