آیا می دانید واردات قهوه از امارات به چه روشی انجام می شود؟ در رابطه با گام های مهم واردات آشنایی دارید؟ امارات یکی از کشورهای توسعه یافته است که به عنوان کشور همسایه ایران شناخته می‌شود. به همین سبب تجارت با این کشور دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. بازرگانی ماندگار به عنوان یک شرکت موفق در ادامه در رابطه با واردات از امارات است که  چگونگی واردات مواد غذایی و ققوه از امارات توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

واردات قهوه از امارات

واردات قهوه یکی از تجارت های پرمنفعت محسوب می شود. اما اینکه قهوه را از چه کشور و با چه شرایطی وارد کنید نیز در میزان سود دریافتی شما تاثیر خواهد داشت. قطعاً که واردات قهوه از امارات به دلیل حمل و نقل راحت به ایران کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود؛ چرا که امارات در همسایگی کشور ایران قرار دارد. از طرفی با وجود تحریم‌های موجود شما می توانید حتی محصولات دیگر کشورهای جهان را از طریق کشور امارات وارد کنید. کشور امارات ثروت نفتی بسیار زیادی دارد به همین دلیل طی چند سال اخیر به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته شناخته شده است.

همه بازرگانان برای اینکه بتوانند محموله خود را بدون هیچ مشکلی وارد کشور کنند، نیاز به اخذ مجوزهای لازمه و تایید صلاحیت سازمان موردنظر دارند. به همین منظور بهتر است قبل از هرگونه اقدامی ابتدا در رابطه با شرایط، قوانین و بایدها و نبایدها اطلاعاتی را کسب کنید.

از مهمترین نکاتی که باید برای واردات قهوه از امارات مورد توجه قرار بگیرد این است که آیا کالا یا محموله مورد نظر شما در لیست محصولات مجاز قرار دارد یا اینکه جزو محصولات غیر مجاز قرار می گیرد؟ چرا که اگر محصول شما جزوه محموله های مجاز باشد، می‌توانید با رعایت تمامی شرایط و قوانین حاکم قهوه خریداری شده از امارات را وارد کنید. در غیر این صورت نیز امکان واردات محموله وجود ندارد. اما به طور کلی واردات قهوه آزاد است و شما می توانید از امارات و یا هر کشور دیگری با رعایت قوانین اقدام به واردات قهوه کنید.

واردات قهوه از امارات
واردات قهوه از امارات

ثبت سفارش در واردات قهوه از امارات

برای واردات قهوه از امارات نکات زیادی مورد توجه قرار می گیرد. یکی از مهمترین پارامترها توجه به صفر تا صد واردات است. همانگونه که مستحضرید، پروژه وارداتی یک پروژه پیچیده ای است که شامل گام‌های بسیار زیادی می شود. تمامی این گام‌ها هر یک به صورت جداگانه خود شامل مراحل زیادی هستند که با شرایط حاکم و ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز طی خواهند شد. اما از گام های حساس شامل مرحله ثبت سفارش است.

در این مرحله شما باید بر اساس اصول و مقررات پیش بروید و قبل از اینکه اقدام به ثبت سفارش کنید بایستی ابتدا فروشنده محصول مورد نظر را شناسایی نمایید. شاید چندین فروشنده یا حداقل تولید کننده در زمینه توزیع قهوه وجود داشته باشند‌؛ اما انتخاب یک فروشنده معتبر به میزان تبحر و قدرت شما بستگی دارد. پس از شناسایی فروشنده بایستی اقدام به دریافت اطلاعات قهوه نظیر قیمت، سطح کیفیت و غیره کنید.

البته جهت اطمینان نیز بایستی نمونه را تست کرده و پس از آن برای معامله شرایط خود را ارائه دهید. حال این که در این مرحله هزینه پرداختی واردات قهوه از امارات نیز تعیین می گردد و تمامی شرایط یک به یک در پروفرما درج می گردد. حتی شما موظف هستید، زمان وارد شدن کالا را نیز تعیین کنید. توجه داشته باشید که زمان ارسال کالا، چگونگی ارسال آن، چگونگی بسته بندی و تمامی مشخصات همگی به گونه‌ای انجام می‌شوند که شما در پروفرما درج کرده‌اید. البته در این گام کارشناسان کاربلد برای تست محصول بازرسی های لازم را نیز انجام خواهند داد. برای ثبت سفارش شما بایستی مراحلی را پشت سر بگذارید که شامل:

شناسایی فروشنده و دریافت اطلاعات کامل از آن

تست نمونه توسط کارشناس متخصص

در نظر قرار دادن شرایط واردات به توافق رسیدن در رابطه با هزینه ها

اخذ قرارداد و درج تمامی شرایط در آن

خدمات مهم شرکت ماندگار در واردات قهوه

امروزه بخش وسیعی از نیاز جوامع را واردات تامین میکند. قهوه یکی از محصولاتی است که از طریق واردات تامین می گردد. تمامی تجار و واردکنندگان قطعاً تا حدودی در رابطه با واردات و صادرات اطلاعاتی دارند. اما افرادی هستند که به تازگی در این زمینه شروع به کار کرده اند و توصیه به این افراد این است. که برای ابتدای کار با شرکتهای معتبری چون ماندگار همکاری دارد و در کنار آنها کسب تجربه کنند. شما بایستی قبل از هرکاری ابتدا سطح دانش خود را گسترش دهید. چرا که هر چقدر اطلاعات شما بیشتر باشد قطعاً در حوزه فعالیت خود موفق تر خواهید بود. برای واردات قهوه از امارات و هر محصولی از هر کشور دیگری شرایط و نکات بسیار زیادی وجود دارد.

اما در رابطه با قهوه به عنوان یک نوشیدنی اخذ مجوز لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین استاندارد اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. شرکت ماندگار به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین شرکت تجاری خدمات بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که برخی از آن ها عبارتند از:

ارائه نکات و تمامی شرایط و قوانین مربوط به واردات از طریق سایت و همچنین مشاوره های کارشناسان این مجموعه

انجام کلیه امور مربوط به واردات نظیر صفر تا صد واردات محموله در زمان بسیار کم

آموزش صفر تا صد واردات به شما شخص مبتدی

اخذ کارت بازرگانی از نهادهای مربوطه با ارائه اسناد و مدارک لازمه

تسلط کافی به پیرامون دنیای واردات و صادرات

نتیجه

قهوه به عنوان یکی از پرفروش ترین و البته پر طرفدارترین نوشیدنی در اکثر کشورها محسوب می ‌شود. سطح فروش قهوه در ایران بسیار زیاد است و به همین منظور جهت تامین نیاز بازار بسیاری از تجار اقدام به واردات قهوه از امارات می کنند. تجارت با کشور امارات دارای مزیت‌ های بسیار زیادی است. اما نکته مهم در رابطه با واردات از امارات این است که قبل از هر کاری با صفر تا صد واردات آشنایی پیدا کنید؛ در غیر این صورت می توانید با بازرگانی های معتبر همکاری داشته باشید. ماندگار به عنوان یک شرکت معتبر و با سابقه میزبان پاسخگوی شما عزیزان است.

One thought on “واردات قهوه از امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین