واکسن گاردوسیل جزو واکسن‌های ساخت شرکت‌های داروسازی آمریکایی است که برای پیشگیری یکی از ویروس‌های خطرناک انسانی از آن استفاده می‌کنند. اهمیت واردات واکسن گارداسیل از به سبب کاهش بسیاری از بیماری‌های ویروسی است. این داروی بسیار مفید به منظور پیشگیری از زگیل تناسلی و عفونت‌های دستگاه تناسلی به شدت در بازار تقاضا دارد.

از آنجایی که مصرفیبسیاری از داروها نظیر این واکسن‌ها برای پیشگیری از برخی بیماری‌ها مهم است، افراد زیادی در زمینه واردات آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. چه محصولی بهتر از این واکسن‌ها که به منظور گیری از بیماری‌ها از آنها استفاده می‌شود و قطعاً سود و منفعت زیادی دارد. اما واردات همانند یک پازلی است که باید تکه‌های مختلف آن را به درستی در محل خود قرار دهید. چیدن این پازل کمی زمانبر است و نیاز به تخصص بسیار بالایی دارد.

بازرگانی ماندگار بزرگترین شرکت واردات از چین و همچمین واردات دارو ار ترکیه و چین است که امکان واردات هر نوع کالای را برای شما مقدور می کند. جهت واردات واکسن گاردوسل با ما در تماس باشید.

نحوه واردات واکسن گارداسیل از چین

آشنایی با روش‌های پرداخت بین‌المللی، روش‌های تخصیص ارز، روش‌های واردات، اخذ مجوزهای لازمه، چگونگی ثبت سفارش، بیمه محصول، ترخیص کالا و غیره جزو گام‌های مهمی هستند که باید در رابطه با آنها شناخت داشته باشید. از آنجایی که در کشور ما نظارت بر واردات و صادرات با بالاترین سختگیری‌ها برای پیشگیری از واردات کالاهای ممنوعه صورت می‌گیرد، پس داشتن تخصص الزامی است. پس واردات واکسن گارداسیل از چین ابتدا نیاز به کسب تجربه دارد.

برخی از مجوزهای لازمه برای واردات واکسن

واردات واکسن گارداسیل از چین باید با رعایت قوانین و شرایط همراه باشد. در واقع در چهارچوب قوانین و استانداردها اقدام به واردات واکسن و دیگر مواد دارویی می‌کنید. از آنجایی که واکسن گارداسیل نیز به عنوان مواد دارویی شناخته می‌شود، باید برای واردات این مواد مجوزهای لازمه را از سازمان‌های زیربط دریافت نمایید. برخی از این مجوزها و همچنین شرایط واردات این واکسن عبارتند از:

حمل و نقل این واکسن بایستی به صورت استاندارد و با شرایط مناسبی صورت بگیرد.

این واکسن‌های تولیدی هر شرکت باید با رعایت استانداردهای کیفی بین المللی به تولید رسیده باشند.

واکسن خریداری شده بایستی برچسب اطلاعات مربوط به محصول شامل چگونگی مصرف و شرایط نگهداری آن را داشته باشد.

داشتن مجوز تولید، فروش و صادرات واکسن برای وارد کردن این محصول الزامی است.

مجوز سازمان بهداشت و دارویی  مهم‌ترین مجوزها به شمار می‌رود.

برای واردات واکسن باید یک شخص داروساز یا واجد شرایط به عنوان مسئول فنی معرفی شود.

تائیدیه درخواست واکسن مورد نظر باید به اداره کل نظارت بر امور دارویی ارائه شود.

باید اجازه فروش انحصاری واکسن تولیدی کمپانی مورد نظر در کشور را داشته باشید.

برچسب فارسی دارو نیز باید ارائه شود.

فرم تقاضای واردات محصول و ارزیابی محصول نیز الزامی است.

مجوز وزارت بازرگانی برای واردات این واکسن‌ها ضروری است.

داشتن مجوز برای صدور پروانه‌های بهداشتی از طریق سازمان غذا و دارو الزامی است.

انعقاد قرارداد فروش بین‌المللی

بیشتر بخوانید: واردات لوازم اصلاح حیوانات

واردات واکسن گارداسیل
واردات واکسن گارداسیل

چرا واردات واکسن گارداسیل از چین

چین به عنوان یکی از کشورهای موفق در زمینه تجارت بین‌المللی است. سطح بالایی از تجارت‌های بین‌المللی این کشور نیز با ایران و همچنین کشورهای همسایه صورت می‌گیرد. برای واردات واکسن گارداسیل از چین همانند واردات تمامی محصولات باید تمامی مراحل را پشت سر بگذارید.

 انعقاد قرارداد یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در تجارت بین‌المللی مورد توجه قرار می‌گیرد. برای اینکه سفارش شما نهایی شود، ابتدا باید از شخص تامین کننده درخواست صدور پروفرما یا پیش فاکتور داشته باشید. این سند مهم تجارت بین‌المللی توسط فروشنده به درخواست خریدار برای استعلام قیمت ارسال می‌شود.

این سند مهم در مراحل مختلف ثبت سفارش، گشایش اعتبار اسنادی، تنظیم قرارداد فروش، تخصیص ارز، ترخیص کالا و غیر ه مورد توجه است. پس از اینکه درخواست پیش فاکتور کردید و تمامی شرایط و مشخصات درج شده در آن را مورد تایید قرار دادید، نوبت به انعقاد قرارداد می‌رسد.

سرآمد تمامی گام‌های قبل انعقاد که شامل شناخت بازار، شناخت تامین کنندگان، شناسایی محصولات مهم وارداتی و غیر می‌شود، همین مرحله انعقاد قرارداد است. تمامی آنچه که شما در رابطه با شناخت محصول، پیدا کردن تولید کننده، انتهاب حوزه فعالیتی و غیره آموخته‌اید، در این مرحله مورد توجه قرار می‌گیرد. تمامی مفاد قرارداد که شامل صفر تا صد مشخصات محصول و مراحل واردات می‌شود، باید بین دو طرفین معامله مورد تایید قرار بگیرد. پس از انعقاد قرارداد نیز به سراغ ثبت سفارش ‌واردات واکسن گارداسیل از چین می‌روید.

واردات واکسن گارداسیل

بهترین شرکت‌های واردات واکسن گارداسیل

برای واردات واکسن گارداسیل از چی باید تمامی شرایط و استراتژیک‌های موجود را در نظر بگیرید. مورد توجه قرار دادن قوانین و شرایط مربوط به واردات از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل تحریم‌های موجود، کشور چین در حال حاضر به عنوان یکی از قطب‌های تجاری بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.

برای واردات از چین مشاوره با کارشناسان خبره و همکاری با شرکت‌های معتبر می‌تواند به سوددهی شما کمک کند. چرا که هرگونه سهل انگاری و عدم آگاهی نسبت به واردات واکسن گارداسیل ممکن است، ضررهای بسیاری برای شما بازرگانان عزیز به همراه داشته باشد. از این رو توصیه می‌کنیم تا از معتبرترین شرکت‌های تجاری نظیر بازرگانی ماندگار، برای موفقیت بیشتر و کسب تجربه در کنار متخصصین این مجموعه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین