واردات ظروف آشپزخانه از دبی

دبی از قدیم با عنوان مرکز تجاری و یا قطب اقتصاد خاورمیانه شناخته می شود. و یکی از راه های واردات ظروف آشپزخانه از دبی سفر کردن به این شهر تجاری می باشد. اما اگر شما شرایط مناسب برای رفتن به این شهر تجاری در قلب امارات را ندارید. جای نگرانی نیست شرکت ماندگار این امکان را برای شما به وجود می آورد که هر محصولی را از دبی وارد کنید. چرا که واردات و خرید از دبی از جمله خدمات ارائه شده در این بازرگانی است.

همچنین این مطلب قصد دارد که نحوه واردات ظروف آشپزخانه از دبی را برای شما عزیزان شرح دهد. همچنین مطالبی را که درمورد مزایا و شرایط این واردات نیز جمع آوری کرده را هم در اختیار شما عزیزان قرار دهد، پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

مشکلات خرید از دبی برای واردات لوازم آشپزخانه

در این چند دهه اخیر که کشور ایران با تحریم هایی دست و پنجه نرم می کند. واردات و تهیه لوازم خانگی با مشکلات فراوانی رو به رو شده است. و برای تهیه ظروف آشپزخانه مجبور به واردات قانونی و یا حتی قاچاق شده اند. که به طور کلی بخش زیادی از ظروف آشپزخانه از طریق واردات از دبی به ایران فرستاده می شوند. اما امروز خرید ظروف آشپزخانه از دبی با سری سخت گیری  و قوانینی رو به رو است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

واردات ظروف آشپزخانه از دبی

مزایای خرید ظروف آشپزخانه از دبی

خرید ظروف آشپزخانه از دبی با توجه به تنوع محصولاتی که در آنجا وجود دارد. شما برای خرید و انتخاب با گستردگی در تنوع محصولات رو به رو هستید. و می توانید با مقایسه برند های موجود بهترین گزینه را از نظر خود انتخاب کنید.

اما از بهترین مزایای واردات ظروف آشپزخانه از دبی می توان به ترخیص کالا از دبی اشاره کرد. هزینه ترخیص از دبی بسیار کم و ناچیز می باشد. و همین امر نیز موجب شده که قیمت خرید ظروف آشپزخانه در دبی تا حد زیادی کاهش یابد. لازم به ذکر است که هزینه حمل و نقل نیز همانند هزینه ترخیص کالا بسیار ناچیز می باشد. و همچنین مدت زمانی که محصولات خریداری شما به دستتان می رسد نیز بسیار کم می باشد.

همانطور که به آن اشاره کردیم ایران به دلیل تحریم هایی که به آن مواجه هست. در امر خرید ظروف آشپزخانه با مشکلاتی  روبه است. اما واردات ظروف آشپزخانه از دبی این مشکلات را حدودی رفع کرده است.

واردات ظروف آشپزخانه از دبی

نکاتی در رابطه با خرید ظروف آشپزخانه از دبی

هنگام خرید ظروف آشپزخانه از دبی حتما به مشخصات کالای خود دقت نمایید. و همچنان به یاد داشته باشید که این مشخصات به همراه قیمت کالا ها باید حتما در اظهار نامه گمرکی ثبت شوند. اما نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که در اظهار نامه گمرکی علاوه مشخصات کالا و قیمت کالا باید که تمامی هزینه ها از جمله هزینه های گمرکی نیز ذکر و ثبت شود. اگر به این موضوع توجه نداشته باشید. هنگام ترخیص و تحویل کالای خود از دبی با مشکلاتی مواجه می شوید. که یا حتی محصولاتتان ترخیص نمی شوند.

ترخیص لوازم آشپزخانه از گمرک

همانطور که گفتیم لازمه ترخیص کالا  و لوازم از دبی آشنایی با قوانین و سیاست های تعئین شده در این زمینه می باشد. لازم به ذکر است که ترخیص هر نوعی از کالا متفاوت است. و شرایط مختص به خودش را دارد ترخیص لوازم آشپزخانه نیز به همین صورت می باشد. ظروف آشپزخانه با توجه به شرایطی که دارد در دسته اولویت دهم قرار گرفته است. و واردات آن با پرداخت سود گمرکی  دوبرابر می باشد. شما عزیزان لازم است که محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. و سپس پس از ثبت آن با مراحل قانونی در گمرک کالای خود را تحویل بگیرید و در اسرع وقت در ایران آن را دریافت نمایید. اما به یاد داشته باشید که. روال قانونی ترخیص کالا برای افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند کاملا جداگانه می باشد.

و اما برای ترخیص کالای خود از دبی نیازمند مدارک زیر می باشید:

پاسپورت

اجازه کار

اجازه اقامت

قوانین گمرکی

و همچنان محموله نیز ارزیابی می شود. و در صورتی که در مدت زمانی که برای شما تعیین شده است. کالای خود را از گمرک ترخیص نکنید. تا هزینه ای جداگانه را باید پرداخت نمایید.

سخن پایانی

واردات ظروف آشپزخانه از دبی نیازمند تخصص و تجربه کافی در این زمینه است.  اگر شما عزیزان در واردات و تجارت های خارجی  تجربه  و فعالیت کافی داشته باشید. به راحتی می توانید فعالیت خود در این زمینه شروع کنید. اما اگر در این زمینه تجربه ی کافی ندارید. می توانید با پرسنل شرکت بازرگانی ماندگار تماس گرفته و از مشاورین این شرکت مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین