واردات لوازم جانبی موبایل از چین طی سال های اخیر به سبب مزایای که برای تجار دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید در بازار امروز ما کالاهای چینی رونق بسیار زیادی داشته است چرا که کیفیت این اجناس باعث شده طرفداران زیادی را به سمت خود سوق دهد. امروزه لوازم جانبی موبایل چینی با بقیه برندهای وارداتی رقابت داشته و برند و کیفیت چینی باعث شده به ایرانیان کمک فراوانی کند که این امر دلیلی برای واردات لوازم جانبی از چین شده است. بر اساس آمارهایی که امروزه به دست آمده، استفاده لوازم جانبی موبایل بسیار بالا و بیشتر این محصولات نیز از کشور چین وارد می‌شود چرا که محصولات چین بسیار با کیفیت و اورجینال است.

 در ادامه ما شما را به صورت کامل با واردات لوازم جانبی موبایل از چین  همچنین شرایط خرید از چین آشنا می‌کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید و از اطلاعات کامل و به روز آن استفاده کنید.

نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین

کیفیت وارداتی چین در رابطه با محصولات، گوناگون است که برخی از آنها با کیفیت و اورجینال و برخی دیگر بی‌کیفیت هستند اما در زمینه لوازم جانبی موبایل بسیار موفق می‌باشند که تاجران و سرمایه‌گذاران زیادی سرمایه‌های خود را در این زمینه قرار داده اند که باعث شده بیشتر ایرانیان در این زمینه مشغول به کار شوند و بازار به دست تاجران چینی و ایرانی بیفتد زیرا حنا با وارد کردن این محصولات سود خوبی به دست آورده و این روند به سرعت و موفق طی می‌شود.

روش های واردات لوازم جانبی

 قابل ذکر است که خرید و وارد کردن محصولات چینی به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد که خریدهای به صورت غیرحضوری توسط سایت‌های مختلف انجام می‌شود و محصولات نیز با توجه به نیاز و کسب و کار به صورت تک و عمده می‌توان سفارش داد اما تاجران با سفر به چین محصولات بیشتری  را خریداری کرده و وارد کشور می‌کنند اما برای کسانی که امکان سفر به چین را ندارند  با وجود سایت‌های مختلف و قابل اعتماد که در دسترس تمامی افراد قرار دارد از طریق آن لوازم جانبی موبایل را به راحتی انتخاب و خرید می‌کنند همانطور که می‌دانید امروزه بیشتر خریدهای افراد به صورت اینترنتی شده که این روش در سراسر دنیا رونق پیدا کرده است.

شاید برای شما سوال پیش آید که نتوانید بر اساس میل و سلیقه خود از طریق روش‌های اینترنتی خرید کنید اما  با وجود سایت ‌های مختلف و تنوعی که در آنها وجود دارد می‌تواند تمام جنسیت و سلیقه ها را پوشش دهد همچنین با سوال از هر وارد کننده لوازم جانبی که با سایت‌های مختلف آشنا است به شما معرفی کنند.

زمانی که هرگونه کالا از کشورهای خارجی خریداری می‌شود باید برای ورود به کشور به ترخیص از گمرک منتقل گردد و محصولات از گمرک آزاد می‌کنند. می‌توان گفت ارزان‌ترین وارد کردن لوازم جانبی موبایل از چین به ایران می‌تواند از راه دریایی باشد.

واردات لوازم جانبی موبایل از چین
واردات لوازم جانبی موبایل از چین

نکات واردات لوازم جانبی گوشی از چین

برای خارج کردن محصولات از گمرک نیاز است اسناد و مدارک خاصی ارائه شود تا به راحتی محصولات ترخیص کالا شوند این مدارک می‌تواند گواهی بیمه، گواهی کشور صادر کننده، اعتبار نامه، پیش فاکتور، گواهی سفارش و بارنامه است.

محصولات و لوازم جانبی که از چین وارد ایران می‌شود فراوان است اما چندین مورد از آنها بسیار مهم و به صورت مکرر وارد ایران می کنند که در ادامه این مقاله بیان می‌کنیم:

  1. یکی از لوازمی که به صورت فراوان از چین وارد ایران می‌شود شارژر موبایل است زیرا با استفاده مدام از موبایل، شارژر جز اصلی ترین ابزار جانبی به شما می‌رود. شارژرها با در نظر گرفتن مدل و نوع موبایل به صورت فراوان وارد کشور شده تا بتواند پاسخگوی نیازهای متقاضیان باشد.
  2. یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل، کابل شارژ گوشی است که در تنوع‌های بالا تولید و وارد کشور می‌شود اما انتخاب یک کابل اصل و با کیفیت کمی دشوار است که باید از قبل اطلاعات کافی کسب کرده تا یک خرید رضایت بخش داشته باشید.
  3. پاور بانک در صنعت لوازم جانبی بسیار پرکاربرد و طرفداران فراوانی دارد چرا که با وجود شرایط‌های مختلفی که فرد قرار می گیرد با داشتن پاور بانک به راحتی موبایل شما شارژ می‌شود پس به صورت فراوان از چین وارد ایران شده است. بسیاری از مردم به دنبال یک پاور بانک با کیفیت و قدرتمند هستند که مدل‌های چینی این محصول با کیفیت و جز بهترین پاور بانک‌ها به شمار می‌رود.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله بیان کردیم واردات لوازم جانبی موبایل از چین روش های مختلفی دارد که وارد کشور شود.

 امروزه با استفاده فراوان از موبایل بی‌شک لوازم جانبی آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که تاجران در تلاشند کمبودی که در کشور وجود دارد را با واردات از چین، پوشش دهند.

شرکت بازرگانی ماندگار، برندهای معتبر را شناخته و لوازم جانبی اورجینال را معرفی می کند تا به راحتی از محصولات استاندارد آن باخبر شوید پس با وجود شرکت بازرگانی ماندگار محصولات با کیفیت را شناخته و به صورت غیر حضوری کالاها را وارد کشور کنید پس با استفاده از این شرکت معتبر محصولات و لوازم جانبی موبایل را به صورت کاملاً آسان وارد کشور کنید. امیدوارم با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی کسب کرده و بتوانید تجارت خود را به خوبی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین