ارسال بار هوایی از دبی

از سال های گذشته تا به امروز واردات کالا از دبی به ایران رشدی چشمگیر معادل سه درصد داشته است. که اغلب این واردات ها از طریق ارسال بار هوایی از دبی صورت گرفته است. که مورد توجه بسیاری از تاجران و واردکنندگان قرار گرفته است.

شرکت ماندگار با 20سال سابقه فعالیت در ارسال بار های هوایی سعی دارد به افرادی که قصد ارسال بار هوایی از دبی را دارند کمک کند. تا بدانند این فرایند را که دارای قوانین و مقررات خاص خودش  می باشد را انجام دهند. پس شما عزیزانی که قصد دارید کالای خود را به صورت هوایی به مقصد ببرید. با  مطالعه این مطلب می توانید اطلاعات لازم را  در این زمینه بدست بیاورید. همچنین این بازرگانی به طور گسترده در ارسال بار به ایران از طرق مختلف نیز به شما خدمات ارائه می دهد. و در صورتی که محموله ای جهت ارسال از دبی به ایران را دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

حمل بار هوایی از دبی

در بیشتر مواقع ارسال بار هوایی از دبی با بهترین ایرلاین ها و با کمترین هزینه و سریع تر انجام می گیرد. تا کالا های مد نظر  بدون کمترین آسیبی  تحویل داده شوند. حداکثر ارسال بار هوایی از دبی 7 الی 8 روز می باشد. لازم به ذکر است که اغلب انواع کالا ها نظیر پوشاک، انواع سموم، لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم خانگی و هر گونه کالای دیگری را می توان از طریق ارسال بار هوایی به مقصد تحویل داد. اما برخی از کالا بسیار خطرناک هستند و امکان ارسال آنها به صورت هوایی وجود ندارد اما این نوع کالا ها هم ممنوعیتی را برای حمل هوایی ندارند ولی هنگام ارسال به صورت هوایی نیازمند بسته بندی ویژه و محکمی هستند و باید برای حملشان هزینه بیشتری پرداخت شود.

ارسال بار هوایی از دبی به روند و تشریفات خاصی نیازمند است. و باید به آنها آگاهی کامل داشت. قبل از انجام هرکاری باید مدارکی را که مورد نیاز هستند فراهم کنید. این مدارک عبارت اند از:

  • بیمه نامه
  • بارنامه
  • گواهی تامین ارز
  • گواهی مبدا
  • ترخیصه
  • ثبت سفارش
  • اسناد حمل
  • سایر مجوزها

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

ارسال بار هوایی از دبی
ارسال بار هوایی از دبی

مزیت های حمل بار به صورت هوایی

حمل بار از دبی آن هم به صورت هوایی از مزیت های زیادی می باشد. یکی از این مزیت ها سودی است که هنگام ترخیص کالا به دست می آید. علاوه بر آن ارسال بار هوایی از دبی باعث کاهش بسیاری از هزینه ها مخصوصا هزینه های حمل و نقل که تا حدود چشم گیری از آنها کاسته می شود.  اما مورد دیگری که وارد کنندگان به حمل بار از طریق هوایی علاقه نشان می دهند این است که هنگام ارسال بار به صورت هوایی هیچ گونه هزینه ای برای ترخیص ز تاجران گرفته نمی شود. اما لازم به ذکر است که وارد کنندگان کالا باید به دولت به عنوان حقوق درصدی را پرداخت کنند. ازجمله مزایای حمل کالا به صورت هوایی دلیل وجود خطوط هوایی بسیاری است که در ایران و در نزدیکی دبی قرار دارد. که امکان ارسال هرچه زودتر کالا را فراهم می کند.

اما در نظر داشته باشید که مزایای ارسال بار هوایی به ایران بستگی به شرایط و اولویت های  شما دارد.

مدت زمان لازم برای ارسال بار هوایی

همانطورکه در قبل نیز به آن اشاره کردیم به دلیل وجود خطوط هوایی و نزدیک به دبی ارسال بار هوایی از دبی به ایران  در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. که معمولا یک روز بیشتر طول نمی کشد. اما گاهی این مدت زمان با توجه به غیر مستقیم یا مستقیم بودن پرواز تغییر می کند. اگر پرواز به صورت مستقیم باشد در مدت زمانی کمتراز یک روز به مقصد می رسد. اما اگر پرواز به صورت غیر مستقیم باشد. به دلیل توقف هایی که در طول مسیر صورت می گیرد. این مدت زمان افزایش پیدا می کند و به هفت الی هشت روز نیز می رسد.

هزینه های ارسال هوایی بار به دبی

هزینه های ارسال بار از طریق حمل هوایی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عوامل برای تعیین هزینه های ارسال بار به صورت هوایی وزن کالا می باشد. که پس از محاسبه ای دقیق وزن آن به دست می آید. و به وسیله باسکول یا ترازوی دیجیتال مشخص می شود.

سخن آخر

حمل بار آن هم به صورت هوایی علاوه مزیت هایی که دارد. که بسیار مطمئن تر و سریع تر صورت می گیرد. به یاد داشته باشید که درصورت درست انجام شدن مراحل ارسال بار هوایی مبلغی که از وارد کننده گرفته شده به آن باز گردانده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین