خرید لوازم آرایش از چین

تا به حال چند بار برای شما اتفاق رخ داده است. که در حالی که در اکسپلور اینستاگرام خود مشغول جستجو بوده اید. به پست هایی از آنلاین شاپ ها و تبلیغات لوازم آرایشی چینی برخورده اید؟ حتما در پاسخ می گوید هزاران بار و قطعا خودتان هم بارها و بارها در فروشگاه های فیزییکی لوازم آرایشی بهداشتی چینی و یا داروخانه ها این محصولات را دیده اید. و یا حتی آن ها را خریداری کرده و از آن ها استفاده کرده اید. شاید از برخی از آن ها نا راضی و از برخی دیگر هم بسیار راضی بوده باشید. نکته ای که در هنگام خرید لوازم آرایش از چین و یا خرید عمده لوازم آرایش های تولید چین جلب توجه می کند. تنوع بسیار بالا و گسترده محصولات و برند های لوازم آرایشی چینی است.

که البته این حجم از تنوع خود را در کشور ایران بهتر نشان می دهد چرا که کشور چین بزرگ ترین شریک تجاری ایران است. و بیش از 90 درصد واردات ایران از کشور چین تامیم می شود. و از آن جایی که ایران نیز مانند بسیاری از کشور های آسیایی یکی از مصرف کنندگان بزرگ لوازم آرایش است، بخش بسیار بزرگی از واردات کالا از چین  به واردات لوازم آرایش تخصیص یافته است.

که متاسفانه باید گفت که بخش بزرگی از آن نیز لوازم آرایشی تقلبی و آسیب زا است. با همه این اوصاف اگر شما فروشنده محترم که در حال خواندن این مقاله هستید. قصد خرید لوازم آرایش از چین را دارید مقاله ما را مفید خواهید یافت. چرا که ما هم به شما این کار را یاد خواهیم داد. و هم به شما کمک می کنیم که واردات لوازم آرایش از چین را به راحت انجام دهید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

برترین برند های لوازم آرایشی چینی

بخش اول مقاله را با معرفی تعدادی از بهترین و معروف ترین برندهای لوازم آرایش چینی آغاز خواهیم کرد. تا در صورتی که قصد خرید لوازم آرایش از چین را دارید. با برترین و محبوب ترین برندهای لوازم آزایشی چینی آشنا شوید.

این بخش از مقاله ما بسیار مهم و ضروری است چرا که همانطور که در بخش قبل هم گفتیم، تنوع محصولات و تنوع برند های چینی بسیار بالا است ضمن آن که  تعداد زیادی از این برند ها قلابی و غیر بهداشتی هستند. مصرف آن ها موجب ناذضایتی و ضرر رسیدن به مشتری خواهد بود. بنابراین بد نیست تا بدانید که برای خرید لوازم آرایش از چین باید به دنبال چه برند و چه محصولی باشید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید. که برند های معتبر چینی برای تولید محصولات آرایشی خود از طب سنتی باستانی که چینی ها اعتقلد راسخی به آن دارند. و روش های حفظ زیبایی که زنان چینی باستان از آن ها بهره می بردند، استفاده می کنند. درصورتی که قصد خرید عمده محصولات پوستی چینی را دارید می توانید با مراجعه به صفحه خرید کالا از چین از خدماتی که بازرگانی ماندگار ارائه می دهد استفاده کنید.

مقاله مرتبط: خرید گوشی از چین

خرید لوازم آرایشی از چین
خرید لوازم آرایشی از چین

برترین برند های چینی در جهان

1-WEI BEAUTY

این برند یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین کمپانی های تولید لوازم آرایش در چین است که تمامی محصولات خود را با الهام از طب گیاهی سنتی چینی تولید می کند.

اگر قصد خرید لوازم آرایش از چین و از این کمپانی را دارید، باید بدانید که این برند تنها محصولات مراقبت روزانه از پوست و مو برای تمام گروه های سنی تولید می کند و هیچ یک از محصولات آن جنبه درمانی ندارند. اگر قصد خرید عمده لوازم آرایشی از چین و این برند را دارید می توانید آن را در اکثر مراکز خرید چین، همچنین سنگاپور و دبی مال در دبی تهیه کنید.

2-HERBORIST

گفته می شود که تمام محصولات این برند که در سطح جهانی بسیار معروف است، به طور طبیعی و ارگانیک و بر مبنای اصول طب سنتی چینی ساخته می شود. لازم به ذکر است که این برند برای تولید اکثر محصولات خود از گیاهان دریایی مثل جلبک ها استفاده می کند. تاریخ تاسیس این کارخانه به بیش از یک قر پیش در شهر شانگهای چین بر می گردد و محصولات این کمپانی از همان زمان تا به امروز، به اثر بخشی فوق العاده سریع بر روی پوست و مو شهرت دارند.

لوازم آرایشی و بهداشتی تولید شده از این برند هم به قصد مراقبت و هم به قصد درمان تولید می شوند. اگر تصمیم به خرید لوازم آرایش از چین و از این برند را دارید، می توانید به فروشگاه های سفورا چاینا مراجعه کنید.

3-LU MING TANG LONG JING

این کمپانی از سال 2016 میلادی به عنوان یک برند پر فروش و معتبر چینی در سطح جهان شناخته شد و اکنون لقب محبوب ترین برند لوازم آرایشی چینی را دارا است.

این کمپانی بر خلاف دو برند معرفی شده قبل، محصولات خود را مطابق با دانش و تکنولوژی روز جهان در زمینه مراقبت های زیبایی بهداشتی تولید می کند. اگر قصد خرید لوازم آرایش چینی از این برند را داشته باشید باید به شما بگوییم که محصولات این برند را می توانید از فروشگاه های سفورا چاینا در سرتا سر چین تهیه کنید.

4-WETCODE

برندی بسیار محبوب و معتبر که تقریبا می توان گفت اکثر محصولات آرایشی بهداشتی آن آبرسان و محافظ پوست و مو هستند. بنابراین باید گفت که محصولات این برند در سطح جهانی به عنوان آبرسان های محبوب و اثر گذار شناخته می شوند. محصولات این برند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. غالبا به صورت پکیج هایی برای مراقبت روزانه از پوست و مو تولید و صادر می شوند.

خرید از چین
خرید لوازم آرایشی از چین

راه های خرید لوازم آرایش از چین

چنانچه شما قصد دارید تا یک فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی افتتاح کنید. و یا در فکر ایجاد یک آنلاین شاپ هستید. و می خواهید از کشور چین لوازم آرایشی خریده و وارد ایران کنید. ما در این بخش چند روش ساده برای واردات عمده لوازم آرایش از چین به شما نشان می دهیم.

1-خرید حضوری

اولین راه برای خرید عمده ، سفر به چین و خرید از بازار های این کشور است. البته اگر تازه کار هستید و قصد دارید تا کسب و کار خود را به تدریج ارتقا دهید ما این روش را به دلیل هزینه های بالا به شما پیشنهاد نمی کنیم.

اما اگر تجارت شما بزرگ و توسعه یافته است. خرید حضوری شما ایده بهتری خواهد بود. ما همچنین پیشنهاد می کنیم. که اگر قصد خرید حضوری از چین را دارید. ابتدا توسط وب سایت ها درباره تولید کنندگان، فروشندگان، بازار های هر شهر و همچنین برند هی معتبر و محبوب در سرتا سر جهان تحقیق به عمل آورید.

2-خرید غیر حضوری

اگر قصد خرید لوازم آرایش از چین را دارید اما خودتان نمی خواهید که به طور مستقیم وارد کشور چین شوید، دو روش برای شما ممکن است. روش اول آن است که به سایت های معتبر چینی مثل Ali Express, Alibaba, Made In China, QQ   و.. مراجعه کنید. این سایت ها ضمن امکان خرید عمده ، شما را به تمام فروشگاه ها و مراکز خرید پیوند می دهند.

اما روش دوم مراجعه به افراد واسطه در ایران است. که در واقع وارد کنندگان لوازم آرایشی از کشور چین هستند. و محصولات وارد شده را به طور عمده به روشندگان ایرانی می فروشند. البته اگر قصد خرید کردن به این روش را داشته باشید. ابتدا باید در باره وارد کننده محصول اطلاعات کاملی به دست بیاورید. و محصولات مد نظر خود را به خوبی بشناسید.

چرا که همانطور که می دانید. متاسفانه این روزها وارد کردن محصولات تقلبی، فاسد، غیر استاندارد و بی کیفیت به صورت قاچاقی ابدا کار سخت و دشواری نیست.

خرید عمده لوازم ارایشی از چین

یکی از محصولاتی که واردات آن از چین با حجم بالایی انجام می‌شود، لوازم آرایشی است. خرید عمده لوازم آرایشی از چین امروزه از طریق سایت‌های معتبر این کشور نظیر سایت علی بابا امکان‌پذیر خواهد بود. در واقع واردات لوازم آرایشی از این کشور به عنوان پرسودترین تجارت‌هایی است که سال‌هاست تجار ایرانی آن را انجام می‌دهند.

مصرف بسیار بالای لوازم آرایشی در کشور باعث شده تا درصدی از نیاز بازار از طریق واردات از چین تامین شود. در واقع این به نفع تجار است؛ چرا که سود و منفعت بسیار زیادی نیز از این طریق کسب می‌کنند. برای خرید عمده لوازم آرایشی از چین ابتدا باید به دنبال یک تولید کننده یا توزیع کننده معتبر باشید. هدف شما خرید عمده است، پس مراکزی را پیدا کنید که در این حوزه فعالیت دارند.

با توجه به رشد قابل چشمگیری که طی سال‌های اخیر کشور چین از نظر اقتصادی و همچنین روی کار آمدن تولیدی‌های مختلف داشته، هم اکنون برندهای لوازم آرایشی مختلفی در این کشور به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

در واقع شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما جهت خرید عمده می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. ابتدا در رابطه با شرکت مورد نظر باید تحقیقات لازم به عمل آید: در نتیجه پس از اطمینان از کیفیت محصولات این شرکت و اعتبار آن می‌توانید سفارش خرید خود را نهایی کنید.

واردات لوازم آرایشی از چین

لوازم آرایشی به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که معمولاً خانم‌ها به دنبال برندهای معتبر آن هستند. از این رو واردات لوازم آرایشی به عنوان یکی از پرسودترین تجارت‌های دنیا با استقبال بالای مواجه است. شما می‌توانید به چین سفر کنید و از نزدیک محصولات فروشنده‌های معتبر را ببینید. در واقع از کیفیت و اصالت محصولات تولیدی شرکت‌های مختلف چینی اطمینان حاصل می‌کنید.

واردات لوازم آرایشی از چین امروزه به سبک‌های مختلف دیگری نیز انجام می‌شود؛ در واقع این خرید می‌تواند از طریق سایت‌های معتبر چینی نظیر سایت علی بابا صورت بگیرید. در هر صورت در دنیای تجارت به دلیل رقابت بسیار بالا و گستردگی فروشندگان یا تولید کنندگان محصولات آرایشی، آشنایی با تمامی تولید کنندگان این کشور یکی از الزامات مهم است. سطح کیفیت محصول را شما باید از نزدیک دیده و آن را تایید کنید. از موضوعات مهم واردات لوازم آرایشی از چین انتقال کالا از چین به ایران است.

در فرآیند واردات لوازم آرایشی از چین گام‌های متعددی طی می‌شود که انتقال کالا یکی از مهم‌ترین آنها می‌باشد. انتخاب روش واردات در مرحله اخذ پروفرما نهایی می‌شود و شما شخص وارد کننده و صادر کننده هر دو تصمیم می‌گیرید که چه روشی برای واردات لوازم آرایشی به کشور مقرون‌بصرفه است. در صورت وجود مرزهای زمینی می‌توانید از این طریق محصول مورد نظر را وارد کنید؛ در غیر این صورت به روش دریایی و با کمک کشتی‌های مخصوص محصول خریداری شده شما وارد کشور می‌شود.

فروش عمده لوازم آرایشی چینی

لوازم آرایشی چینی با تنوعی از برندهای مختلف هستند که هر یک با مشخصات خاصی عرضه می‌شوند. این لوازم آرایشی شامل طیف وسیعی از انواع محصولات آرایش چشم، لب، گونه، پوست، مژه، ابرو و غیره هستند. ابتدا شما مشخص می‌کنید که چه نوع لوازم آرایشی را قصد دارید تهیه کنید، برای این کار نیز باید نیاز بازار را بسنجید.

چه محصولاتی در بازار با استقبال بیشتری مواجه هستند و البته در کنار آن به برند نیز توجه داشته باشید. در آرایش فشن و مد روز یا بهتر است بگوییم ترندهای آرایشی روز، محصولات آرایشی خاص و نسل جدیدی نیز جای می‌گیرد. محصولات آرایشی نسل جدید نیز در مقایسه با محصولات آرایشی قدیمی سطح استقبال بالایی دارند. به دنبال محصولات آرایشی باشیم که در مد فشن روز جای دارند و در بین جوانان بیشتر محبوب هستند. از طریق مراکز فروش عمده لوازم آرایشی چینی می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

امروزه فروشگاه‌های بسیار مختلفی جهت فروش عمده در چین فعالیت می‌کنند. حتی وارد کنندگان نیز با مراجعه به این سایت‌های معتبر به بهترین برندها دسترسی دارند.

تنوعی از محصولات آرایشی در مدل‌های مختلف محصولات آرایشی در صورت سرچ محصول برای شما به اشتراک در می‌آید. یکی از معتبرترین سایت‌های چینی سایت علی بابا است که تنوعی از انواع محصولات مختلف به ویژه محصولات آرایشی را می‌توانید از این مجموعه شناخته شده و معتبر تهیه کنید. برای اطمینان بیشتر می‌توانید همین حالا به سایت فروشگاهی علی بابا، این سایت معتبر چینی مراجعه کرده و محصولات مورد نظر را در این مجموعه سرچ نمایید. قطعاً این روش برای شما مقرون به صرفه‌تر است.

خرید عمده محصولات پوستی چینی

محصولات پوستی هم اکنون در بازار استقبال بسیار بالایی دارند. در واقع با استفاده از محصولات مراقبت از پوستی، باعث جوانسازی پوست و به تعویق انداختن پیری پوست می‌شوید. این محصولات در بین تمامی گروه‌های سنی آقایون و خانم‌ها طرفداران بسیار زیادی دارند. با توجه به اهمیت مراقبت از پوست، این محصولات نیز از سطح فروش بسیار بالایی برخوردارند.

از این رو سهمی از بازار را واردات لوازم مراقبتی از پوست به خود اختصاص می‌دهد. خرید عمده محصولات پوستی چینی هم اکنون توسط شرکت‌های بسیار مختلفی انجام می‌شود. برای خرید عمده این محصولات نیز شما شرکت‌های معتبر تولید کننده یا توزیع کننده را می‌یابید. در رابطه با این شرکت‌ها تحقیقات بسیار زیادی انجام می‌دهید؛ در صورت اعتماد می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. البته هزینه واردات به عنوان مهم‌ترین پارامترهایی است که باید به آن توجه داشته باشید.

برای خرید عمده محصولات پوستی چینی شما باید سرمایه لازمه را فراهم کنید تا طی فرآیند واردات از نظر کمبود هزینه با مشکل مواجه نشوید. برندهای بسیار زیادی از محصولات پوستی چینی در بازار با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند. قطعاً که هر یک از برندها بر اساس شاخصه‌های خاصی محبوبیت پیدا کرده‌اند.

باید محصولاتی را انتخاب کنید که در بازار استقبال بیشتری دارند و البته به دنبال برندهای معتبری باشید که برای مشتریان محبوب هستند. البته به دنبال برندهای معتبری باشید که برای مشتریان شما شناخته شده است. حتی از طریق سایت‌های معتبر چینی نظیر علی بابا می‌توانید به برندهای معتبر دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله ما سعی کردیم. تا به طور خیلی خلاصه شما را با چندین برند معتبر و روش های خرید لوازم آرایش از چین آشنا کنیم. با این حال نویسنده این مقاله از شما می خواهد. تا در صورتی که قصد فروش لوازم آرایشی بهداشتی را دارید. درباره محصولات ایرانی نیز تحقیق و از آنان استفاده و حمایت کنید. چرا که در اکثر مواقع محصولات ایرانی از نظر فرمولاسیون و مواد تولیدی چندین برابر با کیفیت تر از محصولات چینی هستند.

One thought on “شرایط و مراحل خرید لوازم آرایش از چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین