واردات از چین می تواند سود آور باشد چرا که بی شک این کشور را می توان دومین اقتصاد برتر دنیا دانست. علاوه بر این به علت رابطه خوبی که با کشور ما دارد حجم زیادی از محصولات این کشور وارد ایران می شود. در نتیجه خیلی از افراد به دنبال این هستند که واردات کالا از چین را انجام دهند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا شرایط واردات و خرید  از چین و نحوه نیاز سنجی و تحقیقات بازار از خرید و روش های انتقال و ترخیص و خلاصه تمام مباحثی که برای واردات مستقیم از چین نیاز دارید را برای شما به صورت کاملا شفاف توضیح دهیم. به عبارتی امر واردات از ما فروش از شما را سعی می کنیم در بازرگانی ماندگار تسهیل کنیم.

برای واردات از چین چه باید کرد؟

در برخی مواقع ما می دانیم چه محصولی را می خواهیم از چین وارد کنیم و شاید هم شغل ما فروشندگی آن محصول باشد که این بهترین و راحت ترین مسیر برای انتخاب محصول مورد درخواست برای وارد کردن است. ولی گاهی مواقع ما نمیدیم چه محصولی نیاز بازار است و از کجا باید خرید کنیم چگونه وارد کشور کنیم و حتی چگونه آن محصول را به فروش برسانیم.

اگر شما جزء دسته دوم هستید پس با ما همراه باشید تا برای شما از تجربه های واردات از چین را برای شما توضیح دهیم. و امیدوارم شما هم بتونید با استفاده از این روش و یا الهام گرفتن از تجربیات ما بتونید برای واردات مستقیم از چین اقدام کنید و فروش و سود خوبی نصیب شما بشود.

"<yoastmark

واردات مستقیم از چین

وقتی که بخواهید واردات مستقیم از چین انجام دهیم و تصمیم دارید. شما وارد کننده یک محصول به داخل کشور شوید. باید یک نیاز و کمبود را در داخل کشور پیدا کنید. بعد از تحقیقات و بررسی بازار و شناخت کبود در بازار و هنگامی که به این نتیجه رسیدید که مثلا در داخل کشور یک کالای تجهیزات پزشکی که مورد نیاز افراد کهن سال هست و داخل کشور موجود نمی باشد و اقدام به واردات کنید. تازه میتوانید برای واردات آن محصول به داخل کشور اقدام کنید.

حداقل سرمایه برای واردات مستقیم از چین

برای واردات از چین نیاز به سرمایه اولیه دارید برای شروع به وارد کردن بستگی به محصولی که میخواهید وارد کنید مبالغ متفاوتی امکان پذیر است.

مثلا برای واردات مواد اولیه کارخانه حداقل سرمایه 1 میلیارد تومان است. ولی برای واردات نخ دندان میتوان با 20 میلیون سرمایه اولیه شروع کرد.

بیشتر بدانید: اجناس چيني ارزان و نحوه خريد آنها

تعرفه واردات از چین

تعرفه واردات از چین پایین است. بدین ترتیب بسیاری از کالاهای داخل کشور مربوط به تولیدات چینی می باشد. زیرا این تولیدات هم از قیمت ارزانی برخوردارند و هم برخلاف بسیاری از تولیدات کشورهای دیگر در کیفیت های متفاوتی تولید می ‌شوند.  بنابراین کیفیت های متفاوت یک، دو و سه یک محصول وارد کسور می شود. این امر باعث می‌ شود بسیاری از اقشار کم‌ درآمد جامعه نیز بتوانند نوع درجه دو و سه آن ها را خریداری کرده و استفاده کنند به همین خاطر خرید از چین اهمیت زیادی برای بازرگانان دارد.

 بسیاری از کالاهای چینی وجود دارند که بازرگانان ایرانی اقدام به وارد کردن آن ها می ‌کنند. لوازم صوتی و تصویری پارچه ها لباس ها و اقلامی مانند کفش از جایگاه ویژه‌ ای در واردات از چین برخوردارند. تعرفه واردات از چین بسیار مناسب است و می ‌توان گفت که بسیار پایین است. به همین دلیل واردات از این کشور می ‌تواند کسب و کاری مطمئن در جهت سودی بی‌ سابقه باشد. برای این کار حتماً باید به بازرگانی های معتبر کشور مانند بازرگانی ماندگار مراجعه کنید. برای اینکه با تعرفه واردات از این کشور بیشتر آشنا شوید می توانید به مطالعه ادامه متن بپردازید.

کارمزد واردات از چین

کارمزد واردات از چین شامل موارد مختلفی می شود. در این مرحله لازم است که درباره کارمزد ‌های حمل و نقل تحقیق کنید، این هزینه ها از تجمیع کارمزدهای فوب ( FOB ، تحویل کالا بر روی کشتی)، هزینه‌های انتقال توسط شرکت‌های حمل و نقل، تعرفه‌های گمرکی، هزینه ‌های حمل و نقل داخلی، و هزینه ‌های خدمات مانند بازرسی، نمایندگی‌ها و … به دست می‌ آید.

البته که هزینه‌ های پنهان دیگری نیز در این مسیر وجود دارند. یک شرکت متخصص در زمینه مدیریت واردات می‌تواند به حداقل کردن همه هزینه ‌ها به شما کمک کند. مشورت با یک شرکت حمل و نقل بار برای کاهش هزینه ‌ها نیز ضروری است.

آخرین مرحله برای واردات از این کشور مذاکره در مورد مواد قرارداد معامله با فروشنده است. در این مرحله باید در مورد شرایط حمل و نقل، پرداخت و پیش پرداخت نیز با فروشنده صحبت کرد. می‌توان در این زمینه از کمک شرکت ‌های متخصص در زمینه مدیریت واردات استفاده کرد، اگرچه رویه غالب این است که 30 درصد از مبلغ معامله در زمان سفارش و 70 درصد زمان تحویل کالا پرداخت ‌شود. پرداخت کل مبلغ خرید در ابتدا امری عاقلانه نیست. زیرا در صورت وجود هر گونه تاخیر در حمل و نقل یا مشکلی در محصول، احتمال بازپس گیری پول پرداخت شده بسیار کم است. باید از فروشندگانی که چنین تقاضایی دارند، حذر کرد.

شرکت بازرگانی ماندگار با داشتن سالها تجربه در کنار تیمی تخصصی و دلسوز می تواند در زمینه واردات و صادرات به متقاضیان این عرصه کمک نماید.

بهترین شرکت بازرگانی واردات از چین

 شرکت بازرگانی ماندگار در زمینه واردات از چین هموراه دارای به روزترین دانش در این باره هستند و شعار شرکت ماندگار همواره واردات از ما فروش از شما هست. اما اگر شما خودتان به تنهایی کار واردات را انجام می دهید خوب است که بهترین روش واردات از این کشور را بدانید.

  • تشخیص دادن نیاز بازار و بررسی تقاضاهای بازار
  • شناسایی فروشندگان و تولید کنندگان مختلف در کشور چین
  • گفتگوهای لازم در زمینه عقد قراردادهای بلند مدت با شرکت های چینی
  • هماهنگی های لازم در جهت دریافت محصولات و کالاهای خریداری شده
  • تست محصولات و کالاها قبل از بارگیری آنها
  • دریافت پرفورما و پکینگ لیست از شرکتهایی که محصولات آن ها را خریداری کرده اید.
  • پیگیری های لازم در خصوص ارسال سالم محصولات به کشور
  • ترخیص واردات کشور چین از گمرک

واردات دستگاه از چین

گاهی مواقع شما مقصودتان از واردات مستقیم از چین راه اندازی کسب و کار تولیدی است یا نیاز به یک ابزار برای سرعت بخشیدن به کار خورد دارید. اولین کار برای دستگاه باید فروشنده معتبر را پیدا کنید که از سایت های علی بابا یا 1688 یا توابائو و … میتوانید استفاده کنید

برای واردات مستقیم از چین به خیلی از اقلام باید دقت کنید. که ما پیشنهاد می کنم حتما با شرکتی که در این زمینه تجربه دارد. و شناخت کافی از ماشین های تولیدی دارد مشورت یا همکاری کنید. یا از دوستی که در این زمینه تجربه کافی و مکفی دارد کمک بخواهید. البته با توجه به اینکه شرکت بازرگانی ماندگار سابقه طولانی در عرصه وارد کردن کالا از کشور چین دارد. پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید.

شرایط واردات دستگاه

همانگونه که گفتیم دستگاه و ماشین آلات صنعتی برای وارداتشان باید بسیار دقت شود اینگونه که حتما آن دستگاه و ماشین به درستی کار کند. یا اینکه تمام اقلام مصرفی همان اقلامی باشد که به شما اعلام می شود.

برای این منظور یک مدرک به نام مشخصات فنی کالا (Technical specification) از فروشنده خود بخواهید.

در این مدرک تمام موارد و قطعاتی که در دستگاه وجود ودارد را به صورت ریز معرفی کرده حتی جنس محصول بعد با فروشنده طی کنید که من دستگاه را طبق مشخصات فنی ارائه شده تحویل میگیرم اگر این گونه نباشد دستگاه را عودت داده و ضرر و زیان خود را از شما طلب خواهم کرد.

البته به دلیل تحریم ها و اینکه هیچ کدام از دوطرف قرار داد نمی توانند به هم دسترسی داشته و از هم شکایت کنند.

بهترین روش برای خرید و واردات از چین ، قرارداد دستگاه همکاری با شرکت های بازرگانی دارای دفتر تجاری یا شرکت در دیگر کشور های همسایه می باشد. چون آنها می توانند به نام آن کشور قرارداد بسته و از هرگونه مشکل و کمبود جلوگیری کنند.

بهترین روش واردات از چین

بهترین روش خرید از سایت های معتبر چینی یا جستجو برای سایت کارخانه و تولیدی های آنجا است. که یک روش این است که فیلتر-شکن خود را روشن کرده و با استفاده از ترنسلیت گوگل به زبان چینی جستجو کنید با این کار بهترین نتیجه را به شما می دهد .

برای اینکه با اطمینان بیشتر واردات مستقیم از چین خود را انجام دهید. بهتر از با شرکت های بازرگانی با تجربه یا کسی که اطلاعات کافی و مکفی در مورد تجارت دارد همکاری و شراکت کنید.

"<yoastmark

بهترین تجربه واردات از چین

بهترین تجربه ما در واردات از چین ، واردات لوازم چاپ از کشور چین است که با سختی بسیاری که در بندرعباس و گمرک شهید رجایی متحمل شدم باعث شد بار تجربی و کاری ما بسیار افزایش یابد.

دلایل سودمند بودن واردات از این کشور

ارزان بودن نیروی کار و امکاناتی که دولت چین برای تولید کنندگان فراهم می کند و تسهیل شرایط گمرکی  برای صادر کنندگان چینی باعث شده که اجناس چینی با قیمت و کیفیتی قابل رقابتی در جهان عرضه شود.

برای این منظور است که بسیاری از کشورها از جمله ایران تولیدات در آنها مقرون به صرفه نیست و بهترین راه برای سر شکن کردن قیمت واردات کالا از چین می باشد البته این نکته را نباید فراموش کرد که کیفیت اجناس کشور چین در چند درجه و هزینه پایین آن برای کیفیت پایین آن نسبت به تولیدات دیگر کشورها می باشد

مرحله های وارد کردن کالا از چین

مراحل واردات مستقیم از چین :

  1. جستجوی کالای مورد نیاز در داخل کشور
  2. خرید کالا
  3. دریافت فاکتور از فروشنده
  4. ثبت سفارش کالا (برای تسهیل در امور گمرکی)
  5. حمل کالا به مقصد (بستگی به وزن و قیمت و زمان جنس دارد)
  6. ترخیص کالا از گمرک

 هزینه واردات از چین

هزینه واردات از چین به موارد مختلفی بستگی دارد. اگر جنسی با کشتی یا به صورت زمینی و ریلی حمل شود زمان بیشتری طول خواهد کشید تا به دست شما برسد ولی با این تفاوت که هزینه حمل در آن قابل توجیه و به صرفه می باشد. ولی بعضی از اجناس اگر به صورت هوایی حمل شود و زودتر آن را تحویل بگیریم.

بهتر و به صرفه تر است همیشه بستگی به شرایط و محصول دارد اگر شما خودتان بتوانید امور گمرکی را انجام دهید این هم باعث کاهش هزینه های گمرکی می شود و دیگر نیازی به استخدام ترخیص کار نمی باشد (البته در مواقعی که اوایل شروع واردات می باشد)

انواع روش های واردات کالا از چین

به طور کلی کالاهای وارداتی چین را به دو صورت هوایی و دریایی می توانید وارد ایران کنید. انتخاب مناسب ترین روش به کالای شما بستگی دارد. در صورت بالا بودن حجم و ابعاد کالاها، روش دریایی بهتر است. در زیر این دو روش را به صورت مختصر توضیح می دهیم.

حمل و ترخیص بار از چین به روش هوایی

واردات بار به صورت هوایی یکی از سریع ترین و راحت ترین روش حمل بار است. بدین صورت که شما با استفاده از هواپیما کالاهای خود را در گمرک تحویل خواهید گرفت. در حال حاضر بسیاری از اقلام و کالاها از جمله مواد غذایی، پوشاک، قطعات الکترونیکی و … بدین طریق وارد کشور می شوند. حداکثر زمان تحویل کالا به روش هوایی یک هفته است.

حمل و ترخیص بار از چین به روش دریایی

یکی از مهم ترین کالا و محصولاتی که با استفاده از روش دریایی وارد کشور می شود، دستگاه های صنعتی است. زیرا این کالاها ابعاد بزرگی دارند و از وزن بیشتری نیز برخوردار می باشند. همچنین شما می توانید سایر اقلام را نیز بدین طریق وارد ایران کنید. لازم است بدانید که حمل و ترخیص بار از چین به روش دریایی به زمان بیشتری نیاز دارد.

بهترین کالاهای وارداتی از چین

بر اساس آمارهای منتشر شده واردات برخی از محصولات از چین سودآوری بیشتری دارد. از جمله این کالاها عبارت است از:

قطعات صنعتی و ماشین آلات

مواد اولیه معدنی و شیمیایی

موبایل و قطعات جانبی آن

لوازم جانبی اتومبیل

لوازم خانگی

قطعات ساختمانی

کاغذ

مراحل واردات کالا از چین به ایران

خب برای شروع واردات کالا از چین به ایران لازم دارید که مرحله به مرحله جلو بروید. اما این مراحل چیست؟ با ما همراه باشید تا تمام و کمال راجع به آن بدانید.

شناسایی کالا

همانطور که مشخص است، شرکت های بازرگانی با فروش کالاها کسب درآمد می کنند.  انتخاب کالاهای نادرست به این معنا است که زمان و پول خود را هدر خواهید داد.  اگر می خواهید یک واردکننده موفق باشید، اولین مرحله شنسایی کالای مناسب است. برای این منظور هم لازم است که اطلاعات زیادی درباره محصول به دست آوردید. اگر که نمونه محصول را از نزدیک ببینید و با عملکرد آن آشنا شوید قدم بزرگی در شناسایی کالا برداشته اید. اما ما برای شناسایی کالا پیشتهادهایی برای شما داریم که این کار را برای شا بسیار آسان تر می کند.

کالایی را انتخاب کنید که دوستش دارید(با این کار عاشق کارتان می شوید)

کالای منحصربه فردی انتخاب کنید (تا بتوانید با قیمت بالایی بفروشید)

کالایی انتخاب کنید که شرایط سفارش با حجم بالا را داشته باشد(نتیجه اینکه هزینه ارسال کمتری در هر واحد پرداخت می کنید)

اما حقیقتا رعایت تمامی این چند سرفصل برای هر بازرگانی کار آسانی نیست. برای رسیدن به پاسخ این سوالات شما باید تجربه کافی در امر بازرگانی و واردات کالا از چین به ایران  داشته باشید. در کنار این موضوع شما باید به جامعه هدف و کالاهای مصرفی آنها نیز اشراف داشته باشید.

جواز ورود کالا

باید توجه داشته باشید، کالایی که وارد می کنید منع قانونی نداشته باشد. شما باید همیشه و در  هر لحظه از مراحل بازرگانی و واردات کالا از چین به ایران به شرایط گمرکی و لیست کالاهای مجاز و غیر مجاز دسترسی داشته باشید. صرف سودآور بودن یک کالا به هیچ وجه تضمینی برای موفقیت شما در امر بازرگانی نخواهد بود.

گیرکردن محصول در گمرک، وضع تعرفه های سنگین و یا عدم ترخیص کالای وارداتی شما می تواند ضررهای هنگفتی به کسب و کار شما وارد نماید. ازهمین رو  به شما توصیه می کنیم در صورتی که از قوانین به روز گمرکی آگاهی ندارید، قبل از هر اقدامی کالای مورد نظرتان را بصورت دقیق در این فهرست ها جستجو نمایید.

همچنین برخی کالاها اجازه واردات را ندارند. هر کشوری براساس قوانین خود کالای ممنوع وارداتی و صادراتی دارد. هموراه باید بدانید وارد کردن چه کالایی ممنوع است.

کالا را به درستی بررسی کنید

واردات کالاهایی که ایمن نیستند، آنهایی که الزامات قانون بهداشت را رعایت نکرده اند یا اینکه محدودیت ها را نقض کرده اند می توانند در نهایت منجر به جریمه پولی  یا حتی مجازات شوند.  در بهترین حالت چنین کالاهایی قرنطینه شده و احتمالا معدوم می شوند. همانطور که مشاهده می کنید، لیست این موارد و الزامات اصلا کوتاه نیست. پس اگر نسبت به آنها آگاهی کافی ندارید، حتما از مشاوره کارشناسان یا بازرگانان با تجربه استفاده کنید.

هزینه بهای تمام شده را حساب کنید

شماره تعرفه 10 رقمی هر یک از اقلامی که وارد می کنید را تعیین کنید.  این اعداد همراه با گواهی مبدا کالا برای تعیین نرخ عوارضی که باید هنگام واردات پرداخت کنید استفاده می شود.  سپس بهای تمام شده را محاسبه کنید. به اصطلاحات بین المللی بازرگانی توجه کنید و قبل ازانجام سفارش مجموع بهای تمام شده را محاسبه نمایید.

واردات جنس از چین

هنگام تحقیق درباره “چگونگی واردات  جنس از چین”  بسیاری از کارآفرینان احتمالی در سایتهایی قرار می گیرند که اطلاعات بدی را ارائه می دهند. متأسفانه ،گوگل با اصطلاح “متخصصان” پر شده است که سعی در انتقال اطلاعات به فروشندگان تجارت الکترونیک جدید دارند. اما واقعیت این است که بسیاری از این متخصصان در صورت تولید محصولات دارای برچسب شخصی خود در چین ، فقط تعداد معدودی هستند.

امروزه کارآفرینان باهوش فهمیدند که می توانند با فروش هر نقشه و کلنگ معدنچی آلوده به تب طلا ، فروش زیادی داشته باشند. در حالی که آنها خودشان معدن کار نبودند، اما راهی برای کسب درآمد در صنعت دیدند بدون اینکه کار را برای کسب تجربه انجام دهند. هر روز در هر صنعت یک اتفاق جدید می افتد. به همین دلیل بازار محصولات اطلاعاتی بیش از 110 میلیارد دلار در سال بوده و هر روزه در حال رشد است!

واردات از ما فروش از شما

بخشی از نیاز جوامع از طریق واردات تامین می‌شود، حال واردات با هر کشوری امکان‌پذیر است. بر اساس شرایط کنونی کشور ما تنها موظف هستیم با کشورهای محدودی چون چین، ترکیه و یا حتی دبی به واردات بپردازیم. به دلیل تحریم‌های موجود، امکان واردات از کشورهای اروپایی وجود ندارد.

از این رو تنها در محدوده خاص مجوز واردات داریم. قطعاً که تجارت بین‌المللی بسیار دشوار است و چه بسا اینکه رقبای بسیار سختی نیز در این بازار بزرگ جهانی به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند. شما نیز قرار است در این بازار جهانی به رقابت بپردازید و البته هدف شما رفع نیاز بازار و کسب درآمد می‌باشد.

 در صورتی کسب درآمد خواهید داشت که با صفر تا صد قوانین واردات آشنایی داشته باشید. از این رو پیشنهاد می‌کنیم تا با بازرگانی‌های خبره‌ای نظیر بازرگانی ماندگار همکاری کنید. واردات از ما فروش از شما یک شعار نیست، بلکه یک هدف مهم است.

کارشناسان خبره این مجموعه سال‌هاست که در این راستا فعالیت می‌کنند. این بازرگانی اعتبار و آوازه بسیار زیادی  ککسب کرده است؛ چرا که سال‌هاست در این راستا فعالیت صادقانه‌ای دارد. شما می‌توانید بخش واردات را به کارشناسان خبره این مجموعه معتبر بسپارید که تجربه واردات داشته و با صفر تا صد گام‌های مختلف واردات آشنا هستند.

می‌دانند که نیاز بازار چیست و از چه مراکزی باید اقدام به خرید کنند. روش‌های مناسب واردات و حتی پرداخت هزینه‌ها را می‌دانند و از بهترین روش اقدام به ترخیص کالا خواهند نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

One thought on “واردات از چین، شرایط و مراحل آن

  1. حسین میگوید:

    سلام
    من میخوام دستگاه مونتاژ قطعات الکترونیکی از چین وارد کنم
    ولی هیچ مدرک و سندی ندارم که نشون بده من به این دستگاه نیاز دارم.ایا باز هم میتونم این دستگاه رو وارد کنم؟

  2. مجتبی میگوید:

    جناب شاهوردی بسیار عالی بود.
    موارد دقیقی را عنوان کردین چون مثلا واردات لوازم آرایشی از چین ممنوع هست. حتما مقاله ای بهتر در این مورد اختصاص میدیم و بیشتر توضیح میدیم
    از پیام شما بسیار متشکریم

  3. رضا شاهوردی میگوید:

    مقاله بسیار عالی است. ولی می تواند واردات از چین را کاملتر توضیح دهید.
    به هر حال واردات از چین شامل نکات و شرایط مختلفی است.
    به عنوان نمونه شرایط واردات نهاده های دامی از چین با شرایط واردات لباس از چین فرق دارد.
    علاوه بر این در مورد راه های واردات از چین نیز باید توضیح داده شود. چرا که واردات از چین از طریق سه مسیر هوایی، دریایی و حتی زمینی انجام می شود. هر چند که مسیر دریایی و هوایی بسیار مناسب تر و از نظر زمانی هم بهینه تر است.
    به هر حال از تیم و مجموعه بازرگانی ماندگار بسیار متشکریم که چنین محتوا خوب و کاملی را نسبت به سایر سایت ها در مورد واردات از چین نوشته اند.

    • حسین میخک میگوید:

      ممنون جناب شاهوردی از این که به سایت ما سر زدید و مقاله را به طور کامل و دقیق مطالعه نمودید. حتما نکات شما را در نظر و در مورد واردات از چین مطالب بیشتر و کاربردی را در متن قرار خواهیم داد.

  4. علی شاهرخی میگوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم تحریریه بازرگانی ماندگار بسیار ممنون بابت این متن عالی در مورد واردات از چین که واقع کامل و جامع بود.
    اما من چندین سوال در مورد واردات کالا از چین دارم؟
    ۱. تا چه میزان خرید به عنوان واردات عمده از چین محسوب میشود؟
    ۲. آیا هرچه میزان حجم واردات از چین بیشتر باشد، هزینه آن کمتر می شود؟
    ۳. بین حمل بار هوایی از چین و حمل بار دریایی از نظر قیمت تفاوت زیادی وجود دارد.
    ۴. آیا با ۱۰۰۰ دلار هم می شود خرید از چین را انجام داد؟
    ۵. ترخیص کالا وارداتی از چین از نظر زمانی چقدر طول می کشد؟
    ۶. آیا امکان دارد هر محصولی را از چین وارد کرد؟
    ۷. هزینه خرده بار از چین چگونه حساب می شود؟
    ممنون میشم که این سوالات را پاسخ بدید چرا که خیلی از افراد جواب این سوالات را نمی دادند.

    • مجتبی میگوید:

      ۱. تا چه میزان خرید به عنوان واردات عمده از چین محسوب میشود؟
      بستگی به توان مالی و نیاز بازار به آن محصول می باشد
      ۲. آیا هرچه میزان حجم واردات از چین بیشتر باشد، هزینه آن کمتر می شود؟
      بله هرچه مقدار سفارش بیشتر قیمت خرید پایین تر و به صرفه تر می باشد
      ۳. بین حمل بار هوایی از چین و حمل بار دریایی از نظر قیمت تفاوت زیادی وجود دارد.
      بستگی به وزن کالا دارد در وزن های زیر 200 کیلوگرم معمولا هوایی بهترین گزینه است با فرض ارزش کالایی بالا
      ۴. آیا با ۱۰۰۰ دلار هم می شود خرید از چین را انجام داد؟
      بله
      ۵. ترخیص کالا وارداتی از چین از نظر زمانی چقدر طول می کشد؟
      زمان ترخیص معمولا بین 1 هفته تا 10 روز منوط به انجام امور ثبت سفارش قبل از خرید یا ورود به گمرک می باشد
      ۶. آیا امکان دارد هر محصولی را از چین وارد کرد؟
      خیر فقط محصولاتی که اجازه ی ورود به بازار را دارند که گمرک تعیین کرده است
      ۷. هزینه خرده بار از چین چگونه حساب می شود؟
      بستگی به نوع جنس و ارزش کالا دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین