واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی در گروه واردات تجهیزات صنعتی قرار می‌گیرد. این تجهیزات با هدف تامین نیاز بازار و صنایع مختلف انجام می‌شود. همانگونه که مستحضرید، پیچ و مهره همچنین میخ فشنگی در حوزه‌های بسیار زیادی کاربرد دارد. با توجه به کیفیت بالای کالاهای وارداتی واردات این محصول در بازار با استقبال زیادی مواجه است.

وارد کنندگان نیز به دنبال محصولاتی هستند که بازار به آنها نیاز دارد. البته هر محصولی با هر برند و سطح کیفیتی مورد توجه بازار داخلی نیست. واردات تجهیزاتی با کیفیت عالی و به ویژه نایاب سوددهی بسیار زیادی به همراه خواهند داشت.

برای واردات این تجهیزات شرایط کشور و همچنین قوانین را در نظر قرار دهید. این شرایط و قوانین تنها شامل قوانین کشور نیست، بلکه شرایط و قوانین کشورهای مخاطب را نیز باید در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که شرکت بازرگانی ماندگار امکان واردات این ابزارها را از کشورهای مختلف را دارد. برای مثال امکان واردات از چین و واردات از ترکیه به راحتی انجام می شود.

قوانین و شرایط واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی (میخ فشنگی)

برای واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی بایستی قوانین و شرایط را نیز در نظر قرار دهید. آشنایی با قوانین و مقررات یکی از مهم‌ترین گام‌های اولیه‌ای است که قبل از هر کاری باید با آنها آشنا شوید. این شرایط و قوانین در یک چارچوب قرار دارند که بر اساس سود و منفعت کشور و شما وارد کنندگان عزیز آنها را در نظر گرفته‌اند. توصیه می‌کنیم قبل از هر کاری ابتدا با قوانین و شرایط آشنایی پیدا کنید.

قوانین و مقررات واردات

این قوانین و مقررات شامل ۲۴ ماده گوناگونی هستند که از سال ۱۳۷۲ مورد توجه قرار دارند. این قوانین مربوط به حوزه واردات و صادرات یا به طور کلی تجارت بین المللی توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده است.

قوانین و آیین نامه امور گمرکی

قوانین و آیین نامه امور گمرکی نیز شامل تمامی نکات و اصطلاحاتی است که در زمینه ترخیص کالا از گمرک و تمامی مراحل گمرکی باید آنها را در نظر گرفت. قوانین و آیین نامه‌های مربوط به امور گمرکی را در سال ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی تصویب کرد.

واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی (میخ فشنگی)
واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی (میخ فشنگی)

بخشنامه‌های اجرایی

بخشنامه‌های اجرایی شامل تمامی قوانین بسیار مهمی هستند که در حوزه واردات این تجهیزات باید به آنها توجه شود. این قوانین برای این است تا وارد کنندگان با نکات بسیار جزئی در زمینه چگونگی واردات شناخت پیدا کنند.

کتاب مقررات واردات و صادرات

این کتاب دربرگیرنده تمامی نکات مربوط به واردات کالا و تعرفه‌های محموله‌های وارداتی است. تمامی قوانین و شرایط درج شده در این کتاب سالانه بر اساس شرایط دچار تغییر و تحول می‌شود. از این رو توصیه می‌کنیم تا این کتاب را به روز و به صورت آنلاین قبل از واردات مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: واردات تجهیزات دندانپزشکی

تخصیص ارز مهمترین گام واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی

برای واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی آشنایی با تمامی مراحل واردات و همچنین قوانین روز بسیار مهم است. یکی از گام‌های بسیار حساسی که باید در رابطه با آن اطلاعات کافی داشت، تخصیص ارز وارداتی می‌باشد. به طور کلی تهیه ارز برای تجارت از مهم‌ترین مراحلی است که باید پشت سر گذاشته شود.

 البته این ارز بین المللی باید مورد تایید فروشندگان کالا باشد. در مرحله ترخیص ارز هرگونه سهل انگاری و بی‌دقتی ممکن است باعث به بار آمدن ضرر و زیان مالی بسیار زیادی شود. برای تهیه ارز از روش‌های متنوع می‌توان استفاده کرد؛ اما ارز وارداتی برای کاهش هزینه‌های اولیه واردات اهمیت بسیار زیادی دارد. به منظور تهیه ارز وارداتی نیز می‌توانید از روش‌های مختلفی اقدام کنید.

به صرافی‌ها مراجعه حضوری داشته باشید. صرافی‌های بسیار زیادی در هر شهری فعالیت دارند. باید به صورت حضوری به این صرافی‌ها مراجعه داشته و با ارائه مجوز و گواهی‌های لازم، برای قانونی بودن مراحل واردات اقدام به تخصیص ارز کنید.

از طریق سامانه اینترنتی نیما می‌توانید اقدام به تهیه ارز دولتی کنید. این سامانه یک روش اینترنتی جدید برای دریافت ارز دولتی است. تهیه ارز به روش اینترنتی از طریق این سامانه کار شما را راحت‌تر می‌کند. بدون مراجعه حضوری به سازمان‌های زیربط می‌توانید درخواست تهیه ارز خود را ثبت نمایید.

بیمه نامه وارداتی

برای واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی یکی از اقدامات مهمی که باید صورت بگیرد، بیمه حمل و نقل کالای وارداتی است. این نوع بیمه را با نام بیمه وارداتی یا بیمه گمرکی می‌شناسند. برای کاهش ریسک و خطرات ناشی از حوادث هنگام واردات کالا این بیمه صورت می‌گیرد.

 تمامی شرکت‌ها در پی واردات تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و غیر صنعتی به دنبال کسب سود و منفعت هستند. اما هنگام حمل و نقل کالا حوادث بسیار زیادی می‌تواند باعث آسیب رساندن به محموله و به بار آمدن ضرر و زیان مالی شوند. شما می‌توانید با بیمه باربری محصولات خود را تحت پوشش خطرات زمان حمل و نقل در مسیرهای دریایی، هوایی و زمینی قرار دهید.

در این بیمه نامه نیز تنها چند نوع خسارت تحت پوشش قرار می‌گیرند. برخی از این خسارت‌ها شامل آسیب‌های فیزیکی، سقوط بار، سرقت، تغییرات آب و هوایی و غیره هستند. بیمه نامه خود شامل انواع مختلفی است که عبارتند از:

بیمه نامه با خطرات معمولی

بیمه نامه با خطرات اضافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین