آیا شهر دبی را می شناسید؟ تا کنون از دبی لباس وارد کرده اید؟ آیا با نحوه واردات عمده لباس از دبی آشنایی دارید؟ بازار های خرید لباس از دبی را می شناسید؟ آیا می دانید خرید عمده لباس از دبی سبب کسب سود بسیار برای شما خواهد شد؟

دبی یکی از شهر های بزرگ تجاری است. که انواع محصولات متنوع را به سایر کشور ها صادر می کند. یکی از عمده ترین محصولات صادراتی شهر دبی لباس است. تاجران و بازرگانان که قصد خرید از امارات و دبی را دارند می توانند به راحتی این کار انجام دهند و سود بسیاری به دست بیاورند. اگر قصد واردات از دبی را دارید مقاله ما را تا انتها مطالعه کنید.

نحوه واردات عمده لباس از دبی

شهر دبی یکی از شهر تجاری بزرگ ‌محسوب می شود که به دلیل تنوع محصولات، طرفداران زیادی دارد. یکی از متنوع ترین محصولات موجود در دبی  که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است لباس می باشد. کشور ما به دلیل افزایش نیاز روز افزون بازار به لباس، سالانه به طور عمده لباس به کشور وارد می کند.

تنوع پوشاک دبی بسیار زیاد می باشد به همین علت مورد پسند اکثر سلیقه ها قرار می گیرد. واردات عمده لباس از دبی از دیرباز در کشور ما انجام می شده و هم اکنون بسیار افزایش یافته است. شهر دبی در همسایگی کشور ما قرار گرفته به همین علت واردات لباس از دبی بسیار راحت تر از سایر کشور ها و شهر ها می باشد. کسانی که قصد واردات عمده لباس از دبی دارند می توانند با کم ترین هزینه لباس های زیادی را به کشور وارد کنند و سود بسیاری به دست بیاورند.

 همان گونه که می دانید لباس نیز همانند آب و غذا به عنوان یکی از نیاز های اساسی محسوب می شود و با توجه به افزایش روز افزون جمعیت درخواست مردم و بازار به لباس افزایش یافته است و به همین علت هر روز لباس های زیبا و متنوع تولید می شود، شهر دبی نیز یکی از تولید کنندگان بزرگ لباس محسوب می شود که انواع و اقسام لباس های زیبا را تولید و به سایر کشور های همسایه صادر می کند. کسانی که می خواهند با هزینه اندک سود بسیاری به دست بیاورند خرید لباس از دبی بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود.

واردات عمده لباس از دبی

مزایای خرید عمده لباس از دبی

همان گونه که ذکر کردیم، در طول سال های اخیر تاجران ایرانی، واردات از دبی را بیش از سال های قبل انجام می دهند. شرایط واردات عمده لباس از دبی برای تاجران و بازرگانان بسیار مناسب است. به همین علت مورد استقبال آن ها قرار گرفته است. در ادامه چند مورد از این مزایا ذکر شده است:

*از مهم ترین مزیت های خرید لباس از دبی می توان به هزینه کم واردات از امارات اشاره کرد. به عنوان مثال هزینه حمل و نقل، ترخیص و گمرک شهر دبی از سایر کشور ها مقرون به صرفه تر می باشد. و همین امر سبب شده تا تاجران و بازرگانان ایران استقبال بیشتری داشته باشند.

*فاصله دبی تا ایران بسیار کم می باشد. به همین دلیل تاجران می توانند در زمان کوتاهی محموله خود را وارد کشور کنند.

* اما دلیل دیگر واردات خرید لباس از دبی، وجود تحریم های کمرشکن می باشد، همان گونه که می دانید به دلیل وجود تحریم ها سبب شده تا اکثر کشور ها کالاهای خود را به ایران ارسال نکنند، پس هنگامی که آن کالا ها به دبی ارسال شد، بازرگانان ایرانی آن را خریداری می کنند و به بازار ایران وارد می کنند.

* تنوع لباس های موجود در دبی بسیار زیاد می باشد و هنگامی که به بازار ایران وارد شود مورد پسند اکثر افراد قرار خواهد گرفت.

روش های واردات لباس از دبی

واردات از شهر دبی ممکن است از طریق راه های دریایی و هوایی انجام گردد. اما باید گفته شود که این مورد بستگی دارد. به این که تاجران قصد دارند چه جنسی را وارد کنند. و چه هزینه ایی خرج کنند.

اما شایان ذکر است. که بازرگانان می توانند برای راحتی کار خود از کسانی که در زمینه تخصص دارند کمک بگیرند. چون برای به دست آوردن سود دلخواه و موفق شدن در این راه، باید تجربه و تخصص لازم را دارا بود.  اگر افراد دانش کافی و تخصص لازم برای انجام دادن این کار را نداشته باشند. با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد.

برای واردات عمده لباس از دبی، اشخاص باید با موارد زیادی مانند، قانون تجارت در شهر دبی، شناخت بازار لباس های داخلی، روش انتقال وجه خو  و تبدیل ریال به درهم، تخمین زمان رسیدن اجناس، شناسایی عوامل فروش بهتر، داشتن مجوز لباس برای ورود به کشور، شناخت نمایندگی های معتبر در دبی و …. آشنایی کامل داشته باشند. و بعدا شروع به واردات عمده لباس کنند.

در همین راستا شما می توانید از طریق بازرگانی ماندگار خرید لباس را از هر کشوری انجام دهید. در حال حاضر این بازرگانی خرید لباس از دبی، خرید لباس از چین و حتی انتقال حواله برای خرید را انجام دهد. به نحوی که در حال حاضر بزرگترین شرکت ایران در ارسال حواله یوان به چین است.

واردات عمده لباس از دبی

بازار های دبی خرید لباس از دبی

دبی یکی از شهر تجاری بزرگ است به همین دلیل بازار های زیادی دارد که هر کدام مشغول به فروش انواع و اقسام محصولات هستند. تنوع بازار های شهر دبی بسیار زیاد است که حتی می توان به عنوان یک مکان گردشگری از آن جا دیدن کرد. یکی از بزرگ ترین و زیبا ترین بازار های شهر دبی، بازار لباس آین شهر می باشد. که لباس های با کیفیت و مقرون به صرفه ایی را به فروش می رساند. شما عزیزان اگر می خواهید به شهر دبی سفر کنید. به شما پیشنهاد می کنیم. حتما به بازار های این شهر بروید. و لباس های زیبا و ارزان قیمت را خریداری کنید.

نتیجه گیری

همان گونه که در مطالب بالا ذکر شد یکی از بزرگ ترین شهر های تجاری شهر دبی می باشد. که از بهترین و سود آور ترین شهر های وارداتی برای ایران محسوب می شود. تنوع پوشاک و لباس در شهر دبی بسیار بالاست. و انواع لباس های زیبا با جنس و کیفیت بی نظیر تولید می گردد.

مزایای واردات عمده لباس از دبی و روش های راحت آن سبب شده است. که تاجران ایرانی اکثر لباس های عمده را از دبی وارد کنند.

شما عزیزان اگر قصد وارد کردن لباس عمده از دبی دارید. می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات لازم را به دست بیاورید. و سود بسیاری به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین