واردات سنسور آب برای بسیاری از صنایع مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. همانگونه که مستحضرید، سنسورها مهم‌ترین قطعاتی هستند که به عنوان یک نوع حسگر عمل می‌کنند. در واقع این قطعات را در انواع دستگاه‌های مختلف برای کنترل یا مدیریت مستقیم برخی شرایط مورد استفاده قرار می‌دهند.

نوع سیستم مدیریتی موتور هستند که دمای آب دستگاه‌ها و قطعات مختلف نظیر سیستم خودرو را به مدیریت می‌کنند. هرچه کیفیت این سنسورها بهتر، عملکرد ایده‌آل‌تری دارند. از این رو واردات این سنسورها برای پاسخگویی به نیاز بازار با استقبال بالایی مواجه است. برای واردات این سنسورها نیاز به اطلاعات دقیقی در این حوزه دارید. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بازرگانی ماندگار بزرگترین شرکت واردکننده قطعات مختلف در ایران است که امکان واردات از چین، واردات از ترکیه و همچنین خدمات مختلف دیگری مانند حواله ارزی را نیز انجام می دهد.

مجوز واردات سنسور آب

سنسور آب از نظر نظارت و کنترل دمای بسیاری از تجهیزات جهت جلوگیری از سوختگی یا خراب شدگی آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. واردات سنسور آب نیز به منظور این اهمیت از طرفی تامین نیاز بازار انجام می‌شود. حسگرها در دسته‌بندی قطعات یدکی هستند که بیشترین واردات آنها از کشورهای چین، دبی، امارات و ترکیه صورت می‌گیرد. برای واردات و ترخیص این حسگرها نیاز به مجوز مربوطه از سازمان‌های زیربط است. شما وارد کنندگان عزیز می‌توانید برای صرفه‌جویی در زمان و همچنین هزینه‌های مازاد فرآیند واردات را به شرکت‌های با تجربه بسپارید. بر اساس قوانین پایه تجارت خط قرمزهایی برای واردات و صادرات تعیین کرده‌اند. این قوانین و شرایط برای گام‌های مختلف واردات باید مورد توجه قرار بگیرد.

بر اساس آیین نامه‌های گمرکی، این نامه اجرای قانون واردات و صادرات یا بخشنامه‌های اجرایی می‌توانید با در نظر قرار دادن تمامی شرایط و قوانین اقدام به واردات کنید. به طور کلی جهت واردات این لوازم یدکی مجوزهایی لازم است که برخی از آنها شامل:

مجوز فنی که از سوی دفتر صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی صادر می‌شود.

مجوز فنی که از سوی کمیسیون ماده ۱ سازمان توسعه تجارت باید آن را اخذ کرد.

مجوزهای ارزی که توسط دفتر صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی و همچنین تخصیص ارز صادر می‌شوند.

تعرفه گمرکی ترخیص سنسور آب

سنسور آب به عنوان لوازم یدکی در دسته‌بندی حسگرهای دمایی مایع خنک کننده خودرو محسوب می‌شوند. همانگونه که مستحضرید، تمامی تجهیزات و وسایلی که وارد می‌شود دارای یک کد تعرفه خاصی هستند. این کد تعرفه برای انواع سنسور آب خودروهای مختلف متفاوت است. برای دریافت کد تعرفه شما تنها نام سنسور آب را در سامانه مربوطه درج نمی‌کنید. بلکه  کد و مشخصات دقیق این دستگاه‌های حسگر در پیش فاکتور و همچنین تمامی سامانه‌های مربوطه برای دریافت مجوز نیز ثبت می‌گردد.

کد تعرفه سنسور آب خودروهای سواری ۹۰۲۹۲۰۲۲

کد تعرفه سنسور آب خودروهای سنگین ۹۰۲۹۲۰۲۳

واردات سنسور آب

پرداخت بین المللی برای خرید سنسور آب

در مرحله واردات سنسور آب پرداخت‌های بین‌المللی نیز صورت می‌گیرد. در واقع این هزینه‌ها برای خرید محصول مورد نظر با روش‌های خاصی پرداخت می‌شود. طی مرحله پرداخت بین المللی یا تخصیص ارز شخص وارد کننده باید ارز مورد نظر را برای معامله تعیین کند. این شیوه پرداخت و نوع ارز در پیش فاکتور درج و تایید شده است. معمولا وارد کنندگان برای برخی از کالاهای وارداتی ارز دولتی می‌گیرند. یا حتی توسط روش‌های دیگر می‌توانند برای تهیه ارز اقدامات لازمه را انجام دهند. مرحله پرداخت بین المللی به چند روش مختلف صورت می‌گیرد.

در روش تجارت بین‌المللی شما در مقابل مالکیت کالا هزینه خرید آن را پرداخت می‌کنید. این پرداخت به روش‌های پیش پرداخت نقدی، حساب باز، پرداخت در آینده، وصولی یا برات و همچنین اعتبار اسنادی صورت می‌گیرد. انتخاب یکی از روش‌های پرداخت بین المللی در تجارت بین‌المللی به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد.

ابتدا بر اساس میزان اعتمادی که بین صادر کننده و وارد کننده است و در نتیجه بر اساس شرایط اقتصادی و سیاسی باید یک روش مناسبی را انتخاب کرد.

مزایا و معایب هر یک از این روش‌های پرداخت بین المللی را نیز باید هم برای خود و هم برای طرف معامله در نظر بگیرید. هر یک از این روش‌ها نیز می‌تواند امتیازاتی برای شخص وارد کننده یا صادر کننده داشته باشد. پس بهتر است در این زمینه احتیاط کنید، چرا که ممکن است به زیان شما تمام شود. از آنجایی که روش پرداخت بین‌المللی بسیار دشوار است، حتماً از کارشناسان ماهر کمک بگیرید.

واردات سنسور آب

نتیجه

واردات سنسور آب جهت تامین نیاز بازار و همچنین وارد کردن سنسورهای باکیفیت انجام می‌شود. این سنسورها را تنها با هدف تامین نیاز بازار وارد نمی‌کنند، بلکه دسترسی صنایع مختلف یا مدیران صنایع به بهترین سنسورهای پیشرفته و با کیفیت بازار می‌باشد. البته واردات چنین قطعاتی با توجه به کاربرد فراوان این سنسورها در حوزه‌های مختلف، باعث رشد کسب و کارها و سود تجار می‌شود. اما مگر می‌توان بدون هیچ تجربه و سطح اطلاعاتی در رابطه با شرایط، قوانین و چگونگی واردات؛ در این حوزه قدم گذاشت. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید یا می‌خواهید اقدام به واردات بهترین سنسورهای آب کنید؛ همین حالا با کارشناسان مجموعه ماندگار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین