واردات لباس از کشور چین

هر چند که در کشور ایران نساجی های زیادی وجود دارد که به کار تولید لباس مبادرت می پردازند، ولی عملا توان برآورده کردن نیازهای داخلی را ندارند. در نتیجه لازم است تجار و بازرگانان به واردات لباس از کشورهای دیگر نیاز جامعه و بازار را تامین کنند. در حال حاضر کشور چبن به علت حجم تولید بالا و قیمت پایین تر از جمله کشورهای است که گزینه مناسبی برای واردات لباس می باشد. ولی با این حال خیلی از افراد با نحوه خرید و واردات لباس از چین آشنایی ندارند. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم که به طور کامل شما را به این مهم آشنا کنیم.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

چرا حجم واردات لباس از چین تا این حد گسترده و انبوه است؟

اما آیا  تا به حال از خودتان پرسیده اید که دلیل این حجم انبوه از واردات کالا از کشور چین چیست؟ در جواب باید گفت که کشور چین بزرگ ترین شریک تجاری ایران محسوب می‌شود و به همین دلیل تولید کنندگان چینی شناخت بسیار خوبی روی مصرف کنندگان ایرانی و بازار ایران دارند و به خوبی نیاز های مشتریان ایرانی را می دانند. مخصوصاً در زمینه لباس و پوشاک که یکی  از نیاز های اولیه زندگی است و مشتریانی همیشگی دارد.

لاوه بر این کشور چین به عنوان دومین اقتصاد برتردنیا و همچنین یکی از بزرگ‌ترین و پر جمعیت ترین کشور های جهان، کارخانه های تولیدی بسیاری را از کشور های بزرگ صنعتی مخصوصاً در زمینه پوشاک و لباس در خود جای داده است. اگرچه که نویسنده این مقاله از شما خوانندگان محترم می‌خواهد تا از صنعت نساجی، پارچه بافی و نتیجتاً تولیدات لباس و پوشاک حمایت کنید، با این حال اگر قصد واردات لباس از چین را دارید ما در این مقاله شما را همراهی خواهیم کرد، چرا که حتی مسافرین نیز در هنگام ورود به کشور چین ابتدا به دنبال ارزان ترین و مناسب‌ترین بازارها برای خرید لباس و پوشاک می گردند.

همچنین در صورتی که شما با نحوه خرید کردن در این کشور آشنایی ندارید می توانید با مراجعه به مقاله راهنمای خرید از چین با چگونگی پروسه خرید از چین آشنا شوید.

خرید لباس از چین

واردات لباس از چین به چه صورت است؟

برای واردات از چین راه‌های زیادی وجود دارد. خوش بختانه از آن جایی که لباس یک کالای مصرفی است تهیه و خرید آن چندان کار دشواری نیست. بهتر است تا حالا باهم به سراغ برسی تعدادی از ساده ترین راه ها  واردات لباس از چین برویم.

خرید و واردات لباس از طریق وب سایت ها

یکی از ساده ترین راه ها برای خرید و واردات لباس از چین، خرید غیر حضوری  از  طریق وب سایت های معتبر چینی نظیر علی بابا و علیی اکسپرس است. مزیت بسیار خوب خرید از این وب سایت ها آن است که شما علاوه بر جستجوی کالای مورد نظر خود، به عنوان مثال خرید جوراب زنانه، به تمام فروشگاه های اینترنتی و آنلاین ارائه دهنده جوراب زنانه پیوند داده خواهید شد. البته فراموش نکنید که اگرچه که عمده این

فروشگاه های اینترنتی در کشور چین واقع شده‌اند اما در هنگام خرید شما به سایر فروشگاه ها در خارج از کشور چین نیز پیوند داده می شوید. در این وب سایت‌ها شما می‌توانید حدود قیمت مد نظر خود را چه برای خرید به صورت عمده و چه برای خرید به صورت تک انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از آفر ها و پیشنهادهای ویژه تخفیف برای خرید در موقعیت های خاص سال مثل جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی  یا حتی خرید های آخر ماه بهره مند شوید.

برای خرید و واردات لباس از چین به صورت خرید غیر حضوری از وب سایت‌های چینی، حتی بیشتر هم مشتاق خواهید شد اگر بدانید که تخفیف های این فروشگاه های اینترنتی حتی گاهی ممکن است که به 99 درصد برسد.

خرید و واردات لباس از مال های چینی در کشور های همسایه

اگر دوست دارید برای خرید و واردات لباس از چین خودتان به صصورت شخصی سفر کنید وبا حضور در بازارها پوشاک مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید باید به شما یک خبر خوب بدهیم و آن خبر خوش آن است که نیازی نیست تا شما برای انجام این خرید حتماً وارد خاک  کشور چین شوید. همانطور که میدانید دبی واقع در امارات متحده عربی این روز ها نقش یک هاب تجاری بسیار قدرتمند را در منطقه خلیج فارس، خاورمیانه و به طور کلی در آسیا ایفا می کند.

به همین خاطر فروشگاه ها و مال هایی بسیار بزرگ چینی در دبی به فراوانی یافت می شوند. خوشبختانه قیمت پوشاک چینی در این مراکز خرید بسیار پایین است اما فراموش نکنید که قیمت پایین لزوماً با کیفیت ارتباطی ندارد و باید درانتخاب جنس الیاف به کار برده شده در بافت لباس دقت داشته باشید.

خرید لباس از چین

خرید از واسطه های چینی در ایران

برای واردات لباس از چین لزومی ندارد تا شما حتماً به کشور چین یا یک کشور واسطه دیگر مثل امارات متحده عربی سفر کنید بلکه می‌توانید در ایران نیز به دنبال واسطه بگردید. این واسطه ها در‌واقع خود به طور عمده از کشور چین پوشاک وارد می‌کنند و آن‌ها را به فروشنده های ایرانی می فرووشند. بسیاری از آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی لباس ایرانی که شما در اینستاگرام و یا تلگرام با آن‌ها مواجه می‌شوید از طریق این راه کالاهای مورد نیاز خود را تهیه می کنند.

البته اگر قصد خرید از واسطه ها در ایران را داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اولاً درباره اعتبار او به طور کامل تحقیق کنید و مطمئن شوید که اجناس مورد نظر شما به طور قاچاقی وارد خاک ایران نمی شوند. همچنین بهتر است تا پیش از اولین خرید خودتان به طور حضوری به آنان مراجعه کرده و کیفیت اجناس را از نزدیک بسنجید.

مقاله مرتبط: واردات خودرو از چین

چند توصیه برای خرید لباس از چین

به عنوان اولین توصیه به شما خوانندگان عزیز که قصد واردات لباس از چین را دارید، از شما می‌خواهیم که کیفیت را فدای کمیت نکنید و مرغوبیت الیاف لباس را در اولویت کار خود قرار دهید. فراموش نکنید که لباس و پوشاک کالاهای مصرفی هستند که افراد همه روزه به آن احتیاج پیدا می‌کنند.

بنابراین اگر در انتخاب کیفیت و قیمت صادقانه و منصفانه عمل کنید، مشتریان شما به زودی برای خرید دوباره به شما مراجعه می‌کنند و حتی ممکن است تا این بار دوستان و خانوادخو را هم به لیست مشتریان جدید شما بیافزایند.

دسته بندی: چین برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین