واردات عطر و ادکلن از ترکیه که یک منطقه تجاری به شمار می‌رود بسیار محبوب و پررونق است که طرافداران زیادی دارد اما با وجود کالاهای چینی که امروزه بیشتر در بین مردم رواج دارد همچنین با ابتکار و خلاقیتی که آنها در محصولاتشان نشان داده‌اند باعث شده در سراسر دنیا و ایران نظرات زیادی را جلب کند اما در مقایسه با محصولات ترکیه می توان گفت عدم کیفیت و مسافت طولانی هزینه ها را چندین برابر می کند که تاجران کشور ترکیه را برای وارد کردن عطر و ادکلن برگزیده اند.

زیرا به دلیل همسایگی با ایران باعث کاهش هزینه حمل و نقل واردات از ترکیه می‌شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با وارد کردن عطر و ادکلن از کشور ترکیه به صورت کامل آگاه شوید پس دقایقی از لحظات گرانبهایتان را برای مطالعه این مقاله اختصاص دهید.

نحوه واردات عطر و ادکلن از ترکیه

بیشترین واردات اجناس از کشور ترکیه انجام می‌شود زیرا قوانین مقرراتی راحت‌تر نسبت به کشورهای دیگر دارد و کشور ترکیه جز بهترین انتخاب‌ برای بازرگانان عطر و ادکلن است زیرا با نزدیک بودن به  کشور ایران هزینه کمتری برای حمل و نفت و همچنین هزینه کمتری برای وارد کردن کالاهای عمده  نسبت به تولیدات در خود کشور می‌باشد.

محصولات کشور ترکیه با تکنولوژی بالاتر و مدت پرداخت آن نیز طولانی تر می‌باشد که می‌توان جز مزایای وارد کردن از کشور ترکیه به شمار آورد.

 برای وارد کردن محصولات از ترکیه باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید به راحتی محصول را وارد کنید در ادامه این مراحل را بیان می کنیم.

 در مرحله اول باید محصول را انتخاب کنید سپس باید در بهترین و مناسب ترین شرکت محصول شناسایی شود تا با مشاهده محصول و گزینش آن قرارداد را در نظر گرفته و پیش فاکتور را ارسال کند. در ادامه حواله های پرداخت شده را ارسال کرده و با انجام تست، کالا ها را برای بارگیری به باربری ارسال می‌کنند. بعد از بارگیر کالاها وارد گمرک می‌شود و درنهایت نیز در گمرک ترخیص می گردد.

همانطور که در مطالب بالا بیان کردیم طبق آن فرایند واردات محصول عطر و ادکلن از کشور ترکیه انجام می‌شود که می‌توان گفت یک فرایند طولانی است چرا که باید این مراحل به صورت دقیق و مرحله ای انجام شود.

شما می‌توانید با همکاری شرکت های معتبر کالای خود را به راحتی دریافت کنید این امر علاوه بر سرعت بخشیدن می‌تواند ریسک‌های احتمالی که در طول کار پیش می‌آید را کاهش دهد.

واردات عطر و ادکلن از ترکیه
واردات عطر و ادکلن از ترکیه

مزایا واردات عطر و ادکلن

 همانطور که می‌دانید امروزه فروش عطر و ادکلن بسیار زیاد است چرا که نیاز همه افراد به شمار می‌رود به همین دلیل بازار عطر ادکلن بسیار پررونق و فروش بالایی دارد که بیشتر تاجران را به این سمت سوق می‌دهد.

 اگر برای وارد کردن عطر و ادکلن دنبال یک کشور خوب و مناسب هستید می ‌توانید کشور ترکیه را انتخاب کنید چرا که در زمان بسیار کوتاهی، محصولات را به دست شما رسانده و از نظر کیفیت نیز بسیار خوب و معتبر هستند.

کشور ترکیه جز وارد کننده‌های با تسلط و با مقررات و قوانین کشور ایران همخوانی زیادی دارد همچنین قوانین و مقرراتی که سالانه تغییر می‌کند از دغدغه‌های انتقال کالا را کم کند برای وارد کردن از کشور ترکیه باید مراحلی را به صورت دقیق انجام داد که در ادامه بیان می کنیم.

  • کارت بازرگانی
  • انتخاب نوع فعالیت
  • آشنایی با قوانین
  • انتخاب کشور
  • مذاکره اولیه با فروشنده
  • درخواست ارسال پیش فاکتور و ثبت سفارش
  • پرداخت بین‌المللی
  • حمل و نقل کالا و در آخر نیز ترخیص کالا از گمرک است.

این مراحل را به صورت خلاصه برای شما بیان کردیم اما برای انجام هر کدام از این مراحل احتمال مشکلات و دشواری های فراوانی است که باید آنها را با صبوری انجام داده تا بتوانید ترخیص کالای خود را انجام دهید.

سخن پایانی:

با وجود شرکت های مختلف می‌توانید محصولات خود را به راحتی در درب انبار یا فروشگاه خود دریافت کنید زیرا شرکت‌ها می‌توانند تمامی مراحل نام برده شده را به راحتی و بدون هیچ دغدغه  ای انجام دهند تا به آسانی کالای خود را به دست آورید در این مقاله شما را با یک شرکت معتبر و با تجربه آشنا می‌کنیم. شرکت بازرگانی ماندگار با ثبت سفارش در سایت و با داشتن کارشناس‌های با تجربه می‌تواند بهترین محصول نسبت به شرایط و سرمایه شما را پیدا کند همچنین مراحل مختلف ترخیص بار، تحویل از گمرک، حمل بار نیز کاملاً بر عهده آنها بوده و به راحتی کالای مورد نظر را دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید با وجود تحریم‌های زیادی که در سال‌های اخیر در ایران وجود داشته، برای وارد کردن محصولات مختلف، مشکلات پیاپی به وجود می آید اما شرکت بازرگانی ماندگار با آشنایی به قوانین و تجربه کافی که همکاران و کارشناسان دارند،  می‌توانید مقدار زیادی از مشکلات را کاهش دهند و اگر در زمینه واردات عطر و ادکلن تازه کار هستید، با وجود راهنمایی های خوب که در شرکت بازرگانی ماندگار توصیه می شود ، چگونگی مراحل وارد کردن عطر و ادکلن از ترکیه را پیدا کنید.

این شرکت اطلاعات به روز و مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با سرمایه کم کالاهای خوبی را از ترکیه وارد ایران کنید و درنهایت نیز می توان گفت بهترین خدمات  در رابطه با واردات کالا را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین