امروزه واردات یک امر بسیار مهم برای رفع نیاز داخلی کشور به حساب می آید. که در نتیجه تجار باید اقدام به واردات کالا از کشورهای بسیار مختلف نمایند. واردات دستگاه از چین نیز یک نیاز بسیار مبهم در کشور می باشد که قوانین و مراحل خاص خود را دارد. در نتیجه ما در این مقاله قصد داریم در مورد این موضوعات اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم که محصولاتی چون دستگاه های بسیار بیشتری کشور ایران وارد کنید.

واردات دستگاه های مختلف به ایران

امروزه سهم بسیاری از کالاهای وارداتی به کشور را دستگاه های صنعتی تشکیل داده اند. یکی از مهم‌ترین کشورها برای واردات کالا به ایران کشور چین می‌باشد. به همین دلیل واردات دستگاه از چین برای تجار دارای اهمیت بسیار خاصی است. آمارهای رسمی منتشر شده از سوی شرکت های صادرات و واردات  نشان  می دهد دستگاهای وارداتی در سال 1400 حدود 12 میلیارد و 559 هزار دلار است. و بیشترین سهم مربوط به واردات دستگاه از چین برآورد می شود.

اهمیت واردات دستگاه از چین

همان‌طور که می دانید واردات دستگاه از چین به ایران نسبت به دیگر کشورهای تولید کننده بیشتر  می باشد. آمارهای موجود نشان می‌دهد که سهم واردات در سال ۱۳۹۵ حدود ۳۴ درصد از مبلغ کل پرداختی برای واردات دستگاه ها از کشور های متفاوت بوده است. و در همین صورت آمارها نشان می دهند که کشور چین بزرگترین تامین کننده صنعتی برای کشور ایران محسوب می‌شود. و در منطقه دارای اهمیت بسیاری است. اما اهمیت واردات از چین به علت روابط مطلوب ایران و چین است. از طرفی حتی در زمان تحریم نیز این کشور کالاهای مختلف را از راه های جهت دور زدن تحریم به ایران رسانده است.

علاوه بر این شرکت های تجاری بزرگی از ایران در چین حضور دارند که به راحتی کار خرید از چین و واردات دستگاه را انجام می دهند. برای نمونه شرکت بزرگ بازرگانی ماندگار یکی از وارد کنندگان اصلی کشور در حوزه دستگاه و ماشین آلات از چین است. که شما می توانید با ثبت سفارش محصول خود به این شرکت، آن را وارد کشور نمایید.

واردات دستگاه از چین
واردات دستگاه از چین

مهمترین کشورهای صادر کننده دستگاه به ایران

امروزه کشورهای بسیار مختلف و بزرگی در حال تولید دستگاه های صنعتی مختلف می باشد. اما بعد از کشور چین امارات متحده عربی کشوری است که دارای بیشترین سهم در میان دستگاه های وارداتی به ایران می است. اما آمار های موجود نشان می دهد بیشتر دستگاه های خریداری شده از کشور امارات متحده عربی خود از کشورهای دیگری تامین شده و به کشور امارات فرستاده می شود. تا این کشور به بتواند این محصولات را به عنوان تولید کننده به کشورهای مختلف دیگر وارد کند.

نکات مهم خرید دستگاه از چین

امروزه واردات دستگاه از چین یا هر کشور دیگری و شناسایی کد تعرفه مخصوص به دستگاه‌ها می‌باشد. به حالتی که به وسیله این کار شما می توانید تمامی هزینه های مربوط به گمرک حمل و نقل بیمه بار خرید در کشور مبدا و دیگر موارد را محاسبه نماید. و اگر وارد کننده و شرکت بازرگانی فعال در زمینه شناسایی کل تعرفه با مشکل های بسیار مختلفی مواجه شود می‌تواند دردسرهای بزرگ ای برایشان به وجود می‌آید.

اما در این راه شما بازرگانان نیازمند یک شرکت بازرگانی هستید تا بتوانید با همکاری با این شرکت در راه های بسیار مختلف موفق شوید. و محصولات خود را بدون هیچ گونه مشکل وارد ایران نمایید. که در این صورت برای واردات دستگاه از چین شما می توانید به شرکت بازرگانی ماندگار مراجعه کنید. و با استفاده از کمک هایی که از این شرکت دریافت می‌کنید. و در مدت زمان بسیار کم دستگاه های وارداتی را بدون هیچ گونه مشکلی در بازارهای ایرانی به فروش برسانید و بتوانید به سود دهی بسیار بالایی دست پیدا کنید.

مراحل و شرایط واردات دستگاه از چین

همان‌طور که می دانید امروزه وارد کردن کالاها و دستگاه‌های مختلف از کشور های متفاوت به ایران کار بسیار آسانی نخواهد بود. و نیازمند تجربه بسیار عالی می باشد تا بتوانید در این را بدون هیچ دردسری محصولات را وارد گمرکات کنید. و پس از آن در مدت زمان بسیار کم  آنها را از گمرکات ترخیص نمایید.  اما در حالت کلی شما اولین نکته‌ای که در زمان واردات دستگاه ها از چین  باید به آن توجه نمایید قوانین آن است. آشنایی با قوانین در کشور مبدا یکی از مهم‌ترین گزینه ها می باشد که شما باید با آن آشنا باشد. اگر در کشوری که می‌خواهید محصول را وارد صادر کنید با قوانین آن آشنایی نداشته باشید نمی توانید محصولات خود را حتی از آن مرز خارج نمایید.

اما مراحل واردات کالا از کشور چین به ایران به شرح زیر می باشد:

  1. به دنبال یک تولید کننده بسیار خوب در کشور مبدا باشید.
  2. و پس از آن، بعد از خریداری محصولات مورد نظر با یک شرکت حمل و نقل قرارداد ببندید تا بتوانید محصولات را تا لب مرز برسانید.
  3. محصولات خود را حتماً بین بیمه کنید. تا اگر مشکلی در راه برایشان به وجود آمد بیمه تواند بسیاری از خسارات های شما را جبران کند.
  4. مدارک مورد نظر خود را برای وارد کردن کالا ها به گمرکات آماده کنید.
  5.   پس از وارد کردن کالاها و گمرکات بهتر است که هر چه سریعتر محصولات خود را از این مکان ها ترخیص نمایید. تا بتوانید آن‌ها را در بازار های ایرانی و یا دیگر بازارها به فروش برسانید و به سود  بسیار عالی دست پیدا کنید.

 راه های واردات دستگاه از چین

 راه های واردات دستگاه از چین

امروزه برای واردات دستگاه از چین به ایران روش‌های بسیار مختلفی است. اما شما می تواند با استفاده از حمل و نقل های مختلف محصولات خود را در مدت زمان های مختلف متفاوت وارد کشور نمایید. در بعضی از موارد شما می توانید با استفاده از حمل و نقل های هوایی، دریایی و زمینی کالاهای خود را در مدت زمان بسیار کم وارد کشور نمایید. تا پس از آن کارهای ترخیص محصولات را از گمرکات انجام دهید. اما بهترین راه برای واردات دستگاه را می توان حمل دریایی عنوان کرد. چرا که هم سریع است و هم هزینه نسبتا پایینی به گزینه های دیگر دارد.

چرا واردات دستگاه از کشور چین

امروزه وارد کردن دستگاه های بسیار مختلف و متنوع می تواند باعث سود دهی بسیار بالا شود. اما واردات دستگاه از کشور چین دارای تنوع بسیار زیادی است. و به طور مثال شما می توانید با وارد کردن دستگاه های کشاورزی، دستگاه های پزشکی، دستگاه ها و  ماشین آلات صنعتی در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر محصولات و دستگاه ها به سود دهی برسید. زیرا امروزه به دلیل وجود نداشتن تمام امکانات برای تولید دستگاه های مختلف تجار مجبور به واردات انواع دستگاه از چین و یا دیگر کشور ها شده اند تا بتوانند نیاز های بازار داخلی را رفع نمایند.

دسته بندی: چین برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین