واردات عطر و ادکلن از دبی یکی از فعالیت های پر سود است. بازرگانان و سرمایه‌گذاران از زمان‌های بسیار قدیم واردات عطر ادکلن از دبی را آغاز کرده اند که از طریق کشور دبی کالاهای مورد نظر را دریافت کرده و وارد بازار می کنند این امر علاوه بر پاسخ دادن به تقاضای مردم باعث سود خوب برای بازرگانان می‌باشد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره واردات عطر و ادکلن از دبی دارید می‌توانید در ادامه جا برای واردات از دبی ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی کسب کنید پس دقایقی با ما همراه باشید.

نحوه واردات عطر و ادکلن از دبی

دبی جز یکی از مقصدهایی است که می‌توان از فروشگاه‌های مختلف آن عطر و ادکلن‌های گوناگون خریداری کرد چرا که با داشتن اقتصاد بسیار عالی و برندهای مختلف نیاز به سفر به فرانسه نمی‌باشد و با وجود نمایندگی‌های مختلف میتوان در دبی تمام ادکلن‌های مد نظر را خریداری کنید.

 با وجود نمایندگی‌های مختلف که برندهای معروف را عرضه می‌کنند می‌توان محصولات عالی و معتبر را داشت. علاوه بر مزیت های مختلف خرید از دبی، این کشور مورد توجه بیشتر سرمایه‌گذاران قرار گرفته است تا بیشتر محصولات عطر ادکلن خود را از دبی وارد کنند.

قوانین واردات عطر و ادکلن

همانطور که می‌دانید وارد کردن هرگونه کالا به کشور همانند محصولات دیگر نیاز به رعایت قوانین و مقررات خاص است که باید اصول و قواعد آن به درستی رعایت شود بدین ترتیب بازرگانان باید در راجب آن اطلاعات کافی داشته تا بتوانند با آگاهی کامل محصولات عطر و ادکلن خود را وارد کشور کنند.

کشور دبی در همسایگی ایران قرار دارد به همین دلیل قوانین وارد کردن محصولات آن بسیار شبیه کشور ایران و ساده می باشد شما می‌توانید قبل از وارد کردن محصول با همکاران آنان تماس گرفته و قوانین آنها مطلع شوید سپس اقدام به واردات عطر و ادکلن از دبی کنید.

 به این نکته نیز دقت داشته باشید که از مهم‌ترین قوانین آنها جنس های ممنوعه است که به هیچ وجه نباید این اجناس وارد کشور شود در صورت وارد کردن این محصولات علاوه بر داشتن مجازات سنگین که یک مبلغ معین شده باید پرداخت شود، به اعتبار شرکت و برند شما نیز صدمه وارد می‌ کند.

 یکی دیگر از ‌قوانین آنها پرداخت تعرفه‌های واردات است که در ادامه مقاله بیشتر به توضیح آن می‌پردازیم.

واردات عطر و ادکلن از دبی
واردات عطر و ادکلن از دبی

تعرفه واردات عطر و ادکلن از دبی

تعرفه‌های واردات عطر و ادکلن از دبی با توجه به نوع و برند آن کالا متفاوت است که باید طبق محصولی که وارد کشور می‌شود، مبلغ‌های متفاوتی را پرداخت کرد به طور مثال می‌توان گفت محصولات با برند معروف و معتبر تعرفه متفاوتی با شرکت های امروزی دارد.

تعرفه ها بر اساس ارزش محصول قیمت گذاری می‌شود که به دو صورت تعرفه ارزشی و ساده محاسبه می‌گردد.

شما با توجه به محصول وارد شده از دبی می‌توانید اطلاعات بیشتری از شرکت بازرگانی ماندگار جویا شوید.

قابل ذکر است که بدون پرداخت تعرفه وارداتی نمی‌توانید هیچگونه کالایی را از گمرک خارج کنید اما اگر بخواهید در کوتاه‌ترین زمان محصولات عطر و ادکلن خود را ترخیص کنید باید در وقت معین شده اقدام به پرداخت حقوق ورودی کالا را داشته باشید.

شرکت‌های معتبر دبی محصولات عطر و ادکلن‌های خود را بدون واسطه عرضه می‌کنند چرا که داشتن واسطه می‌تواند قیمت محصولات را افزایش بدهد و برای داشتن سود بیشتر می‌تواند تاثیراتی بر روی کیفیت محصول داشته و قیمت آن نیز افزایش پیدا کند به همین دلیل تشخیص دادن محصولات با کیفیت و بی‌کیفیت کمی دشوار است.

همانطور که می‌دانید شرکت‌های زیادی در بازار فعالیت دارند که محصولات اورجینال و یا بی‌کیفیت به فروش می رسد پس در هنگام خرید عطر و ادکلن باید دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید یک محصول اصل را خریداری کنید.

نکات مهم وارد کردن عطر و ادکلن از دبی

برای وارد کردن هر کالا نیاز است نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا در هنگام وارد کردن محصول با مشکل مواجه نشوید پس وارد کردن عطر و ادکلن نیز نیاز به رعایت چندی نکته دارد که در ادامه برای شما بازگو می‌کنیم.

  • ارتباط داشتن با شرکت‌های ترخیص کالا می‌توانید کالای خود را به سرعت از گمرک ترخیص کنید زیرا رابطه با شرکت ترخیص می‌تواند در کمترین زمان اقدام به ترخیص کالای شما را انجام دهد.
  • زمان درخواست کالا بهتر است تمام مدارک و اسناد لازم را در زمان معین شده به مسئولان ارائه دهید تا وقفه میان ترخیص ایجاد نشود.
  • بهتر است بازاریاب‌های مخصوص محصولات خود در دبی داشته باشید تا در فروش محصولات وارد شده به شما کمک کند.
  • برای رسیدن محصولات سالم و صحیح بهتر است با حمل و نقل واردات کالا در دبی هماهنگی لازم را کرده باشید و در خریدهای خود قراردادهای وارداتی نیز تعیین کنید.

سخن پایانی:

اگر قصد واردات از دبی را دارید باید قبل از اقدام به هر کاری با یک شرکت معتبر در ارتباط باشید تا راهنمایی و اطلاعات لازم نسبت به واردات کالا در اختیار شما قرار دهد تا بتواند تعرفه‌های محصولات را به درستی وارد کند.

در این مقاله به شما شرکت بازرگانی ماندگار را معرفی می‌کنیم. این شرکت با داشتن افراد متخصص حرفه‌ای می‌توانند شما را راهنمایی کرده و واردات خود را به صورت کامل انجام دهید.

شرکت بازرگانی ماندگار با داشتن افراد ماهر و آشنایی با قوانین و مقررات کشور دبی به راحتی واردات محصولات شما را انجام می‌دهند که بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید واردات خود را به سادگی تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین