آمازون (amazon) به عنوان توسعه یافته ترین فروشگاه آنلاین کالا در آمریکا، کلیه کشورها و لیگ اصلی تجارت الکترونیکی در تمام دنیا است. در این مقاله به شما نحوه خرید از آمازون چین را خواهیم آموخت پس با ما همراه باشید.

شرايط خرید از آمازون چین

کشور چین جمعیت بسیار زیادی دارد و جزو پر جمعیت ترین کشور در تمام دنیا است. جمعیت زیاد سبب شده تا نیروی کار بسیار زیادی نیز وجود داشته باشد. رقابت در کار برای کارگران چینی بسیار زیاد است تا حدی که بعضا افراد در ازای سر پناه کار کرده و دستمزدی دریافت نمی کنند. همین موضوع سبب شده است تا خرید از چین و سفارش محصول از این کشور به حد زیادی نسبت به سایر کشورها ارزان تر باشد.

یک موضوع دیگر که خرید و سفارش را از چین به صرفه کرده است حجم تولید و انبوه چین است. تولید انبوه به خودی خود سبب ارزان شدن کالا می شوند. کشور چین از این رو که قطب اقتصادی جهان است و از آمریکا پیشی گرفته است از به روز ترین دستگاه ها برای تولید محصولات استفاده می کنند.

در نهایت با تمام این استدلال ها می توان گفت که خرید از آمازون چین به نفع شما تمام خواهد شد و در نهایت شما حاشیه سود بالایی خواهید داشت. همچنین شما می توانید جهت نحوه خرید از آمازون امارات و به طور کلی سایت آمازون با کارشناسان بازرگانی ماندگار در نماس باشید.

خرید از آمازون

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چگونه از چین کالا

نحوه خريد از آمازون چین

آمازون (به زبان چینی: 亚马逊 یا Yàmǎxùn) با برنامه های بلند پروازانه ای که در دنیای الکترونیکی دارد همواره در حال پیشرفت بوده است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آفلاین کتاب آغاز کرد، سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت کرد. شرکت آمازون در حال حاضر طیف گسترده‌ای از کالاها و محصولات را توزیع می‌کند که از کتاب، سی‌دی و دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری تا تجهیزات الکترونیکی و وسایل خانگی، کیف، کفش و انواع لباس را در بر می‌گیرد. آمازون امروزه بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان بشمار می ‌آید.

جف بیزس بنیان‌گذار و مدیر عامل فعلی این شرکت با در اختیار داشتن ۱۷٪ از سهام و کپیتال گروپ با مالکیت ۶٪ از سهام آمازون، بزرگترین سهام‌داران آن محسوب می‌شوند. بخشی از سهام شرکت آمازون نیز در بازار بورس نزدک معامله می‌شود و بخشی از شاخص‌های اس اند پی ۵۰۰ و نزدک۱۰۰ به‌شمار می ‌آید. وبگاه ‌های دیجیتال فتوگرافی رویو، گودریدز و بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، متعلق به آمازون هستند.

مقاله مرتبط: پرسودترین کالا برای واردات از چین

"<yoastmark

خرید از آمازون چین بدون گمرک

خرید از آمازون چین بدون گمرک یکی از مسئله هایی است که امروزه بسیاری از تجار به دنبال آن هستند. همانطور که پیش تر گفتیم آمازون جزو پرفروش ترین سایت های خرید های اینترنتی در کل دنیا است.

آمازون در حال حاضر در راس پرفروش ترین سایت های فروشگاهی جهان است. مردم ما در ایران نیز از جمله خریداران این شرکت هستند. اما تهيه کالا از آمازون بدون گمرک چیز دیگری است که همه به دنبال آن هستند.  اما با توجه به تحریم های صورت گرفته در سال های اخیر از طرف کشور آمریکا، بسیاری از مردم در ایران دیگر قادر به خرید مستقیم از سایت آمازون نیستند.

با توجه به شرایط پیش آمده درکشورما، مردم دیگر نمی توانند خودشان به سایت آمازون مراجعه کرده و ثبت سفارش کنند. چرا که پرداخت در این سایت امکان پذیر نیست.  از طرفی مردم شرکت آمازون هیچ بسته ای را به ایران ارسال نمی کند. با توجه به این موضوع امروزه شرکت های واسطه ای وجود دارد که می توان جهت خرید از آمازون چین بدون گمرک از طریق این شرکت ها اقدام کرد. شرکت های واسطه دارای یک دفتر کاری در آمریکا و یک دفتر کاری در ایران هستند و به این طریق می توانند تحریم های آمریکا را دور بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین