در این مقاله قصد داریم به موضوع واردات کفش از دبی بپردازیم با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را برای شما ارائه دهیم:

واردات کفش از دبی

واردات کفش از دبی یکی از تجارت های روز دنیا می باشد. که برای تامین نیاز بازار صورت می گیرد. در دبی کفش ها تنوع بسیاری دارند. که شما می توانید این کفش ها را متناسب با سن و جنسیت در طرح و رنگ های متنوع خریداری کنید.

خرید از دبی چه از نوع کفش باشد و چه هر کالای دیگر نیاز است. گه شما در این حوزه اطلاعات لازم را داشته باشید. در این راستا تیم پشتیبانی بازرگانی ماندگار در خدمت شما می باشد. تا خرید کالا از امارات و واردات عمده از دبی را برای شما آسان تر کند.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

انواع کفش های وارداتی از دبی

یکی از مراکز بزرگ واردات و ترخیص کالا در جهان شهر دبی است که هر ساله قرارداد های بسیاری در این شهر بسته می شود.

تجارت کفش یک تجارت بزرگ می باشد که جز پر سودترین کالاهای وارداتی از دبی هستند.

کفش های وارداتی از دبی از متنوع بوده و هزینه ی ترخیص و تعرفه آنها نیز متفاوت می باشد. تاجران ایرانی کفش هایی که در بازار ایران فروش بالایی دارند وارد کشور می کنند. سود واردات کفش از دبی به تنوع، کیفیت، رنگ، برند و میزان تقاضای بازار ایران بستگی دارد.

کفش های وارداتی از دبی شامل: کفش ایرمکس، آسیکس، ریبوک، نایک، کلمبوس، آدیداس، کالج یا کفش ها دانشگاهی، کفش طبی، کفش رسمی، نیم بوت و …. می شوند.

"<yoastmark

مزایای خرید کفش از دبی

برای برطرف کردن نیاز بازار به کفش تاجران می توانند انواع مختلف کفش ها را از کشور دبی وارد ایران کنند. اما تنها هدف تجار از وارد کردن کفش برطرف کردن نیاز بازار نیست بلکه بازرگانان به دنبال کسب سود هستند. بنابراین تاجران ابتدا باید تمام جوانب واردات را بسنجند و سپس اقدام به واردات کفش از دبی اقدام به خرید می کنند. که برای آنها منافع و سود بسیاری دارد. واردات کفش از دبی برای تاجران مزیت هایی دارد که به ذکر آن می پردازیم:

یکی از بارزترین مزایایی که وارد کردن کفش از دبی دارد کاهش هزینه  حمل و نقل می باشد. این کاهش به دلیل قرار گرفتن در همسایگی ایران مسافت بین شهر دبی و کشور ایران کم می باشد. و در نتیجه باعث کاهش هزینه ی حمل و نقل می شود.

انتقال خیلی سریع کفش از دبی از دیگر مزایای واردات کفش از دبی می باشد. که دلیل این سرعت در وارد کردن کفش نزدیکی و همجوار بودن کشور ایران با دبی است. تاجران می توانند در کم ترین زمان ممکن کفش مورد نظر خود را وارد کشورمان کنند.

ترخیص کفش از دبی بدون هیچ هزینه گمرکی انجام می شود. کشور امارات برای ترخیص کالای وارداتی هزینه ای دریافت نمی‌ کند. این از قوانین کشور امارات می باشد. 

هزینه تمام شده کفش وارداتی با قیمت  همان کفش در امارات یکسان و برابر می باشد. این یکی از مزایای واردات کفش از دبی می باشد.

کیفیت کفش هایی که از دبی به ایران وارد می شوند. بسیار عالی می باشد. زیرا در فروشگاه های دبی کفش با بهترین کیفیت موجود در جهان به فروش می رسد.

قیمت کفش در دبی کاملا اقتصادی می باشد. در واقع کفش در دبی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تولید می شود.

راه های واردات کفش از دبی

برای وارد کردن کفش می توانید به سه روش واردات را انجام دهید. که عبارتند از: حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی.

حمل و نقل زمینی

از قدیمی ترین روش هایی که برای وارد کردن کالا استفاده می شود. حمل و نقل زمینی است. اما این روش برای کشور هایی استفاده می شود. که در همسایگی یکدیگر قرار دارند.

حمل و نقل زمینی را می توان با استفاده از وسایل حمل و نقل مانند قطار، کامیون، کانتیتر و …. استفاده کرد. این روش هزینه ی حمل کمتر از روش های دیگر دارد. و برای مسافت های کوتاه توصیه می شود.

حمل و نقل دریایی

یکی دیگر از روش های واردات کفش از دبی حمل و نقل دریایی می باشد. که شایع ترین روش حمل و نقل هست. که نود درصد از روش های حمل و نقل را شامل می شود. برای طی کردن مسافت های طولانی استفاده می شود. که از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد. اما کند ترین روش جا به جایی است. معمولا از این روش برای جا به جایی بارهای بزرگ بین المللی مناسب می باشد. محدودیتی در میزان بار نیز نخواهید داشت.

حمل و نقل هوایی

از سریع ترین روش حمل و نقل، حمل و نقل دریایی می باشد. اما گران ترین روش واردات است. شما می توانید کالای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از دبی وارد ایران کنید.

تعرفه خرید کفش از دبی

واردات تنها به خرید کفش از دبی ختم نخواهد شد. تاجران باید به قوانین تجارت آشنا باشند. یکی از این قوانین آشنایی با تعرفه واردات کفش می باشد. برای آشنایی از قوانین می توانید با افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی را دارند مشورت کنید. 

معمولا عوارض گمرکی وارد کردن کفش از دبی بیست و شش درصد می باشد. و حدود نه درصد نیز مالیات ارزش افزوده دارد.

برای وارد کردن کفش دانستن اینکه چه نوع کفشی هایی به راحتی ترخیص می شوند. و می توان به راحتی آن را به راحتی به فروش برسانید.

"<yoastmark

سخن پایانی

شرکت بازرگانی ماندگار یکی از شرکت های بازرگانی و ارائه دهنده خدمات واردات کفش از دبی می باشد. اگر شما تصمیم به وارد کردن کفش از دبی دارید شرکت ماندگار به شما کمک می‌ کند. تا محموله خود را در کمترین زمان و با هزینه ی کم وارد کشور کنید.

استفاده از خدمات شرکت ماندگار صفر تا صد فرآیند گمرک را برای ترخیص کفش ها انجام  می دهد. این شرکت با به کارگیری نیروهای متخصص و با تجربه به شما در ترخیص کفش خود از گمرک و اخذ مجوز های لازم جهت واردات کالا کمک می‌ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین