این روزها تجار توسط فروشگاه های خرید آنلاین از دبی خرید خود را انجام می دهند. با پیشرفت علم تکنولوژی، روش های خرید و فروش حتی از دیگر کشورها به سبک مدرن امروزی انجام می شود. با روش خرید اینترنتی از دبی، شما می توانید خرید خود را در بستر اینترنت انجام دهید که در این صورت سریع تر و راحتر به محصولات مورد نظر دسترسی پیدا می کنید. برای این کار کافیست تا تنها به اینترنت متصل شوید. شما با وارد شدن به وب سایت های فروشگاهی و با انتخاب کالا و خدمات مورد نظرتان می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

در قبال خرید خود نیز بایستی هزینه های مورد نظر را پرداخت کنید. اما جهت ارتباط با فروشگاه های خرید آنلاین از دبی و حتی واردات محصولات خریداری شده بایستی نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا خرید بصرفه ای داشته باشید. در ادامه درباره انواع فروشگاه های خرید آنلاین از دبی و حتی مزایا و مراحل خرید از آن مطالب مفیدی را ارائه خواهیم داد.

برخی از فروشگاه های خرید آنلاین از دبی

جهت خرید اینترنتی از دبی شما به عنوان تاجر بایستی به فروشگاه های خرید آنلاین از دبی مراجعه کنید. برای این کار نیز باید با تعدادی از فروشگاه های معتبر آشنا شوید. اگرچه مراکز زیادی جهت تجارت به صورت اینترنتی فعالیت می کنند؛ اما خرید از هر فروشگاهی که نمی شناسید نمی تواند اقتصادی باشد. حال اگر به دنبال خرید اینترنتی از دبی هستید و می خواهید بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی آن را بشناسید باید این متن را تا آخر بخوانید‌. دبی فروشگاه ها و مراکز تجاری فراوانی دارد که انواع محصولات مختلف جهان در آن خرید و فروش می شوند. فروشگاه های خرید آنلاین از دبی را از نظر اعتبار می توان به دو دسته تقسیم کرد که دسته اول عبارتند از:

 Namshi بهترین سایت خرید اینترنتی از دبی

اين مکان یکی از معتبرترین فروشگاه های شهر دبی است. این فروشگاه دز خاورمیانه بسیار شناخته شده است و به صورت اینترنتی فعالیت می کند. محصولات موجود در این فروشگاه شامل لباس های اسپرت، لباس های رسمی و مجلسی است که می توان از طریق وب سایت فروشگاه آن ها را مشاهده کرد. در این‌ مرکز انواع لباس های مد روز و مقرون به صرفه برای بزرگسالان و جوانان به فروش می رسد.

فروشگاه هاي اينترنتي خريد از دبي
خرید اینترنتی از دبی

فروشگاه اینترنتی Souq.com دبی

یکی دیگر از فروشگاه های خرید از دبی فروشگاه اینترنتی Souq.com دبی است. در این‌ مرکز تمامی وسایل الکترونیکی، ساعت، لوازم آرایشی و لباس به فروش می رسد. از ویژگی های مهم این فروشگاه این است که در این وبسایت تمام مردم می توانند محصولات گوناگون خود را نیز به صورت اینترنتی توزیع کنند.

فروشگاه اینترنتی Sivvi دبی

از دیگر مراکز فروش اینترنتی معتبر، Sivvi است. تمام اجناس مد روز و مطرح در این فروشگاه به قیمت مناسب توزیع می شوند. این وب سایت در چند کشور مختلف خاورمیانه فعالیت می کند و خریداران امکان دسترسی و خرید مارک های مورد علاقه خود را از این مجموعه دارند. در این سایت برندهای معتبری چون آلدو، منگو، TOMS و بسیاری از مارک های معتبر برای تمام سنین توزیع می گردد.

فروشگاه اینترنتی I Saw It First دبی

فروشگاه اینترنتی I Saw It Firs یکی دیگر از انواع فروشگاه های خرید آنلاین از دبی می باشد. این مرکز معتبر شیک ترین و منحصربفردترین محصولات مارک دار را توزیع می کند. تمامی کالاهای موجود در این وبسایت بسیار مقرون به صرفه و مرسوم هستند. درواقع طیف گسترده ای از اجناس زنانه با کیفیت فوق العاده عالی در این مجموعه توزیع می گردند.

مقاله مرتبط: خرید اینترنتی از دبی

فروشگاه اینترنتی My Ex Wardrobe دبی

این فروشگاه اینترنتی نیز از دیگر مراکز معتبری است که لباس های متنوعی برای تمام سلیقه ها دارد. حتی لباس های دست دومی که یک یا دوبار پوشیده شده اند را نیز می توانید در این فروشگاه با قیمت باورنکردنی در کمترین زمان ممکن خرید اینترنتی از دبی را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی Ounass دبی

از بهترین فروشگاه اینترنتی دبی می توانI Saw It First Ounass را نام برد. در این وبسایت شما می توانید انواع مارک های مختلف را با کیفیت و شهرت عالی خرید کنید. درواقع لوکس ترین کالاها و برندهای مطرح مانند گوجی، پرادا، وانتینو و غیره در این فروشگاه اینترنتی توزیع می شوند. از مزایای خرید از این شرکت می توان به کاهش زمان خرید و قیمت مناسب اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی Eyewa دبی

اگر جزو افرادی هستید که تابع مد بوده و به دنبال بهترین ها و شیک ترین ها هستید به فروشگاه Eyewa مراجعه کنید. انواع مختلف لوازم جانبی، انواع لباس های مردانه و زنانه در این شرکت توزیع می شوند. حتی انواع عینک آفتابی، لپ تاپ و کامپیوتر را نیز می توانید از این فروشگاه خریداری کنید.

مزایای خرید از فروشگاه های خرید آنلاین از دبی

فروشگاه های خرید آنلاین از دبی مراکزی هستند که برای شما امکان خرید غیر حضوری را مهیا می کنند. خرید از فروشگاه های آنلاین مزیت هایی دارد که باعث شده تجار به این سبک و در قالب فضای مجازی خرید خود را انجام دهند. برخی از مزایای خرید از دبی به صورت اینترنتی عبارتند از:

  • خرید به صورت غیر حضوری بدون نیاز به خروج از منزل یا کشور
  • تهيه کالا و محصولات با آرامش کامل و بررسی نکات فنی کالا در منزل
  • خرید از دبی در کمترین زمان ممکن
  • انجام خرید بدون واسطه
  • خرید از منبع اصلی با قیمت واقعی
  • استفاده از پشتیبانی آنلاین
  • وجود حریم شخصی
  • دسترسی به قیمت ارزان درصورت حذف واسطه ها
  • کاهش هزینه های خرید شامل رفت و برگشت به دبی

مراحل خرید از فروشگاه های خرید آنلاین از دبی

همان گونه که اشاره شد، دبی یکی از شهرهای بزرگ خاورمیانه جهت تجارت جهانی است. اما مسئله مهم این است که خرید و فروش های بین المللی نیز به صورت اینترنتی و در بستر فضای مجازی انجام می شود. اما این فرآیند طی مراحل مختلفی و مثل خريد کالا از هر کشوري ديگري مانند خريد اینترنتی کالا از چين و واردات از ترکيه صورت می گیرد که شامل:

  • در قدم اول شما باید جهت خرید از فروشگاه های خرید آنلاین از دبی ثبت نام کنید. ثبت نام در ایران کارت و درج اطلاعات شامل مراحل اولیه و اصولی این پروسه خرید اینترنتی می باشد.
  • در مرحله بعدی شما بایستی درخواست دهید. شما توسط فروشگاه های اینترنتی می توانید با توجه به دسترسی به گوناگونی محصولات، انتخاب خود را انجام داده و در نتیجه درخواست خود را ثبت کنید. حتی جهت خرید نیز باید مبلغ را که با توجه به در نظر گرفتن تمام هزینه ها درج‌ می شود، تایید و پرداخت نمایید.
  • در گام بعدی نیز باید منتظر واردات محصول خود به کشور باشید. البته چگونگی واردات کالای خریداری شما به کشور با روش مورد نظر نیز از قبل توسط شما انتخاب می شود‌. همچنین این روش انتقال نیز در افزایش یا کاهش هزینه های واردات دخیل است.
  • در نهایت باید پس از وارد شدن محموله به کشور بر اساس اسناد و مدارک جهت ترخیص به گمرک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین