واردات لوازم خانگی از دبی

در این مقاله در مورد واردات لوازم خانگی از دبی صحبت می کنیم پس با‌ ما همراه باشید.

واردات لوازم خانگی از دبی یک فعالیت تجاری و اقتصادی است که به منظور تامین نیاز های جامعه رواج دارد. تولید برخی از کالا ها به دلیل نبود امکانات و تنوع موقعیت جغرافیایی کشور، قابل انجام نمی باشد بنابراین سیاست مداران کشور مجبور به وارد کردن کالای مورد نیاز مردم هستند.

قوانین واردات لوازم خانگی از دبی

واردات لوازم خانگی از دبی یک نیاز اساسی جامعه است. که برای تامین نیاز جوامع دولت سعی می کند. با تدوین قوانین و مقرراتی شرایط مناسب برای واردات لوازم خانگی ایجاد کند. تا تمام مراحل واردات به شکل کاملا قانونی و مطابق با تمامی قوانین بین المللی انجام شود.

تاجران وارد کننده لوازم خانگی موظف هستند. که علاوه بر دانستن مراحل واردات لوازم خانگی از دبی با قوانین و مقررات برای وارد کردن لوازم خانگی آشنایی داشته باشد. در واقع تجار و بازرگانان ایرانی باید در زمینه واردات کالا از دبی و همچنین خرید محصولات مختلف از امارات با قوانین داخلی و خارجی آشنا باشند.

راه حل ما‌ به شما برای واردات لوازم خانگی مشاوره گرفتن از افرادی است که در این زمینه تخصص داشته و به قوانین و مقررات آگاهی کامل دارند. شرکت ماندگار با به کار ‌گرفتن افراد حرفه ای در زمینه واردات لوازم خانگی از دبی کار واردات را برای شما راحت تر کرده و لوازم خانگی را با هزینه  اندک و مدت کمتر به شما تحویل خواهد داد.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

واردات لوازم خانگی از دبی

آشنایی با مراحل واردات لوازم خانگی

برای انجام فرآیند واردات و خرید عمده از دبی علاوه بر دانستن و آگاهی بر قوانین تدوین شده لازم است. که تاجران و بازرگانان ایرانی از مراحل واردات لوازم خانگی از دبی آگاهی داشته باشند.

مرحله اول: دریافت کارت بازرگانی

اولین مرحله ای که در واردات لوازم خانگی با آن رو به رو هستید اخذ کارت بازرگانی است. در این مرحله تاجران باید به سازمان های مربوطه مراجعه کرده و اقدام به دریافت کارت بازرگانی نمایند.

مرحله دوم: آگاهی از قوانین و مقررات به روز

قوانین پیوسته و در هر دوره در حال تغییر هستند. برای اینکه یک تجارت اقتصادی پیش برود لازم است. که تاجر به صورت روزانه از اطلاعات و اخبار مربوط به واردات لوازم خانگی آگاهی داشته باشد. و اطلاعات خود را در این زمینه به صورت روزانه به روز رسانی کند.

مرحله سوم: درخواست ارسال پیش فاکتور

پیش فاکتور یا پرفرما از فرآیندهای مهم در مراحل واردات لوازم خانگی است که برای ثبت سفارش نیز از پیش فاکتور استفاده می شود. پیش فاکتور در واقع یک سند است. که فروشنده برای خریدار ارسال کرده و در مورد مشخصات کامل لوازم خانگی در آن توضیح داده است. 

مرحله چهارم: ثبت سفارش

از مراحل مهم در واردات لوازم خانگی از دبی ثبت سفارش است. تاجران در این مرحله به سامانه ثبت سفارش مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه می دهد. 

مرحله پنجم: تخصیص ارز و پرداخت بین المللی

تاجر در این مرحله به تهیه ارز اقدام می کند. تهیه ارز به چندین روش صورت می گیرد که عموما دولت برای برخی از لوازم خانگی ارز ترجیحی یا ارز دولتی اختصاص می دهد.

مرحله ششم: حمل و نقل و بیمه لوازم خانگی

حمل و نقل به چند روش صورت می گیرد که عبارتند از: حمل و نقل دریایی، ریلی، هوایی و جاده ای.

در حمل و نقل لوازم خانگی بسته به مبدا لوازم خانگی و توافق فروشنده باید یکی از روش ها را انتخاب کند.

مرحله هفتم: ترخیص کالا از گمرک

پس از انجام مراحل های قبل کالای خریدار شده وارد گمرک می شود و همچین لازم است که شخص با آگاهی از قوانین ترخیص کالا را انجام دهد.

واردات لوازم خانگی از دبی

مزایای واردات لوازم خانگی از دبی

واردات لوازم خانگی از دبی به دلیل فاصله ی کم از کشور عزیزمان تا کشور امارات متحده عربی هزینه ی حمل و نقل بسیار کمتری را دارد. بنابراین این یک مزیت است که تاجران را به وارد کردن لوازم خانگی از دبی تشویق می کند.

دومین مزیت سرعت در واردات لوازم خانگی می باشد. در واقع لوازم خانگی با سرعت بیشتر و مدت زمان کمتری وارد کشور عزیزمان می شود.

کشور ایران به دلیل اینکه در تحریم اقتصادی به سر می برد. نمی توان به طور مستقیم از برخی کشورها لوازم خانگی وارد کرد. بنابراین لوازم خانگی کشور های اروپایی وارد امارات شده و سپس بازگانان ایرانی از دبی این لوازم خانگی را وارد ایران می کنند.

از دیگر مزایایی که واردات لوازم خانگی دارد. این است که برای ترخیص لوازم خانگی هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. در واقع تجار ایرانی بدون هزینه گمرکی لوازم خانگی مورد نظر خود را بدون هیچ هزینه ای وارد کشور می کنند. پس با توجه به این موضوع قیمت تمام شده لوازم خانگی همان قیمت خریدی است که در کشور امارات به فروش می رود.  بنابراین با توجه به آنچه که گفته شد. وارد کردن لوازم خانگی از دبی امتیاز های بسیاری برای بازگانان ایرانی به همراه دارد.

قابل به ذکر است که اگر طبق قوانین گمرک ایران ورود کالای مورد نظر شما نیازمند به اخذ مجوز یا استاندارد خاصی است. باید مجوز یا استاندارد لازم را دریافت کنید و سپس کالای مورد نظر خود را وارد کنید.

سخن پایانی

اگر قصد دارد به راحتی و با سرعت بالا به وارد کردن لوازم خانگی از دبی بپردازید. بهترین روش برای واردات لوازم خانگی از دبی مشاوره گرفتن از افرادی است. که در این زمینه اطلاعات کافی دارند. شرکت ماندگار یک شرکت فعال در‌ زمینه واردات کالا از دبی به ایران است. بنابراین می تواند با مشاوره گرفتن از شرکت ماندگار پروسه واردات را به آسانی، با هزینه کمتر و سرعت بالا تر انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین