واردات لوازم اصلاح حیوانات به منظور پاسخگویی به نیاز بازار انجام می‌شود. در واقع اصلاح و آرایش حیوانات کار دشواری نیست. تنها کافیست تا با تکنیک‌های صحیح آن آشنا باشید و از لوازم مخصوصی نیز استفاده کنید. در واقع این اقدامات بهداشتی و آرایشی برای نگهداری حیوانات خانگی اهمیت بسیار زیادی دارد.

همانگونه که مستحضرید، بسیاری از افراد علاقمند به نگهداری حیوانات خانگی هستند. از این رو سطح تقاضای خرید لوازم اصلاح حیوانات نیز روز به روز بیشتر می‌شود. برای تامین نیاز بازار نیز بازرگانان اقدام به واردات تجهیزات اصلاح حیوانات می‌کنند. اگر شما هم علاقمند به فعالیت در این حرفه هستید و می‌خواهید در این زمینه سرمایه‌گذاری داشته باشید، با ما همراه شوید. بازرگانی ماندگار از جمله بزرگترین شرکت ها در زمینه واردات کالا از ترکیه و همچنین خرید کالا از چین است.

مجوز واردات لوازم اصلاح حیوانات

واردات لوازم اصلاح حیوانات طی دهه‌های اخیر با استقبال بالایی مواجه شده است. درصد بالایی از این تجهیزات از کشورهایی چون چین، ترکیه و غیره وارد می‌شود. چرا که در این کشورها لوازم اصلاح با کیفیتی به تولید می‌رسد.

کاربران نیز به دنبال لوازمی هستند که هم پیشرفته‌تر بوده و هم کیفیت مطلوبی دارند. این لوازم اصلاح به عنوان لوازم کاربردی هستند که نوع وارداتی آنها سطح فروش بالاتری خواهد داشت. برای واردات این تجهیزات باید مجوزهایی دریافت شود که برخی از آنها شامل؛

مجوز ارزی که باید از دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری برای تخصیص ارز آن را دریافت کنید.

همچنین باید برای ترخیص این قطعات مجوز فنی از کمیسیون ماده ۱ سازمان توسعه تجارت نیست دریافت نمایید.

تعرفه واردات لوازم اصلاح حیوانات

برای واردات لوازم اصلاح حیوانات و تمامی تجهیزات باید تعرفه‌هایی پرداخت شود. البته باید اینطور گفت که در سیستم گمرکی ایران همانند دیگر کشورها تمامی کالاهای تجاری دارای یک کد تعرفه ۸ رقمی هستند. این کد تعرفه گمرکی در مراحل مختلف به ویژه مرحله ترخیص محموله مورد توجه قرار می‌گیرد. برای اخذ مجوزهای لازمه واردات این تجهیزات نیز ابتدا باید این کد تعرفه را دریافت کنید. به عنوان مثال، این کد تعرفه برای ماشین پشم چینی حیوانات شامل ۸۵۱۰۲۰۱۰ است. البته این کد تعرفه ۴ درصد حقوق ورودی را در بر می‌گیرد.

واردات لوازم اصلاح حیوانات

چند نکته مهم برای واردات تجهیزات اصلاح حیوانات

برای اینکه در زمینه واردات لوازم اصلاح حیوانات موفق باشید باید نکات مهمی را به کار بگیرید. رعایت این پارامترها باعث می‌شود تا تجارت پرسود و موفقی داشته باشید.

بازار داخل را بشناسید و ببینید کدام یک از لوازم اصلاح حیوانات سطح فروش بیشتری دارد.‌ در واقع از نظر برند، مدل و تکنولوژی باید این قطعات در نظر گرفته شود.

بازار خارج را نیز بررسی کنید، زیرا بازارهای خارجی بازارهای هدف شما هستند. باید بهترین تولید کنندگان یا توزیع کنندگان در زمینه لوازم اصلاح حیوانات را پیدا کنید.

مشارکت با بهترین شرکت‌های بازرگانی را فراموش نکنید. برای واردات لوازم اصلاح حیوانات حتماً از تجربه شرکت‌های معتبری نظیر بازرگانی ماندگار حتماً کمک بگیرید.

بیمه را به خاطر داشته باشید. برخلاف بسیاری از افراد که معتقدند بیمه یک هزینه اضافی است، حتماً برای امنیت بیشتر محصول خود را بیمه کنید.

قبل از اخذ قرارداد یا امضای پیش فاکتور درخواست نمونه کنید. در واقع شما باید نمونه این قطعات اصلاح حیوانات را قبل از خرید توسط کارشناسان خبره مورد بررسی قرار دهید.

بازرسی محصول را به خاطر داشته باشید. در واقع این بازرسی طی مراحل مختلفی صورت می‌گیرد. البته برای بازرسی نیز هزینه‌هایی پرداخت می‌کنید اما در عوض این بیمه به نفع شما است. این بازرسی قبل از تحویل محموله توسط شرکت صادر کننده و همچنین قبل از تحویل محموله در گمرک به شما، صورت می‌گیرد.

در طول مسیر حمل و نقل باید نظارت دقیقی داشته باشید. در واقع نسبت به حرکت محموله، مسیرهای حرکت و تاریخ تحویل آن باید اطلاعات کاملی کسب کنید. البته این مراحل را می‌توانید به شرکت‌های معتبری نظیر بازرگانی ماندگار بسپارید.

بیشتر بخوانید: واردات دستگاه تست خاک

واردات لوازم اصلاح حیوانات

نتیجه

اهمیت بهداشت حیوانات خانگی با مراقبت‌های ویژه باعث شده تا خرید لوازم اصلاح حیوانات رو به افزایش باشد. درصدی از نیاز بازار از طریق واردات لوازم اصلاح حیوانات تامین می‌شود.

در واقع این سطح نیاز بازار است که اهمیت واردات این محصول را بیشتر و سود آن را بالاتر می‌برد. شما کاربران عزیزی که تصمیم به واردات این قطعات دارید، می‌توانید با بازرگانی‌های حرفه‌ای در ارتباط باشید. ماندگار سال‌هاست که در راستای تامین نیاز بازار محصولات و تجهیزات مورد نیاز را وارد می‌کند. بازرگانی ماندگار به عنوان یکی از شرکت‌های تجاری موفق، مفتخر است تا پاسخگوی سوالات شما کاربران عزیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین