پرسودترین کالا برای واردات از چین کدامند؟ این سوال اغلب در میان صاحبان مشاغل مایل به تجارت با چین به وجود می آید. پاسخ درست به این سوال می تواند تجارتی بسیار پرسود را برای آنان فراهم کند. پس با ما هراه باشید تا بازهم بهترین کالا برای واردات از چین را به شما معرفی کنیم.
قبل از اینکه به سوال پرسودترین کالا برای واردات از چین پاسخ دهیم بهتر است به چند نکته کوتاه اشاره کنیم تا شما بیشتر با دنیای واردات از چین آشنایی پیدا کنید.
همانطور که می دانید تجارت پرسود در تمام دنیا خرید از کشورهای مختلف یکی از پردرآمدترین تجارت در دنیا خرید محصولات از کشورهای مختلف و توزیع آنها به مشتریان در سایر نقاط جهان است.

صادرات و واردات کالا در دهه اخیر در سراسر جهان به ویژه در چین محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در واقع، از سال 2012، کشور چین از ایالات متحده پیشی گرفته و به عنوان شماره یک در صادرات جهانی قرار گرفته است. به عبارت دیگر کشور چین است که مقصد تمام تاجران در سرتا سر دنیا است.
تاجران درباره انتخاب پرسودترین کالا برای واردات از چین کنجکاو هستند این موضوع قابل درک است به این خاطر که دانستن این موضوع به آنها کمک خواهد کرد تا با نهایت کمترین ریسک وارد تجارت با چین شده و بهترین سود را کسب کنند.

بهترین کالا برای واردات
بهترین کالا

بهترین کالا برای واردات از چین

ماندگار پس از انجام یک سری تحقیقات، لیستی از بهترین کالا برای واردات از چین را گردآوری کرده است. پس از خواندن این مقاله ، احتمالاً بهترین موارد خود را برای خرید از چین پیدا خواهید کرد.

دکوراسیون و مبلمان منزل

بازار املاک و مستغلات با سرعت بالایی در حال رشد است و از همین رو تقاضا برای مبلمان به تدریج رو به افزایش است. همچنین مد هر روزه در حال تکامل بوده و سبب شده تا دکواسیون داخلی بیش از گذشته مورد توجه دیگران قرار بگیرد.

این شاید حیاتی ترین علتی باشد که این دسته از محصولات را به یکی از بهترین موارد برای واردات از چین تبدیل کرده است.
نکته: هنگام انتخاب محصولات دکوراسیون منزل، از محصولات با ایده زندگی سالم یا زندگی سبز چشم پوشی نکنید. مبلمان خانه هوشمند نیز در سالهای اخیر تقاضای بسیار زیادی داشته اند.

دکوراسیون و مبلمان
دکوراسیون

اسباب بازی برای کودکان

یکی از مواردی که در انتخاب افراد برای وارد کردن اسباب بازی تأثیر دارد این واقعیت است که آنها واقعاً نمی دانند چه اسباب بازی وارد کنند. فروش اسباب بازی تقریباً در هر کشوری بسیار پردرآمد است زیرا شما به سختی کشوری را پیدا خواهید کرد که جمعیت زیادی از ان را بچه ها تشکیل نداده باشند و همه ما می دانیم که اسباب بازی برای کودکان چه معنایی دارد.
اگر به دنبال بستری برای دریافت کالاهای ارزان واردات از چین هستید ، Chinabrands گزینه بسیار خوبی برای شماست. شما می توانید انواع اسباب بازی ها را از سایت های چینی به راحتی وارد کنید.
نکته: اسباب بازی های آموزشی معمولا بیشتر مورد توجه والدین قرار می گیرند و فروش بسیار خوبی خواهند داشت.

لوازم حیوان خانگی

طبق نظرسنجی که در سال 2018 در سنین 18 تا 29 سال، انجام شد مشخص شد 21.53 درصد از مردم حداقل یک یا چند حیوان خانگی داشتند. این نکته به شما می گوید که بازار لوازم حیوانات خانگی وجود دارد. البته قوانین و محدودیت های مختلفی برای واردات محصولات حیوانات خانگی در کشورهای مختلف وجود دارد، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد لوازم خاص برای واردات ، تحقیقات کاملی در این باره انجام دهید.

اگر به دنبال بهترین مکان برای دریافت بهترین محصولات برای واردات از چین هستید، سایت هایی مانند dropshipping وChinabrands نقطه ای مناسب برای شروع عالی است.
نکته: وقتی سلیقه جوان ترها را تأمین می کنید، بزرگتر را فراموش نکنید. به این خاطر که افراد مسن وقت بیشتری برای حیوانات خانگی صرف می کنند.

مقاله مرتبط: ترخیص کالا از گمرک امام خمینی

خرید از سایت های چینی
خرید از سایت چینی

لباس، تی شرت و اکسسوری

صنعت مد امروزه در تمام فرهنگ ها در حال رشد است بنابراین جای تعجب نیست که هر روز برند جدیدی وارد عرصه مد شود. مردم هر روزه هزینه زیادی برای خرید برند مورد علاقه خود می کنند. نکته قابل توجه این است که لباس ها همیشه مورد تقاضای مردم بوده اند و جزو کالاهای مصرفی هستند، بنابراین یکی از مکان های مطمئن برای سرمایه گذاری محسوب می شوند.
کشور چین درباره اکسسوری لباس و غیره همیشه پیشرو بوده و حرفی برای گفتن داشته است. چین برندهای خود را دارد همچنین از برندهای دیگر نیز نمایندگی داشته که به قیمت مناسبی به صورت عمده به فروش می رساند. به طور کلي خريد لباس و کفش از چين يک تجارت بسيار سودآور است.

توصیه ما: توصیه ما این است که اگر تمایل به وارد شدن در صنعت پوشاک را دارید خط تولیدی را با نام برند خود ایجاد کنید. این موضوع با همکاری چینی ها امکان پذیر است. تنها لازم است شما سفارش خود را به آنها ارسال کنید سپس بخواهید که از برند شما بر روی پوشاک استفاده کنند. این تجارتی سود آور برای شما خواهد بود بدون آنکه مکتنی را اجاره کرده و چندین کارمند استخدام کنید.

لوازم الکترونیکی

با پیشرفت علم و فناوری استفاده از لوازم الکترونیکی بیشتر می شود. برای ماندن در دنیای دیجیتال هر فرد حداقل به یک دستگاه و لوازم الکترونیکی جانبی نیاز خواهد داشت. پس سرمایه گذاری روی این محصولات جزو  پرسودترین کالا برای واردات از چین محسوب خواهد شد.

اما اگر بخواهید این محصولات را آمریکا وارد کنید به نفع شما تمام نخواهد شد. کمپانی اپل نیز محصولات خود را در کشور چین تولید می کند. پس به توصیه ما اعتماد کنید. این روزها بازار فروش هدفون، شارژر و وسایلی از این دست بسیار داغ است و شما می توانید با خرید عمده از چین سودآوری بسیار زیادی را کسب کنید.

خرید لوازم الکترونیکی
لوازم الکترونیکی

وسایل الکترونیکی خودرو

نیازی به گفتن نیست که وسایل الکترونیکی خودرو جزو پرسودترین کالا برای واردات از چین است. فروش جهانی خودرو فقط در سال 2017 حدود 79 میلیون بوده و مجدداً تقاضای بالای خودرو در جامعه امروز  به این نکته تاکید بیشتری می کند.

نور و لوازم جانبی

چراغ ها و لوازم جانبی LED طی چند سال گذشته و به دلایل خوبی در حال افزایش استفاده و محبوبیت هستند. چراغ ها LEDمعمولاً از لامپ های معمول روشن تر هستند ، از نظر انرژی کم مصرف هستند و گرمای کمتری تولید می کنند. از این لامپ ها در همه جا از چراغ خیابان های شهر و چراغ های جلو اتومبیل، اتاق خواب، جلوی آینه و … استفاده می شود.

صنعت روشنایی LED در چین بسیار بزرگ است و این کشور را به مکانی عالی برای وارد کردن چراغ و لوازم جانبی LED تبدیل کرده است. اگر می خواهید چراغ های LED را از چین وارد کنید ، Chinabrands مکان خوبی برای شروع است.

لوازم آشپزخانه

چیزی که در آشپزخانه همه وجود دارد فرای نژاد و فرهنگ و سلیقه و حتی زبان لوازم آشپزخانه است. این لوازم علاوه بر مصرفی بودن جزو کالاهای اساسی نیز محسوب می شوند همین موضوع می تواند به روشنی مشخص کند که سرمایه گذاری بر روی واردات لوازم آشپزخانه جزو پرسودترین کالا برای واردات از چین است.

نکته: انواع مختلفی از تجهیزات آشپزخانه و تأمین کنندگان مختلف در بازار چین وجود دارد ، بنابراین بسیار مهم است که لوازم را از مکان مناسب وارد کنید تا سطح بالایی از کیفیت را برای شما تضمین کند.

خرید از سایت های
خرید از چین

چه محصولاتی برای واردات از چین مناسب نیستند؟

واردات از چین یک استراتژی تجاری هوشمند و پرسود است. اما با این وجود، برخی از محصولات هستند که به دلیل ماهیتان، برای واردات مناسب نخواهند بود و ما به شما توصیه می کنیم این محصولات را برای واردات از چین انتخاب نکنید.

  • شیشه و محصولات شکننده

واردات شیشه و محصولات شکننده کاملا اشتباه نیست ، مسئله این است که اغلب واردات این محصولات و نگهداری آنها در شرایط قابل استفاده ، گران تمام خواهد شد. معلوم است که در زمان ارسال باید به دقت بسته بندی شده و  حمل خاصی را داشته باشد. از همین رو تنها بسته بندی و هزینه حمل آن است که گرانتر از سایر کالاها تمام خواهد شد. به انضمام اینکه کالای پر ریسکی برای حمل و جابه جایی است.

  • مشروبات الکلی

مشروبات الکلی به دلیل وسعت بازار برای چینی ها کاملا سودآور است. اما باید بدانید که در ایران این کالا جزو کالاهای ممنوعه است که ورود آن به کشور غیر قانونی است. اگر از راه قاچاق هم بخواهید واردکنید جرم آن بسیار سنگین خواهد بود که اصلا به دردسرش نمی ارزد.

محصولات نامناسب برای
محصولات نامناسب
  • غذا و گوشت

غذا جزو نیاز های اولیه هر انسانی است. و از همین رو بازار خوبی هم دارد. طی بررسی های ما واردات مواد غذایی و گوشتی از چین به دلیل محدودیت های قانونی مختلف حاکم بر واردات توصیه نمی شود. اهمیت بالای غذا و گوشت و آسیب پذیری این محصولات مسئول قوانین دقیق است.

جدا از این ، محصولات غذایی و گوشتی به راحتی خراب می شوند ، که اگر به خوبی حفظ نشوند می توانند خسارات زیادی را به دنبال داشته باشند.

پرسودترين کالا براي واردات از چين و نکات مهم

شما قبل از تصمیم به واردکردن هرکالایی از چین به منظور موفقیت لازم دارید تا مواردی را به خوبی بررسی کنید. در ادامه ما این موارد را آورده ایم تا شما با رعایت و بررسی آنها در نهایت تجارتی پرسود برای واردات از چین را داشته باشید.

نکات مهم واردات چین
نکات مهم واردات

تحقیق کنید

این موضوع برای هر فعالیت و کالایی فبل اجرا است. همین که پرسودترین کالا برای واردات از چی را بشناسید کافی نیست. شما باید در این باره و بازار فروش آن در منطقه خود بسیار تحقیق کنید. علاوه بر این باید در زمان انتخاب محصول هم وقت کافی گذاشته و کیفیت و قیمت آن کاملا مطمئن شوید.

یک محصول مناسب پیدا کنید

مورد بعدی که باید آن را انجام دهید تهیه محصول مناسب برای واردات از چین است. نوع کالایی که انتخاب می کنید می تواند رشد و رونق کسب و کار شما را تعیین کند. اطمینان حاصل کنید که محصولی با تقاضای زیاد را انتخاب کرده اید ، زیرا محصول خوب است که برای شما مشتری به همراه خواهد داشت.

تأمین کنندگان مناسب را پیدا کنید

دستیابی به تامین کننده مناسب رکن مهمی در زمان واردات و تجارت با چین است. بسیاری از تجار این موضوع را نادیده گرفته و با تامین کننده اشتباهی وارد معامله و تجارت می شوند. که در نهایت بر روی اعتبار خودشان ضرر وارد می کنند. ویژگی یک تامین کننده خوب این است، که کالای شما را با قیمت و کیفیت مناسب و در زمان توافق شده به شما تحویل دهد.

نتیجه گیری پرسودترين کالا براي واردات از چين

در این مقاله نکات بسیار مهمی برای واردات از چین به منظور موفق شدن به شما گفتیم. اما چنانچه شما در هر زمینه ای سوال دارید یا نمی توانید تامین کننده محصول خود را در چین پیدا کنید کافی است تا با شماره های ما در تماس باشید تا بازرگانی ماندگار به شما کمک کند.

دسته بندی: چین برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین