تجهیزات هیدرولیک صنعتی به عنوان کاربردی‌ترین تجهیزات برای صنایع محسوب می‌شوند. واردات این تجهیزات برای پاسخگویی به نیاز بازار و در نتیجه توسعه کسب و کارها است. همانگونه که مستحضرید، با پیشرفت تکنولوژی در کارخانه‌ها و تولیدی‌ها نیاز به تجهیزات پیشرفته با قابلیت‌های بیشتر می‌باشد. از این رو واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی برای صنایع مختلف اهمیت دارد.

واردات این قطعات به عنوان جنبه‌های مهم تجارت محسوب می‌شود. چرا که به طیف وسیع از انواع وسایل هیدرولیک صنعتی دسترسی پیدا می‌کنید. قطعاً که واردات کالا برای وارد کنندگان با هدف کسب سود است. از این رو برای جلوگیری از ورشکستگی باید اقداماتی صورت بگیرد. بازرگانی ماندگار در این زمینه از شرکت های پیشرو است که امکان واردات از چین و واردات از ترکیه و اروپا را برای تجهیزات صنعتی فراهم می کند.

نکات واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی

یکی از مهمترین پارامترهایی که برای واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی باید به آن توجه داشته باشید، شناسایی کد تعرفه مختص به این دستگاه‌ها است. تمامی تجهیزات هیدرولیک صنعتی دارای یک کد مخصوصی هستند که تمامی هزینه‌های گمرک، حمل و نقل و غیره بر اساس این کد تعیین می‌شود.

نو یا دست دوم بودن تجهیزات هیدرولیک صنعتی را نیز مورد بررسی قرار دهید. چرا که واردات دست دوم بسیاری از این وسایل صنعتی غیرقانونی است. پس حتماً قبل از واردات تاییدیه‌های لازم برای واردات این تجهیزات کاربردی صنعتی را بگیرید.

شناخت تولید کننده یا توزیع کننده این دستگاه‌های هیدرولیک صنعتی در کشور مبدا اهمیت بسیار زیادی دارد. قطعاً پیدا کردن بهترین تولیدکنندگان یا تامین کنندگان در کشور مبدا کار سختی است و زمانبر می‌باشد. اما همین صرف زمان ارزش خرید تجهیزات با کیفیت و قیمت ارزان را دارد.

واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی
واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی

ترخیص تجهیزات هیدرولیک صنعتی

واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی برای ایجاد تجارت سودمند اهمیت دارد. اما باید با شناخت و تجربه کافی در این زمینه قدم بردارید. واردات در این حوزه نیاز به آگاهی به نکات و شرایط خاصی دارد که بایستی به تمامی آنها آگاهی داشته باشید. در صورت داشتن تجربه می‌توانید تجارت پرسود و منفعتی را برای خود رقم بزنید.

یکی از حساس‌ترین مراحل واردات این تجهیزات مرحله ترخیص است. برای ترخیص تجهیزات هیدرولیک صنعتی باید بتوانید این تجهیزات را به راحتی و بدون دردسر از گمرکات مختلف کشور خارج کنید. مرحله ترخیص به صورت اصولی و با رعایت قوانین انجام می‌شود. ترخیص کالا نیز خود شامل مرحله‌های مختلفی می‌شود که عبارتند از:

گام اول ثبت اظهار در سامانه EPL

احراز هویت و تعیین مسیر

گام کنترل و مدیریت محموله خریداری شده

دریافت مجوزهای مربوط به کالا

بررسی تعرفه و انطباق محموله توسط کارشناسان

مراجعه به صندوق جهت پرداخت هزینه‌های گمرکی و دریافت سند ترخیص

مراجعه به انبارداری با ارائه برگه خروج و اجازه بارگیری

خروج محموله از گمرک مورد نظر

بیشتر بخوانید:‌ واردات پیچ و مهره و میخ چاشنی 

واردات تجهیزات صنعتی نو یا دست دوم؟

واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی به دو صورت می‌تواند انجام شود. شما می‌توانید این تجهیزات را هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم وارد کنید. قطعاً که واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی دست دوم یک گزینه مقرون به صرفه برای تمامی مشاغلی است که با این دستگاه‌ها سر و کار دارند. اما برای واردات تمامی دستگاه‌های دست دوم نیز نکات مهمی مورد توجه قرار می‌گیرد:

بررسی وضعیت ماشین آلات

اولین و مهم‌ترین پارامتر بررسی وضعیت و تاریخ تولید این ماشین آلات صنعتی است. در بازار نیاز به تجهیزات پیشرفته و کارآمد می‌باشد از این رو تجهیزات دست دوم با قدمت زیاد و در مدل‌های قدیمی در بازار به فروش نمی‌رسد. از طرفی ماشین آلاتی که تاریخ تولید آنها بیشتر است، نیاز به تعمیر و صرف هزینه‌های بیشتری نیز خواهند داشت.

توجه به قوانین و شرایط

به قوانین و شرایط هر کشور نیز توجه داشته باشید. در واقع این قوانین مربوط به کشور ما و دیگر کشورهایی است که از آنها قصد خرید دارید.

واردات این دستگاه‌ها باید مجاز باشد. چرا که واردات برخی تجهیزات دست دوم ممنوع است.

قیمت را بررسی کنید و تا حد امکان تخفیف بگیرید. برای واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی در مدل‌های دست دوم تا حد امکان می‌توانید آن‌ها را با قیمت پایین‌تر بخرید.

قبل از واردات مشاوره بگیرید

واردات تجهیزات هیدرولیک صنعتی یک تجارت بین‌المللی سودآور محسوب می‌شود. با توجه به اهمیت کاربرد این تجهیزات در صنایع مختلف برای توسعه کسب و کارها و اقتصاد کشور افراد زیادی در زمینه واردات این تجهیزات به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند. بدون شک شما کاربر گرامی نیز قصد دارید در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید.

واردات هر محصولی به ویژه این تجهیزات هیدرولیک صنعتی بدون مشاوره و همکاری با وارد کنندگان معتبر و شرکت‌های شناخته شده کار اشتباهی است. اگر در این حوزه اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید با شرکت‌های شناخته شده و توانمند مشورت داشته باشید. بازرگانی ماندگار به عنوان معتبرترین شرکت تجاری ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به واردات کالا است. در زمینه اخذ مجوز، صفر تا صد واردات یا حتی ترخیص دستگاه‌های هیدرولیک صنعتی شما وارد کنندگان گرامی می‌توانید از کارشناسان خبره این مجموعه کمک بگیرید.

این مجموعه با بهره‌مندی از کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه، آمادگی ارائه تمامی خدمات مربوط به واردات و ترخیص این تجهیزات از تمامی گمرکات کشور است. کارشناسان این مجموعه به صورت اینترنتی و آنلاین نیز پاسخگوی نیاز شما کاربران عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین